Jeg kan desværre ikke anbefale Semler Mobility Risskov. Forløbet startede med, at jeg kontaktede forhandleren om en VW ID. Buzz, som desværre allerede var solgt. Sælgeren foreslog i s... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Jeg kan desværre ikke anbefale Semler Mobility Risskov. Forløbet startede med, at jeg kontaktede forhandleren om en VW ID. Buzz, som desværre allerede var solgt. Sælgeren foreslog i s... Ver mais
A empresa respondeu
Havde fået vores leasingsbil kørt der til med autohjælp ( ifølge deres forsikringsselskab skulle der bruges Semler værksted. ) Da jeg henvendte mig vedr. p-skaden, var første ledige tid de kun... Ver mais
A empresa respondeu
Tak for helt fantastisk og personlig hjælp fra VW Risskov! Vi stod i et akut behov for at få vores ID Buzz repareret, og værkstedet lykkedes med både at finde fejlen og at få den repareret dagen inden... Ver mais
A empresa respondeu
OK bil service. Udover den forventede ventetid på to timer, måtte jeg vente yderligere 45min. på at få bilen udleveret, selvom den stod klar ude på parkeringsområdet. Da jeg selv rettede henvendelse,... Ver mais
A empresa respondeu
Hos Volkswagen Risskov er det den gode oplevelse, der er i fokus. Vi ønsker at skabe det lille ekstra, du ikke forventer og som betyder, at du som kunde bliver YDERST tilfreds. Vores medarbejdere gør hver dag deres bedste for at skabe de bedste rammer for dig og dine behov. Du bliver mødt med et smil, personlig kontakt og personale, der uddannes løbende så vi lever op til de højeste krav i branchen.
Grenåvej 347, 8240 Risskov, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 100% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 24 horas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Jeg kan desværre ikke anbefale Semler Mobility Risskov.
Forløbet startede med, at jeg kontaktede forhandleren om en VW ID. Buzz, som desværre allerede var solgt. Sælgeren foreslog i stedet en anden ID. Buzz og oplyste, at den kunne leveres med svingbart anhængertræk. På den baggrund underskrev vi en bindende slutseddel med levering den 6. juli.
Bilen blev købt med henblik på en to måneders barselsrejse rundt i Europa med vores fire børn og vores Camp-let. Forhandleren var bekendt med dette fra starten, og det var netop derfor, bilen skulle leveres med svingbart anhængertræk.
På baggrund af aftalen opsagde jeg min leasingbil samt planlagde og bookede vores sommerferie.
Omkring to uger før den aftalte levering blev jeg kontaktet og fik at vide, at anhængertrækket først kunne leveres sidst på året.
Løsningen, jeg blev tilbudt, var enten at modtage bilen uden anhængertræk og selv stå for eftermonteringen, eller at få en lånebil, som ikke måtte bruges i udlandet. Ingen af delene løste den situation, jeg stod i.
Efterfølgende kontaktede jeg selv flere Volkswagen-forhandlere, som alle oplyste, at de var bekendt med, at det svingbare anhængertræk havde været i restordre gennem længere tid. Det efterlader mig med en oplevelse af, at bilen blev solgt med en leveringsdato og et udstyr, uden at man havde sikret sig, at det kunne leveres.
Resultatet blev, at handlen måtte ophæves, og jeg stod blot 14 dage før vores planlagte barselsrejse med opgaven at finde en anden bil, som kunne nå at blive leveret i tide.
Det, der skuffer mig mest, er ikke, at der opstod en leveringsudfordring. Den slags kan ske. Det skuffende er, at ansvaret for at løse problemet i praksis blev lagt over på mig som kunde, selv om problemet opstod hos forhandleren.

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Jeg har siden købet af bilen kæmpet med vibrationer ved motorvejskørsel fra ca. 110 km/t og op. Bilen har været inde utallige gange, hvor jeg har brugt min egen tid, koordinering med arbejde, brændstof og køreture frem og tilbage til Risskov, uden at nogen reelt har taget ansvar for at løse problemet.
På et tidspunkt konstaterede de selv, at dækkene var møre, hvorefter de blev skiftet. Problemet ændrede sig ikke en skid. Alligevel fortsatte man bare med standardsvar som “det kan ikke optimeres yderligere”.
Til sidst tog jeg selv fat i VW Silkeborg, som faktisk godt kunne mærke vibrationerne. De var samtidig ærlige nok til at indrømme, at de ikke var specialister nok til den type problem og henviste mig videre til et specialiseret dækcenter.
Her fik jeg lavet en rigtig Road Force-test, hvor 3 ud af 4 dæk blev vurderet defekte.
Det mest absurde i hele sagen er næsten, at VW Risskov tidligere har påstået, at de havde undersøgt “road force/vejtryk”. Jeg tvivler ærligt talt stærkt på, at de overhovedet har udstyret til det. Jeg har flere gange bedt om dokumentation og servicejournaler på, hvad der præcis er undersøgt under mine besøg, men modtager ingenting.
VW Risskov har leveret noget af den ringeste kundeservice, jeg længe har oplevet. Efter jeg fremlagde dokumentationen fra Road Force-testen, skulle han lige “vende den med deres meget erfarne mekaniker med 40 års erfaring” og lovede at ringe fredag, senest mandag. Selvfølgelig hørte jeg intet og måtte selv ringe tirsdag.
Samtidig var det åbenbart ekstremt vigtigt for ham at forklare, at selvom VW Silkeborg og VW Risskov begge er en del af Semler, så er det “ikke samme pengekasse”. Jeg havde egentlig valgt at få lavet service i Silkeborg i god tro, fordi jeg selv bor der og stadig troede, jeg støttede samme Semler-koncern. At det nærmest skulle bruges imod mig i en reklamationssag er helt til grin.
Nu har de så tilbudt endnu en test med deres eget udstyr, som om en Hunter Road Force-maskine fra et specialiseret dækcenter pludselig tager fejl. Samtidig blev det gjort meget klart, at hvis deres egen maskine ikke viser fejl, så får jeg en regning.
Jeg har ærligt talt valgt at droppe sagen nu, fordi man sidder tilbage med følelsen af, at det bare ender med endnu mere spild af tid og endnu en regning. Det virker ærligt talt grotesk, at et specialiseret dækcenter på én test finder noget, som Semler efter flere værkstedsbesøg stadig ikke har kunnet finde.
Man sidder tilbage med følelsen af, at det vigtigste for VW Risskov er at beskytte sig selv og undgå udgifter frem for faktisk at hjælpe kunden.
Komplet uprofessionelt og ekstremt frustrerende forløb.

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
øv for en dårlig oplevelse..
hold jer fra dette sted de snyder og bedrager. bilerne er bestemt ikke ikke som de beskriver og når professionelle fagfolk fortæller dem og fejl på det de har solgt, beskylder de kunden for at lyve..
nej tak,
koster tid og penge og godt humør af besøge Semler Mobility Rissskov, så det gør vi ikke igen.

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Super god og fair service:)
og prismæssigt super:)

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Havde min bil til service i januar 2026. Først og fremmest fik jeg ikke adgang, og har fortsat ikke adgang til hvad der er blevet lavet på bilen, da de havde skrevet en forkert mail. Prisen på service var omkring 4500. Da jeg ankom med bilen gjorde jeg opmærksom på at min app ikke fungerede på bilen, og de gjorde så opmærksom på at det var vw connect jeg skulle kontakte. VW-connect sagde så at det var værkstedet der skulle lave noget på bilen for at det ville virke, hvilket de nævnte at de havde kontaktet værkstedet omkring. Har så fundet ud af at min software på bilen er 3+ år gammel, og denne opdatering skal laves på værkstedet. Kan se at den ikke er blevet lavet i forbindelse med service. Jeg ringer til værkstedet og spørger om det ikke er normal procedure ved et service. Det siger de at det er, og det er beklageligt at det ikke er blevet gjort, og at der ikke var blevet booket en ny tid til det. De foreslår så at jeg kan komme forbi med bilen ca. 3 måneder efter (appen virker fortsat ikke) i påske ferie over 2 dage. Har ikke mulighed for at bruge min ferie på at aflevere og hente bilen, så alternativet er en tid i juni... Mange dårlige oplevelser i forbindelse med dette og har brugt utallige timer på det.

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Leasede en ID3 gennem VW / Semler Mobility, som jeg fik af vide jeg ville få udleveret mid. december 2025, fik den udleveret 6. november 2025, så godt en måned før tid.
Frederik, som jeg har som forhandler har været og er stadig god til at svare godt og konkret på de spørgsmål jeg nu skulle komme med.
Kan klart anbefale VW / Semler Mobility til at lease en bil

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Skulle fredag den 20/2 hente min ID7’er som havde været til service.
Jeg ringer hen på eftermiddagen for at høre om min bil var færdig, da jeg havde en meget vigtig aftale i Kolding. Jeg fik at vide, at den var klar og kørte derfor hen efter den.
Det ender med at jeg venter i over en time på at få bilen udleveret… det første kvarter hørte jeg slet ikke noget. Jeg understregede flere gange at jeg havde en meget vigtig aftale jeg skulle nå.
Det er simpelthen for dårligt og mangel på respekt for min tid!
Jeg nåede ikke min aftale i Kolding…

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Man skal åbenbart møde fysisk op for at være sikker på et køb.
Havde forhandlet alt på plads fået udkast til slutseddel, og sælger manglede bare mit cpr-nummer.
Det fik han så og den efterfølgende mail fra sælger var, at bilen desværre var blevet solgt af hans kollega.
Havde regnet med at få afsluttet handlen, men det lykkes ikke. Så husk at sige til sælger at de skal sikker på den ikke er ved at blive solgt.

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Jeg har haft min ID.3 indleveret i forbindelse med en fejl på højvoltsbatteriet. Da bilen fortsat er omfattet af garanti, fik jeg hurtigt booket en værkstedstid og blev i den forbindelse tilbudt en lånebil.
Jeg gik ud fra, at lånebilen var uden beregning, når der er tale om en garantireparation – som det ofte er praksis hos mange andre mærkeværksteder. Dagen efter modtog jeg imidlertid en opkrævning for leje af bilen.
Det er naturligvis fair, hvis dette er jeres politik, men jeg mener, at det bør fremgå langt tydeligere. Det andet virker som bondefangeri. Kontrakten bliver gennemgået meget hurtigt, og der blev ikke informeret om, at der ville være egenbetaling for lånebilen. Selve kontrakten fik jeg først tilsendt efter underskrift.
Jeg vælger nok et andet værksted i fremtiden.

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Min bil er på skadecenter hos VW Risskov, og jeg får at vide, at den vil være klar sidst på måneden. Da vi kommer til onsdag den 26.11.2025 har jeg ikke fået en eneste opdatering omkring bilen eller om den stadig forventes klar til aftalt tid. Jeg ringer til VW onsdag den 26.11 og får at vide, at bilen formentlig er klar senere samme dag og ellers dagen efter, torsdag den 27.11. Da vi når til fredag den 28.11 kl. 15.08 har jeg stadig ikke hørt noget, så jeg forsøger at ringe til VW Risskov, men jeg kommer ikke igennem og bliver stillet videre til landsdækkende kundeservice. Medarbejderen herfra formår at få kontakt til VW i Risskov og informerer mig om, at der mens vi snakker er en mekaniker, som er i gang med at gå rundt om bilen og lave et sidste tjek, så den forventes klar her på dagen (fredag). Medarbejderen informerer mig om, at VW Risskov vil kontakte mig. Klokken 16.14 er jeg stadig ikke blevet kontaktet, så jeg ringer til VW Risskov, men bliver igen stillet videre til landsdækkende kundeservice. Her taler jeg med en ny medarbejder, som nu heller ikke kan få kontakt til VW Risskov. Jeg har i mellemtiden – kl. 15.36 – fået tilsendt en ny lejekontrakt af lånebilen på sms. Ikke med nogen besked eller noget som helst. Kontraktens udløb er nu den 01.12.2025 kl. 17.00, men jeg har jo lige fået at vide, at den er klar nu her? Jeg hører ikke mere fra VW, som jeg ellers blev lovet.
Da vi kommer til mandag den 01.12, skal jeg gerne modtage et opkald fra VW Risskov, da medarbejderen fra landsdækkende kundeservice har skrevet til værkstedschefen m.fl., at de skal kontakte mig, så jeg kan få at vide, hvornår min bil er klar. Bliver jeg kontakt? Nej. Får jeg i stedet tilsendt en ny lejekontrakt på sms? Ja, nu gældende indtil den 03.12. kl. 17. Det kan simpelthen ikke passe, at 1) jeg er blevet lovet, at bilen ville være klar onsdag, torsdag eller fredag), 2) VW Risskov kan man ikke komme i kontakt med og 3) man får bare tilsendt en lejekontrakt uden nogen form for information. Eftersom VW Risskov ikke gider kontakte mig – selvom medarbejderen fra landsdækkende kundeservice har bedt dem om det – må jeg derfor endnu engang selv kontakte dem. Jeg får at vide, at bilen vil være klar næste dag, tirsdag den 02.12, da der lige mangler et gitter til bilen. Hvordan hænger det sammen med, at en medarbejder fredag eftermiddag var i gang med at gå en sidste runde om bilen der, og den ville være klar der? Da vi kommer til tirsdag den 02.12 og jeg stadig ikke har hørt fra VW Risskov, kontakter jeg dem igen. Jeg kommer ikke igennem til dem og bliver i stedet stillet videre til landsdækkende kundeservice. Medarbejderen herfra kan ikke fortælle mig om noget angående min bil, og vedkommende forsøger at få fat i VW Risskov men kan heller ikke komme i kontakt med dem.
Da vi kommer til onsdag den 03.12 er jeg stadig ikke blevet kontaktet af VW Risskov, og jeg ringer derfor igen. Medarbejderen ved ikke, hvad status er med min bil men forhører sig. Jeg fortæller, at det ikke kan fortsætte sådan her, og mindre end 10 minutter efter er min bil så klar. Jeg får at vide af medarbejderen, at jeg kan hente bilen indtil klokken 17. Jeg ankommer omkring klokken 16. Da det bliver min tur, spørger medarbejderen ved disken, om jeg har fået at vide, at jeg kan hente den nu, da de har meget travlt og derfor godt kunne tænke sig at høre, hvad processen er – har jeg fået at vide, at jeg bare kunne hente den nu? Ja, det har jeg. Jeg spørger medarbejderen om mine sommerhjul ligger bag i bilen, da den efter aftale har fået skiftet hjul – det havde de jo ”helt styr på at få implementeret”, blev jeg lovet, da bilen blev indleveret. Det ved medarbejderen intet om. Det viser sig, at sommerhjulene ikke er i bilen. Dagen efter, den 04.12, informerer VW Risskov mig om, at de heller ikke ved, hvor sommerhjulene er. Det viser sig så, at de er blevet sendt på dækhotel (det har aldrig været på tale), og når de er kommet tilbage til VW i Risskov, må jeg endnu engang køre ud til VW for at hente dem.
Da jeg så skulle hente mine sommerhjul, fik jeg af en medarbejder at vide, at de kunne hentes inden kl. 17, men i en efterfølgende sms stod der kl. 15.45. Jeg ringede derfor endnu engang til VW og spurgte, hvornår de reelt kunne hentes - det vidste medarbejderen ikke men kom med et tredje bud: inden kl. 16.30...Det gjorde mig ikke klogere - tværtimod.
Uprofessionelt, ukoordineret og elendig service. Som kunde skal man hele tiden selv være alt for proaktiv, og selvom man i høj grad er det, fejler alting alligevel. Ikke et sted man ønsker at være kunde fremover. Det er tydeligt, at kundeservice ikke er noget, der vægtes.

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
En bagsmækken der sad fast som vi ikke kunne åbne selv. Snakkede med dem i telefonen og fik tilbud om akut kø samme dag
Opgaven løst på 10 minutter
Mega god stil og super service

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Vi har haft en rigtig god oplevelse under vores køb af ny bil. Også efter købet og dialogen med værkstedet har været god. Der er altid småting, men ikke noget der har lavet om på at den overordnede oplevelse af VW Risskov er rigtig god.

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Havde fået vores leasingsbil kørt der til med autohjælp ( ifølge deres forsikringsselskab skulle der bruges Semler værksted. )
Da jeg henvendte mig vedr. p-skaden, var første ledige tid de kunne tilbyde midt januar 2026 altså 2,5 måned senere.
Lidt komisk når deres leasingselskab vil have at bilen laves på Semler værksted
Ingen hjælp at hente fra deres arrogante medarbejder, som kom med det svar - hvad skulle han gøre ved det.
Hold jer lange væk fra deres værksted med mindre, at du kan undvære din bil i op mod 3 måneder 😂

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Har lige modtaget vores nye ID4. Vi handlede bil og bytte med Frederik og fik bilen udleveret/ gennemgået af Oliver. Vi fik rigtig god service af begge. Kompetent og god vejledning. Smil overalt i butikken, god stemning.

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Rasmus Gregersen levere fantastisk service !
Jeg har netop købt en VW Buzz fra Vw Risskov, som blev håndteret af Rasmus. Rasmus gav mig "luft" og plads fra starten af og jeg fik mulighed for at prøve en Amarok og Buzz... Intet pres og han kendte alt til begge biler. Han har under hele forløbet informeret mig om processen og det endte også med, at billånet blev optaget hos ham ! Stor ros herfra for et godt salgsarbejde fra A-Z !

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Vi har købt en dejlig dejlig bil - id 4 hos VW i foråret 2025.
Vi har fået lidt fejlmeddelser i bilen omkring et 12 v. Batteri - jeg kontakter VW Risskov og tilbydes først tid 1,5 måneder senere - jeg kontakter VW Herning (samme koncern) og har tid få dage senere.
Nu her flere måneder senere bliver vi ringet op af VW i Herning, der kan se at der mangles opdateringer i bilen - og det kræver afhjælpning på værksted - kontakter igen VW Risskov - der intet kan se og virker meget lidt inde i systemerne. Pt. Står vi meget og overvejer skifte af servicepartner til VW Herning på trods af vi bor kun 6 km fra VW Risskov.
Jeg kan ikke anbefale at købe bil hos VW Risskov - afdelingen virker til at falde igennem ift. den øvrige koncern.

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
På vej til Ebeltoft punkterede vi på det ene baghjul. Tilkaldte vejhjælp, som kom og lavede en “nødlapning”og anbefalede at vi fik skiftet dækket hurtigst muligt. Vi ringede til VW i Risskov, som ikke mente vi kunne nå det samme dag, men hvis de havde bilen fra morgenstunden næste dag, ville de skifte dækket, så vi kunne nå en færge til Anholt i Grenaa. Vi kørte til Risskov og henvendte os ved serviceskranken. Den venlige servicemand fiskede en “dækmand” der på overtid godt ville skifte dækket! Så en halv time senere havde vi fået skiftet dækket og kunne fortsætte vores ferietur. Oveni skulle vi kun betale for dækket - ingen arbejdsløn. Super god oplevelse der fortjener 5 stjerner
Peter Lund

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Efter opdatering af min id3 melder bilen fejl på sos modulet. En kendt fejl, som tager 20-25 minutter at laver.
Her får jeg tilbud den første ledige tid 1 oktober... det virker som om de ikke vil lave garanti rep.
Ringe til en anden VW forhandler 25 km syd for Risskov og fik tid i løbet af en uge.
Som de siger det er jo en kendt fejl og det tager jo kun 25 minutter.
Så nu har de fået en ny kunde også når jeg om kort tid skal have en ny bil.

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Blev ringet op af en "Servicerådgiver" fra "Booking CPH" at de kunne se at min bil trænger til serviceeftersyn. Det kan de se, fordi den er koblet op til "Min Volkswagen". Jeg snakker med manden og han vil sende mig et tilbud. Får sendt tilsendt en mail hvor der står 5+ eftersyn og så en pris på 1695 kr, men ikke noget yderligere. Jeg tager derfor kontakt til værkstedet over mail jeg er blevet henvist til "Volkswagen Risskov". Jeg skriver frem og tilbage hvor Volkswagen Risskov så tilføjer bremsevæske, så prisen hedder 2384 kr, men stadig ikke hvad der betales for under service 5+. Jeg spørger igen hvad dækker et service 5+ eftersyn hvor jeg får svaret:
"Kort sagt så bliver der udført det din bil kalder på, bare til en stærkt reduceret pris"
Jeg har bedt af flere omgange at få en specifikation på hvad der bliver lavet og hvad jeg betaler for. Det var ikke muligt, så har valgt et andet værksted.

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Havde forventet et højere niveau i salgsafdelingen. Bilen jeg var køber til blev solgt til anden side uden nogen "advarsler" - selv om vi var i seriøs dialog. Niveau i andre Selmer afd er lysår højere. Og please ikke noget AI svar.
Svaret var som forventet...i stedet for at skrive at der sælges til den der skriver under først - uanset om der er en seriøs dialog igang .

Resposta da Volkswagen Risskov - en del af Semler Mobility
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.