Banner for Lovemybedss

Lovemybedss Avaliações 

847
•
O TrustScore é 5 de um total de 5

4,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

From start to finish the experience of buying was fantastic. I contacted the company to make sure that the sofa I wanted would fit through my front door initially and within a week my new sofa was del... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

No issues with communication, very responsive. No delays with my delivery, delivery guys were so helpful. Sofa come in the perfect colour as stated online. Fabric and quality is really good. Lovely so... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick delivery - Really pleased with sofa - One problem was that the delivery drivers damaged my front door . When they left it wouldn’t shut. . Adam at Love my Beds was brilliant. . Locksmith c... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We ordered Wednesday and after a quick WhatsApp they were happy to arrange delivery very quickly. And dropped it off Friday. Amit & Faizan were fantastic, they helped get the sofa into our... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Móveis
  2. também em
  3. Loja de Camas
  4. Loja de colchões
  5. Loja de Móveis para Quartos
  6. Loja de Roupas de Cama
  7. Loja de sofás

Escrito pela empresa

From our Batley showroom, we proudly offer an extensive and carefully selected range of furniture to suit every home, style, and budget. With years of industry experience, we are committed to delivering exceptional craftsmanship, long-lasting quality, and superior comfort in every product we provide. We pride ourselves on offering a fully bespoke service, allowing you to design your own bed or sofa exactly to your requirements. From size and structure to finishing details, you can customise every element with a choice of hundreds of fabrics, colours, and textures—ensuring your furniture is truly unique and perfectly suited to your space. Our bed collection includes a wide variety of practical and stylish options such as ottoman storage beds, drawer storage beds, and modern TV beds, designed to maximise both comfort and functionality. In addition, we offer a great selection of sofas to suit all interiors and lifestyles. Our range includes sofa beds, 3+2 and 3+2+1 sets, spacious U-shape sofas, and recliner sofas—ideal for both comfort and everyday living. We also provide made-to-measure sofas, ensuring the perfect fit for your home, no matter the size or layout. Customer satisfaction is at the heart of everything we do. We offer free two-man express delivery for a smooth and professional experience from start to finish. Our UK-based customer care team is always available to provide reliable support and guidance throughout your journey with us. For complete peace of mind, all of our products come with a comprehensive 5-year warranty, reflecting our confidence in the quality and durability of our furniture. At Lovemybedss, we bring together luxury, affordability, and personalised service—helping you create a home that is both stylish and comfortable.

5-Year Comprehensive Warranty for Complete Peace of Mind

Luxury craftsmanship you can rely on, year after year.

Every product at Lovemybedss is crafted with a clear purpose — to deliver exceptional quality that not only meets expectations, but consistently exceeds them. Our 5-year warranty is a reflection of the confidence we have in our materials, our craftsmanship, and our commitment to every single customer. From the very beginning, we focus on building furniture that is made to last. Each bed and sofa is constructed using carefully selected, high-grade materials, ensuring strength, durability, and long-term comfort. Our experienced craftsmen pay close attention to every detail, from the internal structure to the final finish, creating products that maintain their shape, support, and appearance over time. Unlike mass-produced alternatives, our pieces are designed with longevity in mind. Every frame is built to provide reliable support, every fabric is chosen for both style and resilience, and every finish is applied with precision. This dedication allows us to confidently stand behind our products with a full 5-year warranty across our entire range of beds and sofas. Our warranty is not just a promise — it’s our assurance that you are investing in furniture you can depend on. It covers the structural integrity and workmanship of your product, giving you complete peace of mind from the moment your order is delivered. In addition, our UK-based customer care team is always on hand to support you. Should you ever need assistance, you can expect a responsive, professional, and straightforward service — no complications, no delays, just genuine support when you need it most. At Lovemybedss, we believe true luxury is not only about how a product looks or feels on day one, but how it performs for years to come. Our 5-year warranty is a testament to that belief — combining quality, reliability, and trust to give you total confidence in your purchase.

Informações de contato

4,9

Excelente

O TrustScore é 5 de um total de 5

847 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,9

Todas as avaliações

(847)

272 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Impeccable all round

From start to finish, this company are fantastic!

Quick & clear communication, sofa delivered within the week, cheapest by FAR for anything even remotely similar and not even as good.

I live in a rural village with problematic access but the two delivery chaps persevered against incorrect satnavs and my Death Drive and got my glorious new sofa to me.

I even considered sleeping on it instead of my also new bed because it’s THAT good on the first night haha.

Highly recommend - absolutely nothing to fault and the sofa is STUNNING.

4 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic company

Super fast delivery. Customer service was great and kept me up to date with delivery times
Delivery drivers very friendly and helpful.
Sofa is perfect, great for movies nights and extremely comfortable.
Fantastic company! Great value for money!

17 de agosto de 2026
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Custom size sofa

We were a bit worried about ordering a sofa without seeing it in the flesh, but we took delivery today and it's fantastic, we had a custom size sofa and it's exactly to correct measurements. The delivery guys are absolute sweethearts and a credit to the business 🙂

4 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

A costly mistake

Unfortunately the delivery of our chosen sofa was delayed. We got told the evening before that the company was waiting on a shipment so it would be another week. I was offered an alternative sofa!
The original sofa we chose was fabric and also a pet friendly fabric the alternative sofa wasn’t!
Plus it didn’t seem the same shade of grey.
We paid for the professional assembly yet when I asked about returning the sofa because it was uncomfortable and not what we expected.
I was informed they would be a charge for having no boxes and also a delivery charge of £99 for the return.
Which didn’t make sense the guys who assembled the sofa took the packaging with them.
Eventually management agreed to waive the charges if we chose another.
This felt like hobsons choice to me,
if I returned the sofa, I would be out of pocket by £179! So I chose another in-stock item which was more expensive so I sent £600 bank transfer for the new style.

For me the most disappointing part was the customer service, at no point did they apologise for the original delay or the fact that their terms and conditions are rigid so your consumer rights are not protected.
This company is affiliated with some of our favourite celebrities which is why I trusted the company. Yet our experience has been costly and upsetting

I have just noticed your reply
My brother owns a motorhome company in Halifax Yorkshire ( motor pig) and my sister owns a company in Buckinghamshire so I know the impact of a poor review for a family company.
I was hesitant about writing this but decided I wanted to let future customers know if they chose professional assembly via the drop box on your website and the packaging is taken it will affect your their returns.
I do understand the charge for collection but did hope because it was a rushed choice it would have been waived.
It was only waived if I chose another sofa.
I wouldn’t expect you to collect the 2nd sofa now it’s been nearly 3 days. Since I let you know it was actually too big for my lounge. I can’t keep it pristine for that length of time and also like you pointed out the packaging again was taken. This time it was taken because the box wouldn’t fit through the door.
So I am keeping it I am not that unreasonable.
I wish we got one person that dealt with the problems I feel it could have solved the issue. The bank holiday didn’t help I agree but I am still not satisfied with the outcome.

I wanted to update this review to say today I spoke to the owner Sam who listened to me and also apologised to me. The bank holiday and some communication delays during my order process changed the outcome. Which I believe would ordinarily be a positive experience.
The sofa we have kept is very comfortable and of good quality.
I am upgrading the overall experience to 4 stars because I am now satisfied with the outcome.
Thank you for reaching out to solve the above issues.

28 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lovemybedss

Resposta da Lovemybedss

Hi Michael & Caroline,

Thank you for updating your review. We are genuinely saddened that, despite everything we have tried to do to resolve this, you still feel your experience warrants a one-star review.

We fully accept that the original delay was disappointing and we apologise for this. Your Hudson was delayed by approximately one week due to an incoming shipment, and rather than simply asking you to wait, we offered an alternative that was available sooner.

We would, however, like to clarify some important points.

The Hudson Grey L Shape originally ordered and the alternative Capri selected use the same grey boucle fabric and colour. After receiving the Capri, you advised that you were unhappy with the colour; unfortunately, the original Hudson would have been the same fabric and shade.

Regarding the first return, you were not required to purchase another sofa. A return and refund was offered, subject to the applicable collection charge. You instead chose to exchange to the more expensive Galaxy Tech 3+2 recliner, paying the difference in product price. As a gesture of goodwill, we then waived the £99 collection charge on that first exchange.

This was all dealt with over the Bank Holiday weekend while our customer service department was officially closed. Nevertheless, we continued working outside normal hours to arrange everything so your Galaxy could be delivered on Tuesday.

You subsequently contacted us because the Galaxy was too large for your room and requested a second return.

We feel it is particularly important to clarify your latest update stating that you are now keeping the Galaxy because nearly three days have passed and you don’t believe we would collect it.

We have already approved collection of the Galaxy and a refund and emailed you confirming this. At the time of writing, we are simply awaiting your response so that collection can be arranged.

We do not want you to feel forced to keep a sofa that is unsuitable for your room. Adam, who has been involved with your case throughout, has now also offered to personally cover the £99 collection charge. We will therefore collect the Galaxy without any collection charge to you and proceed with the agreed return and refund.

We appreciate your comments regarding having one person deal with the matter. Adam has been involved throughout, although communications have come through our customer service account, and he is happy to personally oversee the remainder of this resolution.

We are a small family-run Yorkshire business and genuinely care about our customers. You have mentioned that you understand the impact a poor review can have on a family business, which is why this is particularly difficult for us to read.

We don’t expect you to say everything was perfect — it wasn’t, and we have apologised for the original delay — but we genuinely feel a one-star review does not reflect the considerable efforts made to help, including arranging two sofas, waiving charges, working over the Bank Holiday and now offering free collection and a refund on the second sofa.

Our terms and conditions do not remove or replace anyone’s statutory consumer rights.

We remain committed to resolving this for you. Please respond to our email and we will arrange collection of the Galaxy, with Adam personally overseeing the matter through to completion.

Adam
Love My Bedss & Sofas

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent easy website to use

Excellent easy website to use. Reasonably priced and an excellent product. Quick delivery. Would highly recommend to my friends and family and anybody else thinking of using them. Hassle free shopping and delivery.

31 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Awesome experience

Awesome experience from start to finish, amazing and helpful customer service throughout. Delivery guys were amazing and went the extra mile to get the furniture in the house. And lastly the sofa, awesome quality and build and utterly love it.

31 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

100% recommend

I was a bit worried about ordering online but I would order from here again in a heartbeat! From communication to delivery was spot on. I constantly asked questions and even had to have our sofa made to size. Ordered Saturday and they came Friday. The delivery guys were friendly and rang 30 mins before arrival, the sofa is really well made and has completed our room and the mattress is sooo comfy. Would 100% recommend

28 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Delivery team great

Delivery team great, 1 wrong part in 1 of 6 boxes, manufacturers error. Customer service excellent delivered correct part in a few days. Delivery driver helped with difficult assembly of sofa arms which I could not do. 4 stars due to design of arms and manufacturers error, delivery and customer service excellent.

15 de agosto de 2026
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Curved Boucle in Latte from Lovemybeds

We decided to go with Lovemybeds as they had excellent reviews and offered the perfect colour (Teddy Latte) for our room. Of course, price is important, but service and communication are so crucial when you're dealing with online companies. I remember chatting with them past 10 p.m. at night, which filled me with confidence that they really wanted my business! The bed was delivered and installed within three days of ordering, right on schedule, and Amit & Faizan were brilliant at taking care inside our home. We purchased the small double curved bouclé bed in Teddy Latte, and the build quality is superb. The bed is slightly bigger than expected; however, my daughter loves it. Oh, I must not forget we purchased their cheapest mattress, which is also amazing—I accidentally fell asleep testing it out, so that says it all! My daughter now has the best bedroom in the house. Thank you, Lovemybeds!

19 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Sofa

Sofa is beautiful and great quality, had an issue with delivery time frame but they were understanding, professional about it and amended the issue as a good gesture. Would definitely get from here again and the customer service is great and fast replies x

25 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Communication fantastic:

Communication fantastic:
I was kept up to date from asking about the sofa I liked , and there was many questions all answered promptly .
I was advised of a thursday delivery date
the guys delivered and put my sofa together
I'm really pleased with the service from start to finish . Great company , plus my sofa looks gorgeous.!

6 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Spacious Sofa and Brilliant Delivery Experience

Great, spacious sofa and excellent value compared with everywhere else we looked. Communication was spot‑on, with calls and updates on the delivery day so we knew exactly when to expect it. The delivery drivers were sound, really careful getting the sofa into the room we wanted and even gave helpful advice on setting it up. Would definitely recommend.

10 de agosto de 2026
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The customer service is great

The customer service is great got a call straight after my order with delivery options.

Sofa is great and was dropped off my Riz and Aky. They built the sofa really quickly tested it and tidied up afterwards.

Thank you again.

21 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais