Her har firmaet altid levet op til…
Her har firmaet altid levet op til forventningerne.
Køber gerne igen.
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
MK Auto
Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Her har firmaet altid levet op til forventningerne.
Køber gerne igen.
Jeg havde bestilt en tid til olie skift på bilen i dag og aftalen var godkendt. Da jeg kommer der hen var firmaet/værkstedet lukket. Jeg har forsøgt at ringe til mekanikeren, men han tager den ikke og kan ikke formå at skrive en besked eller mail at værksted har lukket.
Det er simpelthen for dårlig service at man ikke en gang kan give besked til kunden. Jeg vil ikke anbefale dette værksted
Købte en Peugeot 407 SW nærmest ubeset, han leverede den og tog min gamle bil med som en del af prisen.
Nu har vi haft den i godt 2 mdr. og den kører bare perfekt.
Jeg vil be jer om på det kraftigste at holde jer langt væk fra dette firma.
Jeg skulle købe en 308, og vi har talt meget lang tid frem og tilbage, dagen efter får jeg at vide ruden er ødelagt og kan ikke fås leveret nysynet. og derefter får jeg at vide der kommer en og tilbyder ham ren handel. Utroværdig og sjusk arbejde
Vi købte en bil her, den skulle leveres nysynet og serviceret. Men da vi fik den var der alt galt med den. Bremser, kobling/gearkasse, udstødning og hjulleje var bare starten på det.
Selvom han tog den tilbage og lavede lidt på den (gearkasse, bremsercaliber i venstre side og ukurant udstødning), så har vi selv brugt i omegn af 12.000,- for at få den i forsvarligt stand, bl.a. bremser hele vejen rundt, nye dæk, hjullejer, kabine-rens, mv.
Vi anbefaler ham ikke til køb af bil, men kan ikke vurdere ham på hans mekaniske kunnen.
Annoncen fortalte at bilen var undervognsbehandlet - og ikke-ryger. Da jeg mødte op fik jeg straks at vide, at der ingen undervognsbehandling havde været overhovedet. Og min straks-oplevelse var, at bilen lugtede af vådt askebæger. Det er ikke cigaretter det lugter af, sagde han. "det er noget andet". Togturen til Helsingør var lang. Øv.
En fantastisk service og dejlige personale.aldrig oplevet så godt service,kan kun anbefælles.
Køb bil hos MK så kan du se hvilket perfekt service de har:-)
Upålidelige og forfærdelig service!!
Jeg købte en bil ved mk og de lovede at søger for værksted regningen da bilen efter et par dage begynde at larme i bremser og en bærearm, nu har jeg forgæves forsøgt at komme i kontakt med dem i 2 mdr uden held ..
Jeg har gennem årende købt Ford Mondeo,Bmw,Nissan,Toyotaog mitsubishi oppe ved Martin. Alle brugte biler til 20-30 tusinde. De problemer der har været undervejs er altid blevet løst på en fair måde. Håndværket fejler ikke noget. Flink og venlig mand.
Jeg havde en forsikringsskade jeg skulle have lavet. Jeg valgte MK Auto, da han er tæt på min arbejdsplads.
Det skulle jeg ikke havde gjort! Det gik så vidt at jeg var nødt til at kontakte taksatoren. Det var simpelthen elendigt arbejde. Skærmene var ikke sat ordentligt sammen og bilen var oppe ved ham tre gange. Tredje gang sagde taksatoren at jeg kunne vælge et andet sted så den kunne blive genlavet. Der fandt de yderligere fejl under skærmene, end dem jeg havde påpeget overfor taksatoren.
Jeg vil ikke anbefale MK Auto til nogen som helst.
Har handlet bil med ham to gange..
første gang købte jeg en citroen... den kørte SÅ godt, menså gik computeren i den og det kan jo godt blive en dyr affære men martin sendte bare min bil på et citroen værksted og fortalte at han betalte alle reperationer der måtte forekomme... har været rigtig glad for min bil men har nu givet den i bytte (plus penge til ham) for en peugeot 306 og indtil videre er der heller intet galt der og ved at hvis der kommer noget så kan jeg bare sige det... kan kun sige, i kan roligt handle med martin, han springer ikke over der hvor gærdet er lavest...
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.