Lolajack Avaliações 

78
•
O TrustScore é 2.5 de um total de 5

2,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We have requested a password reset twice, sent an email as well,Cricket's. Would not recommend this business,period.

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Until I get my money back, I will consider it is scam. How many received the benefits please elaborate in detail? There are so many schemes for seniors & nobody charge for it except Senioradvantage. A... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Would be better if you could see the details of what and where discounts are available. After joining and reviewing the offers, they did not suit our family shopping. Senior Advantage were true to th... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I unfortunately am not a current subscriber because of a health crisis the same day I had applied for SENIORS ADVANTAGE program . I contacted customer support 2 days later and ask for my funds to b... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

Escrito pela empresa

Lolajack is an online gaming platform with a playful stage presence, sharp card-room details, and navigation that keeps the main attractions in view. Its colourful presentation gives new releases and featured titles plenty of personality without turning the interface into a distraction. Saved favourites, current promotions, account settings, and payment tools remain easy to reach throughout a session. The catalogue brings together high-RTP video slots, high-volatility games, crash titles, and progressive jackpots. RTP represents a theoretical return measured across a substantial amount of play rather than a guaranteed result for one visit. Volatility describes the expected distribution of outcomes. Crash games ask players to collect an increasing multiplier before the round closes, while progressive prize pools grow from qualifying stakes until the relevant trigger conditions are met. Eligible newcomers may find a Lolajack welcome package featuring a deposit bonus and free spins. The full picture comes from its wagering requirements, rollover formula, eligible game contributions, maximum stake, and expiration period. Reading these terms before activation clarifies how promotional funds are applied and what conditions must be satisfied before connected winnings may qualify for withdrawal. Lolajack gathers deposits, withdrawal requests, and previous transactions in a dedicated payment area. After a withdrawal is submitted, processing may depend on account verification, the chosen payment route, and any incomplete promotional conditions. Clearly labelled stages help players see whether the request is moving normally or waiting for additional information before the transfer can proceed. The visual character carries smoothly to smartphones and tablets. Game filters, RTP figures, jackpot rules, bonus terms, and payment status stay accessible. Players can browse slots, enter a crash round, or monitor a withdrawal away from desktop. Step into Lolajack, check the conditions, and choose the game deserving the next spotlight.


Informações de contato

2,3

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

78 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,3

Todas as avaliações

(78)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Anybody out there?

We have requested a password reset twice, sent an email as well,Cricket's. Would not recommend this business,period.

27 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Thank you for taking the time to share your feedback with Lolajack Casino. Your experience provides valuable insight into the overall player journey.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT SIGN UP/WARNING!!…

I was going to get this for my parents a year ago and it seemed promising, I was too busy at the time and put it aside. I just looked into it again and saw these reviews, they only answer when it’s a good review and not when it’s bad, not a single confirmation of a real program. It makes me sick that people prey on seniors, I had to disconnect the phone line with my grandma from all the scam calls she got, this is the bottom of the barrel who ever runs this, you need to evaluate yourself and realize what you are doing and to whom your doing it to who ever works for this group.

16 de março de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

We value hearing directly from players. Thank you for telling Lolajack Casino about your experience.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

When I joined in about 18 months ago…

When I joined in about 18 months ago there were books available for download. where are they now. i reckon i have been ripped off.

8 de março de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Your comments help Lolajack Casino better understand customer expectations and the overall gaming experience.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have found the savings to be…

I have found the savings to be unattainable! This is a scam company….the refunds requested, the complaints…UNANSWERED! The only answers received are from good reviews. They respond with “thank you for your kind words”. Don’t waste your time, and money!

12 de agosto de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Thank you for your review. The Lolajack Casino Team values open and constructive customer feedback.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

did not receive anything of to what i…

did not receive anything of to what i paid 90. for a year subscription as of Jan. 8,2021 I would like my money return to my account to which my bank was notified. they told me to settle with you first or we will take action. you may transfer funds greatly appreciated

28 de maio de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Every player journey is different, and Lolajack Casino appreciates you taking the time to describe yours.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not worth the subscription fee

Not worth the subscription fee, all discounts can easily be found without their help ( for example PetValu or Shoppers Drug Mart), many of their hyped discounts at Walmart and Costco don't work.

27 de maio de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Thank you for bringing this to our attention. Lolajack Casino would like to review the details and establish what happened.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Beware

Just like other seniors, I purchase the Senior Advantage service. Tried 3 time to get my refund and they try to convince me to keep it. This card will not work for me. Why won't they refund my money?

9 de maio de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

The Lolajack Casino Team takes customer concerns seriously and is ready to examine the circumstances described in your review.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The end of February 2021 we joined…

The end of February 2021 we joined Senior Advantage we paid $199. However we found that due to our location it was not advantageous for us. In March we sent an email to cancel, (within the 30 days). We got no response. I sent a review but it was not published. You insist this is not a scam, however when you get ignored, it confirms your suspicions.

22 de abril de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

We would like to look into this matter further. Please provide the relevant details so the Lolajack Casino Team can review the case.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service.Though I was not able…

Excellent service.Though I was not able to fully use the service due to my location the people are very professional and efficient two thumbs up

1 de março de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Dear Virginio,

Thank you for a good word and for trying us out!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They're lying … its a scam!

They're lying about getting you discounts !!!
I bought an office chair at Walmart, through their website, only to find out latter that it was Walmart's everyday price.... for anyone !

23 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Dear Philip,

We apologize for the confusion.

While we have deals that are exclusive to Senior Advantage members, some deals available to generally anyone is added if we think the deal is very good and if we feel that you will be able to save a lot of money, even if it is not an exclusive discount.

Also, please know that discounts vary. If at the moment some stores don't have offers you like, they may appear within some time. We cannot comment on any specific deal or promotion since we have thousands of them and they change daily.

Please let me know if you have any other questions.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very pleasant experience

This actually has been a very pleasant experience with this company. We had to cancel our membership due to personal circumstances, it was within the time period, but there was no trouble as this individual dealing with us had no issue and was very understanding. We will be pursuing a membership down the road and telling others due to their professionalism in knowing how to deal with people on a very personal and caring level. I have to thank the gentleman we dealt with you were a blessing.

19 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Dear Brenda,

Thank you so much for your kind words! This means a lot to us!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Upon requesting the cancellation of my…

Upon requesting the cancellation of my subscription I was treated with utmost curtesy. The promptness of reaction and willingness to assist is to be commended. Cancelling the subscription was a one step process without any problems what so ever, well done.

19 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Dear Anthony,

Thank you for your kind words!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Seniors Advantage Bouquet

I signed up and paid for Lifetime and membership of Seniors Advantage on the 2nd February 2021. After realising that the discounts that were on offer are the same as using the Coles/ woolies/ supercheap catalogues I asked to cancel the membership and for a refund. The email was replied to on the 16th February (almost immediately) and the full refund was in my bank on the 18th February. I must admit that after reading some of the other customers problems I expected a bit of a battle. While the service offerred is not what I expected I can say that I was pleased with the prompt no fuss refund. Thank you Seniors Advantage.

18 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Dear John,

We truly appreciate your review! Thank you for your kind words.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Superb Service

I would like to commend staff at Senior Advantage for their kindness and consideration in my query to cancel my subscription. They have issued the payment return to my bank at my request. The staff were always polite, happy to help and it will give me great pleasure to recommend this company to my family and friends.
Regards to you all and a very sincere "Thank You"

18 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Dear Betty,

Thank you so much for your review! We truly appreciate it!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I was charged 2x for this card

I was charged 2x for this card. Kindly refund back

16 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Dear Maria,

To solve this issue promptly, please contact us at support@seniorsadvantage.org or by using Contact Us form here - https://seniorsadvantage.org/contact-us.

Thank you!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

While having a change of mind with my…

While having a change of mind with my subscription at Senior Advantage, I am thoroughly impressed with their response to my inquiry, and with the manner in which they addressed me. They were both prompt and kind in their response, actually, they were awesome to deal with. Over the years I don’t think I’ve ever had such a good experience in canceling anything.
I’m very impressed, thank you Seniors,

16 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Dear Ruth,

Thank you so much for your kind words!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No refund received to date - buyers beware.

On 14 January 2021 I subscribed to Senior Advantage based on savings claims published. After reviewing the offers made I realized that I could do as well or better using discounts and promotions already on offer by the various retailers. On 15 January 2021 I sent an email requesting a refund in line with your 30 day return terms. As a result of no response I have contacted my bank to determine if they can assist me to obtain a refund. I also note that Choice suggests your information promoting the product is misleading.
I feel it is bordering on a scam and suggest people beware.
Robert Draper YAN YEAN 3755

11 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Dear Robert,

Thank you for providing additional information about your purchase. We were able to locate your account.

I can see that a full refund has been already issued to you.

Our system indicates that the refund is complete and your money has left our account. Please give your bank 3-5 business days to process the refund. In rare cases it might take up to 14 business days.

The amount of time it takes depends entirely on your bank’s policy and is unfortunately not in our control.

Please let us know if you have more questions.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Deceptive organisation.

Seniors Advantage has taken me for $49.00 AND $79.00 in ONE DAY. And, as other reviewers have noted...this is for discounts that are freely available for ANY SENIOR!

11 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Lolajack

Resposta da Lolajack

Dear Richard,

Thank you for reaching out. I see that you bought a 5-Year Plan. And then upgraded your plan to a Lifetime Membership for additional payment. When you take advantage of a special offer and upgrade your plan, you are paying extra for the upgrade in addition to your initial plan price. That’s why you were charged twice.

Keep in mind that the regular price of a Lifetime Membership is way higher. So I have to admit, you actually got an amazing deal upgrading to a Lifetime Membership.

Anyway, I'm sorry this caused the confusion. Good thing, you've already reached out to our customer support and they were able to help you by issuing a full refund to you.

Please let us know if you have more questions.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais