Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility Avaliações 114

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

2,4

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jeg kan desværre ikke anbefale Semler Mobility Risskov. Forløbet startede med, at jeg kontaktede forhandleren om en VW ID. Buzz, som desværre allerede var solgt. Sælgeren foreslog i s... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Havde fået vores leasingsbil kørt der til med autohjælp ( ifølge deres forsikringsselskab skulle der bruges Semler værksted. ) Da jeg henvendte mig vedr. p-skaden, var første ledige tid de kun... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Tak for helt fantastisk og personlig hjælp fra VW Risskov! Vi stod i et akut behov for at få vores ID Buzz repareret, og værkstedet lykkedes med både at finde fejlen og at få den repareret dagen inden... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

OK bil service. Udover den forventede ventetid på to timer, måtte jeg vente yderligere 45min. på at få bilen udleveret, selvom den stod klar ude på parkeringsområdet. Da jeg selv rettede henvendelse,... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Concessionária
  2. Concessionária Volkswagen

Escrito pela empresa

Hos Volkswagen Risskov er det den gode oplevelse, der er i fokus. Vi ønsker at skabe det lille ekstra, du ikke forventer og som betyder, at du som kunde bliver YDERST tilfreds. Vores medarbejdere gør hver dag deres bedste for at skabe de bedste rammer for dig og dine behov. Du bliver mødt med et smil, personlig kontakt og personale, der uddannes løbende så vi lever op til de højeste krav i branchen.


Informações de contato

2,4

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

114 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Solgte en bil, de ikke kunne levere som aftalt

Jeg kan desværre ikke anbefale Semler Mobility Risskov.

Forløbet startede med, at jeg kontaktede forhandleren om en VW ID. Buzz, som desværre allerede var solgt. Sælgeren foreslog i stedet en anden ID. Buzz og oplyste, at den kunne leveres med svingbart anhængertræk. På den baggrund underskrev vi en bindende slutseddel med levering den 6. juli.

Bilen blev købt med henblik på en to måneders barselsrejse rundt i Europa med vores fire børn og vores Camp-let. Forhandleren var bekendt med dette fra starten, og det var netop derfor, bilen skulle leveres med svingbart anhængertræk.

På baggrund af aftalen opsagde jeg min leasingbil samt planlagde og bookede vores sommerferie.

Omkring to uger før den aftalte levering blev jeg kontaktet og fik at vide, at anhængertrækket først kunne leveres sidst på året.

Løsningen, jeg blev tilbudt, var enten at modtage bilen uden anhængertræk og selv stå for eftermonteringen, eller at få en lånebil, som ikke måtte bruges i udlandet. Ingen af delene løste den situation, jeg stod i.

Efterfølgende kontaktede jeg selv flere Volkswagen-forhandlere, som alle oplyste, at de var bekendt med, at det svingbare anhængertræk havde været i restordre gennem længere tid. Det efterlader mig med en oplevelse af, at bilen blev solgt med en leveringsdato og et udstyr, uden at man havde sikret sig, at det kunne leveres.

Resultatet blev, at handlen måtte ophæves, og jeg stod blot 14 dage før vores planlagte barselsrejse med opgaven at finde en anden bil, som kunne nå at blive leveret i tide.

Det, der skuffer mig mest, er ikke, at der opstod en leveringsudfordring. Den slags kan ske. Det skuffende er, at ansvaret for at løse problemet i praksis blev lagt over på mig som kunde, selv om problemet opstod hos forhandleren.

20 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej David,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig kede af den oplevelse, du har haft hos os. Det er bestemt ikke den service og oplevelse, vi ønsker at give vores kunder.

Vi tager din feedback alvorligt og vil bruge den internt til at sikre, at lignende situationer ikke opstår fremover.

Endnu en gang beklager vi forløbet og takker for, at du tog dig tid til at dele din oplevelse.

Med venlig hilsen
Nanna,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Direkte pinligt og useriøst forløb hos Semler / VW Risskov.

Jeg har siden købet af bilen kæmpet med vibrationer ved motorvejskørsel fra ca. 110 km/t og op. Bilen har været inde utallige gange, hvor jeg har brugt min egen tid, koordinering med arbejde, brændstof og køreture frem og tilbage til Risskov, uden at nogen reelt har taget ansvar for at løse problemet.

På et tidspunkt konstaterede de selv, at dækkene var møre, hvorefter de blev skiftet. Problemet ændrede sig ikke en skid. Alligevel fortsatte man bare med standardsvar som “det kan ikke optimeres yderligere”.

Til sidst tog jeg selv fat i VW Silkeborg, som faktisk godt kunne mærke vibrationerne. De var samtidig ærlige nok til at indrømme, at de ikke var specialister nok til den type problem og henviste mig videre til et specialiseret dækcenter.

Her fik jeg lavet en rigtig Road Force-test, hvor 3 ud af 4 dæk blev vurderet defekte.

Det mest absurde i hele sagen er næsten, at VW Risskov tidligere har påstået, at de havde undersøgt “road force/vejtryk”. Jeg tvivler ærligt talt stærkt på, at de overhovedet har udstyret til det. Jeg har flere gange bedt om dokumentation og servicejournaler på, hvad der præcis er undersøgt under mine besøg, men modtager ingenting.

VW Risskov har leveret noget af den ringeste kundeservice, jeg længe har oplevet. Efter jeg fremlagde dokumentationen fra Road Force-testen, skulle han lige “vende den med deres meget erfarne mekaniker med 40 års erfaring” og lovede at ringe fredag, senest mandag. Selvfølgelig hørte jeg intet og måtte selv ringe tirsdag.

Samtidig var det åbenbart ekstremt vigtigt for ham at forklare, at selvom VW Silkeborg og VW Risskov begge er en del af Semler, så er det “ikke samme pengekasse”. Jeg havde egentlig valgt at få lavet service i Silkeborg i god tro, fordi jeg selv bor der og stadig troede, jeg støttede samme Semler-koncern. At det nærmest skulle bruges imod mig i en reklamationssag er helt til grin.

Nu har de så tilbudt endnu en test med deres eget udstyr, som om en Hunter Road Force-maskine fra et specialiseret dækcenter pludselig tager fejl. Samtidig blev det gjort meget klart, at hvis deres egen maskine ikke viser fejl, så får jeg en regning.

Jeg har ærligt talt valgt at droppe sagen nu, fordi man sidder tilbage med følelsen af, at det bare ender med endnu mere spild af tid og endnu en regning. Det virker ærligt talt grotesk, at et specialiseret dækcenter på én test finder noget, som Semler efter flere værkstedsbesøg stadig ikke har kunnet finde.

Man sidder tilbage med følelsen af, at det vigtigste for VW Risskov er at beskytte sig selv og undgå udgifter frem for faktisk at hjælpe kunden.

Komplet uprofessionelt og ekstremt frustrerende forløb.

18 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Alexander.

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du har haft en utilfredsstillende oplevelse. Det er vigtigt for os at få undersøgt sagen nærmere, så vi kan forstå forløbet og følge op korrekt.

Du er meget velkommen til at kontakte os på kontooprettelser@semler.dk med dine kontakt oplysninger samt bilens registreringsnummer, så vi kan dykke ned i sagen og vende tilbage til dig.

Med venlig hilsen
Ayra,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

øv for en dårlig oplevelse..

øv for en dårlig oplevelse..
hold jer fra dette sted de snyder og bedrager. bilerne er bestemt ikke ikke som de beskriver og når professionelle fagfolk fortæller dem og fejl på det de har solgt, beskylder de kunden for at lyve..
nej tak,
koster tid og penge og godt humør af besøge Semler Mobility Rissskov, så det gør vi ikke igen.

16 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Kenneth,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi virkelig kede af at høre, og vi beklager, at du har haft den oplevelse.

Hvis du ønsker at drøfte din sag, er du altid velkommen til at kontakte os direkte. Send gerne telefonnummer, registreringsnummer og en kort beskrivelse af din oplevelse til os på kontooprettelser@semler.dk, så kan vi følge op.

Vores kunder betyder meget for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge den til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super god og fair service:)

Super god og fair service:)
og prismæssigt super:)

19 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Anna,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for besøget, hvor det glæder os, at du havde en god oplevelse med god service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Havde min bil til service i januar…

Havde min bil til service i januar 2026. Først og fremmest fik jeg ikke adgang, og har fortsat ikke adgang til hvad der er blevet lavet på bilen, da de havde skrevet en forkert mail. Prisen på service var omkring 4500. Da jeg ankom med bilen gjorde jeg opmærksom på at min app ikke fungerede på bilen, og de gjorde så opmærksom på at det var vw connect jeg skulle kontakte. VW-connect sagde så at det var værkstedet der skulle lave noget på bilen for at det ville virke, hvilket de nævnte at de havde kontaktet værkstedet omkring. Har så fundet ud af at min software på bilen er 3+ år gammel, og denne opdatering skal laves på værkstedet. Kan se at den ikke er blevet lavet i forbindelse med service. Jeg ringer til værkstedet og spørger om det ikke er normal procedure ved et service. Det siger de at det er, og det er beklageligt at det ikke er blevet gjort, og at der ikke var blevet booket en ny tid til det. De foreslår så at jeg kan komme forbi med bilen ca. 3 måneder efter (appen virker fortsat ikke) i påske ferie over 2 dage. Har ikke mulighed for at bruge min ferie på at aflevere og hente bilen, så alternativet er en tid i juni... Mange dårlige oplevelser i forbindelse med dette og har brugt utallige timer på det.

23 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej William,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig kede af at læse din anmeldelse, og at du synes, at vi ikke lever op til dine forventninger. Hvis du ønsker at få uddybet noget skal altid være velkommen til at kontakte os på mail kontooprettelser@semler.dk.

Vi håber, at vi må byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Christian,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Leasede en ID3 gennem VW / Semler…

Leasede en ID3 gennem VW / Semler Mobility, som jeg fik af vide jeg ville få udleveret mid. december 2025, fik den udleveret 6. november 2025, så godt en måned før tid.

Frederik, som jeg har som forhandler har været og er stadig god til at svare godt og konkret på de spørgsmål jeg nu skulle komme med.

Kan klart anbefale VW / Semler Mobility til at lease en bil

6 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Jens,

Tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi er utroligt glade for, at du havde en god oplevelse hos os med en gennemgående god proces. Vi ønsker dig endnu engang et stort tillykke med din nye ID.3!

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Christian,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Uacceptabel ventetid i forbindelse med service

Skulle fredag den 20/2 hente min ID7’er som havde været til service.
Jeg ringer hen på eftermiddagen for at høre om min bil var færdig, da jeg havde en meget vigtig aftale i Kolding. Jeg fik at vide, at den var klar og kørte derfor hen efter den.
Det ender med at jeg venter i over en time på at få bilen udleveret… det første kvarter hørte jeg slet ikke noget. Jeg understregede flere gange at jeg havde en meget vigtig aftale jeg skulle nå.
Det er simpelthen for dårligt og mangel på respekt for min tid!
Jeg nåede ikke min aftale i Kolding…

20 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Martin,

Tak for din anmeldelse.

Vi er rigtig kede af at høre om din oplevelse og beklager oprigtigt de gener og konsekvenser, det har haft for dig – især at du ikke nåede din aftale i Kolding.

Vores kunder betyder alt for os, og vi stræber altid efter at levere den bedst mulige service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan lære af forløbet og forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Man skal åbenbart møde fysisk op for at…

Man skal åbenbart møde fysisk op for at være sikker på et køb.
Havde forhandlet alt på plads fået udkast til slutseddel, og sælger manglede bare mit cpr-nummer.
Det fik han så og den efterfølgende mail fra sælger var, at bilen desværre var blevet solgt af hans kollega.
Havde regnet med at få afsluttet handlen, men det lykkes ikke. Så husk at sige til sælger at de skal sikker på den ikke er ved at blive solgt.

20 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Peter,

Tak for din anmeldelse.

Vi er rigtig kede af at høre om din oplevelse og forstår godt, hvor frustrerende det kan være. Vi undskylder mange gange for det.

Hvis du ønsker en dialog med salgsafdelingen, er du velkommen til at sende en mail til kontooprettelser@semler.dk
med en beskrivelse af din oplevelse, dit telefonnummer samt oplysninger om, hvilken bil der er tale om.

Med venlig hilsen
Ayra,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Jeg har haft min ID.3 indleveret i…

Jeg har haft min ID.3 indleveret i forbindelse med en fejl på højvoltsbatteriet. Da bilen fortsat er omfattet af garanti, fik jeg hurtigt booket en værkstedstid og blev i den forbindelse tilbudt en lånebil.

Jeg gik ud fra, at lånebilen var uden beregning, når der er tale om en garantireparation – som det ofte er praksis hos mange andre mærkeværksteder. Dagen efter modtog jeg imidlertid en opkrævning for leje af bilen.

Det er naturligvis fair, hvis dette er jeres politik, men jeg mener, at det bør fremgå langt tydeligere. Det andet virker som bondefangeri. Kontrakten bliver gennemgået meget hurtigt, og der blev ikke informeret om, at der ville være egenbetaling for lånebilen. Selve kontrakten fik jeg først tilsendt efter underskrift.

Jeg vælger nok et andet værksted i fremtiden.

9 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Mathias,

Tak for din anmeldelse.

Vi forstår, at det kan skabe frustration, hvis der opstår usikkerhed omkring vilkår for lånebil i forbindelse med en garantireparation. Lånebil er ikke automatisk uden beregning, og eventuel egenbetaling vil fremgå af den aftale, der underskrives ved udlevering.

Når det er sagt, skal vilkårene naturligvis gennemgås tydeligt og i et tempo, hvor man føler sig ordentligt informeret, inden man skriver under. Hvis det ikke er oplevet sådan, tager vi den feedback med videre.

Tak fordi du gjorde os opmærksomme på det.

Med venlig hilsen
Christian,
Volkswagen Risskov - En del af Semler Mobility

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Uprofessionelt, ukoordineret og elendig service

Min bil er på skadecenter hos VW Risskov, og jeg får at vide, at den vil være klar sidst på måneden. Da vi kommer til onsdag den 26.11.2025 har jeg ikke fået en eneste opdatering omkring bilen eller om den stadig forventes klar til aftalt tid. Jeg ringer til VW onsdag den 26.11 og får at vide, at bilen formentlig er klar senere samme dag og ellers dagen efter, torsdag den 27.11. Da vi når til fredag den 28.11 kl. 15.08 har jeg stadig ikke hørt noget, så jeg forsøger at ringe til VW Risskov, men jeg kommer ikke igennem og bliver stillet videre til landsdækkende kundeservice. Medarbejderen herfra formår at få kontakt til VW i Risskov og informerer mig om, at der mens vi snakker er en mekaniker, som er i gang med at gå rundt om bilen og lave et sidste tjek, så den forventes klar her på dagen (fredag). Medarbejderen informerer mig om, at VW Risskov vil kontakte mig. Klokken 16.14 er jeg stadig ikke blevet kontaktet, så jeg ringer til VW Risskov, men bliver igen stillet videre til landsdækkende kundeservice. Her taler jeg med en ny medarbejder, som nu heller ikke kan få kontakt til VW Risskov. Jeg har i mellemtiden – kl. 15.36 – fået tilsendt en ny lejekontrakt af lånebilen på sms. Ikke med nogen besked eller noget som helst. Kontraktens udløb er nu den 01.12.2025 kl. 17.00, men jeg har jo lige fået at vide, at den er klar nu her? Jeg hører ikke mere fra VW, som jeg ellers blev lovet.

Da vi kommer til mandag den 01.12, skal jeg gerne modtage et opkald fra VW Risskov, da medarbejderen fra landsdækkende kundeservice har skrevet til værkstedschefen m.fl., at de skal kontakte mig, så jeg kan få at vide, hvornår min bil er klar. Bliver jeg kontakt? Nej. Får jeg i stedet tilsendt en ny lejekontrakt på sms? Ja, nu gældende indtil den 03.12. kl. 17. Det kan simpelthen ikke passe, at 1) jeg er blevet lovet, at bilen ville være klar onsdag, torsdag eller fredag), 2) VW Risskov kan man ikke komme i kontakt med og 3) man får bare tilsendt en lejekontrakt uden nogen form for information. Eftersom VW Risskov ikke gider kontakte mig – selvom medarbejderen fra landsdækkende kundeservice har bedt dem om det – må jeg derfor endnu engang selv kontakte dem. Jeg får at vide, at bilen vil være klar næste dag, tirsdag den 02.12, da der lige mangler et gitter til bilen. Hvordan hænger det sammen med, at en medarbejder fredag eftermiddag var i gang med at gå en sidste runde om bilen der, og den ville være klar der? Da vi kommer til tirsdag den 02.12 og jeg stadig ikke har hørt fra VW Risskov, kontakter jeg dem igen. Jeg kommer ikke igennem til dem og bliver i stedet stillet videre til landsdækkende kundeservice. Medarbejderen herfra kan ikke fortælle mig om noget angående min bil, og vedkommende forsøger at få fat i VW Risskov men kan heller ikke komme i kontakt med dem.

Da vi kommer til onsdag den 03.12 er jeg stadig ikke blevet kontaktet af VW Risskov, og jeg ringer derfor igen. Medarbejderen ved ikke, hvad status er med min bil men forhører sig. Jeg fortæller, at det ikke kan fortsætte sådan her, og mindre end 10 minutter efter er min bil så klar. Jeg får at vide af medarbejderen, at jeg kan hente bilen indtil klokken 17. Jeg ankommer omkring klokken 16. Da det bliver min tur, spørger medarbejderen ved disken, om jeg har fået at vide, at jeg kan hente den nu, da de har meget travlt og derfor godt kunne tænke sig at høre, hvad processen er – har jeg fået at vide, at jeg bare kunne hente den nu? Ja, det har jeg. Jeg spørger medarbejderen om mine sommerhjul ligger bag i bilen, da den efter aftale har fået skiftet hjul – det havde de jo ”helt styr på at få implementeret”, blev jeg lovet, da bilen blev indleveret. Det ved medarbejderen intet om. Det viser sig, at sommerhjulene ikke er i bilen. Dagen efter, den 04.12, informerer VW Risskov mig om, at de heller ikke ved, hvor sommerhjulene er. Det viser sig så, at de er blevet sendt på dækhotel (det har aldrig været på tale), og når de er kommet tilbage til VW i Risskov, må jeg endnu engang køre ud til VW for at hente dem.

Da jeg så skulle hente mine sommerhjul, fik jeg af en medarbejder at vide, at de kunne hentes inden kl. 17, men i en efterfølgende sms stod der kl. 15.45. Jeg ringede derfor endnu engang til VW og spurgte, hvornår de reelt kunne hentes - det vidste medarbejderen ikke men kom med et tredje bud: inden kl. 16.30...Det gjorde mig ikke klogere - tværtimod.

Uprofessionelt, ukoordineret og elendig service. Som kunde skal man hele tiden selv være alt for proaktiv, og selvom man i høj grad er det, fejler alting alligevel. Ikke et sted man ønsker at være kunde fremover. Det er tydeligt, at kundeservice ikke er noget, der vægtes.

28 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Frederik,

Tak fordi du har taget dig tid til at dele din oplevelse.

Vi er oprigtigt kede af at læse om dit forløb hos os. Den manglende opfølgning, skiftende meldinger og vanskelige kontakt, som du beskriver, lever på ingen måde op til den standard vi ønsker at levere. Det er helt forståeligt, at det har været både frustrerende og tidskrævende for dig som kunde.

Vi beklager særligt, at du gentagne gange har måttet tage initiativ selv for at få klarhed, det er naturligvis ikke den oplevelse, man skal have, når ens bil er på værksted.

Hvis du sender dine oplysninger (navn, reg. nr. og tlf. nr) til kontooprettelse@semler.dk så opretter vi en sag og så vil forretningen kontakte dig efterfølgende.

Med venlig hilsen
Christian,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super service…

En bagsmækken der sad fast som vi ikke kunne åbne selv. Snakkede med dem i telefonen og fik tilbud om akut kø samme dag
Opgaven løst på 10 minutter
Mega god stil og super service

10 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Rolf,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at I hurtigt kunne få en akut tid samme dag, og at problemet med bagsmækken blev løst på 10 minutter.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Volkswagen – en del af Semler Mobility

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Vi har haft en rigtig god oplevelse…

Vi har haft en rigtig god oplevelse under vores køb af ny bil. Også efter købet og dialogen med værkstedet har været god. Der er altid småting, men ikke noget der har lavet om på at den overordnede oplevelse af VW Risskov er rigtig god.

30 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Simon,

Tusind tak for din flotte anmeldelse!
Vi er utrolig glade for at høre, at du endnu en gang havde en god oplevelse hos os! Vi glæder os til at byde dig velkommen igen næste gang.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Volkswagen Risskov– en del af Semler Mobility

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ventetid på udbedring at skade…

Havde fået vores leasingsbil kørt der til med autohjælp ( ifølge deres forsikringsselskab skulle der bruges Semler værksted. )

Da jeg henvendte mig vedr. p-skaden, var første ledige tid de kunne tilbyde midt januar 2026 altså 2,5 måned senere.
Lidt komisk når deres leasingselskab vil have at bilen laves på Semler værksted

Ingen hjælp at hente fra deres arrogante medarbejder, som kom med det svar - hvad skulle han gøre ved det.

Hold jer lange væk fra deres værksted med mindre, at du kan undvære din bil i op mod 3 måneder 😂

6 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Lars,

Tak for din anmeldelse.

Vi forstår godt din frustration over den lange ventetid på skadeudbedringen. Der kan desværre forekomme ventetid på vores Skadecenter, da det er et meget eftertragtet center, og der afsættes som udgangspunkt 5 hverdage til hver bil.

Skulle der opstå en rød advarselslampe i bilen, eller hvis du føler dig utryg ved at køre i bilen, er du altid velkommen til at stille den ud i vores skadecenters akut kø.

Der er også mulighed for, at vi kan undersøge, om et af Semlers andre værksteder har en ledig tid før Risskov, hvis du ønsker det.

Med venlig hilsen
Ayra,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

5 Stjerner

Har lige modtaget vores nye ID4. Vi handlede bil og bytte med Frederik og fik bilen udleveret/ gennemgået af Oliver. Vi fik rigtig god service af begge. Kompetent og god vejledning. Smil overalt i butikken, god stemning.

26 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Marianne,

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at I har haft en god oplevelse med både Frederik og Oliver, og at I har følt jer godt vejledt gennem hele processen. Det betyder meget for os, at I har oplevet en positiv stemning og fået god service hos os.

Rigtig god fornøjelse med jeres nye ID4 – og vi glæder os allerede til at byde jer velkommen igen næste gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Volkswagen Risskov– en del af Semler Mobility

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Rasmus Gregersen levere fantastisk…

Rasmus Gregersen levere fantastisk service !
Jeg har netop købt en VW Buzz fra Vw Risskov, som blev håndteret af Rasmus. Rasmus gav mig "luft" og plads fra starten af og jeg fik mulighed for at prøve en Amarok og Buzz... Intet pres og han kendte alt til begge biler. Han har under hele forløbet informeret mig om processen og det endte også med, at billånet blev optaget hos ham ! Stor ros herfra for et godt salgsarbejde fra A-Z !

2 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Marc,

Tusind tak for din fantastiske anmeldelse!

Det glæder os utrolig meget at høre, at du har haft en så god oplevelse med købet af din nye Volkswagen ID. Buzz – og at Rasmus har sikret dig en tryg og professionel proces hele vejen fra første møde til det endelige køb. Vi er stolte af at have ham på holdet.

Vi ønsker dig stort tillykke med din nye bil og ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Christian,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Vi har købt en dejlig dejlig bil

Vi har købt en dejlig dejlig bil - id 4 hos VW i foråret 2025.
Vi har fået lidt fejlmeddelser i bilen omkring et 12 v. Batteri - jeg kontakter VW Risskov og tilbydes først tid 1,5 måneder senere - jeg kontakter VW Herning (samme koncern) og har tid få dage senere.
Nu her flere måneder senere bliver vi ringet op af VW i Herning, der kan se at der mangles opdateringer i bilen - og det kræver afhjælpning på værksted - kontakter igen VW Risskov - der intet kan se og virker meget lidt inde i systemerne. Pt. Står vi meget og overvejer skifte af servicepartner til VW Herning på trods af vi bor kun 6 km fra VW Risskov.
Jeg kan ikke anbefale at købe bil hos VW Risskov - afdelingen virker til at falde igennem ift. den øvrige koncern.

3 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Erik,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du har oplevet udfordringer med både tidsbestilling og opdateringer af din ID.4, og at du ikke har fået den hjælp, du havde forventet hos os. Det er naturligvis langt fra den service, vi ønsker at levere dig og vores kunder.

Vi vil meget gerne undersøge sagen nærmere og følge op på det. Derfor er du velkommen til at kontakte os direkte på "kontooprettelser@semler.dk".

Trods de omstændigheder der har været, ønsker vi dig en god dag.

Med venlig hilsen,
David,
Volkswagen Risskov, en del af Semler Mobility

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

På vej til Ebeltoft punkterede vi på…

På vej til Ebeltoft punkterede vi på det ene baghjul. Tilkaldte vejhjælp, som kom og lavede en “nødlapning”og anbefalede at vi fik skiftet dækket hurtigst muligt. Vi ringede til VW i Risskov, som ikke mente vi kunne nå det samme dag, men hvis de havde bilen fra morgenstunden næste dag, ville de skifte dækket, så vi kunne nå en færge til Anholt i Grenaa. Vi kørte til Risskov og henvendte os ved serviceskranken. Den venlige servicemand fiskede en “dækmand” der på overtid godt ville skifte dækket! Så en halv time senere havde vi fået skiftet dækket og kunne fortsætte vores ferietur. Oveni skulle vi kun betale for dækket - ingen arbejdsløn. Super god oplevelse der fortjener 5 stjerner
Peter Lund

3 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Peter,

Tusind tak for din flotte anmeldelse!

Vi er virkelig glade for at høre, at vores team i Risskov kunne hjælpe jer hurtigt videre, så I kunne nå jeres færge til Anholt og fortsætte ferien uden forsinkelser. Det betyder meget for os, at du fremhæver både fleksibiliteten og det ekstra arbejde, vores medarbejdere lagde i at finde en løsning,

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Ayra,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Efter opdatering af min id3 melder…

Efter opdatering af min id3 melder bilen fejl på sos modulet. En kendt fejl, som tager 20-25 minutter at laver.
Her får jeg tilbud den første ledige tid 1 oktober... det virker som om de ikke vil lave garanti rep.
Ringe til en anden VW forhandler 25 km syd for Risskov og fik tid i løbet af en uge.
Som de siger det er jo en kendt fejl og det tager jo kun 25 minutter.
Så nu har de fået en ny kunde også når jeg om kort tid skal have en ny bil.

22 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Søren,

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager meget, at du har haft denne oplevelse i forbindelse med fejlen på SOS-modulet i din ID.3 efter opdatering.

Vores proces er, at vi først booker en tid til fejlsøgning for at sikre, at der ikke er yderligere fejl end SOS-modulet. I forbindelse med denne fejlsøgning tager vi også stilling til, om reparationen er dækket af garanti. Hvis fejlen viser sig at være en følge af softwareopdateringen, vil fabrikken selvfølgelig dække udgifterne til udbedringen.

Vores kunder betyder alt for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge det til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Blev ringet op af en "Servicerådgiver"…

Blev ringet op af en "Servicerådgiver" fra "Booking CPH" at de kunne se at min bil trænger til serviceeftersyn. Det kan de se, fordi den er koblet op til "Min Volkswagen". Jeg snakker med manden og han vil sende mig et tilbud. Får sendt tilsendt en mail hvor der står 5+ eftersyn og så en pris på 1695 kr, men ikke noget yderligere. Jeg tager derfor kontakt til værkstedet over mail jeg er blevet henvist til "Volkswagen Risskov". Jeg skriver frem og tilbage hvor Volkswagen Risskov så tilføjer bremsevæske, så prisen hedder 2384 kr, men stadig ikke hvad der betales for under service 5+. Jeg spørger igen hvad dækker et service 5+ eftersyn hvor jeg får svaret:

"Kort sagt så bliver der udført det din bil kalder på, bare til en stærkt reduceret pris"

Jeg har bedt af flere omgange at få en specifikation på hvad der bliver lavet og hvad jeg betaler for. Det var ikke muligt, så har valgt et andet værksted.


18 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Andreas,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig kede af at læse din anmeldelse, og at du synes, at vi ikke lever op til dine forventninger.

Hvis du ønsker at få uddybet noget skal altid være velkommen til at kontakte os på mail: kontooprettelser@semler.dk

Med venlig hilsen
Christian,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Tag ikke noget for givet..

Havde forventet et højere niveau i salgsafdelingen. Bilen jeg var køber til blev solgt til anden side uden nogen "advarsler" - selv om vi var i seriøs dialog. Niveau i andre Selmer afd er lysår højere. Og please ikke noget AI svar.

Svaret var som forventet...i stedet for at skrive at der sælges til den der skriver under først - uanset om der er en seriøs dialog igang .

4 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility

Hej Jesper,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig kede af, hvis du føler, at vi ikke har levet op til dine forventninger og at du har haft en dårlig oplevelse. Du er altid velkommen til at kontakte os på mail: kontooprettelser@semler.dk og indlede en dialog med os.

Vi håber, at vi må byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Christian,
Volkswagen Risskov – en del af Semler Mobility

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais