Lifelab Testing Avaliações 

196
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Employees should know the hours of operation. Use words like please and thank you. Have more staff. Very unprofessional. About 50 people lined up. When they opened they took people with appointment... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

The actual test results appear to be quite good. However it is extremely frustrating when you message them as to why it is taking so long to receive some results and their standard response (cut and p... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

After I received test results, I was a bit disappointed as I almost didn’t have any allergies or intolerances even I had known that I had them. Good I had consultation with nutritional therapist M... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lifelab had a 30% discount so I paid about £60 for some lifechanging allergy results. I had been told my entire life I was severely allergic to eggs and nuts and at the age of 32 hadn't eaten anything... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Alergista
  2. também em
  3. Consultor de Saúde
  4. Serviço de fitness e nutrição

Sobre Lifelab Testing

Escrito pela empresa


Who are we?

Your health is a commodity, affecting everything we do and when we’re feeling good we tend to take it for granted. Being proactive is about managing your health so choose the best, easiest and most reliable solution for you: Lifelab testing™.

In no way affiliated with Life Labs in Canada.

Our values and our mission

We know the excitement of receiving your test results and finding out exactly which allergens you’re sensitive to- and we also know how powerful these insights can be as you shape and mould your diet to live a better, healthier life. We want more people to feel empowered to start their own wellness journey.

Our company is part of the global health and wellness group Healthy Stuff Online Limited and we have 15 years experience helping people identify problematic allergens via our at home tests. Our global network enables us to distribute the highest quality tests to anyone who needs them worldwide.

What we offer

At Lifelab’s inception, we offered scientifically validated Allergy and Intolerance tests to customers. Since then, we have listened to your feedback and expanded our product portfolio to offer you even more specialist health tests such as:

  • Vitamin D Tests.
  • Thyroid Tests.
  • Liver Function Tests.
  • Menopause Tests
  • Prostate Health Tests
  • Ovarian Cancer Tests
  • Colon Cancer Tests
  • Inflammatory Bowl Tests

Visit our website Shop Allergy & Intollerance Tests Shop Health Tests

Informações de contato

3,6

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

196 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,6

Todas as avaliações

(196)

1 avaliação nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I wouldn't bother

I wouldn't bother
I sent a sample on Mon 1 rst of Feb
I was on live chat with then every week asking and begging to know as promised if the sample had arrived and the answer was always no I it hasn't and this went on for two to three weeks and eventually asked for a refund.
And then all of a sudden my results appear on the website done on the 5th of Feb.
When had for so long been asking for them to confirm receiving anything.
Since asking for a refund last Fri the 19th I've had one email and they just fobbed me off. If this is how the run a company how is it I can trust their results. I would not recommend them and fully intend on taking this further and getting my money even. I very angry customer
And also I just tried to call them and apparently their phones are not available.
There is no one to talk to.

25 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Our apologies for the way we have made you feel about the Lifelab Testing process. We have investigated what has happened and it looks like there have been two things at fault with the processing of your test. We have had some miss-communication and also part of the automated system which sends an email to you to say your test results are ready did not work correctly on the 5th Feb when your results were completed.

For this, we can only apologise and we are happy to process your refund as the service was not up to standard.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered a complete body test for my…

I ordered a complete body test for my young son, I was told at the time that his details would be on the test even though it was purchased through my account. His details were written on all order forms and test paper work. However the results have my name on them, I contacted customer service by phone, live chat and ongoing email generated by live chat. This has gone on for about a month and I keep saying the same thing, I need my sons name on the test results. We are using them to move forward to help him but the first hurdle is that it has the wrong name on the results. I've been told it will be sorted but it just isn't going anywhere. Customer service is awful. I would no longer recommend this company due to the rubbish after sales "support"

22 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you for your review.

We are very sorry to see you are not completely satisfied with the service.

If you have any queries or concerns about your order, please contact our expert and friendly team on our 24/7 website LiveChat.

We are always trying to improve our service, and your feedback helps!

Lifelab Testing

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid avoid avoid!!!

Don’t know where to start but just avoid, avoid, avoid using them!!! On their website they advertise that they provide test result in 5-7 days and no delays because of lockdown but it took me more than 2 weeks to get my test result. Each time when I chatted someone on live chat or on the phone, they promised they will send me an email next day ,which never happened. They said they would send me an email when they received my sample, never received that email and said that they would notify me by email when my results are ready, never received that email either. I was checking their website if there was any progress and noticed them that they uploaded the result in the website, if I have not checked I wouldn’t even know it was ready ! And the most important of all, I don’t think the test result was correct at all! Their test result shows that I have no allergy at all!!! I’ve been suffering from milk allergy for a few years now and it’s getting worse and worse. I’ve tried to explain them again and again that the result was incorrect and requested a refund. I don’t even know how many times I contacted them, I gave them every opportunity to make this right but they didn’t do anything to fix this. It was a total time and money waste!
I DO NOT RECOMMEND them at all. They provide not only the worst customer service but also incorrect test result. I definite NO!

11 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you for reaching out to Lifelab Testing order LL-43850. I have spoken to the customer service team about your questions regarding the accuracy of the ELISA Testing that we use, so have reached out to Kate Wooster our lab manager who manages all test results validation, and Dr Enzo Fornari who is our Scientific Development Manager and handles the processes. They have looked into the results so that I can help you to understand our scientifically validated testing.

Firstly, it’s part of the scientific process here at Lifelab Testing that when tests are compared, we are given all of the details on the test we are being compared about, to ensure it’s a similar type of testing. Unfortunately, as you have been unable to provide us with any information on the type of testing offered by Imminocap (you say you think it’s them), we cannot in good conscious compare it with our testing, for example, is it total IgG or IgG4? Both offer scientifically validated results, but would not compare to each other due to the diet you follow.

At Lifelab Testing, we openly discuss how we use testing for IgG4 antibodies for our intolerance test. IgG4 antibodies are used to check food sensitivities/intolerances which are associated with the long term consumption of a particular trigger item.

For example, if in my diet I am consuming daily dairy products, it could be that after a long period of consuming dairy products, I could see an increase in the value of specific IgG4 in my test. If I will use an elimination diet (which is recommended in your results) I can see a reduction in the value of IgG4 in the blood. This result means that I could be intolerant or sensitive to that specific item that could be the cause of my problems. Our tests are used to have a look at the reactions that food and environmental allergens can activate in your body and help you Nurcan to speed up the investigation of possible allergies or intolerances that can be the cause of their problem. We give you a map of your reactions to use in their journey to find a better version of their self, instead of a quick solution.

I really hope that helps you understand the credibility of our results, the science behind all of the Lifelab Testing kits, and quality of the research continually being carried out by our doctors on staff. I would encourage you to take part in the 4 week elimination and see how your health and symptoms improve. Thank you for choosing Lifelab Testing and we’re sorry that you did not leave fully satisfied.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Extremely happy and satisfied

I am extremely happy with the product and the service. I approached Lifelab Testing because I wanted to find out my gut problems and adult acne. It turned out that I am gluten intolerant for many years, apart from gluten, I am also intolerant of egg, milk, apple, almond, which I kept on eating since I was little. I was quite thin and had a kidney issue when I was 6 years old, and that was highly related to the food intolerant issues. Until today, I still have gut issues, migrant, stiff neck and not even GP got to the bottom of all these issues, which I have a quite healthy lifestyle. Having the test clarified my doubts and I got to know why I had all these issues. Also, the nutritional therapist, Maria, called me and suggested what could be done to improve my issues. She explained the results thoroughly and you got to know "why" beyond just "what" It has been a life-changing and mind-blowing experience. I highly recommend their service.

27 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you for taking the time to write us a review, we really appreciate it! We’re so glad you were so pleased with our service and we were able to give you the results you needed to make a healthy and informed decision about your diet.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible password recovery system

I was healthy for couple years (unfortunately - I apologize) and the system says "your password has expired, contact customer support to reset your password". I called the number they provide and I had to wait 45 minutes, every 15 sec machine asks me to hold the line. Finally somebody answered (hurray!) and switched me to another department. Now it said the call can't be answered.

26 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

We are very sorry that you have not had a good experience, however we would like to point out that we are www.lifelabtesting.com, a UK based allergy and intolerance company, in no way affiliated with www.lifelabs.com, the Canadian medical company.

If you would be so kind as to remove this review and post it on the profile for Life Labs (this can be found here www.trustpilot.com/review/www.lifelabs.com) so that the right people are made aware of the level of service you've had.

To clarify, this review is for the wrong profile, and is in no way testiment to the high level of service Lifelab Testing offer with our 24/7 customer service and trained lab staff. Thank you. For more information, please contact us on info@lifelabtesting.com

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely shocking DO NOT RECOMMEND…

Absolutely shocking DO NOT RECOMMEND test was sent off three weeks ago to LifeLab and still no results, partners came back inaccurate not a surprise given it took over three weeks for them to look at them, they every recommend that blood is taken on Monday so they receive it that week to ensure it’s accurate. Spoke to customer services 3 times and continuously told to wait another week. Have requested a full refund. Apparently I will hear from them within two days but we will see, I’m not holding my breath.....

18 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

We are very sorry that you have not had a good experience, however we would like to point out that we are www.lifelabtesting.com, a UK based allergy and intolerance company, in no way affiliated with www.lifelabs.com, the Canadian medical company.

If you would be so kind as to remove this review and post it on the profile for Life Labs (this can be found here www.trustpilot.com/review/www.lifelabs.com) so that the right people are made aware of the level of service you've had.

To clarify, this review is for the wrong profile, and is in no way testiment to the high level of service Lifelab Testing offer with our 24/7 customer service and trained lab staff. Thank you. For more information, please contact us on info@lifelabtesting.com

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I saw this company on Instagram and…

I saw this company on Instagram and they mentioned something about being bloated all the time which has been a big problem for me, I saw they had a really good sale on so I bought one of their best tests. I found out I had loads of different problems with different foods which could be causing my bloating!

I'm now doing an elimination diet using the advice they give after the test to hopefully get rid of my bloating. I definitely feel better already!

7 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you, Danny, for taking the time to write us a review, we really appreciate it! We’re so glad you were so pleased with our service and we were able to give you the results you needed to make a healthy and informed decision about your diet.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I do not recommend at all

I do not recommend at all. Have had a horrible experience trying to purchase this test.
After ordering the test on the 26th of Novemeber, I hadn't received any tracking information and enquired with a Rep from the Life Lab Website Live Chat why my delivery had not been given a tracking number as the website stated 1-3 working days (this is on the AU website).
The Rep from LifeLab then tells me 'it will take 7-21 days as the test is coming from the UK'.
Keep in mind the life lab website said it will come in 1-3 days and this is on the AU website not UK.
I file a refund dispute and the other customer representative Emily then replies to me via email regarding the refund complaint of the website being misleading, she tells me 'Actually if you live in the UK then its 1-3 days, otherwise it will be 7-21 days unless the NSW office has any kits left', she then tells me she will check if its coming from the NSW office and provide a Tracking number, I confirm then that its okay and I'll wait for the tracking number.

After 2-3 days pass i receive an email a diff rep which states that it will be coming from the NSW office and she can provide me with a tracking number if required.
I get frustrated by her incompetence stating if you already verified that its coming from the NSW branch and that I already confirmed I want the tracking number why is it so difficult to provide the tracking number, why haven't you provided the tracking number, isn't it just common sense to just provide the tracking number and be done with it.

She then offers me a 15% refund if I still want to go ahead. I stupidly accept her offer if she can provide me the tracking number and also process the refund.
It is now December 18th and I sent an email 3-4 days ago asking what is going on and that I had enough and I want a refund, I havent receivedany tracking details, no 15% refund email. The rep then responds to my email today on the 18th and gives me a generic refund template which is what I filled out originally which got me speaking to her again.
So they are basically wasting time and also are still yet to show any proof of any shipment.
I would stay away from this company.
I have initiated a chargeback with my bank, they are beyond a joke and cannot give me a straight answer.

18 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you for reaching out Ricky, we would like to apologies for this journey you have been on with us. Just to explain what happened, due to Covid-19 cases in the NSW area, the test kit we originally sent was not able to get to you, meaning we had to send another, and provided the tracking details, which took a lot longer than expected to reach out. I can see in the communication Emily didn't say there were none left, but did explain 'they should not take any longer than 10 working days from NSW.' which is a standard postal time.

I can see that we asked you to fill out the refund form, but this had not been completed by you before this review was written. We have passed this over to accounts to be rectified.

We apologise for this postal delay, and we are looking into our NSW postal hub as a matter of urgency, especially during the Covid-19 lockdown currently in place.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid- absolute shambles- after…

Avoid- absolute shambles- after purchasing an allergy test- my activation account said I was getting an intolerance test. A complete different test which doesn’t test for the same things and a complete different list of items. Was told via online chat (George) this was a techcnical glitch. It wasn’t. After not trusting g this was told Ild need to send new blood. Then was told I didn’t and it would be dealt with. After weeks of chasing - guess what. It wasn’t sorted. I received an intolerance test. Trying to them contact them was a nightmare as there phone line that says they are open then said they was closed. Still waiting for a refund - which is going to take a further 14 days. Absolute shambles and so much stress and time waste which I really could have done without! There are plenty of other reputable things doing the similar tests. Please don’t waste your money!

17 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

We are very sorry you have not had 5 star service Jessica, we have looked into your case immediately. I can see that you ordered during a time when due to Covid-19 meant we had to furlough our lab and postal teams to ensure we could run safely and securely. Unfortunately as explained we sent you a Basic Intolerance Kit when you ordered a Basic Allergy Kit. As explained, we were very sorry, and were prepared to exchange this for you, but it was already filled out.

As explained by Emily, we were willing to upgrade you for free so you would get BOTH tests and therefore the most comprehensive testing, however you turned this down. As explained, you are down for a refund. I can also see from the communication records, we have spoken to you on the phone 3 times, as well as fast replies on email and 24/7 LiveChat.

We are very sorry this mix up happened and we have tried to rectify this with you at every point. If you do wish to receive this other kit for your testing, please let us know.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I am very happy with my Lifelab Testing

I am very happy with my Lifelab Testing kit, it arrived quickly and I followed the help video on youtube to ensure I got enough blood out.

There was a delay getting the sample back to the lab with the freepost envelope, but it's December and there is a global pandemic so that's to be understood!

I also purchased the additional nutritionalist appointment and glad I did, I've got a full diet plan to follow now and already feel better.

16 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you so much for reaching out Brody. As a team, we work hard to ensure we offer accurate testing, fast turn-around and good customer service, and it’s reviews like this that help us to know we’re doing the right thing. Thank you for coming to leave us this lovely review, we really appreciate it.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fab fab fab!

Fab fab fab!
Always wondered what I could be intolerant to and finally I know! Excellent turn around, great to deal with and very professional.

If you've been thinking about it just do it cause after 34 years of now knowing now I have to make some different food choices which I'm very grateful for.

Definitely recommend!!

1 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you for taking the time to write a review for us, Damon, we really appreciate it! We're so glad that you were so pleased with our service!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid

Avoid, cannot be trusted. A duplicate order was processed due to an error on their website. I immediately informed them. Was told a couple of days later that it was being dealt with. Later on I got a email saying that they have sent out 2 kits. I questioned why? I never got any response.

Their website has a phone line that says it's open but it is not. When I questioned live chat about this he refused to give me an answer.

I found this very alarming. I have requested refund but cannot get a straight answer as to when I will receive this.

They have their own review system in place. When I asked for details as to how I can leave a review on their review system I got no response.

Very worrying.

30 de novembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you for your review.

We are very sorry to see you are not completely satisfied with the service.

If you have any queries or concerns about your order, please contact our expert and friendly team on our 24/7 website LiveChat.

We are always trying to improve our service, and your feedback helps!

Lifelab Testing

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Recommended

A friend told me to try this test as I’d been to the doctors and got no results. I did hesitate, then she bought it for me and made me do it! I’m glad she did as the results are brilliant. We had a little trouble sorting out the instructions so an improvement on those and this would be a 5* product.

23 de novembro de 2020
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you, Phyllis, for getting in touch, we really appreciate your review. We're glad your friend got you the test, we do understand your comments about our instructions and we will take these on board.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order Number: #LL-41403 Disappointed & Distraught

I purchased from Lifelab last Nov, I contacted customer services via LiveChat several times to ask if they tested for dairy. On multiple occasions I was told yes. I also explained to the chat advisors that I had eliminated dairy from my diet to try and see if that had any effects to which I was never told that going on an elimination diet would detract from my testing process. If I had been notified of this, I would have reintroduced dairy to my diet to be able to have a more accurate picture. When my results arrived and I had no reactions to dairy, I was shocked and felt lied to. I tried to get in touch and was then told, they didn't actually test for Lactose and was told by the Associate Director of Operations "this information was all provided to you at the time of purchase" which I'm sad to say, it was not. I felt blamed for not having read the website properly but I have additional requirements which is why I always reached out via the LiveChat option as it was more accessible for me. I couldn't believe there was no option for them to support me further and I was gobsmacked that a company stating to care about customer's experiences, were so clearly ignoring me and my own. I felt that nobody took responsibility in the company and actually felt so silenced by the email I was personally sent by the Associate Director. I have now requested to speak directly with the CEO to see what they have to say about how I was treated.

16 de outubro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you for your review.

We are very sorry to see you are not completely satisfied with the service.

If you have any queries or concerns about your order, please contact our expert and friendly team on our 24/7 website LiveChat.

We are always trying to improve our service, and your feedback helps!

Lifelab Testing

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Warning please read before using Lifelab testing

Applied for tests due to Severe Eczema outbreak. As the NHS could only give me a dermatology appointment in 2021 I paid £230 to Lifelab testing for allergy tests. I hoped this would help with my condition. The test needed me to drawer a sufficient amount of blood for allergy tests to be taken. I could not draw enough blood and due to Covid could not get my GP surgery to help or local pharmacies. I emailed Lifelab testing explaining the problem and asking for a partial refund acknowledging the fault was mine as I could not get enough blood for tests to be completed. To date they have failed to answer my emails. So I have paid £230 for a pack providing two lancets to pierce my finger and no checks. DO NOT USE THIS COMPANY UNLESS YOU KNOW YOU CAN GET ENOUGH BLOOD TO DO THEIR TESTS. AND DO NOT EXPECT A RESPONSE TO EMAILS. I only gave one star as there is no option to give none. Still trying to get a reply to emails or some money back.

14 de outubro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you for your review.

We are very sorry to see you are not completely satisfied with the service.

If you have any queries or concerns about your order, please contact our expert and friendly team on our 24/7 website LiveChat.

We are always trying to improve our service, and your feedback helps!

Lifelab Testing

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Confusing results and nobody is helping

I paid a lot of money for the test, the lancets didn’t work and they took a while to email the report. The report states I have an intolerance to casein but ok with cow, sheep and goat milk?? And an intolerance of just Gouda cheese?? But casein is in all dairy. I asked for an explanation of this weeks ago but still heard nothing. I’m going to a dietician via my GP now as they couldn’t understand it either!

5 de outubro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you for getting in touch. We’re sorry you struggled with our lancets, we have taken measures to improve this by including a new instructions card in the kit which, when followed, makes the process of extraction a little easier. We are also looking to change the lancets very soon following this feedback.

For the test accuracy, as explained on email, not all dairy products contain casein, in fact cow’s milk contains 80% of casein (of which, it’s A1 beta-casein, the most inflammatory casein found in milk), however it is well documented that some cheese has actually more than 90% of casein (for example cheddar has more casein A1 than milk, and is the cheese with more casein on the market).

Concerning sheep’s and goat’s milk, they have much less A1 beta-casein and far more A2 beta-casein, which is the easier-to-digest form of casein. This is why it is not picking up from our test and it will be safe for you to consume this type of dairy product. For example that the Italian cheese ‘ricotta’ is available in two versions: one with cow’s milk and one with sheep’s milk. Gouda and Cheddar cheese containing more than 90% of casein, Gouda is reported to be almost 100% A1 beta-casein, the most inflammatory casein found in milk. This is why our test showed a high intolerance to Gouda cheese and not to Cow’s milk, which is 80% casein and just 20% whey proteins.

In terms of the elimination diet we would suggest eliminating cow’s milk and dairy cow’s products and slowly reintroduce those to see how your body is reacting. It is suggested to reintroduce each items slowly and note the symptoms (for example, ‘today I am reintroducing cow’s milk and in a week time I will reintroduce back some cow’s dairy products’).

We hope that helps you to understand your results a little better and we hope you'll take this into account and would consider amending your review.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Disappointed

I ordered 2 tests for me and my wife more than a week ago. I also ordered Priority Testing for both of us and according to their website priority should take up to 48 hours. Instead of 48 hours, it took 7 days for them to deliver test results for my wife and I'm still waiting for mine. More than 8 days have passed, still nothing.

I contacted them via live chat and they said "We faced a bit error. I apologize for that but you will get the other one as well.", and when I asked "when?" they were unable to reply.

I will be partially charging back for my test via my bank because I didn't get the service I paid for. Don't order Priority testing, it doesn't speed up the process. They are very slow and it will take much more time than the promised 48 hours. And I still don't know whether I will receive my results at all.

Quite disappointed.

11 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Hi Maxim, I can see the team have been in touch and have sent a new kit due to the delay in Royal Mail postage, and it was delivered to you this morning according to the tracking.

The other test you sent had testing completed within 24 hours. As explained, your sample when it arrives will be a priority to ensure it is tested within 24 hours of receipt.

We hope that you will please edit this review when we honour our promise to give you the best customer service possible. Thank you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Definitely worth it.

I went for the full allergy and intolerance test. I became concerned around the sixth day after sending my test as it said on my account that the test had still not arrived at the lab, however I emailed my concerns to them and they got my results through to me a few hours later which is fantastic speed for sorting out a customer concern. I did the test because I suspected I had some kind of reaction to milk based on previous experiments with my diet, and the test confirmed I have an intolerance to casein, which is the major protein in milk, about 80% of its content - so now I feel I can be confident in adjusting my diet to hopefully start feeling better. Plus, the test pointed out some actual allergies I have which I wasn't aware of because they're foods I normally wouldn't eat, so now I know to avoid them!

The only issue I really had was with the lancets, they wouldn't pierce my skin, despite me feeling the sting of the needle, and I had to get a bit creative and things got a bit graphic, but I think that's because I have particularly thick skin. I haven't seen many complaints about the lancets so it was probably my issue, not theirs.

All in all this has really helped me and I'm glad that I did this test.

13 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you for taking the time to leave us a review, we really appreciate it! We're so glad that you were so pleased with our service and that we were able to give you the results you needed (once you got the lancet to draw blood!).

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Found this test to be very useful

Found this test to be very useful. Identified some intolerances and one allergy. I have adjusted my diet and am feeling great benefit from avoiding specific foods. Was a little bit tricky initially getting the blood sample but was ok the second time. Prompt analysis and good advise for awhile each week

29 de julho de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you for taking the time to leave us a review, Patricia, we really appreciate it! We're so glad you were so pleased with our service and were able to give you the results you needed.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service - mid 30’s female

Excellent service - I got my results from the Complete Intolerance test and found out I am highly Gluten and Garlic Intolerant amongst other things. I was already Vegan and cutting out all intolerances for a month after having advice from the Nutritionist included in the package has improved my cyst like acne and red skin on face, chest and shoulders along with headaches, lethargy and depression / low mood - all improved on a gluten free diet and after giving up Diet Coke, Soda and taking a break from Coffee for a month. It’s changed my life and my acne cleared right up. I feel better for the first time in years.

29 de julho de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Lifelab Testing

Resposta da Lifelab Testing

Thank you, Ria, for taking the time to leave us a review, we really appreciate it! We're so happy that you were so pleased with our service and were able to give you the results you needed to make a healthy and informed decision about your diet.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais