Mobilo Card Avaliações 

311
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

*Renewal Fraud* Beware of Mobilo's billing practices. I signed up 2 years back and today On oct 16th , I was automatically charged $180 for an annual subscription. I canceled right away and asked for... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not use Mobilo, they will charge you without any warning. Even when they previously stated no charge will be made. They will just send you a bill that your account has been charged without any refu... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

As someone who relies heavily on CRM software, the backend integrations are what make this card practical for daily use. Linking the lead capture directly to our Hubspot pipeline means i don't have to... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing. Fast, good quality and personalized follow ups by the team throughout our orders. We were not an easy client because we had different batches or orders to make, and some deadlines wer... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Serviços Empresariais

Informação fornecida por fontes externas variadas

For people that want to make a great first impression. Tap your card on a phone and a link opens with your contact details. Just. Like That.


Informações de contato

3,2

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

311 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 75% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,2

Todas as avaliações

(311)

34 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not use Mobilo

Do not use Mobilo, they will charge you without any warning. Even when they previously stated no charge will be made. They will just send you a bill that your account has been charged without any refunds. Use another card company, not worth it

18 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Mobilo Card

Resposta da Mobilo Card

Hi Bas, I'm sorry this caught you by surprise. That's not the experience we want anyone to have.

Our plans are paid subscriptions, which is stated on our website and at checkout. Before any renewal, we send two reminder emails to the address on the account so there's time to cancel or update the plan.

If those reminders never reached you, we'll of course refund the charge. Please email me directly Pieter at mobilocard.com with the account email you used, and I'll take care of it personally.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

*Renewal Fraud*

*Renewal Fraud*
Beware of Mobilo's billing practices. I signed up 2 years back and today On oct 16th , I was automatically charged $180 for an annual subscription. I canceled right away and asked for a refund, but they refused, citing a no-refund clause in their terms of service. When I asked for documentation showing I agreed to automatic billing, they couldn't provide it and said look up terms and condition. I'd recommend looking at other options as these guys never told me there is annual subscription. I was told its a one time fee thing and there was no intimation of renewal. So beware guys and dont fall for it.

16 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Mobilo Card

Resposta da Mobilo Card

Hi Rohith, thank you for taking the time to write this, and I'm sorry you've had a frustrating week with us. Nobody likes an unexpected charge, and I understand why you're upset.

I would like to explain how it works on our side, because I think it's fair you hear it from me rather than from a terms page. When you sign up, the plan is an annual subscription, and we show that on the website, at checkout, and in the confirmation email. Then, in the weeks before a renewal, we send two reminder emails. We do that so you can decide calmly whether to keep the plan, cancel, or downgrade. For most people that works fine, and because of that, our policy is not to refund a renewal once the reminders have gone out.

That said, I don't want to assume anything about your case. If those reminders never reached you, for whatever reason, then it's on us and I'll make it right.

Could you email me directly through Pieter at mobilocard.com with the address you signed up with? I'll personally pull up what was sent to you and when, and we'll take it from there. Thanks again for the feedback, it helps us get better at this.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had a good experience with Mobilo

I had a good experience with Mobilo. I had the opportunity to speak with pieter and some staffs, they created and design my customized card and it was cool. I love the design and card features to share my contact now or collect leads is now easy.

2 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A good modern card

I came across Mobilo and I decided to try the card because am tired of paper cards and it went well. My details was inputed and it working perfectly. What I really love about it is ability to edit my details myself.

11 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worked with android but not iphones

Worked with android but not iphones. they auto-renewed despite my attempts to cancel before. no refund. ABSOLUTE GARBAGE!!!

5 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Mobilo Card

Resposta da Mobilo Card

Hi TJM, sorry to hear you had some difficulties with iPhones. For other readers, our product works really well with both operating systems and millions of people have gone before you. We send out reminders and make it easy to cancel. Please email me personally (pieter at mobilocard dot com) and I will take care of your cancellation right away.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great card and service

Great card and service. I always get asked where I got my card. All my leads go into one place. No more trying to find a card someone handed me.

29 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not really a tool I could use

Not really a tool I could use. I tried it based on a free use a fellow coworker said our company had. Did not touch it again after the initial setup, it was not the right tool for me. I received quite a bit of promotional email from them. Then surprise I get a yearly subscription charge. They claimed it was being "hit" which means I was using it. The hits were in Russia and one in Coucil Bluffs IA. A place I've never been. Needles to say they won't refund the subscription I dont want.
0/5 Do not recommend!

8 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cancelling a subscription should not be this difficult

Cancelling a Mobilo subscription should not be this difficult.

What should be a simple cancellation process is turned into a lengthy, frustrating flow. Instead of simply allowing me to cancel my upcoming renewal, Mobilo requires me to navigate through multiple pages, answer questions, provide a mandatory cancellation reason, go through retention offers, and confirm my decision multiple times before I can finally cancel.

The fact that a cancellation reason is marked as “required” is especially unnecessary. I should not have to justify my decision to cancel a subscription that has not even renewed yet.

This feels like an intentionally designed retention barrier rather than a straightforward cancellation process. Online cancellation should be easy and transparent, not hidden behind layers of menus, questions, offers and confirmation buttons.

On top of that, my actual experience with the Mobilo product left a lot to be desired. I was already considering going back to traditional paper business cards within the first week of using it. The product simply did not provide the experience or value I was expecting.

If signing up is simple, cancelling should be just as simple.

Overall, a disappointing product experience combined with an unnecessarily difficult cancellation process. I would strongly recommend thinking twice before subscribing if you value a straightforward product and a transparent cancellation process.

4 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Deceptive auto renewal charges

Deceptive practices where they upgraded my service plan and auto-renewed. Cancelled the day they charged and claimed no refund possible. Horrible and stay far away from them. Sure they will go bankrupt with their shady business practices.

21 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Initially was a great concept but they…

Initially was a great concept but they rely on large subscriptions and quickly charge your credit card without consideration of usage just like gyms. I kindly requested the moment it was charged to refund as I haven’t used it for over 9 months and the initial confirmation showed there was no reoccurring fee which they said it was because there was a free year subscription attached but it clearly showed there would not be a bill at next payment. Poor wording and predatory practice.

21 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thankful for Customer Support

Had to figure out some issues with our account and Nicole & Nathaly from customer support went back and forth with me to figure everything out. They also helped me with set up and some resources for the person I was creating the card for. They were a wealth of knowledge and SO helpful. This would have been a headache without them.

19 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

No more printed cards required

It made me think about how I no longer pay with a credit card. We use our phones to pay today. Now we have Mobilo to connect. Easy, great data where you want it. No more business cards.

17 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Valuable analytics for offline networking efforts.

We purchased these for our executive team, and the analytics dashboard has been quite useful. Being able to see how many times a card was tapped and how many leads were generated gives us a actual data on our offline networking efforts. It is a helpful metric that traditional business cards cannot provide.

14 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sneaky

Sneaky, I would like to join anyone who is in an active lawsuit with this company. I don’t see why I can’t be refunded when you all tricked me and don’t give me that bs with you send emails I don’t check email.

13 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Mobilo Card

Resposta da Mobilo Card

Hi Theresa, I'm sorry this has been a frustrating experience. An unexpected charge is never a good surprise, and I'd like to look at your account personally rather than leave this unresolved here. Please email me directly at pieter at mobilocard.com and I'll review it and come back to you with options within one business day.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Beware of their billing practices and…

Beware of their billing practices and customer service. I signed up for a one-year free trial for a Mobilo card but ended up never using it. Fast forward to today, and they automatically billed me for an annual subscription.

When I immediately canceled and asked for a refund, they refused, pointing to a "no refund" policy hidden deep in their terms of service. I am now stuck paying for a useless subscription until 2027. When I asked their support team to provide the documentation showing where I explicitly agreed to be automatically charged, they couldn't produce it—they just sent me an invoice from when I signed up for the free trial last year.

I ended up going with the Dot card instead, which is a much better product. I highly recommend avoiding Mobilo entirely so you don't have to deal with these kinds of business practices.

3 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Mobilo Card

Resposta da Mobilo Card

Hey Jonathan, I'm sorry this happened. An unexpected charge for something you never got value from is frustrating, and I would be annoyed too. For context, the renewal terms are shown at checkout and in your signup confirmation, and we send two reminder emails beforehand. I confirmed both went out on your account. On the refund, I cannot find a ticket or chat from you in our records. Our team usually replies quickly, so if you did write in, something went wrong on our end, and I want to know where. Either way, we have refunded you in full and closed the account. Email me (pieter at) if anything is still outstanding. It comes straight to me.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Deceptive billing to steal your money

Deceptive billing to steal your money. Signed up for a free account, then they surprise billed a year later. No email warning, nothing. Asked for refund and was told it’s in their TOS, so, it's buried in that agreement that every company knows none of their customers actually read. They responded to previous reviews on their deceptive billing saying they offer refunds, this is not true.

Whether you're on a free or paid plan, expect surprise charges. Mobilo wants your money and they will take it.

4 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Mobilo Card

Resposta da Mobilo Card

Hi there, I'm sorry to read this and I want to get it sorted. I have gone through our billing and support records and cannot find an account or a charge matching the details here, so I am likely looking at the wrong email address. For context, our renewal terms are shown at checkout and in the signup confirmation, we send two reminder emails before any renewal, and we do refund situations like the one you describe. Send me the address you signed up with (email pieter at) and I will refund it and close the account the same day. Pieter, Founder at Mobilo.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bait and switch billing

Bait and switch billing.

I signed up for Mobilo's free plan in July 2024. At the time, the service was free for teams of 1–5 members. I tested it, found it decent, but we ultimately never used it.

In July 2025, the subscription renewed at $0, as expected, since it was still on the free plan. Then, in July 2026, it renewed again, but this time I was charged $72 with no warning. Sometime over those two years, they changed the pricing and began charging $36 per team member. We had two email addresses still associated with the unused account, so they billed us $36 for each.

I logged in immediately, canceled the subscription, and contacted support requesting a refund. When they eventually replied, they claimed they had sent an email a week before the renewal notifying us of the upcoming charge. They did not. I checked both my inbox and spam folder, and there was no notification or warning that a service which had been free for two years was suddenly becoming a paid subscription.

I've since filed a chargeback with my credit card company.

2 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Mobilo Card

Resposta da Mobilo Card

Hi J, I'm sorry this landed as a surprise. You were on a complimentary PRO year, and we sent two reminders before it converted. However, a charge you were not expecting is still a bad experience. I'm happy to refund you in full, just email me (pieter at), and I will take care of this myself.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The user interface needs to be easier

The user interface needs to be easier. More organized, get it all one place. The M logo needs to be take you to home.So you can restart at any point from home and work your way back to where you need to be.

25 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Mobilo Card

Resposta da Mobilo Card

Hey Dennis, this is good feedback. Just shared it with the product and tech team.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais