19thlab Avaliações 

234
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I ordered 4 pairs of pants and sadly they fit very poorly for waist and length. Easy process to arrange returns but disappointingly the return has to be sent to USA when the shipment arrived to me fro... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Product is super comfortable & having bought the shorts & now the pants, I can use them on & off the golf course I will definite using this site going forward

A empresa respondeu

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I was mostly impressed by the customer support, very quick and friendly. For some reason the two bonus pants were added in two sizes larger than the initial selected two pants. The fit was more baggy... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I ordered to pairs of pants and shorts. They were nice, but they didn’t fit me very well, so I asked for a full refund. Sarah was very accommodating, giving me a quick response to my return request. I... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contato

3,8

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

234 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 96% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,8

Todas as avaliações

(234)

220 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I can’t fault the customer service.

I can’t fault the customer service.
That was superb, replied to my emails within a few days, and gave me many options for a return/refund.

However I wasn’t impressed with the actual trousers I ordered, the fit was not good, very baggy trousers and the material nothing like it looked on the photos/videos I had seen. Looked like a completely different product.

It won’t put me off trying again, that’s mainly due to the customer service I recieved

1 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi,

Thank you so much for your kind words about our customer service — we really appreciate it!

We’re sorry the trousers didn’t meet your expectations, especially with the baggy fit and material looking different from the photos and videos. We’re glad our service made a positive impression, and we’d love the opportunity to provide you with a better experience next time.

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The trousers are a joke and a total…

The trousers are a joke and a total disappointment and reflect no resemblance to the quality shown on their Website, my wife commented that they look like $5 Temu pants, they are big, baggy and ugly, it will be very embarrassing to wear these clown pants to golf.

26 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Tony,

We’re really sorry to hear how disappointed you were with the trousers!

We understand your frustration with the baggy fit and the quality not matching what you expected from our website. We certainly don’t want you feeling uncomfortable or embarrassed wearing them on the golf course.

Thank you for sharing your honest feedback — we’ll pass your concerns on to our team.

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Extremely disappointed with products

Bought 2 pairs of pants and a pair of white shorts. The shorts fitted well with the standard waist but you could see through them they were so thin. The pockets could be clearly seen through the material.
The pants were baggy and the stretch waistband looked like a badly hemmed curtain from a sweatshop. Would definitely not recommend this product, not even worth the postage to send them back. Very disappointed when compared to the silky advertising

12 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Gary,

We’re really sorry to hear you were so disappointed!

We understand your concerns about the shorts being too thin, the pockets showing through, and the pants feeling baggy with the waistband not meeting your expectations. We appreciate your honest feedback and will pass these comments on to our team.

Thank you for giving us a try.

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great fit and feel at the course or the…

Great fit and feel at the course or the offfice!

6 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Nicholas,

Thank you so much for the great feedback!

We’re thrilled to hear you’re loving the fit and feel both on the course and in the office.

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I purchased two pairs of trousers from…

I purchased two pairs of trousers from Australia, and the delivery took an extremely long time. Unfortunately, when they finally arrived, the quality was nothing like what was shown on the website.

The material is very thin, the cut is poor, and the overall workmanship appears cheap. I ordered size 36 trousers, and while the waist fit reasonably well, the legs were far too short. The elastic waistband also made the sizing feel oversized, leaving the trousers very baggy and unflattering.

I paid $99 for two pairs and was disappointed with the quality for the price. In my opinion, the trousers look cheaply made and do not match the product images or descriptions advertised online.

When I attempted to return them, I was informed that I would have to cover the return shipping costs myself, which would have been approximately $50. Instead, the company offered either a $50 store credit or $30 compensation without returning the items. Neither option was acceptable because the trousers were not as advertised.
Overall, this was a very disappointing experience. The product quality was inferior, the fit was poor, and the return process was not customer-friendly.

I will not be purchasing from this company again and would not recommend them based on my experience.

19 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Michael,

We’re genuinely sorry to hear how disappointing this experience was!

We understand your frustration with the long delivery time, the thin material, shorter leg length, baggy fit, and the trousers not looking as you expected from the website. We’re also sorry that the return shipping cost made returning the items impractical.

We really appreciate you taking the time to share such detailed feedback, and we’ll make sure these concerns are passed on to our team.

Thank you for giving us a chance, and we’re sorry we didn’t meet your expectations.

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor Quality and very difficult and costly to return

Quality of trousers were not the same as shown on the website. Very thin material and cut was awful. In my opinion trousers look like they have come from China and very cheap to make.
Took ages to get a reply from customer services but after a bit of email exchange they offered £15 refund.
Tried to return items but was not initially aware they had to go back to the USA and postal and customs cost made this not economical. Advised that this needs to be clearer on their website.
I will not be using again.

7 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Andrew,

We’re sorry to hear you were disappointed with the trousers and the return process!

We understand your frustration and appreciate you sharing this feedback. We’ll certainly pass your comments about the product quality, website clarity, and response time on to our team.

Thank you for giving us a try!

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I bought 2 pairs of size 34 for $99

I bought 2 pairs of size 34 for $99. The material is quite thin. The sizing is big (elastic waisted)and they are very baggy and short legged. I wanted to return them but they advised they will not pay for shipping. They gave me a store credit of $50 but there was no way to use this on line from Australia. The cost of shipping is about $50.
Looks like my chubby golf mate is getting and early Xmas present 🎁

17 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Michael,

We’re really sorry to hear about your experience and understand your frustration!

We appreciate you taking the time to share your feedback, and we’ll certainly pass your comments about the fit, material, and return process on to our team.

We hope your golf mate enjoys the early Christmas present!

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great customer service, with a small disappointment

I ordered two pairs of golf trousers in a size Small. I’m normally between sizes and would typically go for a Medium, but based on the sizing guidance and previous reviews, I opted for the Small.

The trousers arrived promptly, but unfortunately the Small was a little too tight. I contacted Customer Services, who were very responsive and offered a number of options, including exchanging both pairs for a Medium. Throughout the process, they were helpful, engaging and quick to respond, keeping me updated on the progress of the exchange.

The only reason I’ve given 4 stars rather than 5 is that when the replacement trousers were ready to be shipped, I was told that neither my original colour nor my second choice was available. This was a little disappointing, particularly as it was only raised just before dispatch.

That aside, the customer service was excellent throughout, and based on my experience I’d happily order from them again. I haven’t had a chance to play golf in the trousers yet, so I’ll update this review once I’ve worn them for a few rounds and can comment on how they perform on the course.

7 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Jay,

Thank you so much for your detailed review!

We’re sorry about the colour availability, but we’re thrilled to hear our customer service team was able to help throughout the exchange. We really appreciate your support and look forward to hearing how the trousers perform on the course!

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

A bitter disappointment

Trousers sent are a total disappointment and reflect no resemblance to the quality shown on their Website. The only part of the trousers that fit well was the Waist. The Seat and Leg with are way too baggy. Whilst the Website states Goods may be returned within 30 Days, it does not state that they have to be returned to USA. Cannot understand why, as the goods are sent from within Australia! Kicking myself for not checking the Site's Reviews before placing the Order. :( 😞

14 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Gino,

We’re really sorry to hear about your disappointment!

We understand your concerns regarding the fit and return process, and we appreciate you sharing your feedback. We’ve also sent you an email so we can assist you further.

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Honestly these are my go to shorts for…

Honestly these are my go to shorts for golf. The short fit great and I love the material.

1 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Gordon,

Thank you so much for the awesome review!

We’re thrilled to hear they’re your go-to golf shorts and that you love the fit and material. Happy golfing!

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This is cheap horrible product that…

This is cheap horrible product that looks nothing like what is advertised. Having to send back to US at cost is in breach of Australian ACCC law. Do Not Buy!!

7 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Chris,

We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns!

We’ve sent you an email so we can look into this further and work toward a resolution. Please check your inbox when you have a chance. Thank you.

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Service Excellence

The folks at 19thlab are a delight to work with. Prompt to respond, engage professionally and with courtesy and found a solution to resolve my issue. An excellent experience and an organisation I would strongly recommend. Special call out to Sarah for excellent customer service.

15 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Zahid,

Thank you so much for your wonderful review!

We're thrilled to hear you had such a great experience, and Sarah will be delighted to hear your kind words. We truly appreciate your recommendation and look forward to serving you again.

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I ordered 2 pairs of pants they…

I ordered 2 pairs of pants they arrived in a good amount of time. I found the I could have have ordered a size smaller( my Fault) sent an email and they sorted it out straight away.
Will definitely be ordering some more from tham

4 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi David,

Thank you so much for your kind words!
We're glad your exchange was sorted quickly and that you're happy with the service. We can't wait to have you back for your next order. Happy golfing!

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great products that fit perfectly

Great products that fit perfectly ! Excited they came and already wore one today! 5 STARS!!!

1 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Mike,

Thanks so much!

We're thrilled to hear the fit is perfect and that you're already enjoying your new gear. We really appreciate your support, and we hope you enjoy many great rounds in it!

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy site great service

Easy site great service. I made a mistake with my order. Emailed their support and they had it sorted within 15 hours which is excellent considering we are in totally different time zones,

24 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Graham,

Thank you for your wonderful feedback!

We're so glad we could get everything sorted out quickly for you. Time zones can be tricky, so we're happy to hear our support team exceeded your expectations. Happy golfing!

Best,
The 19th Tour Flex Golf Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Company Exchange Policy

Company cheerfully agreed to size change on 2 pair of shorts. Knowing correct size over the internet is difficult to get right on first order. Returning product and getting corrected product is very time consuming and could be faster but hopefully ends well!

29 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Don,

Thank you for your feedback!

We're glad we could assist with the size change. We understand that finding the right size online can be challenging, and we appreciate your patience during the exchange process. We hope the exchange arrives soon and meets your expectations!

Best,
The 19thLABGOLF Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The whole experience was great

The whole experience was great. Got exactly what I ordered.
Unfortunately the pants 👖 were too long.
Worked out a satisfying result for a refund.
Everything was easy and smooth. 👌

16 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Brendan,

Thank you for your feedback!

We're glad the process was easy and smooth, and that we could provide a satisfactory resolution. We appreciate your comments about the pant length and hope to serve you again soon!

Best,
The 19thLABGOLF Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This was a great and easy experience to deal with and the product was as expected. I would definitely buy again!

This was a great and easy exp[er

7 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Leo,

Thank you for your kind words!

We're thrilled to hear that you had a great and easy experience and that the product met your expectations. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

Best,
The 19thLABGOLF Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The trousers are very comfortable and…

The trousers are very comfortable and lightweight, ideal for travel. The service and communication were spot on.

20 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Steve,

Thank you for your kind review!

We're thrilled to hear you found the trousers comfortable and lightweight for travel, and that you were happy with our service and communication. We truly appreciate your support!

Best,
The 19thLABGOLF Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Arrived on time and pants were a great…

Arrived on time and pants were a great fit.

10 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da 19thlab

Resposta da 19thlab

Hi Ross,

Thank you for your feedback!

We're delighted to hear your order arrived on time and that the pants were a great fit. We truly appreciate your support and hope you enjoy them!

Best,
The 19thLABGOLF Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais