TGJones Avaliações 

113
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

1,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company refused my Debit card, although the bank said the card was in order and did not have any limitations on it. All for less than £20. I received an apology the next day and a request for ful... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Brilliant customer service - I made an error when ordering which meant I would never have received my book. The response from the customer service team has been fantastic, fast and efficient. Thank yo... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Caernarfon store. If I could put 0 rating on this store, i would!! Shocking staff, especially to us locals. Keeping pokemon cards to themselves and also putting them aside for other businesses to... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

went on their terrible website to buy some labels for my printer - they dont sell them ! great stationary store ! no stock just cheap rubbish and tat. get it shut down and close this joke store

A empresa respondeu

1,8

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

113 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,8

Todas as avaliações

(113)

99 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I made an order online part shipped preorderes cancelled

I made an order online for £30+ got free shipping for 2 books already released and 3 preorders they have shipped the already released books but cancel 1 of my preordered books that comes out this week and have tried to cancel my other 2 preorders and to get them agin I would I have to pay for shipping or do click and collect and I am rather ticked off , this new ownership is terrible used to be so much better . I am only young and a student do better seriously.

I have emailed there team and upon this they have cancelled all my preordered books but there is still a pending charge on my card for the full amount as a student this is completely ridiculous and unacceptable I hope no one else experiences this issue do better I hope you go out of business as a long time loyal customer.

15 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi Chloe, Thank you for your review. We’re really sorry to hear about your recent experience we understand how frustrating this must have been, especially when it comes to preorders and unexpected changes.
Order amendments can sometimes occur due to stock availability or supplier updates, but we appreciate this has caused inconvenience, particularly regarding delivery options and additional costs. If you’re experiencing any current issues with an online order, please email our Online Customer Service team at help@web.tgjonesonline.co.uk and the team will be happy to assist.
We apologise for the frustration and disappointment caused. Kind regards Fran

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

WARNING

WARNING: Selling damaged/second-hand items as brand new and ignoring customersI purchased a Pokémon Elite Trainer Box from the TG Jones store in Whiteley. Upon arriving home, I discovered the factory seal was slit in two places. This means the product is legally classified as open/second-hand and its integrity is compromised. When I contacted their customer relations team, they initially offered a refund, but as soon as I requested a pristine replacement or voucher compensation (as this stock is expired and I want to keep the box), they completely ignored my emails. Terrible customer service and deceptive trading practices. Avoid this store if you are a collector!

14 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi Kris, Thank you for your review. We’re very sorry to hear about your experience and the condition of the item you received at the Whiteley Store, as this is not the standard we aim to provide.
We would also like to reassure you that all of our stock is supplied directly from approved suppliers, and we do not sell second-hand items. If you did contact our Customer Relations team as advised, they would not have been able to offer a replacement in this instance as the item is sold out and no further stock is expected. We apologise for any disappointment caused from this. Kind regards Fran

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent Customer Relations!

Fran was very helpful when I lost a gift card and arranged for me to have a replacement and cancelled the missing one.

9 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi Henry, Thank you very much for your lovely review. We're pleased Fran was able to help with your gift card issue and arrange a replacement. We'll be sure to pass your comments on to her. Thanks, Hannah

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Atrocious magazine service

Since WH Smiths was taking over their magazine service has become atrocious.
For example the Oldie magazine for June was due on the shelf last Thursday, but has still not appeared. Also Haunted magazine issue 50 was supposed to be released on 2nd June, but is not there.
The last issue of Fortean times was due on 14th May. There was a special display of this magazine but it was still the previous issue. I will give them the benefit of the doubt that this was not deliberate, hoping that people will not realise.

4 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi Adrian, Thank you for your feedback We’re sorry to hear about the delays you’ve experienced with the Magazines you are wanting to purchase.
We understand how frustrating it is when expected magazines aren’t available. From what we can see, this appears to be due to publisher delays rather than our stores not stocking the next issues. However, we’re working with suppliers to improve availability.
We also want to reassure you that there is no intention to mislead with displays, If you’d like us to look into this further, please contact our Customer Service Team at customer.relations@tgj.co.uk Kind regards Fran

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Well what an experience

Wish I had read reviews and never came in that day. It’s clearly not just me she had an issue with vile lady.

Well what an experience, went in and asked for some help, and I’ve never met such a rude manageress!! no people skills what so ever totally rude. The attitude on the lady was horrendous!! and really foul mouthed!! And it’s really shaken me up how I’ve been spoken to. Tg jones should look in to there staff and provide them with basic people skills. I won’t be returning to the Worcester store

26 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi Christie, Thank you for your review. We’re sorry to hear about your experience at our Worcester Store and understand your frustration and upset caused from this, This is certainly not the level of service we aim to provide. We would like the opportunity to look into this further with the store involved, please send us an email to customer.relations@tgj.co.uk with more details

Thank you for bringing this to our attention. Kind regards Fran

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I wish I had read the dreadful reviews…

I wish I had read the dreadful reviews before placing an order of 3 books for click and collect totalling £25.97.

When checking my online banking not only have TG Jones taken the £25.97 which is showing as pending, they have also taken a further payment of £6.99.

Customer service are denying that they have taken any extra payments and that they will not refund because they have only taken a payment for £6.99 and one for £18.98. They have told me that I will have to contact my bank as they are of the view that they don’t owe a refund.

You have taken an EXTRA and unauthorised additional £6.99 as well as the payment total of £25.97. You cannot confirm to me why you have taken an extra £6.99 and despite me sending a screenshot to show this, you continue to deny taking any other payments.

I will be reporting you for fraud and for taking additional payments from people’s cards when they place an online order.

AVOID AT ALL COSTS

UPDATE 02/06/2026 - I have had a response to my review via email in which customer service are saying again that they don’t charge extra payments. YOU TOOK THE FULL £25.97 AND A FURTHER PENDING PAYMENT OF £6.99. I HAVE PROVIDED THE SCREENSHOTS.

Please continue to lie. I WILL NEVER ORDER FROM TG JONES AGAIN!

Response to the comment from TG Jones as a result of this review. As I have advised you and provided screenshots you took an additional payment of £6.99 which was pending leaving my account in addition to the full £25.97 for the order.

On this occasion you took payment over and above the total of my order which was £25.97 -£32.96 was pending leaving my account. You can’t and refuse to explain why and I stand by my review. I will not be placing any further orders with TG Jones and I advise others to do the same.

31 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi, It was disappointing to read your review. But for clarity, our Terms and Conditions (available on our website) explain that when an order is placed using a credit or debit card, a pre-authorisation is reserved to ensure there are sufficient funds to cover the transaction—in this case, £25.97. This ensures that sufficient funds are available to complete the transaction. The funds are only taken once items are dispatched, using the pre-authorised amount. As the items in your order were dispatched separately, the charges were processed individually at the point each item was sent.
I hope this helps to explain the payment process. We do hope you will reconsider your decision not to shop with us again. Should you have any further questions or concerns, please feel free to contact us at customer.relations@tgj.co.uk Kind regards Fran

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

After buying 2 x 100 pounds gift…

After buying 2 x 100 pounds gift cards,,only one card code redeemed,,nasty attitude on manageress would not refund..she was very aggressive and told me not to shop there again.....scammers..scammers...glad to see they went bust,,they deserve it..

21 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi there, Thank youfor your review. We are sorry to hear about your experience.
We would never intentionally mislead customers, and we are concerned to hear both about the issue with the gift card and the level of service you describe receiving in store. We would like the opportunity to review the circumstances surrounding your experience in store. Please email customer.relations@tgj.co.uk so we can look into this. Thanks, Hannah

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

TG Jones first order since replaced WH Smith

First online order since TG Jones replaced WH Smith and I was abit dubious how good they would be. I needn’t of worried though, customer service replied very quick to a email regarding a pricing query about my order and goods were despatched quickly and arrived all ok. So I would order online again in the future.

15 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi there, this is great to hear. We really appreciate your positive review and are glad your order arrived in good time. We aim to please and hope to see you again soon. Kind regards Hannah

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wrong pricing on cash registers

I went to the store today to deal with a refund and I heard that the cash registers are giving the in correct pricing in the store to customers and they are not noticing this is happening. This is a comment from the managers in the store.

22 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi Reena, Thank you for your review. I am sorry to hear this. Please contact our Customer Service team at customer.relations@tgj.co.uk so we can look into this for you. Kind regards Hannah

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Drove to pick up pokemon booster boxes…

Drove to pick up pokemon booster boxes i pre ordered today to be told they sold them only given 2 packs waste of my time really really bad form.

22 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi there, Thank you for your review. We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration, particularly after making the journey to collect your preorder. This is certainly not the level of service we aim to provide. We would like the opportunity to look into this further with the store involved, please send us an email on customer.relations@tgj.co.uk with more details. Kind regards, Hannah

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Southend on Sea High Street Branch

Southend on Sea High Street Branch
Haven’t been in there recently and what a lovely change it made being greeted with a smile and hello from Laura at the till. Certainly brightened my day. I hope the young lady is looked after once you close.

12 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi Mr Webster, Thank you so much for your kind feedback.
We’re delighted to hear about your positive experience in our Southend-on-Sea High Street branch, and that Laura made such a great impression. Providing a friendly and welcoming service is something we strive for, so it’s wonderful to know this was reflected during your visit.
We will be sure to pass your lovely comments on to Laura and the wider team, feedback like this really does mean a lot.
Thank you again for taking the time to share your experience, and we look forward to welcoming you back in store soon. Kind regards Fran

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I visited their branch in the…

I visited their branch in the Guildhall shopping centre in Exeter at the beginning of April to buy a 30 unlocked data sim card, when I discovered that it did not work an hour and half later. I took it back to the store for a refund. The cluster manageress I spoke frankly did not really want to know about, claiming the contactless payment had gone direct to the mobile operator of the sim card and it was their responsbility. She was totally out of her depth based on her actions or rather lack of them at good customer care.

Telling me there was nothing she could do. Watching her face drain of colour at the mention of referring it to Trading Standards if needed and her change in attitude stating don't get us involved with Trading Standards wonder why?. Especially are the airtime provider confirmed in writing that it was TG Jones resposibilty to process a refund my purchase was in one of their stores.

Overall the staff mostly seem more interested to chatting to each other. no wonder the store always looks empty. However one of the staff advised me to come back in to speak to the store manager who was off that day, which took 3 attempts. He actually was helpful as much a possible even apologising for the total lack of interest and negative attitude by the cluster manager the week before. So he advised me to contact their head office customer services team by email and gave me their email address. However using it only gets the response " this email address does not exisit. Not a surprise really. So asked my bank to start a dispute claim, today they have informed me that despite the clear evidence on the TG Jones sales receipt , TG Jones head office complaints team have rejected the dispute. Their head office customer services are just as poor as well!

Best advice I could give anyone is don't use them after all there other far better book shops and stationary stores. Thank goodness the railway stations and airport oulets are still run by WH Smiths

1 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi Steve, Thank you for your review. We’re sorry to hear about your experience and the frustration caused when trying to return your SIM card purchase.
Your feedback regarding the service you received in store has been shared with the relevant management team for review, as this is not the standard we expect.
We understand there has been some confusion around the refund process and regret any lack of clarity provided at the time. We’re also sorry to hear about the difficulty you experienced contacting our Customer Service team.
If you would like us to review this further, please contact us at customer.relations@tgj.co.uk Kind regards Fran

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely disgusting

Absolutely disgusting! Looks like a trash and overpriced. A very simple birthday card, it cost me £4, normal price for this type of cards are between £1.50-£2. I was in shock, and later regretted I pay for it! I feel I have been robbed!

9 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi, Hrisy, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear you were disappointed with your purchase and felt it didn’t offer good value for money. Your comments have been shared with the relevant team for review. If you have any further issues, please email our Customer Services team at customer.relations@tgj.co.uk they’ll be happy to help. Kind regards Fran

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

So “beam me up snotty with the TGjones…

So “beam me up snotty with the women wearing the TGjones t-shirt in Bury St Edmund’s that says she don’t work for TGjones need to get her attitude in check I don’t care what sort of day you’ve had it’s not our fault you can behave properly behind a counter!!! And I don’t care what sort of day you’re having but when you serve the General Public we don’t want to see a snotty attitude and a tone of voice that’s in the toilet!

1 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi, , Thank you for taking the time to leave a review and share your thoughts. We’re sorry to hear about your experience in our Bury St Edmunds store. This is not the level of service we expect, and your feedback has been noted. If you’re willing, please contact our Customer Service team at customer.relations@tgj.co.uk with the date and time of your visit so we can look into this further. Kind regards Fran

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The reason why I am giving u one star…

The reason why I am giving u one star is Because u got no app for ur shops
I think ur following behind because just look at Sainsbury got an app and also Tesco most places have an App
My name is Mr M Medina

30 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi Mr M Medina, Thank you for taking the time to leave a review and share your thoughts.
We understand your frustration regarding the lack of a dedicated app and appreciate you highlighting this. We know many customers value the convenience an app can offer, and your feedback has been shared with our team as we continue looking at ways to improve the overall shopping experience.
Thank you again for your feedback, it’s genuinely appreciated. Kind regards Fran

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

New name same old rubbish being sold

New name same old rubbish being sold, it just falls to pieces, they have ZERO quality control and the prices you pay for cheap and nasty Chinese rubbish, is a joke! I bought a stapler and it fell to pieces as I opened the packet, now I have to go all the way back to Westfield over a stapler. Don't take any more risks with this facade of a 'new' company

27 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi Richard, Thank you for your feedback.
We’re sorry to hear about your experience and the inconvenience caused by receiving a faulty product. This is not the standard we aim to provide, and we understand how frustrating it is to have to return to store over such an item. Kind regards Fran

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thank you Terry and Di at Crawley TG…

Thank you to Terry and Di at Crawley TG Jones store. February 2026 - really really helpful. Great service from both. 👍👍

4 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hello Rob, this is wonderful to hear. We’re really glad you got the support you needed and that Terry & DI provided such excellent service. We do have a recognition scheme, and I know they will be thrilled to receive your lovely feedback. Kind regards Fran

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Those leaving views about post offices…

Those leaving views about post offices they are not owned by tgjones it's a completely separate business so if your experiencing queues bad customer service or anything else regarding them its post office not tgjones also dhl isn't tgjones if it's down it's not tg jones fault it's dhl

16 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi Paul, Thank you for your message, We really appreciate your positive review. Kind regards Fran

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Theres a lovely lady that works her and…

Theres a lovely lady that works her and helps any one that asks . I think she is the manger if she isn't she should be . She always seems to be running around helping ppl think her names Sarah blonde hair .works really hard to help keep the good work up

2 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi Lisa, Thank you very much for your lovely review. we do hope you continue to shop with us again in the future. Kind regards Fran

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

A dismal shop with customer service to match.

I'm not surprised to see so many negative reviews here. Following my own dismal experience with the retail staff at their Guildford store and the poor state of the shop in general, I took the time to write an email of complaint to their customer service department. Unsurprisingly I suppose, they have not even acknowledged receipt of my email and certainly not replied. Guess that's that then, what a garbage shop!

13 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da TGJones

Resposta da TGJones

Hi DD Balm, Thank you for your feedback.
We’re sorry to hear about your experience in our Guildford store and that you didn’t receive a response to your email. This isn’t the standard of service we aim to provide, and we appreciate you bringing this to our attention. Kind regards Fran

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais