Knaek Avaliações 

1.747
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

2,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ervaring met knaek ging wel goed ik had het nodig voor een studenten box de app werkt snel hij doet alles wat je verwacht de deals zijn ook echt handig heb er nog geen gebruik van gemaakt maar ga ik n... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Knaeck is een vals bedrijf. Het doet zich voor als leuke korting voor studenten, terwijl het juist alles eraan doet om deze studenten te naaien. Incasso achteraf, geen communicatie of berichtgeving et... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ze komen reclame maken op een school om te zeggen dat het gratis is en je van alle kortingen kan genieten. Maken ze opeens een abbonement aan en krijg je een jaar later de factuur in je mailbox van ee... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Net zoals als de andere reviews die hier al zijn geschreven. Afschriften van 33 euro per jaar valt nog mee, maar als je opzegt mag je ook nog eens een lidmaatschapsbijdrage afrekenen. Op de site zogen... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Agência de Publicidade

Sobre Knaek

Escrito pela empresa

Knaek: bespaar slim tijdens je studententijd

Met de Knaekapp bespaar je als student dagelijks op eten, drinken, kleding, uitgaan en meer. Je kunt kortingen gebruiken in je eigen stad, onderweg of online via cashbackdeals. De app is gratis voor alle MBO-, HBO- en WO-studenten in Nederland en België.

Voor extra voordeel kun je kiezen voor een premium lidmaatschap. Het eerste jaar is vaak gratis, bijvoorbeeld als je je inschrijft tijdens de introductiedagen of via de website door zelf €0,02 cent over te maken. Daarna betaal je €30 per collegejaar.

Zeg je op vóór de verlenging, dan betaal je niets extra’s. Zeg je tijdens het collegejaar op, dan betaal je alleen voor de periode dat je lid was.

Opzeggen is makkelijk via www.knaek.nl/opzeggen. Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail en je lidmaatschap stopt automatisch na 30 dagen.

Zeg niet op via externe partijen zoals Xpendy, Mijnopzeggingen, 123opzeggingen of Stopabbo Form – dit kost je onnodig extra geld. Gebruik altijd direct onze eigen opzegpagina voor een snelle en kosteloze verwerking.

Heb je vragen of wil je dat we met je meekijken? Mail ons via info@knaek.nl. Stuur je e-mailadres, telefoonnummer of Knaek-ID mee, dan kunnen we je direct helpen.
Check ook eerst even de meest voorkomende vragen via onze veelgestelde vragen, bijvoorbeeld over opzeggen of cashback.

Knaek is er voor studenten die willen besparen en meer uit hun studententijd willen halen. Dankzij onze partners weet je precies waar je welkom bent.


Informações de contato

2,2

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

2 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 25% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,2

Todas as avaliações

(1.747)

167 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrible practices

Horrible practices, absolute scam.

No reminders throughout the year that I was using this service, and they try to charge me 30 conveniantly at the end of the year where I was supposedly 'using this service'. They get first years to sign up and give them their debit authorization for their account and never contact them about their payment renewal. This is not the way to run a for-student service.

25 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Hi Shreyas, thanks for your feedback. We understand your frustration, and we’d really like to clarify a few things and look into your situation properly.

We’ve sent you a contact request via Trustpilot, but you haven’t responded. Without that, we can’t check how or when you signed up. Please get in touch with us directly so we can take a proper look at your account.

Most students sign up themselves, often during a promotion where the first year is free. After that, the membership automatically continues for €30 per year, as clearly stated during sign-up. We only collect this payment at the end of the year, once we know you’ve had access for a full period.

We don’t send repeated renewal reminders throughout the year, but we do send monthly emails and in the footer of every one of those emails, you’ll find your membership status and a direct link to cancel. So the information is always available if you want to stop your membership.

If you didn’t see or use this, we’re happy to explain and help you cancel now. Just like with any subscription service, it’s your responsibility to cancel if you no longer wish to continue.

We’re not here to scam anyone, our goal is to help students save money through real, local deals and online cashback. If you think something went wrong or was unclear, let’s talk. We’re here to help and we take your concerns seriously.

For the Netherlands:
info@knaek.nl

www.knaek.nl/opzeggen

For Belgium:
info@knaek.be

www.knaek.be/opzeggen

We’re also always open to working with official institutions to keep our service fair and transparent. Let’s resolve this together.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Schandalig/ Oplichters!

Schandalig! Inmiddels ben in al ruim 4 jaar afgestudeerd & nooit voor deze app aangemeld.

Toch wisten ze mij te vertellen dat ik ‘dit even moest betalen’ omdat er met mijn mailadres 2 jaar geleden iets is aangemaakt.

Het verhaal duidelijk gemaakt, maar ze hadden en geen boodschap aan en waren erg onvriendelijk.

Ik quote; ‘Je moet nu betalen, of we zetten er een incassobureau op’

Terwijl ik NOG NOOIT hun app/ diensten heb gebruikt en al 4 jaar ben afgestudeerd?? Ik dacht dat je deze app alleen kon gebruiken als je student was??

Zelf zeggen ze dat ik mezelf heb aangemeld, maar dit heb ik echter nog nooit gedaan.

Al met al:
Niet mee in zee gaan! Je mail goed in de gaten houden, want het zijn echte OPLICHTERS!

26 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Hi Britt, ik snap dat je dit vervelend vindt, maar volgens onze gegevens heb je jezelf op 08-08-2023 via onze website aangemeld en dit bevestigd met een betaling van €0,02. Daarmee ben je akkoord gegaan met de voorwaarden waarin staat dat het lidmaatschap automatisch doorloopt tot je zelf opzegt. Je hebt dit pas op 26-08-2025 gedaan.

Het voelt niet heel fijn om oplichter genoemd te worden voor een service waar je jezelf vrijwillig voor hebt aangemeld. Als je denkt dat dit niet klopt of dat wij hier een onjuist verhaal vertellen, neem dan contact met ons op via info@knaek.nl, zodat we samen de feiten naast elkaar kunnen leggen.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Goede manier om voor ons in contact te…

Goede manier om voor ons in contact te komen met lokale studenten en deze te behouden als gast in ons bedrijf

25 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Dank Willem, mooi dat je Knaek ziet als een manier om lokale studenten te bereiken. We willen het voor bedrijven juist makkelijk maken om zichtbaar te zijn én studenten te binden met aantrekkelijke promoties.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Het was niet moeilijk om te gebruiken…

Het was niet moeilijk om te gebruiken en er staan veel leuke kortingen op!

26 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Thanks Amy, goed om te horen dat je de app makkelijk vindt in gebruik. We zorgen ervoor dat studenten eenvoudig toegang hebben tot leuke kortingen, zowel lokaal als online.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Meld deze praktijken bij de economische inspectie

Laat je niet doen en meld deze praktijken bij de economische inspectie -> "ConsumerConnect" in België.

25 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Hoi, jammer dat je dit zo ervaart. We hebben je via Trustpilot een contactverzoek gestuurd, maar je hebt daar binnen de 3 dagen niet op gereageerd. Daardoor kunnen we je gegevens niet inzien en dus ook niet controleren hoe je je hebt aangemeld of wat er precies is gebeurd.

We willen dit juist graag samen uitzoeken. Als er iets fout is gegaan, lossen we dat op. Maar dan moeten we wel de kans krijgen om met je in contact te komen.

Je meldt je bij ons altijd zelf aan, vaak via een studentenactie waarbij het eerste jaar gratis is. Daarna loopt het lidmaatschap automatisch door voor €30 per jaar, zoals vermeld bij inschrijving en in de voorwaarden. We sturen ook elke maand een e-mail waarin onderaan je lidmaatschapsstatus en een directe opzeglink staan. Opzeggen is dus altijd mogelijk en transparant geregeld.

Als je alsnog contact wilt opnemen, horen we dat graag. Laat ook even weten of je je in België of Nederland hebt aangemeld, dan sturen we je de juiste info:

Voor België:
info@knaek.be

www.knaek.be/opzeggen

Voor Nederland:
info@knaek.nl

www.knaek.nl/opzeggen

We staan open voor samenwerking met elke officiële instantie en lossen klachten serieus en netjes op. We horen graag van je.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Schrijf je niet in, uitschrijven is namelijk onmogelijk!!

Wat een scam. Ik heb mij in het eerste jaar van mijn opleiding laten verleiden mij in te schrijven. vervolgens 3 keer uitgeschreven tot op het punt dat ze mij een mail zouden sturen maar die komt nooit met gevolg dat ik jaarlijks betaal.

4 pogingen en 64 euro later eindelijk kunnen uitschrijven. Schandalig bedrijf.

25 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Hoi Finz, vervelend dat je dit zo hebt ervaren. We hebben geprobeerd contact met je op te nemen via Trustpilot, maar je hebt daar niet op gereageerd. Zonder je reactie kunnen we je gegevens niet controleren en dus ook niet zien wat er precies is misgegaan.

Volgens onze werkwijze meld je jezelf aan, meestal tijdens een studentenactie met een gratis eerste jaar. Daarna loopt het lidmaatschap automatisch door voor €30 per jaar, zoals bij inschrijving vermeld staat. Opzeggen is altijd mogelijk via onze website en ook via de link die in de footer van elke maandelijkse e-mail staat vermeld.

Als je vier keer geprobeerd hebt op te zeggen maar nooit een bevestiging hebt ontvangen, dan is er mogelijk iets fout gegaan. Dat willen we graag rechtzetten. Stuur ons even een bericht per mail, dan kijken we je gegevens na en geven we je duidelijkheid.

Laat ook even weten of je je in Nederland of België hebt aangemeld:

Voor Nederland:
info@knaek.nl

www.knaek.nl/opzeggen

Voor België:
info@knaek.be

www.knaek.be/opzeggen

We vinden het vervelend dat je het zo hebt ervaren, maar willen dit alsnog netjes samen oplossen.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Geweldig bedrijf en vooral nuttig

Geweldig bedrijf en vooral nuttig. Heb veel goede ervaringen gehad met Knaek, en vooral nuttige kortingen. Als student is dat uitermate nuttig!!

11 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Thanks Darcy, super om te horen dat je zoveel aan Knaek hebt gehad. We doen ons best om studenten te helpen besparen met nuttige kortingen op eten, winkels en online deals.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Must-have for students

Very helpful for students and great deals all around the city

24 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Thanks Ali, glad to hear you find it helpful. Knaek is made to help students save money easily, with great local deals throughout the city.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Knaek is echt ideaal voor studenten

Knaek is echt ideaal voor studenten! Je krijgt superveel korting bij allerlei leuke restaurants, winkels en activiteiten. Het is makkelijk in gebruik en echt een aanrader voor iedere student!

9 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Thanks Max, super dat je zo enthousiast bent. Knaek is er precies voor dit soort voordelen, veel korting op leuke plekken en makkelijk in gebruik voor studenten. Fijn dat je er goed gebruik van maakt.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Geen abonnement nemen!

Ik had mijn abonnement opgezegd bij mijn vorige studie. Echter kreeg ik een factuur van de volle mep, tot 2 keer toe. Mijn mail is stopgezet vanwege het wisselen van studie. Ik kon het dus niet aantonen.

10 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Hoi Ingmar, bedankt voor je bericht. Vervelend dat dit zo is gelopen. We hebben via Trustpilot geprobeerd contact met je op te nemen, maar je hebt daar niet op gereageerd. Zonder je reactie kunnen we je gegevens helaas niet controleren.

Volgens onze werkwijze meld je jezelf aan, vaak via een studentenactie met een gratis eerste jaar. Daarna wordt het lidmaatschap automatisch verlengd voor €30 per jaar, tenzij je zelf opzegt. Opzeggen kan altijd via onze website of via de link onderaan in de footer van onze maandelijkse e-mails.

We begrijpen dat je e-mailadres is stopgezet vanwege je studie-overgang. Dat is natuurlijk onhandig, maar je lidmaatschap blijft in zo’n geval gewoon doorlopen totdat je zelf opzegt. Je kunt ons altijd bereiken via een ander mailadres, we kijken dan direct met je mee.

Laat ons even weten of je je in Nederland of België hebt aangemeld, dan sturen we je de juiste info:

Voor Nederland:
info@knaek.nl

www.knaek.nl/opzeggen

Voor België:
info@knaek.be

www.knaek.be/opzeggen

Stuur ons gerust een bericht, dan pakken we je dossier erbij en zoeken we het samen uit.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

top app

Ik vind dit zo’n top app, lekker duidelijk allemaal! Raad het iedereen aan

24 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Thanks Floris, goed om te horen dat je de app zo praktisch vindt. Precies dat is het doel van Knaek, makkelijk besparen zodat je als student net wat meer kunt doen. Mooi dat je er zo tevreden over bent.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Report at ACM, Android and Apple App Store!

Predatory subscription service.

REPORT TO ACM: doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer
Price increases without fair notice, subscription traps, cancellation fees, and failure to honor cancellations are all considered non fair practices by EU law and this app and its reprehensible distributers should be prosecuted.

Please report at ACM, Android App Store and Apple App Store!

23 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Hi Holger, thanks for your feedback. I hope you've submitted all the reports you mention, that’s absolutely your right. That said, we haven’t seen any response from you to the contact invite we sent via Trustpilot. Without that, we can't access your details or help you further.

You most likely signed up yourself, voluntarily, and accepted the terms and conditions during that process. Nothing is hidden, everything is clearly stated, including the fact that the membership continues after the first (often free) year at €30 per year.

If you believe something went wrong or was unclear, we’re more than happy to help and even to share your signup details with the ACM, app stores, or any other authority you refer to, but we can only do that if you get in touch with us directly.

Please email us so we can look into your situation properly:

For the Netherlands:
info@knaek.nl

www.knaek.nl/opzeggen

For Belgium:
info@knaek.be

www.knaek.be/opzeggen

We’re ready to resolve this transparently.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Knaek is top

Knaek is echt top! Dankzij Knaek heb ik al zoveel geld bespaard op drankjes, etentjes en andere leuke dingen. Het is supermakkelijk te gebruiken en er komen steeds nieuwe deals bij. Aanrader voor iedereen die graag uitgaat en toch slim met zijn geld omgaat.

– Pelé Baretta

23 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Thanks Pelé, super om te horen dat je zoveel hebt kunnen besparen. Knaek is er juist voor studenten die graag dingen ondernemen en tegelijk slim met hun geld willen omgaan. Fijn dat je het zo actief gebruikt.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Fijne app op geld te besparen voor studenten

Knaek is een superhandige app voor studenten die graag wat geld willen besparen. Er staan veel leuke kortingen in en het werkt allemaal heel eenvoudig. Je hoeft alleen je pas te laten zien en je krijgt meteen voordeel. Soms is het aanbod wat beperkt of minder vernieuwend, maar over het algemeen haal je er zeker meer uit dan dat het kost. Aanrader voor studenten die vaak uit eten gaan of iets leuks willen doen!

20 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Goed dat je dit deelt Bas, fijn dat je er meer uithaalt dan het kost, als je vindt dat het aanbod soms wat beperkt is mag je altijd je favoriete spots aan ons doorgeven, via de app loopt nu een actie waarbij je €50 verdient voor elke zaak die meedoet op jouw tip, klik op 'korting gebruiken' in de app om meer te lezen en je lead door te geven, zo help je medestudenten én je favoriete bedrijf tegelijk.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Stille en dure verlenging

Een paar jaar terug gratis ingeschreven. Nooit gebruikt. Kom ik er nu ineens achter dat ze stilletjes €30,- afschrijven! En als je dan op wilt zeggen met je nog een paar euro aftikken. Het zal allemaal wel legaal zijn, maar moreel verwerpelijk.

22 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Hi Martijn,

Bedankt voor je bericht. Je hebt je destijds fysiek ingeschreven via een promotieactie, en dan loopt het lidmaatschap automatisch door tot opzegging, zoals bij inschrijving vermeld stond. We zagen geen eerdere opzegmelding of contact, dus dan blijft het inderdaad actief.

Je hebt inmiddels opgezegd, dus het lidmaatschap is nu volledig afgesloten. Goed dat je dit alsnog hebt geregeld.

Zoals bij elk lidmaatschap is het belangrijk om dit zelf in de gaten te houden en tijdig op te zeggen.

Heb je nog vragen? Laat het gerust weten via info@knaek.nl

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Openbare oproep

Openbare oproep – Deel jouw ervaring met Knaek

Ik ben zelf slachtoffer geworden van Knaek. Ondanks dat ik mijn lidmaatschap twee keer officieel heb opgezegd en alle openstaande bedragen heb voldaan, blijf ik onterecht betaalverzoeken ontvangen.

Het lijkt erop dat ik niet de enige ben met dit probleem. Om dit zichtbaar te maken en om juridische stappen te ondersteunen, wil ik vragen aan iedereen die soortgelijke ervaringen heeft: schrijf een eerlijke review over Knaek.

Voorbeelden van ervaringen die je kunt delen:
• Betaalverzoeken ontvangen na het beëindigen van je lidmaatschap
• Problemen met het opzeggen van je account
• Onterechte incassokosten of dreigbrieven
• Slechte klantenservice of gebrek aan reactie

Je review kan geplaatst worden op platforms zoals:
• Trustpilot
• Google Reviews
• Klacht.nl

Door je ervaringen te delen, help je andere slachtoffers én bouw je gezamenlijk bewijs op dat kan worden gebruikt voor juridische stappen.

22 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Hoi, bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren, en nemen dit soort signalen serieus.

We hebben je via Trustpilot een contactverzoek gestuurd, maar daar heb je niet op gereageerd. Zonder je reactie kunnen we je gegevens niet bekijken en dus ook niet nagaan of je inderdaad hebt opgezegd, of wat er eventueel mis is gegaan.

Volgens onze administratie melden studenten zich zelf aan, vaak via een actie met een gratis eerste jaar. Daarna loopt het lidmaatschap automatisch door voor €30 per jaar, zoals ook duidelijk vermeld bij inschrijving. Opzeggen kan op elk moment via onze website of via de link in de footer van onze maandelijkse e-mails. Als je toch na opzegging nog betaalverzoeken ontvangt, dan lossen we dat natuurlijk graag met je op, maar daarvoor moeten we wel in contact komen.

We staan altijd open voor een eerlijk gesprek en transparantie, ook richting externe partijen. Als je denkt dat er iets fout is gegaan, of als je bewijs wilt opvragen voor je aanmelding, neem dan contact met ons op. We delen die gegevens desgewenst ook met de relevante instanties waar je naar verwijst.

Voor Nederland:
info@knaek.nl

www.knaek.nl/opzeggen

Voor België:
info@knaek.be

www.knaek.be/opzeggen

We helpen je graag verder.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Geen email adress

Geen email adress. Ik heb een voucher gekocht voor check maar die code werkt niet

22 de setembro de 2025
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Hoi Haitam, bedankt voor je bericht. Vervelend dat de code niet lijkt te werken, maar heb je al in je mailbox gekeken? Volgens onze gegevens is de voucher gewoon per e-mail naar je toegestuurd.

Controleer ook even je spam- of reclamefolder, soms komt de mail daar terecht. Kun je hem daar niet vinden, of werkt de code nog steeds niet? Stuur ons dan even een bericht via info@knaek.nl.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Onethisch businessmodel

Ik sluit me volledig aan bij een eerdere review die als volgt luidt:

"2x lidmaatschap aangerekend en automatisch van mijn rekening gehaald
Ik heb hun hierover meermaals gemaild en tot op heden (na 6 weken) nog steeds geen antwoord op ontvangen.

Het lidmaatschap heb ik per direct opgezegd (ook al had ik dit in het verleden ook al gedaan)

Nu krijg ik steeds mails over een openstaand bedrag en dreigementen dat men incasso gaat inschakelen.

Begin misschien eerst eens met uw mails te beantwoorden of zorg dat uw eigen financien in orde zijn alvorens geld te eisen.

Telefonisch bereikbaar zijn is blijkbaar ook te veel gevraagd."

Het telefonisch niet bereikbaar zijn zegt mij ook genoeg. Niet eens de ballen hebben om ontevreden klanten te woord te staan en dus dondersgoed weten wat voor onethisch businessmodel er wordt gehanteerd.

22 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Hoi Auke, we vinden het jammer dat je zo over Knaek schrijft, zeker omdat we geen enkele reactie van je hebben ontvangen op ons contactverzoek via Trustpilot. Je hebt blijkbaar wél de tijd genomen om een review te schrijven, maar niet om met ons in gesprek te gaan. Dat maakt het lastig om jouw situatie goed te bekijken en samen op te lossen.

Heb je er rekening mee gehouden dat je jezelf hebt ingeschreven voor Knaek, waarschijnlijk via een studentenactie waarbij het eerste jaar gratis is? Daarna loopt het lidmaatschap automatisch door voor €30 per jaar, zoals duidelijk vermeld staat bij inschrijving.

Als je inderdaad twee keer €30 hebt betaald, dan is er mogelijk iets fout gegaan, bijvoorbeeld een dubbel account. In dat geval lossen we dat natuurlijk op, maar dan moeten we wél de kans krijgen om je gegevens te bekijken. Stuur daarom alsjeblieft je volledige naam en e-mailadres naar:

Voor Nederland:
info@knaek.nl

www.knaek.nl/opzeggen

Voor België:
info@knaek.be

www.knaek.be/opzeggen

We nemen je klacht serieus, maar het is ook belangrijk dat je je eigen verantwoordelijkheid neemt in het beheren van je lidmaatschap. We lossen het graag netjes met je op zodra we van je horen.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

duidelijk

alles is erg duidelijk

21 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Thanks Maureen, fijn dat je alles zo duidelijk vindt. We doen ons best om de app overzichtelijk en makkelijk te maken voor studenten.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Waardeloos bedrijf

Waardeloos bedrijf, slechte klantenservice, helpen je niet in persoonlijke situaties

21 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Knaek

Resposta da Knaek

Hoi Remon, jammer dat je ontevreden bent. We hebben je via Trustpilot een contactverzoek gestuurd, maar daar heb je helaas niet op gereageerd. Zonder je gegevens kunnen we niet zien wat er precies is gebeurd of hoe we je kunnen helpen.

We staan juist open voor persoonlijke situaties en denken graag met je mee, maar dan moeten we natuurlijk wel in contact komen. Stuur ons alsjeblieft een bericht met je gegevens, dan kijken we direct met je mee.

Voor Nederland:
info@knaek.nl

www.knaek.nl/opzeggen

Voor België:
info@knaek.be

www.knaek.be/opzeggen

We helpen je graag verder.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais