Ramonsterevents Avaliações 

410
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

2,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Event was a let down, we paid extra for unlimited rides then because they had a issue with the event they made rides free for everyone.. the shows were disappointing, says they had 5 monster trucks bu... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Awful, expensive tickets absolute mud fest a minimal ‘free’ rides they include in your tickets. One main one in Blackburn which was good the rest was for toddlers. Loads of food places, expensive as h... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Booked "Monster Truck Motorfest Hertfordshire". Sold by "RA Monster Events" with monster trucks in their logo. The kids had really wanted to see monster trucks for the first time, and were super excit... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Would say this is more a motorbike show, monster trucks were there however after the initial show went back to motorbikes etc again. Went on the truck ride and seatbelts were not checked ended up wit... Ver mais


Informações de contato

2,2

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

410 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 18% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,2

Todas as avaliações

(410)

311 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute scam of a company

Absolute scam of a company.

I bought tickets to this especially to see the monster truck. I’d heard rumours via social media that the monster truck was out of action the weekend before we were due to attend but RA monster events kept peddling the attraction via their social media presence. The owner of the truck then posted on their own socials that they had withdrawn from all events going forward. I received no communication from RA regarding this or regarding a change of schedule (which was essentially a bike show now) so I requested a refund for false advertisement. It took over a week for RA to acknowledge my request but did eventually say i was entitled to my money back. I filled in the form that they sent me and waited 30 days to receive an automated response to say my refund had been refused. I also did a charge back with bank - who also refused it because RA said they were dealing with it. They were not.

I have noticed that RA have also updated their terms and conditions to state that no refunds will be given in any circumstances and they have the right to change the schedule. It seems to me that this is a professional scammer. I wish I had researched before parting with my money as there are media reports about this company going back years.

23 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Market Rasen event

Market Rasen event, cancelled Monster trucks in week leading up to event. Posted on social media that they knew people would be disappointed and if you wanted to not go and message for a refund they would understand. Messaged before event and replied to all messages quickly. The agreed refund on message and then refused refund 6 weeks later.

23 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Warning to all!!

Warning to all!!! Don't book event tickets through this scam company. They cancel events due to completely poor organisation (basic failure to actually tell the local authorities the event was actually happening) and then refuse refunds. To everyone trying to get refunds, contact trading standards and initiate a charge back through your bank. Do not let them get away with scamming people!!!

3 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not pleased at all

My family and I had booked for the Monster truck show in August. We were offered a refund on the tickets due to the show not being as advertised, the monster truck was out of action. After many messages to the company via messenger, I filled in a refund request form and waited over 1 month to hear anything. Today received an email from them refusing the refund, despite previously offering it. I am currently £190 down.
Would not recommend this company.at all.

2 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We booked a family ticket for an event…

We booked a family ticket for an event at Market Rasen earlier this year. This event was cancelled without any notice and it was only by chance that we found out a week earlier that it had been cancelled. We could not get any information as to what was happening until after the actual date of that event had passed. Then we received an email saying our tickets would be valid at an event at the same location in August (3 months later) this was no use to us as we were away on holiday. So we asked for a refund several times with no response! Today 5 months after the original event
was cancelled I received a
response .

Hi there,

After reviewing your refund request, unfortunately we’re unable to issue a refund.

We’re sorry you weren’t happy with the level of service you received. Whilst we know that this won't be the decision you hoped for, it is in line with our our terms and conditions, and is final. We kindly ask that you do not message the page about this, as any further communication will not affect the decision.

Whilst we’re unable to offer a refund, we would like to offer free entry to a future event, as a goodwill gesture. This offer is eligible for your entire original party size, for any event within the next year (up to 1st October 2027).

To redeem this offer, please just show your original tickets to the entry staff on arrival, alongside a screenshot of this message. Our team will check your customer details and allow entry. This offer can only be redeemed once, at any single upcoming event date.

We hope to see you very soon!

RA Monster Events

Not really good enough!!!
Quick to take your money!!
Then pretty much F you !!
I would not attend any of your events for free as a gesture of goodwill!!!
Two disappointed grandchildren and Two not too surprised Grand parents!

2 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Really disappointed with how this was…

Really disappointed with how this was handled. I booked specifically because the Monster Trucks were the main reason we wanted to attend. When it became clear the show wasn’t going ahead as expected, I contacted RA Monster Events before attending and explained that we would no longer be coming.
They confirmed to me in writing that, because our tickets were unused and we had not attended, I could have either a full refund or future entry. I chose the full refund, completed the refund form they asked me to fill in, and was then told it was being processed.
Communication throughout has been extremely frustrating. At times I was waiting weeks for a response, having to chase repeatedly just to find out what was happening with the refund.
After waiting all that time, I was then told the refund had been refused and that their decision was “final” — despite them having already offered me a full refund in writing and me accepting it.
It’s not even about the money anymore, it’s the principle. If a business tells a customer they can have a full refund, the customer accepts it and follows the refund process they’re given, I don’t think it’s reasonable to make them wait weeks and then go back on what was agreed.
Really poor communication, unnecessarily drawn-out process and an extremely disappointing way to treat a customer.
Many other customers are having the same experience. DO NOT BOOK

22 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Discussed with this ra monster trucks

Discussed with this ra monster trucks !
Had a email to say they are not showing the monster trucks due to technical issues but can have a refund ..
After countless of messages and some not been responded .
Finally got a email saying no refund as part of there policy ! I say false advertisement and lack of compassion to people who have payed and not returning money in a rightfully manner .
Reported as scam and talking to small claim ..

Dont go to this over priced and false information event ...
Not seen great things about it ..

12 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible company

If I could give less than 1 star I would. After changing the advertised event I was messaged and offered a refund which was gratefully received. 4 weeks later I was contacted to say that the refund was no longer being processed as I was not eligible and I can go to another event (nowhere near my area has an event) and not to reply or message them. Dreadful customer service would not recommend.

2 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Steer Clear

We booked a family a monster truck ticket for an event with this company. We then received an email to say that the monster trucks would not be available for the event and were advised that if we wanted a refund, to contact the company. After at least six weeks they emailed back to say that in line with their terms and conditions they would not issue a refund.
Reading the reviews about this company appears that this is common practice

2 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company deserves no stars at all

This company deserves no stars at all. Went to a Monster truck event and was told after entering that the Monster truck would not be on. We not long after left. Extortionate prices for rides. No other entertainment as described and the characters werent even the correct ones. Dont admit fault when I told thwm I never received an email to let me know the Monster truck was not going to be there. Waste of time and money. After asking for a refund was told the final decision is they wont give me a refund but offer me to go somewhere else to get mugged off yet again. No thanks. Dont waste your money or your time...

22 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Shocking event not as described

Shocking event not as described, a very expensive fair at £5 per ride. There is only one monster truck which gives rides. The stunt show was poor and kept breaking. I would never recommend to go to this show. It was supposed to be a nice family day out and ended costing a lot of money that was after the queue outside the event for over half hour. I would not waste time engaging in the event. I have asked for my money back to be told this doesn't warrant a refund. Don't WASTE YOUR MONEY find a genuine event to take your family to.

16 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If I could give them zero stars I…

If I could give them zero stars I would. Cancelled the event last minute and changed to a date that we could not attend. When I contacted them for a refund it took them 35 days to contact me back to tell me a refund can not be given. Absolutely appaling service. Disgusting to steal hard earned money off families looking for a nice day out in this financial climate. Never ever again will I book with them. Disguting

2 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Monster truck event with no monster trucks!

Event stated Monster Trucks but they did not attend. Email sent by them offering refund if customers didn’t want to attend due to advertised main attraction not being there. After requesting refund - 6 weeks later - they have refused and no appeal process. Just do not contact further as decision is final! Terrible customer service and even worse going back on email.

22 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Disappointing!!!

We booked this event specifically to see the monster truck, only to find out that it wasn’t going to be there. What’s even more disappointing is that we were not contacted directly about this important change.
We had already set off on the 1½-hour journey when we happened to find out through a Facebook post from someone else who was unhappy. Had we not seen that post, we would have travelled all that way without knowing.
We were told that if we were unhappy with the change, we could request a refund if we chose not to attend. Based on this, and after reading further reviews about the event, we decided to turn around and go elsewhere.
We have now requested the refund we were told we could have, only to be told they won’t refund us and instead are offering us a free ticket to another event.
Why would we want to attend another event when our experience has already left us completely put off? We booked this event for the monster truck, it was no longer attending, we weren’t properly informed, and we relied on the information given to us regarding a refund.
Very disappointing customer service and communication. We simply want the refund we were told we were entitled to.

23 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I wish i could do 0 stars - SCAM

I wish i could do 0 stars! DO NOT USE - We were due to attend a show in August however the show was then cancelled and moved to another date unfortunately we couldn’t make this as we were away so i emailed back to let them know that we would like a refund as it was no fault of our own. I then got a response to ask for our ticket details etc. i sent them straight back and didn’t hear anything for a few days so chased. They then responded on the 14th August to allow up to 10 working days for the refund. 10 working days on and we still hadn’t received anything so i chased again. To this day i still haven’t had a response and are now being ignored. I have emailed multiple times, messaged them on facebook, commented on facebook posts (along with many other people asking for responses!) and then found an alternative email on their website and forwarded the previous email thread on to them. Upon more investigation i am now seeing bad reviews and more and more comments on social media from customers asking for responses or not receiving their tickets after paying, do not bother!! I am absolutely disgusted that we aren’t the only people who are being ignored and are having trouble even getting a response in regards to getting our money back! I can’t believe they are getting away with this, it’s also extremely infuriating that they continue to post multiple times daily on social media but cannot respond to anybody because they know they’re in the wrong! Will never ever use them again. SCAM

22 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not waste your money

Do not waste your money. Booked this for a day out with the kids who were looking forward to seeing the monster truck show for us to receive an email a couple of days before to say the ONE monster truck had broken down. As my children were no longer interested in going due to there not actually been a monster truck show, I requested a refund.
Communication was responded quickly in the first instance, I was asked to complete a form after providing all the information via messenger, I was then asked to provide it again and not heard a word since.
Suddenly email address is unmonitored and tells you not to expect a response, although they replied from there to start with. An automated message tells you to message on Facebook but you never get a response from Facebook.
Stay well away from this scam.

23 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible company postponed the show and…

Terrible company postponed the show and didnt tell anyone we found out on there website to check the timetable of the day we have sent multiple emails and messages since august and haven't received one reply to give us our email do not book with this company they are terrible

9 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Would say this is more a motorbike…

Would say this is more a motorbike show, monster trucks were there however after the initial show went back to motorbikes etc again. Went on the truck ride and seatbelts were not checked ended up with a sore stomach where I kept sliding into belt strap.
Vendors over priced glorified funfair. Motorbike rider from isle of man made sexual comments towards women language not great in front of children. No bumblebee or Optimus prime wandering about. Most people had had enough by lunchtime and left. Very underwhelming shows not worth the money

26 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais