Jeg har købt bil hos autohusetpetersen, og er ovenud tilfreds med hele forløbet. Jeg har købt en bil som var til salg i kommision, og fik et stort afslag i prisen. Uheldigvis opstod der en fejl i bil... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Jeg har købt bil hos autohusetpetersen, og er ovenud tilfreds med hele forløbet. Jeg har købt en bil som var til salg i kommision, og fik et stort afslag i prisen. Uheldigvis opstod der en fejl i bil... Ver mais
A empresa respondeu
God Kundebehandling og super service. Købte en brugt bil her tilbage i december, som viste sig at have nogle skavanker. Jeg kontaktede Allan og fortalte hvad der var galt. Han siger at han vil dækk... Ver mais
A empresa respondeu
Tilbage i slut Juli, købte jeg en cupra Formentor. Yderst rart sted at handle, havde fornøjelsen af at handle med Max, meget dygtig og professionel bilhandler. Efter hjemkomst med bilen opstod der... Ver mais
A empresa respondeu
Purchased a car from Allan as a foreigner living in Danmark around 3 months ago. Received a pretty warm welcome. The purchase experience was solid, got to get the car reserved and test drove it twi... Ver mais
A empresa respondeu
Bergsøesvej 1, 8600, Silkeborg, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 100% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 24 horas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Jeg har købt bil hos autohusetpetersen, og er ovenud tilfreds med hele forløbet. Jeg har købt en bil som var til salg i kommision, og fik et stort afslag i prisen. Uheldigvis opstod der en fejl i bilen, som var ret dyr at reparere. Men autohusetpetersen tog den på sig og fik det udbedret.
Alt i alt god kundeservice med sælgere der taler til dig, og ikke taler ned til dig. Jeg vil helt klart slå vejen der forbi næste gang, jeg skal kigge efter bil.

Resposta da Autohusetpetersen
Vi har lige hentet en bil hos jer, vores oplevelse var det gik hurtigt og nemt, også god service! 😃

Resposta da Autohusetpetersen
God Kundebehandling og super service.
Købte en brugt bil her tilbage i december, som viste sig at have nogle skavanker. Jeg kontaktede Allan og fortalte hvad der var galt. Han siger at han vil dække det grundet garanti. Jeg er yderst tilfreds med behandlingen.
Vil klart anbefale Autohuset Petersen

Resposta da Autohusetpetersen
Purchased a car from Allan as a foreigner living in Danmark around 3 months ago. Received a pretty warm welcome. The purchase experience was solid, got to get the car reserved and test drove it twice. No mechanical errors were found at the start, yet received only 1 key instead of 2 at time of purchase. After 2 weeks, got a second key made by a third party, paid off by Allan, so a little time spent going back and forth, yet everything got fulfilled. The timing belt hasn't been changed as advertised, however Allan made an effort to change it before the purchase, after bringing it to his attention - and I've verified that it's indeed been changed. Tyres provided (both summer and winter) were of different brands (making it a safety hazard unless going to the shop nearby) and barely legal in terms of what's left of them, so that's a cost added up to the car itself.
Right after driving off, on the highway, received a faulty tyre pressure sensor error - the car is bought used after all, and until it gets worse and becomes a safety hazard, it's drivable.
Besides such caveats, the experience was pretty solid - quick, easy and friendly. Most importantly, no major mechanical issues have popped out, such as the engine, which is a big plus for an 8-year old car with high mileage. Overall, a transparent, honorable and pretty fair experience you can expect when buying a used old car from Allan, without major issues encountered, if checked carefully by the client before purchase.

Resposta da Autohusetpetersen
Jeg købte en bil hos dem, i fredags. Forhandleren ville ikke gå ned i pris på bilen, og dette anså jeg, som at, det er fordi at bilen udleveres fejlfri, og lever op til det der er blevet sagt, og til den dyre pris af knap 90.000 kroner. Da jeg kommer hjem derfra, tænder jeg bilen for anden gang, og der går en karrusel af advarselslamper i gang, hvor bilen, fortæller at den skal til reparation, og at bilen skulle have hjælp til at starte på en skråning. Jeg går i panik, og forstår ikke helt hvad der sker, og jeg prøver at kontakte forhandleren som så tager telefonen, og jeg fortæller hvad jeg oplever, og forhandleren beklager det, men mener ihærdigt at jeg kan kører fint rundt i bilen. Dette udtrykker jeg, at det er jeg ikke tryg ved, i og med at, jeg ikke kender bilen, og det er anden gang jeg starter den. Han nævner muligvis at jeg kunne kører bilen en time til Silkeborg mandag, men dette udtrykker jeg, at jeg ikke er tryg ved, da turen er for lang. Vi aftaler at jeg finder et lokalt værksted mandag, og jeg er selvfølgelig berørt af situationen, da jeg havde en masse planer i weekenden, som jeg har glædet mig til, men blev nødsaget til at aflyse, da jeg ikke turde at kører nogle steder, med alle de advarselslamper tændt. Forhandler siger at han vil sende lidt min vej, som kompensation for fejlen, og dette tager jeg ydmygt imod, da jeg synes det er god kundeservice. Da vi kommer til mandag, kører jeg den på værksted, hvor man finder en fejl i ABS censor, og dette skal selvfølgelig skiftes, da jeg vil kunne komme til at døje med det i fremtiden. Dette bruger jeg så yderligere 2 dage på at få i orden, og igen måtte aflyse ting, jeg skulle, og forhandleren fortæller mig så i telefonen at han vil tilbyde et gavekort til en overnatning et sted flere timer væk fra hvor jeg bor, og dette fortæller jeg ham pænt at jeg ikke have forventet og ikke har så meget at bruge til. Forhandler spørger mig så, hvad jeg ønsker, og der udtrykker jeg igen ydmygt, at jeg ønsker et lille prisnedslag i bilen, og derefter begynder han at forsvare sig selv, med at det ikke er hans skyld, og at han har gjort det han skulle, og ikke behøvede at give mig noget bagefter. Jeg fortæller så forhandler at han bare kan sige nej til mit ønske, men dette ville han ikke være afvisende overfor, og udtrykker at det skal vi nok finde ud af, og at vi tales ved. Jeg måtte så selv tage fat i forhandler igen efterfølgende for at få denne sag afsluttet, og der afviser han, at han er interesseret i at imødekomme mit ønske, og prøver at give mig dårlig samvittighed over at jeg ønsker et lille prisnedslag i bilen, og ikke bare tog imod gavekortet. Han udtrykker at han har gjort hvad han skulle lovpligtig, og dette er jeg enig i, og derfor får de også kun 2 stjerner, eftersom at god kundeservice mangler. Så vær lige opmærksom på at forhandler kan være misvisende i sine udtalelser, da jeg synes at det gør ham mindre tillidsfuld i handlen med ham.

Resposta da Autohusetpetersen
Jeg har tidligere haft nogle trælse oplevelser med Autohuset Petersen, hovedsageligt grundet en tidligere sælger ved navn Max. Til trods for en rigtig dårlig relation viser Allan sig stadig fra sin gode side, og uden at jeg behøver at spørge, sætter han en låne bil til rådighed, og får styr på alle de løse ender.
Så i og med, at man ikke har noget krav på en låne-bil/erstatnings-bil, så blev der sat en til rådighed, og der blev ydet en service udover det sædvanlige.
Jeg ville godt turde handle med Allan igen, og anbefale andre det.

Resposta da Autohusetpetersen
Tak for solid opbakning.
Vi købte en bil som havde problemer med styreboksen, hvor vi blev taget alvorligt og alt blev forsøgt.....dette var ikke nok til at løse problemet og handelen gik tilbage på ordentlig vis.....meget professionelt. Jeg købte en anden bil hos autohusetpetersen med det samme og der har ingen problemer været siden. De bedste anbefalinger herfra. mvh Anders

Resposta da Autohusetpetersen
Ekstrem god service!
Tusind tak for handlen Autohuset Petersen, jeg købte en vanvittig fin Peugeot 508 af Allan og Max.
Utrolig god service og imødekommende fra start til slut, alt i alt god oplevelse.
Mvh Edin Peugeot 508

Resposta da Autohusetpetersen
Tilbage i slut Juli, købte jeg en cupra Formentor. Yderst rart sted at handle, havde fornøjelsen af at handle med Max, meget dygtig og professionel bilhandler.
Efter hjemkomst med bilen opstod der en fejl på bilen, kort efter jeg kontaktede Autohuset Petersen for at forklare problemet, blev dette udbedret på garantien.
Helt klart et sted jeg ville handle bil igen, når den tid byder sig.

Resposta da Autohusetpetersen
Rigtig god service og loyal forhandler. Anbefaler at folk handler hos dem.

Resposta da Autohusetpetersen
Fantastisk service og kompetent rådgivning. Købte brugt volvo og er meget tilfreds med handlen.

Resposta da Autohusetpetersen
Kære Autohuset Pedersen tak for handlen 😀 fantastisk service helt i top klasse købte at vw Passat GTE med nogle år på bagen ! Bilen var klargjort helt perfekt og kører fantastisk
Kh. Bo Simonsen

Resposta da Autohusetpetersen
Super godt indtryk og super sælgeren Max var virkelig god til at forklare tingene og ydede en fantastisk service
Vh Winnie og Arno

Resposta da Autohusetpetersen
Fed oplevelse hos Autohuset Petersen, god rådgivning i butikken med et bredt udvalg af biler.
Sælgeren Max tog godt i mod os og sendte os ud på en prøvetur!
Da vi kom tilbage var sælgeren klar med varm kaffe og et fint bud på vores gamle bil.
Vi endte med at købe en VW Golf som vi er mere end bare tilfredse med!
Vi kommer helt sikkert igen når tiden er til det!

Resposta da Autohusetpetersen

Resposta da Autohusetpetersen
Købte en peugeot 2008 juni 2025. Virkelig flot bil til en skarp pris. Alt var perfekt fra start til levering.
Fik vinterdæk med i handlen og et par nye vinduesvisker foran.
Vinduesviskerne var ikke der ved overtagelse af bilen, så de ville blive leveret til en T. Hansen hvor vi bor.
Kan klart anbefales at handle bil her 🙂👍

Resposta da Autohusetpetersen
God service, gode biler er glad og tilfreds for min handel hos autohuset Petersen :-)

Resposta da Autohusetpetersen
I dag har vi købt bil hos Autohuset Petersen, og vi er simpelthen ovenud tilfredse! Fra vi trådte ind ad døren, blev vi mødt af imødekommende og professionel sælger, der virkelig tog sig tid til at lytte til vores behov og guide os trygt igennem hele processen. Serviceniveauet var intet mindre end suverænt – både venligt, ærligt og kompetent hele vejen igennem.
Vi følte os trygge og godt behandlet, og vi kørte derfra med både en fantastisk bil og en rigtig god oplevelse i bagagen. Vi kan varmt anbefale Autohuset Petersen til alle, der leder efter en bil og en forhandler, man virkelig kan stole på!
Tusind tak for en super oplevelse
Bedste hilsner
Cecilie og Nikolaj

Resposta da Autohusetpetersen
En yderst behagelig oplevelse at handle bil med Allan

Resposta da Autohusetpetersen
God service og behjælpelig med diverse ting

Resposta da Autohusetpetersen
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.