TeamSport Karting Avaliações 

989
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We had a wonderful experience at Teamsport Karting! I came here with my daughter for the mini races, and Lexi, one of the staff members, was absolutely lovely. She took the time to explain everything... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Preston. Great Karts, great track, good facilities. Racing itself was a poor experience. We spent way more time under red and yellow lights than we did under green. I was black flagged for being too... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely disgusting customer care from this company Children all within height (measured before booking), drove over an hour & cost over £200 for the session to be told that couldn’t race because... Ver mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Fun while we were allowed to race but spent almost two minutes standing still at one point. While the steward spoke to someone. Then the rest of the time on a flashing orange light! Very frustrating a... Ver mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

3,1

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

989 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,1

Todas as avaliações

(989)

161 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Kind of ok.

Booking in complicated with the staff more concerned with mumbling over the computer rather than explaining things to us. Hidden expenses with gloves and balaclavas £30 for 4 of us. The devil is in details where staff need to be informative right from the start of arrival, not just in the safety briefing. With the amount it costs, it needs top notch customer experience.
Very short time on track.

6 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thanks so much for sharing your experience with us. I’m really sorry to hear that your event was affected by these issues. Your comments have been passed onto our track team so we can review these matters further and improve our services to avoid re-occurrence. Should you wish to discuss your experience with a member of our team, please do not hesitate to e-mail us at info@team-sport.co.uk. We look forward to welcoming you back again soon.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Unsure if we’ll be back

Went for two sessions with my son, 1st session was good. 2nd session didn’t even manage to get a fast lap in as there were too many on the track and everyone was just spinning out all the time.

Also wanted to mention that I was allocated a kart which I sat in, then was told to move as they changed their mind and said I got in the wrong one, but were adamant it was my fault.

Not sure whether we’ll be back.

6 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thank you for sharing your experience with us. We want all of our guests to have a great experience and we’re really sorry to hear that you were unhappy with the service you received. If you have not already done so, please could you contact us directly at customer.care@team-sport.com with your event details and a member of the crew will be able to review your experience further for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I would have chosen minus 10 if it was…

I would have chosen -10 if it was possible - 1 star is too much for TeamSport Karting

Absolutely terrible customer service. We had to reduce our group from 14 to 12 people and they flat-out refused to refund us for the two seats we didn’t use. On top of that, their website failed to apply the 10% discount that was clearly advertised, and when I queried this, I was told the best they could do was offer a credit.

This feels like nothing more than a money grab. Instead of working with their customers, they hide behind rigid policies and leave you out of pocket.

Save yourself the hassle and frustration – don’t make the mistake of dealing with this company.

5 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thank you for sharing your experience with us. We want all of our guests to have a great experience and we’re really sorry to hear that you were unhappy with the service you received. If you have not already done so, please could you contact us directly at customer.care@team-sport.com with your event details and a member of the crew will be able to review your experience further for you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great to be able to race with the…

Great to be able to race with the grandkids, staff were marvellous & organisation was 1st class. 👍😀🏁🏆
Coventry.

1 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thanks so much for sharing your experience with us. It’s awesome to hear your feedback regarding our team and facilities! We look forward to welcoming you back again soon.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great experience

Great experience! Karts are fast and safe! Would definitely recommend

31 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thanks so much for sharing your experience with us. It’s awesome to hear your feedback regarding our team and facilities! We look forward to welcoming you back again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Can’t even book as website sh1t3

Tried to book online and offered a 7pm slot today. Tried to book it and wasn’t available…. Checked for tomorrow and offered midday, tried to book, not available…. Tried the 2pm for tomorrow, not available! Went to contact page, phone lines close at half 5 so can’t call… online chat, sent a message, chat bot only can’t contact an agent as we are closed. Want to make it any harder to take £200 for half hour kating?! Waste of time. Richard Chalker.

31 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thank you for sharing your experience with us. We want all of our guests to have a great experience and we’re really sorry to hear that you were unhappy with the service you received. If you have not already done so, please could you contact us directly at customer.care@team-sport.com with your event details and a member of the crew will be able to review your experience further for you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super fun

Amazing day at Coventry - karts are fast and would go again

29 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Brilliant to hear your feedback and how much you enjoyed racing with us! We look forward to seeing you again soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We'll definitely be back!

Had an amazing time at Teamsport Go Karting (Bournemouth) thanks to the brilliant team! Paddy was absolutely fantastic from start to finish. All staff were very welcoming, professional, and made sure everything ran smoothly. Their energy and enthusiasm really added to the experience.
We'll definitely be back!

2 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thanks so much for sharing your experience with us. It’s awesome to hear your feedback regarding our team and facilities! We look forward to welcoming you back again soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

TeamSport Hull

TeamSport Hull - brilliant support and encouragement by Elliot to get our best time yet. Really knows his stuff and very personable and professional.

26 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thanks so much for sharing your experience with us. It’s awesome to hear your feedback regarding our team and facilities! We look forward to welcoming you back again soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wow. Super fun day.

Wow. Excellent facility at the Cardiff track. All the staff were double friendly, super informative and also helpful. The track and karts were all in tip top shape.
Customer service was mustard, start to finish. From Scott who got us signed in to Tom, Lloyd and Grace who all were kind and attentative to my Boy. Never rushing and always explaining things clearly.
Well 💯 be returning customers. Real fun session. Made my son super smiley. Thank you so Much. Keep up the excellent work. 👏 ✌️ 👏
Jay and Cavel.

26 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thanks so much for sharing your experience with us. It’s awesome to hear your feedback regarding our team and facilities! We look forward to welcoming you back again soon.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

members event

Booked in for a members event and was poorly staffed had to ask at the bar for a staff member to sign us in after standing there for 5-10 mins and not being acknowledged. Was not told they were running very late and was 50 mins late to getting on track.
Having been a few times now the Karts are very in consistent

25 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thanks so much for sharing your experience with us. I’m really sorry to hear that your event was affected by these issues. Your comments have been passed onto our track team so we can review these matters further and improve our services to avoid re-occurrence. Should you wish to discuss your experience with a member of our team, please do not hesitate to e-mail us at info@team-sport.co.uk. We look forward to welcoming you back again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Teamsports Edmonton

I’m extremely sorry to say this, but our experience at this branch was incredibly disappointing – especially given how positive our visits to Watford, Acton, and Dunstable have been. At those locations we had no issues at all; in fact, the staff there encouraged us to race more and even presented us with extra offers.

This branch was the complete opposite. The staff were poor – disinterested, unprofessional, and more focused on their phones than running the session properly. Flags were wrongly used, and yellow flags meant absolutely nothing. Safety and race management were completely neglected.

We booked a party of 10, but additional people were randomly introduced into our race. Even worse, two of them didn’t attend the mandatory safety tutorial yet were still allowed to join our group. It honestly felt like rules were being bent for certain people – maybe “elite members” or just friends of the staff – which made the whole experience feel unfair and unsafe.

What should have been a fun, competitive day turned into frustration. Compared to the professionalism and enthusiasm we’ve consistently seen at other branches, this location was far below standard.

22 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thank you for sharing your experience with us. We want all of our guests to have a great experience and we’re really sorry to hear that you were unhappy with the service you received. If you have not already done so, please could you contact us directly at customer.care@team-sport.com with your event details and a member of the crew will be able to review your experience further for you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great customer service after my complaint

At first, I had a bad experience during my session as I felt unfairly stopped while the real issue wasn’t addressed. I raised my concern with the team, and I really appreciate how quickly they responded, apologised, and offered me a voucher. Mistakes can happen, but the way they handled it shows they care about their customers. I’m happy with the service and looking forward to coming back for a better experience.

21 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thanks so much for sharing your experience with us. Apologies to hear there were some issues during your event but it’s great to know that our team were able to resolve this for you and ensure you guys still had an epic time! We look forward to welcoming you back again soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Customer Care

I would like to thank team sport karting for the excellent customer service that we received post-racing experience. They were efficient in responding to our feedback and rectifying some challenges that we experienced on the day. Kind regards, Matt.

19 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thanks so much for sharing your experience with us. Apologies to hear there were some issues during your event but it’s great to know that our team were able to resolve this for you and ensure you guys still had an epic time! We look forward to welcoming you back again soon.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Went for a members session

Went for a members session. Booked in for the afternoon 342 session, the first session didn’t start till over an hour late. Didn’t hear any apologies for the inconvenience for info about them running behind. When on track was a good experience and staff were nice.

The toilets needs checking as they were a state too.

18 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thank you for sharing your experience with us. We want all of our guests to have a great experience and we’re really sorry to hear that you were unhappy with the service you received. If you have not already done so, please could you contact us directly at customer.care@team-sport.com with your event details and a member of the crew will be able to review your experience further for you.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

We didn’t have the best experience but the quick customer service is a good reflection that this bad experience was a one off mistake.

We didn’t have the best experience when we visited Teamsport Birmingham the other day as me and 6 others had booked a adult only racing session which when we arrived we found out that was a lie as our session had 6-7 Junior drivers with no karting experience whatsoever.It then took around 2 full laps under yellow flag conditions until the whole groups ( around 16 people) passed their braking test in the pits. When everyone completed this however, the session consisted of several red flags due to crashes by junior drivers with most of the laps being under yellow flag conditions; During this 1st session we had around 20-30 seconds under green flag conditions which was pretty much yellow flag speed due to the amount of drivers on track.This first session was terminated early by the trackside marshals which followed a brief to all drivers about why they ended the session etc. We were then promised an extended 2nd session which we had to wait 30 mins before we got called down to track again. This 2nd session ran way smoother due to all the junior drivers being pulled out of this session which left around 10 adults or teenagers on track. We all completed our brake tests during half a lap and got the green flag in rapid time. This green flag conditions carried on throughout the session with no red flags and a few small periods of yellow which is understandable. However when the chequered flag came out we all thought it was a short session. When we got back into our cars we added up the lap times and found out we were only on track for 11 mins which was supposed to be a “extended session”. I’m not usually one to complain but paying over £300 for a party of 7x17 year olds who most don’t have well paying jobs is a bit disappointing with the lack of racing we endured.

However, following my complaint i had a quick, understanding response from a very polite team member of teamsport birmingham who gave me and my party vouchers to come again at a later date. This quick response caused me to write this review as i have been to this venue before several times and have always been really impressed in the punctuality and quality of marshalling and how well they look after you and it was nice to be able to go back there after a very disappointing experience we had.
I definitely recommend teamsport Birmingham as it is one of the best tracks i have raced on before and the staff are great and very friendly.

17 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thanks so much for sharing your experience with us. Apologies to hear there were some issues during your event but it’s great to know that our team were able to resolve this for you and ensure you guys still had an epic time! We look forward to welcoming you back again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Teamsport Clydebank karts are shockingly bad

Teamsport Clydebank
Absolutely shocking Thursday night my daughter got kart 11 on 3 different occasions first time it ran out within 5 mins

2nd time you could physically see it going slow then speeding up she tried to refuse it the 3rd time and got told no because these was no other karts available how can things be competitive if you get the same rubbish kart 3 times in a row and the managers and staff know this.

This happens on a weekly basis if its not the battery packing in its wheels falling off or the likes don't think we've been a week without something happening.
can't wait for the new track to open at braehead.

14 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thank you for sharing your experience with us. We want all of our guests to have a great experience and we’re really sorry to hear that you were unhappy with the service you received. If you have not already done so, please could you contact us directly at customer.care@team-sport.com with your event details and a member of the crew will be able to review your experience further for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible experience here

Terrible experience here. Firstly, we arrived late and were told we had missed our go karting, although we were so disappointed and we accept it was our fault, we were pleased to be told we’d be refunded for that and to wait for our laser slot at 12:15. It reached 12:15 and nobody came, by 12:50 I went to find a member of staff who told us they were running late. She then accused of us drinking and they were deciding if we were allowed to play!!! When none of us had been drinking! The laser quest was extremely underwhelming after we eventually played after waiting and waiting. We’ve since returned and be informed by email that we are not being refunded. The staff are awful there, the service, the experience, would never go back.

9 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thank you for sharing your experience with us. We want all of our guests to have a great experience and we’re really sorry to hear that you were unhappy with the service you received. If you have not already done so, please could you contact us directly at customer.care@team-sport.com with your event details and a member of the crew will be able to review your experience further for you.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great fun and run by friendly helpful…

Great fun and run by friendly helpful staff. Small delays due the hot weather causing problems with the batteries recharging but otherwise a good set up.

11 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TeamSport Karting

Resposta da TeamSport Karting

Thanks so much for sharing your experience with us. I’m really sorry to hear that your event was affected by these issues. Your comments have been passed onto our track team so we can review these matters further and improve our services to avoid re-occurrence. Should you wish to discuss your experience with a member of our team, please do not hesitate to e-mail us at info@team-sport.co.uk. We look forward to welcoming you back again soon.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais