Simply Bar Stools Avaliações 

3.640
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Ordered 10 stools and unfortunatley delivery was poor, advised delivery on Monday so took the day off, no delivery time and advised at 5pm delivery would be the following day. No updates and my wife s... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I bought two Lamboro Deluxe Square Base stools from Simply Barstools about two years ago, and one of the gas pistons has been failing resulting in the stool constantly "sinking". I'd tried buying a... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I called in just to see if was possible to purchase bar stools direct from the Babdown Airfield site. I must say the reception I received was impressive Naomi a member of their sales team showed... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Brilliant customer service from Stacey , happy to try and resolve my predicament and got back in touch promptly with a solution! My first order from Simply Bar Stool was 2019 and the stools are still... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Móveis

Escrito pela empresa

Simply Bar Stools is a local business based in Tetbury, Gloucestershire. In just over 10 years we have grown to become the largest supplier of high quality bar stools within the United Kingdom. We currently have over 30,000 bar stools in our stock and the largest range and variety to choose from in the UK!


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

4 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 51% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,2

Todas as avaliações

(3.640)

69 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Returned 2 stools, no credit issued.

Bought 2 stools. Returned them using Simply's own courier. Courier turned up with only 1 label, but couldn't even fit stools in van. He returned later the same day to collect both and said he would print the second lable at the depot. Advised simply bar stool of all this while it was happeining via email. 3 weeks later (collected on 1st June) still to recieve a credit, even after supplying video evidence from my cctv of both stools going into the van. Avoid these guys at all cost, criminals.

23 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

ex-display sold as new

I've had a poor experience with this company. Firstly, they took a next-day delivery fee and then failed to deliver the next day, offering a date the following week. When the 2 leather stools (so quite expensive!) arrived they were clearly NOT new but most likely ex-display models, as the white leather had gone yellow on the backs. I made a complaint and sent pictures - whilst the emails are very nice, apologetic and assuring me they will send replacements backs (that will match the batch number) it's been weeks and nothing has arrived.

I feel as though I have been mis-sold ex-display at new prices and I'm very unhappy 1) with the mis-matched colours, so they look scrappy 2) being lied to about sending replacements.

16 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Nice product, customer service great, needs a look at defect percentage.

Ordered 4 Allegro Signature Real Leather Bar Stools express. They came as scheduled by DHL. Unfortunately on arrival 2 has lifts could not be connected to the base as the one weld on each piece which connected the screw base to the pole obscured a screw hole and when you tried to insert the screw using a bit of force stripped the screw. I emailed with photos and they came back the same day and said they would send new parts which they duly did by standard delivery. One of the new parts still had an obscured screw but we managed to chisel off the small piece preventing the screw from being inserted. We now have 4 bar stools that feel like a sturdy premium product. Overall happy but can't afford 5 stars given the issue with the second set of gas lifts and it taking an extra 8 days to have the full set - 3 of 6 feels like a manufacturing issue.

8 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I would not even give this company one…

I would not even give this company one star. Initially bought a barstool from them I only needed one. It was flimsy and cheap with no steadiness whatsoever unsafe I would say so when I complained they sent me one with a heavy bottom which I had to pay another £70 for the screws did not fit into the base and there were no alignment on it at all. Three more gas lifts were sent to me and screws which still did not fit. I asked to return this for a full refund not forgetting I’d bought two barstools but only one seat they said I would have to return the seat for a refund which I did and they have only refunded me for one barstool customer service is really bad. There’s a guy there that’s really quite formative but the female is absolutely horrendous and doesn’t know what she is doing half the time she has caused me so much hassle. I think I will take this company to court. There is a lot more to this story but I would advise you not to buy from this company you can get quite good stalls on Amazon much cheaper, try that.
Ok they have now refunded but it doesn’t get away from the fact that this company sell crap bar stools, don’t be fooled by the weighted one, if you get alignment at the base and able to attach the screws then use stool for a while and the screws become loose, be careful as stool becomes very dangerous.

19 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Simply Bar Stools

Resposta da Simply Bar Stools

Hi Jayne,

Thank you for sharing your feedback.

I have looked into this matter and can confirm that your refund has been processed for the full order. The only outstanding issue relates to the item that was returned to us in error, which was intended for another company. Our warehouse team has confirmed that this item has since been handed back to the courier. I can confirm that all correspondence relating to this has been handled in line with our company procedures.

If you would like to discuss this further, please give us a call on 0117 330 2277 and we will be happy to help.

Kind Regards

Simply Bar Stools

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Buyer beware - Shocking Customer Service

I purchased a single and a pair of bar stools in March. The boxes they were delivered in were in a terrible state. I immediately sent images to the company. Sadly the barstools weren't suitable so I requested a return on 30th March. They were finally collected on 1st May!!! To say I've been to hell and back is an understatement! Countless emails and telephone calls. Multiple scheduled and failed collections. It's almost like they made the return process as difficult as possible so that I wouldn't bother. When the barstools were returned I had to chase for the refund. Over three weeks later I'm informed (only when I telephoned them), the refund had been delayed because the warehouse had told them the barstools had been assembled which is an outright LIE. Obviously I went ballistic and eventually the refund was issued. I will never use this awful company again.

29 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Simply Bar Stools

Resposta da Simply Bar Stools

Hi Nikki,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear about your experience and appreciate the frustration caused by the delays with the return collection and refund process. Unfortunately, there were issues coordinating the collection with the courier, which resulted in delays outside of our usual service standards.

Your refund has now been processed. However, if you would like to discuss this matter further, please contact us on 0117 330 2277 and a member of our team will be happy to assist you.

Kind Regards,

Simply Bar Stools

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This is the worst company in the world

This is the worst company in the world. Don't buy from them. I had extremely bad experience with this company. I bought a couple of bar stools which were not to my satisfaction. I emailed them requesting returning the goods. They never responded to my email. I called and they are asking me about the email address blah blah. Anyway, he claimed that he arranged for a DHL collection for me . I waited all day for the company to collect it but they never did. I called again the next day, they claimed that its DHL fault and rebooked another collection. I waited again all day but no one turned up to collect. I called again and they repeated the same lies it's their fault. Again they booked another day for collection and I waited half a day but no one turned up. The staff kept laying to me claiming the company couldn't get to my place or the collection not guaranteed. No manager called me to resolve the issue despite repeatedly asking to speak with one. I believe they're doing this so that they force me to keep the items. Avoid this company at all costs because they're crooks. I shall write a complaint letter to the ombudsman about the how awful this company is

1 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Simply Bar Stools

Resposta da Simply Bar Stools

Hi Chadi,

We are sorry to read about your experience.

Unfortunately, we have been unable to locate your order from the information provided in your review. If this matter is still outstanding, please contact our customer service team with your order details so that we can investigate the issue and work towards a resolution.

We look forward to hearing from you.

Kind Regards,

Simply Bar Stools

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor customer service, awaiting refund for over 4 weeks

Received the incorrect bar stool and arranged a return over 4 weeks ago. Constantly chasing refund which has still not been received. Finally I have raised a complaint via my bank and despite several requests to Simply bar stools customer service dept I am still waiting for proof of where my refund has supposedly been sent.
Extremely poor customer service as although responsive they do not actually address the issue in question.

19 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID BUYING FROM THIS COMPANY!

AVOID BUYING FROM THIS COMPANY!
I returned 2 items together but in separate parcels and they have only refunded me for 1 item.
Told me their warehouse only received 1 parcel despite the 2 parcels being delivered together.
I’ve sent them the UPS tracking paperwork for both and the proof of delivery but they still want photographic evidence from the courier company before they refund me - which I don’t have.
It’s not worth the hassle buying from them. AVOID!

13 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My order arrived damaged

My order arrived damaged, so I contacted customer services and was sent a replacement. Unfortunately, the replacement was also damaged and looked likes seconds/returns. I ended up having to call several times and send multiple emails just to try and get the issue resolved, often with no replies when promised.

In the end, I decided to switch to a cheaper version of the product and requested a refund for the difference. They then delayed sending out the new replacement, which I only received the day after I made it clear that I wanted a full refund if the items weren’t delivered.

Overall, the whole experience has been frustrating and disappointing. I had to chase them constantly, communication was poor, and the quality of the items was not acceptable. I would not recommend based on my experience.

29 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Still no refund

Still no refund. I returned the barstools on the 8th April its now 8th May. 10 working days is what you said to process a refund and still nothing. I will keep writing reviews until you cease to exist. This company is nothing but a money trap!!! AVOID AT ALL COSTS!!!! CHEAP TAT AT CHEAP PRICES!

I've called numerous times and told the same lies. Why so adamant to fix it online but not in person??? Lies again. Keep up the facade.

8 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Simply Bar Stools

Resposta da Simply Bar Stools

Dear T.J,

Thank you for your 3rd review.

Unfortunately, I’m unable to investigate this further as no order information has been provided. I’d really like the opportunity to resolve this for you, so please email us at sales@simplybarstools.co.uk
or call us on 0117 330 2277, and I’ll be more than happy to look into the matter further.

Kind Regards,

Simply Bar Stools

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quality bar stools and excellent service

Super quick delivery from order to receipt. Bar stools are easy to assemble and of a very high quality. We did notice a slight issue and when raised there were no questions, a resolution happened immediately.
Higher recommend for product and also service.

21 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Simply Bar Stools

Resposta da Simply Bar Stools

Hi Lesley,

Thank you so much for your kind feedback!

We’re really pleased to hear you were happy with the quick delivery and found the bar stools easy to assemble and of high quality. It’s also great to know that any issue you experienced was resolved promptly—our team always aims to make things as smooth as possible.

We truly appreciate your recommendation and hope you enjoy your new bar stools!

Kind Regards,

Simply Bar Stools

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Returns process horrendous

Excellent service until you want to return an item. Then the process is horrendous and takes ages to get your money back. Be prepared for endless calls and emails and then they don’t return all your money !

19 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Simply Bar Stools

Resposta da Simply Bar Stools

Hi Marie,

We’re sorry to hear that you’ve had a frustrating experience with your return, and this certainly isn’t the level of service we aim to provide.

We’d really like the opportunity to look into this for you and get it resolved as quickly as possible. Please contact us on 0117 330 2277, where our Customer Service Supervisor will be happy to investigate and assist further.

Thank you for bringing this to our attention—we hope to get this sorted for you soon.

Kind Regards,

Simply Bar Stools

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Simply appalling customer service!!

Simply appalling customer service!!
Beware when when ordering from this company. I ordered 3 'White' bar stools. The box said 'white', so whilst I was out my son assembled 2 of the 3. When I returned home, I saw that the stools were clearly not 'white'. They are 'off white'. There is nothing in the description to imply these stools are not white. After I discovered they were off white, upon looking through the website again, I noticed that they sell some products listed as 'bright white'. They clearly acknowledge that not all products are white, but do not mention this in the listing.
The customer agent stated that as 2 of the 3 stools had been assembled they could only accept 1 back. Adding insult to injury, they want to charge me £15 to collect the item.
These items are clearly misrepresented on the website, white is white, not off-white. When comparing my picture to the one listed on their website there is clearly a difference in the colour between the 2 pictures. The items I received are not of the colour of those which are shown on their website.
The customer services agents obviously just follow scripted answers when dealing with customer complaints. There was no deviating from the script and the customer service agent terminated the call!!
Although the prices are very competitive, buyers should consider if they are willing to take a chance on the reliability/accuracy of the description and pictures on the website before placing an order.

15 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Simply Bar Stools

Resposta da Simply Bar Stools

Dear Carolyne,

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear that you are disappointed with the colour of your Bar Stools.

To help customers make an informed decision, we do offer a colour sample service so the material and shade can be checked prior to purchase. On this occasion, we are unable to see that any samples were requested before placing your order.

As outlined in our terms and conditions, once a bar stool has been assembled, we are unfortunately unable to accept it for return. For the one bar stool that remains unassembled, this would be classed as a change of mind return and would therefore be subject to a collection charge.

We do offer a “bright white” option on our website, which may be a closer match to what you were expecting. Our team has provided further details of this option to you via email.

Please accept our apologies for any inconvenience caused.

Kind Regards,

Simply Bar Stools

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very helpful!

Thank you for helping me when one of our stools was not perfect! Simply Bar Stools sent a new base and gas lift when we showed them that the welding was not as it should be on one of our stools. Really appreciate your helpful response.

2 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Simply Bar Stools

Resposta da Simply Bar Stools

Hi Jo,

I do sincerely apologise for the issues you had with your order, and for the frustration this has caused. This is certainly not the level of service we aim to provide.

If your issue is still unresolved, please feel free to contact us on 0117 330 2277, and our Customer Service Supervisor will be happy to assist you further.

Kind Regards,

Simply Bar Stools

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Perfect quality bar stool

I have just has a kitchen renovation with a breakfast bar fitted.I looked at many websites and then I found Simply Bar Stools. The price ,delivery and quality is amazing.It was reduced in the March sale and delivered free by the next day.Assembly couldn't have been easier.I am so happy with my cream Aldo stool,it suits the kitchen perfectly and has been much admired.

23 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wonderful Product and Service

I am absolutely thrilled with the product and service I received from Simply Bar Stools and would not hesitate to recommend this company. I ordered stools in slate grey, but was a little worried as some reviews said they were more taupe in colour. I can confirm they were definitely grey and I am thrilled with them. I ordered them on a Saturday and they were with me on the Tuesday. Thanks Simply Bar Stools

17 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I purchased 4 stools and had a problem…

I purchased 4 stools and had a problem with some of the components when trying to fit them together, I contacted customer service (Billy) who after I explained what the problem was arranged immediate replacement parts which arrived a few days later. The stools are now completed and look great in the kitchen. I congratulate this company for the positive way they deal with customer problems many other companies could learn a lot from Simply Bar Stools

13 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great follow on servjce

Quick and easy ordering. Dispatched and delivered promptly. Product damaged during delivery but replaced immediately with no fuss or debate. Really good service.

16 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais