LuxDeco Avaliações 

615
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

1,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Customer service failure. We have ordered from LuxDeco before and have some beautiful items we're delighted with. My wife ordered a leather tray for my birthday in July. We knew delivery would be 2 mo... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Love my Laura Hammett bronze tray, very stylish. Only slight disappointment was that it did not come boxed. All pictures I had seen on social media and the website show LH merchandise in a box, I obvi... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not order from here, you will NOT receive your goods. This company should be shut down, and reported. What they are doing is criminal. I am shocked beyond belief. They have an Instagram page and co... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Its such a big mistake not reading review before purchasing from this website. I order wall art and other stuffs since oct 2023 but now still havn’t recieved any product and been contacting for refund... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Móveis
  2. também em
  3. Designer de interiores
  4. Empresa de Design de Edifícios
  5. Loja de Móveis para Quartos
  6. Loja de Velas

Escrito pela empresa

The curated online destination to discover and shop luxury interiors. Explore luxury furniture and unique home decor accessories from the world's finest brands and artisans.


Informações de contato

1,9

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

615 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,9

Todas as avaliações

(615)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service

Excellent service. Very efficient fast delivery with lovely goods carefully packaged. Well impressed. I would recommend this company. Thank you.

31 de outubro de 2023
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Susan,

Thank you for taking the time to write such a kind review.

We are delighted to hear about your experience shopping with us and hope you're enjoying your lovely new items.

We cannot wait to assist you again in the future and will make sure to pass your comments on to our team.

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I always go to Luxdeco first when I…

I always go to Luxdeco first when I want to buy high quality interior furniture and accessories. The have a great selection, and are always very helpful if there is something particular that I want.

30 de outubro de 2023
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Alister,

Thank you for taking the time to leave us this lovely review!

We are so pleased to hear about your experience shopping with us, and the support provided by our dedicated personal shopping team.

We hope you enjoy your new items and look forward to assisting you again soon.

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great value

29 de outubro de 2023
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Nabile,

Thank you for taking the time to review us and for your 5-star rating.

Your continued support means everything to us, and we can’t wait to exceed your expectations every time you choose us.

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

County Court Claim for refusal to refund!

Luxdeco is not a company to do business with, please do not purchase anything from this company.
We have purchased as a Trade Customer for our interior design business and they have failed to deliver the goods that was first ordered in June 2023 then, they have failed to honour a full refund of £3,321.52.
Despite our best attempts to contact their online customer service team and ask again and again and again for a full refund they refuse to refund our company.
We have now started a County Court Claim against Luxdeco.
Please note this company is clearly operating in breach of the Consumer Act 2015 and thus you are recommend not to trade with them.

29 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Roseanne,

I am sorry to hear about your experience shopping with us.

While I am pleased to see that your refund has been processed, I'd like to sincerely apologise for the delays you've encountered.

I hope you will allow us another opportunity to provide you with a better service.

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

To who ever reads this don’t make the…

To who ever reads this don’t make the mistake i made by not reading the reviews . I paid for a chandelier at the beginning of August and was informed after I had to reach out to them that they had delays from their suppliers. I have written 3 or 4 times and was apologised to nicely about the delays . I have cancelled my order TODAY and now looking forward to receipt of my payment that I made over 2 months ago . Fingers crossed that I will at least receive my refund in record time and that won’t have any delay .
But definitely not happy at all !!! with Luxdeco and wouldn’t recommend them as a vendor to anyone !!!!

27 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Kari,

Thank you for taking the time to review us.

I am sorry to hear about your experience shopping with us. We acknowledge your feedback and will use this to reflect upon creating a better experience for our customers in the future.

I am deeply sorry this has resulted in a cancellation of your orders but I am pleased to see that your refund has now been completed.

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

None delivery and very poor service

This company is poor and I would not recommend them. I ordered several items and after months of waiting and being given the same lame excuses I gave up and demanded a refund . They do not understand the concept of customer service.

25 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Ian,

Thank you for your feedback. 
I am sorry to hear about your experience.

After investigating this further, I can see that our customer care team have been in contact throughout your ordering process and supported you with it. As discussed, we have been faced with some logistical challenges recently which have unfortunately had an impact on the service and delivery times we provide to some of our customers.

I apologise that this has resulted in a cancellation of your order and we will make sure to use your feedback to reflect upon creating a better experience for our customers in the future.

I have flagged your refund request to our accounts department so this can be expedited.

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy to order & quick delivery

25 de outubro de 2023
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Michael,

We are so pleased to hear about your experience shopping with us!

We hope you enjoy your new items and look forward to help you adding some from our expertly curated range again soon.

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not good

Twice I have tried to order from these guys and on both occasions the item was marked as in stock. Only after I paid did they advise that there would be months of delays and they couldn’t advise when it would be available. As a result I asked for a refund and on both occasions they did not refund me until I chased for this multiple times.

Do not recommend this company unfortunately

12 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Harry,

Thank you for your feedback.

As a managed marketplace, we try hard to keep the availability of products on our website as up-to-date as possible but logistical challenges recently affected us which, unfortunately, had an impact on the service and delivery times we provide among a portion of our customers.

We take your feedback on board and sincerely apologise for the service and experience you have received.

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Delays to my order without notification. No solutions offered

Placed an order a month ago for lights that had a 5 week delivery timetable. Chased for an update a couple of days ago only to be told that whilst the lights are expected to land at their warehouse facility on time, there WILL be another few weeks delay as they have had issues at the facility and there are severe backlogs.

I wasn’t notified of this issue until I chased. And when I asked if anything could be done so that the goods were shipped directly to me, I was told nothing could be done; unless of course I wanted to cancel. Except I’ve already waited a month for these goods to arrive to complete a project.

There is appalling customer service and communication given the supposed high-end nature of the business.

24 de setembro de 2023
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very nice customer service.

18 de outubro de 2023
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Bob,

Thank you for your 5-star rating and for being an amazing part of our journey.

Your continued support means everything to us, and we can’t wait to exceed your expectations every time you choose us.

I will make sure to pass your review on to our Customer Service team.

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

50 Pound shipping to France ridicoulos!

48 Pound shipping to France ridicoulos!

17 de outubro de 2023
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Alessandra,

We regret the inconvenience you've faced with the shipping cost to France.

International shipping rates can vary, and we appreciate your feedback. Our team is continually working to enhance our shipping options.

If you have any questions or concerns, please don't hesitate to contact our customer support team.

We hope you enjoy your photo frame upon its arrival.

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Misleading.

Misleading.. advertising a rug on sale that wasn’t actually on sale👎🏻😡

18 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Jenny,

Thank you for your feedback.

We have investigated the issue and have raised it internally so this can be corrected. Google Shopping was incorrectly displaying this particular rug as in sale. We are truly sorry this discrepancy has affected you on this occasion.

We take your feedback on board and hope you will allow us another opportunity to provide you with impeccable service.

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Same issue with everyone else

Same issue with everyone else. Delivery promised on Saturday. There was no delivery the rug was out of stock for a further two weeks. Requested a refund 2 week ago still not received supposedly the account team missed it.

12 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Gurpreet,

We apologise for any inconvenience or frustration you may have experienced. We would like to address your specific concerns and make things right.

Would you be able to share your order number so this can be further investigated?

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT ORDER THEY CANT ACCEPT STOCK IN WAREHOUSE

This is the second time I have attempted to order from luxdeco. And exactly the same issue. They give a delivery date which is completely untrue. Take ages to respond then tell you the order will be at least another month. I strongly advise against using them.
Update after speaking today to chase they have told me they aren’t processing any orders as there’s a backlog in their warehouse. THEY WILL NOT HAVE ANY NEW ORDERS IN UNTIL NOVEMBER. They do not tell you this upon order.

12 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Greg,

We are sorry to hear about your poor experience.

We strive to provide exceptional service to all of our customers, and we are disappointed that we fell short in your case.

As per your request, your order has now been cancelled and we will shortly action the corresponding refund to your account.

Kind regards,

LuxDeco.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst company for furniture I have ever…

Worst company for furniture I have ever used. Cannot deliver on time and cannot process refunds within 3 weeks!! Awful company

10 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Harry,

Thank you for taking the time to share your experience. We are sorry to hear about these delays. 

We take this feedback very seriously.

Would you be able to share your order number so this can be further investigated and a senior member of our team can contact you directly? 

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My wife ordered a rug which was…

My wife ordered a rug which was supposed to be delivered on 26th of September, still Luxdeco does not know when the delivery will be done.

10 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Baris,

Thank you for your feedback.

As a managed marketplace, we try hard to keep the availability of products on our website as up-to-date as possible but am sorry that a discrepancy has affected you on this occasion.

We take your feedback on board and sincerely apologise for the service and experience you have received.

I hope you will allow us another opportunity to provide you with impeccable service.

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

2 weeks to receive Refunds

2 weeks to receive Refunds

Bought a rug after seeing an advert on a Monday saying 'Buy now receive Friday'. Friday came and no rug. I asked when will it be in, they said they had none in the warehouse so I asked for a refund. I was told I had to wait 2 weeks for the refund. 2 weeks passed and today I am still waiting.
The following week there was the advert again saying buy now and receive Thursday. When I know they do not have that rug in stock.
What a quick way to build money and interest from the public without selling an item.
I cannot afford another rug until I receive my refund as I saved for that one.
I have stopped my company, friends and family from buying from these people again.

15 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Freda,

We are sorry to hear about the delays you have encountered with your recent order. 

Kindly share your order number and a senior member of our team will reach out to you and resolve this for you.

Thank you for taking the time to share your experience with us.

kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent Service

Excellent service from Marie at LuxDeco. Prompt replies to queries, very helpful.

4 de outubro de 2023
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Alison,

Thanks so much for this lovely review, we will be sure to pass on your comments to Marie. We do appreciate the great feedback.

Have a wonderful day.

Kind regards,
LuxDeco.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service

3 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear Blessed,

We really appreciate you taking the time to leave us a review and we’re so happy to hear that you had a great delivery.

Let us know if we can do anything else for you.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Order yet to arrive

20 de setembro de 2023
logotipo da LuxDeco

Resposta da LuxDeco

Dear DF,

We really appreciate you taking the time to leave us a review.

We are sorry to hear about the delays you encountered with your order but we are happy to see that one of our senior team members has since been in contact and confirmed a delivery date for your item.

Thank you again for your feedback and for choosing LuxDeco.

Kind regards,
LuxDeco.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais