RPGSHOW.COM Avaliações 

267
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I’ve worn wigs for well over 20 years and the wig I ordered from you is thee best by far. Everything about it from ordering options and selections to the ongoing updates about my purchase until I rece... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The wig was beautifully presented with lots of great bonuses like luxury black drawstring bag, high quality black box for storage, wig net, headband for melting lace with glue, lace trimming set, d... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

It was not blonde atall!! I received a black / orange golden coloured curly wig which I was extremely upset about after waiting a long time to receive it. I had to send it back to China to get a refun... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I'm absolutely in love with the wig I purchased and couldn't be happier with the quality. I will definitely be buying from RPGSHOW again in the future. This is the second wig I've purchased during m... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de produtos para cabelo
  2. também em
  3. Loja de Roupas

Escrito pela empresa

RPGSHOW.COM is a premier full lace and lace front wig company that has been taking the industry by storm since 2007! With a knack for head turning designs, and a niche for customer care, RPGSHOW.COM proves to be a leader in the lace wig industry! Please note: RPGSHOW ONLY official website is WWW.RPGSHOW.COM


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

267 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,2

Todas as avaliações

(267)

42 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I WOULD NOT EVER RECOMMEND RPGSHOW WIG!

So disappointed after watching many YouTube reviews about rpgshow wigs for years I finally decided I was going to invest in what I thought was going to be a high quality wig that would last me roughly 1 year. I brought the wig on 28/08/25 I paid £353.32 and received it on 8/9/25. Well! When I got the wig my first impression was wow the hair looked amazing, it was so good that I over looked the fact that I asked for dark brown lace and got light brown/white lace, I was willing to tint the it myself. Anyway I tried the wig on and it was too small but I made it work as I know that sending wigs back is a whole other drama that I really couldn’t be bothered to deal with so I made it work. Fast forward to only 3 days later I washed and water dyed the hair black and noticed that the skin had a lot of hair in the plug whole, at first i thought it was my daughters hair but then when i started running my fingers through the wig lots of hair was coming out i could not believe it, how was this happing after years of watching YouTubers review them online saying nothing but good things to finally be able to blow some money on an expensive wig for it to be worse than a £80 wig I got from Ashimary is crazy to me. I now have gaps in the lace where the hair has come out so much. I sent them a WhatsApp message and I’m waiting to see what they say, I have also checked with my bank to see what my options are and they have told me to reach out to RPG show first then if that doesn’t work I can reach out to them and possibly get my money back as I paid with my credit card and it seems the company is a scammer. Let’s hope RPGshow have a conscience and give me my money back. I would not recommend this company.

Update: 15/09/25
They got back to me and have offered me a new lace frontal. Hopefully this will be better than what I originally got. Will keep you updated when it arrives.

UPDATE 8/10/25
STILL HAVENT RECIEVED MY REPLACEMENT FRONTAL SO IV ASKED FOR A REFUND. REALLY BAD EXPERIENCE FOR ME IF YOUR THINKING ABOUT BUYING FROM HERE... GOOD LUCK

9 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Sadie,

I'm sorry to hear about your disappointing experience with the RPGSHOW wig you purchased. It's frustrating when a product doesn't meet your expectations.

It's great that you are keeping us updated on the situation, and I truly hope that the new lace frontal will be meet your expectations. If you have any further concerns or need assistance, please don't hesitate to reach out via email service@rpgshow.com. Your feedback is valuable, and I appreciate you sharing your experience with us. Wishing you the best as you await the arrival of the replacement lace frontal.

Warm regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not buy from them

The wig was improperly sewn, huge gap in the wig, the smell was so bad. Tolerable after 30 washes, no exaggeration. They took the wig bag and fixed the gap, by making the custom unit smaller, so it didn't fit. The wig was 600. They did not give me another wig. They did a horrible job fixing the problem. I regret ever buying a wig from them. They are not honorable. Do not spend any money on this company. My daughter had a good wig from them, so I thought I would too. I didn't. Please dont take a chance, we deserve better

4 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Rihanna Haiti,

I am truly sorry to learn about the challenges you faced with your recent purchase. Your feedback is incredibly valuable to us, and we genuinely appreciate you taking the time to share your experience. At RPGSHOW, we are dedicated to providing top-quality products and exceptional service, so it's truly disheartening to hear that we did not meet your expectations this time.

Your satisfaction is our top priority, and we take your concerns very seriously. To swiftly address the issue at hand, could you kindly confirm if you are referring to order 501139406, which was purchased in 2023?

Thank you for bringing this matter to our attention, and we sincerely apologize for any inconvenience you have experienced. We are eagerly awaiting your further confirmation so that we can resolve this matter promptly.

Warm regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great customer service

The wig color looked a bit different from the one on the site but due to my specific request they sent me a picture before shipping it and I approved of the slightly different shade since it was quite pretty as well. The CS reps were also very helpful throughout my order.

In terms of the wig quality, its great! I've gotten a lot of compliments wearing it! The only thing I noticed is that the curls don't hold very well when I style it. Other than that I have no complaints!

8 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear JAMES,

We're glad to hear that you had a positive experience with our customer service team and that you found the wig color to your liking after the slight difference. It's fantastic to hear that you're receiving compliments on the wig and that you're happy with the overall quality.

If you ever need tips on styling or have any questions, feel free to reach out. Thank you for your feedback and for choosing us for your wig needs!

Warmest regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love the wigs that I order from this…

I love the wigs that I order from this company. I get mines customized the way that I like. The last one was the most impressive it is gorgeous. I will continue to purchase from this company.

13 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Pearl Dennis,

That's wonderful to hear! We're thrilled that you love the customized wigs you've ordered from us, especially the most recent one. We're delighted that you find it gorgeous and that you plan to continue purchasing from our company.

If you ever need assistance or have any special requests, feel free to reach out.

Thank you for your continued support!

Warmest regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service and…

Excellent customer service and customizable wigs for all budgets.

7 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Alena,

Thank you for your kind words! We are thrilled to hear that you appreciate our excellent customer service and the wide range of customizable wigs we offer to cater to various budgets. Providing top-notch service and quality products that meet your needs is our utmost priority.

If you ever have any specific requests or questions, please do not hesitate to reach out. We are here to ensure that you have a fantastic experience with RPGSHOW every time.

Thank you for your support!

Warmest regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Custom wig review

Custom wig review! I do not recall the exact name of the wig but it’s a Dominic wig, that I custom colored blonde. It’s really nice!

Csr service: working with ADA is great, she’s detailed, thorough and makes recommendations and suggestions that make sense and that I wasn’t thinking about, she’s very good.

Processing: this is where the ✨ ⭐️ stars dropped off, it takes entirely too long to make my wigs who wants to wait 30-55 plus days just for their wig to be made and then shipped. @RPGshow please improve your custom process timing.

Wig: I like the outcome of the wig. What I notice is the hair on the closure is different from the rest of the wig. Different in that the quality isn’t as good as the wefts. With blonde wigs I feel you all should provide guidance on how to maintain these units. The blonde wigs dry out, they get brassy over time, should the wigs be stored away when not worn or on a mannequin head?. Im not a fan of the draw string concept, I don’t feel it works well. Theres know option to upload photos.

17 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Melanie,

Thank you for your feedback on your custom Dominic wig. We're glad you're enjoying the blonde color and had a positive experience with ADA.

Your comments about processing time, wig quality, and maintenance are noted. We'll work on improving our processes and providing better care guidance for blonde wigs. Your input is valuable to us! If you have any more thoughts or questions, feel free to let us know.

Thank you for choosing RPGSHOW!

Warmest regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The hair is always good quality…

The hair is always good quality and customer service is great. The shipping takes longer than I would like sometimes but that has been my experience everywhere nowadays.

4 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Kevan,

I'm delighted to hear that you've consistently experienced good quality hair and excellent customer service with RPGSHOW.

Your satisfaction is our top priority. Regarding shipping times, we understand your concerns, rest assured, we are constantly working to improve our shipping processes to minimize any delays and ensure a smoother experience for you.

If you ever have any specific concerns or need assistance with your orders, please feel free to reach out. Thank you for your continued support and understanding!

Warmest regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Misleading photos, scam site

I just recieved a wig that looks absolutely nothing like the wig that I ordered. Not only that, there are extremely visible tracks at the top of the wig, for over $200, this is unacceptable. I feel totally scammed and angry that they mislead customers like this. Do not waste your money on these wigs and look somewhere else.

3 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Hi dear,

I'm truly sorry to hear about the disappointment you've faced with the wig you received. Your feedback is incredibly valuable to us, and we want to address your concerns promptly.

Your satisfaction is our top priority, and we are committed to making things right for you. To assist you effectively, could you please provide us with your order number or the email associated with your purchase? Alternatively, you can share your feedback directly with our Customer Service Manager, Tina, via email at tina@rpgshow.com. Your cooperation will greatly help us investigate the issue thoroughly and work towards a resolution that aligns with your expectations.

Thank you for bringing this matter to our attention. We are dedicated to ensuring your satisfaction and look forward to assisting you promptly.

Warmest regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great buy!!

This is my second purchase and I must say by far this is the best wigs I've purchased. Their quality stands out above the rest, very true in length. Received a lot of compliments. It's worth the price, and a great investment.

24 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Sharlene,

Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that your second purchase with us has been such a success. It's fantastic to know that our wigs have exceeded your expectations in terms of quality and length, and that you've been receiving lots of compliments. We're delighted that you find our products worth the price and a great investment.

Your satisfaction is our top priority, and we're grateful for your support. If you ever need any assistance or have any questions, feel free to reach out. We look forward to serving you again in the future!

Warm regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Unwearable for £292!!

I purchased a wig on clearance that was customisable. And no it wasn’t from your RPG Outlet! The wig I got from the outlet was just fine! Lasted well over a year! This wig from RPG show was ordered with brown lace, they sent white. Hair colour supposed to be natural it was black! I contacted them with pictures of what was expected and what I got, I didn’t even bother complaining about the hair colour at this point as I just needed the lace to be a colour I could wear! They finally offered I return for them to dye the lace, return postage paid by me, or £30 and I keep the wig and get the lace dyed. I reluctantly opted for the £30, as of today, still waiting for a reply and my £30. So from the time I ordered the wig until now I’ve not been able to wear it! Ordered around 17 July! Now end of August it sits in the box. Could have gotten the same for half the price from any other wig seller online but went with them because the first one I bought from the outlet lasted for over a year. So I’m not buying from them again! Almost £300 I do not have to throw away! Well they replied. They emailed me a pdf that was supposed to be proof they sent the refund of £30 to cover the cost of colouring the lace. It’s never been received and now I’m having my bank pursue. To top it off the wig is shedding like crazy so not the quality they had before. Such a shame very disappointed. Ours not about £30 it’s about trust! Would have highly recommended previously but not anymore. The sad thing is the hair quality seems really nice, but the wig making quality is not. I should have waited until I got to my supplier in NYC.

21 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Ms. Hartley,

I hope you're doing well. I wanted to update you on the refund process. Once we confirmed the solution, our finance department promptly processed a refund of £30 back to your original payment account. Additionally, we have sent you the corresponding refund voucher for your reference.

We apologize for any inconvenience this may have caused. We kindly suggest reaching out to your bank to further investigate the status of the refund. Sometimes, there might be slight delays in processing on the bank's end.

Your satisfaction is our priority, and we want to ensure that everything is resolved to your satisfaction. If there's anything else we can assist you with or if you need further help, please feel free to reach out via email service@rpgshow.com. Thank you for your understanding and patience.

Warmest regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered a non custum wig (clearance)…

I ordered a non custum wig (clearance) 4days ago.. when i looked at my invoice at the bottom it had highlights for * about us and *customer service.. when u click on highlights it does NOTHING.. so i looked and saw their number.. clicked to call on THAT and its disconnected so i then tried to chat, which they have as another way of contacting them besides email and tho it says they will * respond after a few minutes.. they HAVENT and it was never answered(all day-no response).. my email also went unanswered so they basically are NOTHING what they claim to be

9 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Breelynn,

I sincerely apologize for the inconvenience you've encountered with your recent wig purchase. Your frustration with the unresponsiveness of our customer service channels is completely understandable.

Upon reviewing your order, I noticed that it was made through our sub-brand, RPGSHOW OUTLET. I have immediately notified the team at RPGSHOW OUTLET about your situation and have requested them to reach out to you promptly. Kindly keep an eye on your email inbox, as they will be contacting you shortly. For direct communication, you can also reach them at outlet@rpgshow.com.

Once again, I apologize for any inconvenience this may have caused you. Your satisfaction is our priority, and we are committed to resolving this issue for you as swiftly as possible.

Thank you for your understanding and patience.

Warm regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Communication was great

Communication was great, awesome customer service and very responsive. My wig arrived in good time, earlier than expected. My drawstring though got torn and loose, not sure why but the wig quality, definitely the BEST!

11 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Vee.

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with our customer service and that your wig arrived earlier than expected. We're sorry to hear about the issue with the drawstring, but we're glad you're loving the overall quality of the wig. Your satisfaction means the world to us!

If you need any assistance or have any further feedback, feel free to reach out.

Thank you for choosing RPGSHOW!

Warm regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They sell rubbish

They sell rubbish. I have gotten terrible hairs from vendors, but this company tops the list. My entire frontal went bald within 2 months, and the bundles tangle like crazy.They’re scammers.

17 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Ada,

Thank you for sharing this information with us. We've confirmed that our customer service representative has sent you a new bundle to address the density issue. We apologize for not receiving your feedback regarding the bundle tangle issue via email.

Rest assured, our customer service representative will reach out to you again via email soon to follow up on this matter. We appreciate your understanding and patience as we work to ensure your satisfaction.

If you have any further concerns or feedback, please feel free to let us know. We're here to assist you every step of the way.

Warm regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had a wonderful experience with…

I had a wonderful experience with RPGShow. This company and their employees went above and beyond to make sure I was taken care of and that the wig I ordered was made to my specification. Their customer service was second to none and they made me feel like they truly valued my business. That on top of the best quality hair, why would you buy a wig anywhere else. I will buy more wigs from them in the future for sure.

28 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Chantalle,

We're absolutely glowing after reading your kind words - thank you for making our team feel so appreciated! Knowing we could create your perfect wig and provide service that made you feel valued means everything to us.

P.S. Be sure to check ada@rpgshow.com for exciting updates-we’d love to keep the surprises coming your way!

We truly appreciate your trust and loyalty!

Warm regards,

Customer Care Team
RPGSHOW

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Enjoying them

I’ve purchased 5 wigs from here & planning on getting more. Good quality, easy communication, and the wigs last. There was one I got that didn’t quite seem like picture color but I chalked it up to texture since it can give a different hue in person. It was still overall quite nice & I had no complaint. Customer service reached out to ensure my satisfaction. They even reached out to confirm the wig cap size before shipping a different order since one I ordered previously was different! My most recent double purchase looked better than I thought and the lace blended beautifully on each one.

1 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Melynda,

Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We’re thrilled to hear you’ve been enjoying our wigs —we work hard to provide quality wigs and exceptional service, so your feedback truly brightens our day.

We’re especially glad our team’s extra care (like double-checking sizes and following up) made a difference for you. Your loyalty as a longtime customer is everything to us!

P.S. Be sure to check emails from ada@rpgshow.com for exclusive updates—we’d love to keep the surprises coming your way!

Thank you for your continued support and trust in RPGSHOW!

Warm regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love every wig I purchased

Love every wig I purchased! I have over 5 wigs and they continue to get better and better. Customer service is amazing. I will never stop ordering from them.

23 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Michaelle,

That's fantastic to hear! 😊 Thank you for sharing your love for the wigs you've purchased from us. We're thrilled that you're happy with your collection and that you've had a great experience with our customer service.

By the way, please remember to check your email for a message from ada@rpgshow.com.

If you ever need anything else or have more wigs to add to your collection, we're here for you! Thank you for being a loyal customer! 🌟

Warm regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quality wigs for all styles

I have been truly satisfied with all of my purchases from RPG. The quality of the wig is fantastic.

2 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Rosiland,

That's wonderful to hear! 🌟 We're thrilled that you've been satisfied with all your RPG purchases. Quality is at the heart of what we do, and we're so glad that our wigs have met your expectations. Your satisfaction means everything to us!

By the way, please keep an eye out for an email from ada@rpgshow.com. If you ever need any assistance or have more styles in mind, don't hesitate to reach out. We're here to help you find the perfect wig for every look you desire!

Thank you for your kind words and for choosing RPGSHOW! 💖

Warm regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fan for more than 10 years

I was introduced to RPG more than 10 years ago. Dealing with hair loss is pretty traumatic, but the company has made it easier to handle. The hair (even sale units) is high quality. I order perhaps 2-3 wigs per year, and had only one that seemed over-processed and not up to standard. Customer service is excellent. They respond to questions and issues within about 48 hours. Glad to be a loyal customer.

22 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Vanessa,

It's truly heartwarming to hear about your long-standing support for RPGSHOW! 🌟 Thank you for being a fan for over 10 years and for sharing your experience with us. We understand how dealing with hair loss can be challenging, and we're so glad that our wigs have been able to make a positive difference for you.

We're thrilled that you find our wigs to be of high quality, and we appreciate your feedback on the one instance where the wig didn't meet your expectations. Your satisfaction is our top priority, and we're here to ensure you always receive top-notch products and service.

By the way, please keep an eye out for an email from ada@rpgshow.com. If you ever have any questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to support you every step of the way! Thank you for your loyalty and trust in RPGSHOW! 💖

Warm regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My head always looks good

I have been ordering from RPG for the past 5 years. I order at least 2 wigs a year. They are phenomenal!!! Never had a problem and I was always able to dye and add the highlights that I like. The quality and care are very good. You can’t go wrong if you’re a wig wearer and very natural looking.

21 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Carolyn,

That's amazing to hear! 🌟 Thank you for being a loyal customer for the past 5 years and for your kind words about our wigs. We're thrilled that you've had such a positive experience with our products and that you've been able to personalize them to your liking. Your satisfaction means the world to us!

By the way, please keep an eye out for an email from ada@rpgshow.com. If you ever need any assistance or have more wigs to add to your collection, feel free to reach out. We're here to help you always!

Thank you for your continued support and trust in RPGSHOW! 💖

Warm regards,
RPGSHOW Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The best wig and customer service the…

I’ve had the best experience with the RPGSHOW! First, I have been wearing wigs since 2008 due to hair loss. The quality of this wig is the best I have ever seen - it’s real human hair and the stitching and craftsmanship is incredible Also, no shedding!
This company is very customer focused. I had a problem with the original unit and they worked with me - we exchanged photos so they could see examples of what I wanted - to get the wig exactly how I wanted. I highly recommend RPGSHOW for great hair and service!

2 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da RPGSHOW.COM

Resposta da RPGSHOW.COM

Dear Meme,

That's wonderful to hear! 😊 Thank you for sharing your positive experience with RPGSHOW. We're so glad to hear that you're delighted with the quality of the wig and our customer service.

Make sure to check your email for a message from ada@rpgshow.com. If you ever need any assistance or have more feedback to share, feel free to reach out.

Your recommendation means a lot to us! Thank you for choosing RPGSHOW! 🌟

Warm regards,
RPGSHOW Customer Service

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais