Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Contacted this company to fix a clog in my drain. The plumber arrived 3 hours later than the time we were given. He came in and ended up ruining our floor with his tools. The price of fixing his mista... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT USE If poor customer service were an Olympic sport, this company would win gold without trying. Basic communication and professionalism continued to escape them. It was impressive ho... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My sisters and I needed a plumber as we are currently renovating our family home. We just put in new flooring (which was expensive!!!) and the plumber came in and messed up the brand new flooring. It... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hired a plumber for work on family home along with other costly renovations. We had just installed brand new flooring and the plumber ruined the brand new floors, causing damage that is much too expen... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Serviço de marketing de afiliadas

Escrito pela empresa

Our company stands out thanks to our fast response on any emergency services and excellent customer service. You can count on our courteous and professional technicians, plumbers, and engineers to provide you with exceptional service and to do each job right—the first time. We are licensed, bonded and insured. We have a long history of providing excellent results in emergency services.


Informações de contato

1,4

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

76 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This business is a HUGE SCAM

This business is a HUGE SCAM. I called for a plumber to fix my broken toilet flusher. I asked for a quote/estimate but was told that the price was dependant on the job. Given it was a small job, I stupidly hired them. They charged me $750, which they only told me AFTER the job was done. The job took 15 minutes, and they had me pay it while the plumber was still at my house. I am a young woman who lives alone, and did not feel comfortable refusing to pay after the work had been done and the plumber was still here.

25 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrible horrible horrible and exceptionally overpriced

Horrible horrible horrible. Do not use this service. They tell you the amount will be $50 and then slap you with a $800 bill. The plumbers were here for 20 mins.

They also do not accept credit so they ask for cash or e-transfer. If you pay cash, they offer you a tax discount.

Dishonest all around.

1 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not use this company

Do not use this company, rip off, I was charged £106 upfront for call out, plumber came out couple hours later and did a botch job, took him all of 20 minutes, cut pipe and put two compression joints on, the pipe should have had sleeves soldered, ten minutes later the pipes has a slow leak, I have had to arrange another plumber to do the job right

20 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst Plumbing Experience Ever

This was the worst experience I've ever had with a plumber. Shame on them for taking advantage of people during an emergency. The pipe from my outdoor hose busted and water was leaking into my finished basement. When I called, I was told that there would be a $50 call out fee which was fine. The plumber did have to leave to get supplies at Home Depot (which is 3km away).

Fast forward to the bill....$1800 labour for about an hour's work! $150 transportation charge and a $313 administration fee. Absolutely ridiculous. Not to mention that they left all of the wet drywall on my carpet, that they had cut out of the ceiling, and smeared caulking all over my siding when changing the outdoor hose bib.

Don't ever use this company and add some reputable plumber numbers to a list now, so you're ready when there is an emergency.

25 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM company

It’s a SCAM company, guys! Please save yourselves from these thugs who are out there to rip people off!

They take advantage of your innocence about not knowing how to turn the off main water valve, do the job in 10 mins and send the bill for $700+ like where the hell on earth does it happen?

This is worst experience ever, their agents are creepy and rude, NEVER EVER contacting this company ever in my life, will ensure to report them to BBB for their wrongdoings!

I hope they go bankrupt!

2 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

A scam plumber company

A scam plumber company. Overcharged for only 5 minutes work.

30 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Price way way unreasonably too high

Got billed $600 for a 20 minute job (unclogging kitchen sink drain). Got charged $50 call out fee first then $400 for labor and emergency then $100 for machinery fee and $50 for transportation fee. They didn't tell you all these ridiculous fees beforehand.

15 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I see the guy has responded to my…

I see the guy has responded to my earlier review.. I want to take a moment and let everyone how horrible the person was and so rude and at a point even said he knows where I live.. I don't trust single word coming out of him and also want to save others from going through same.. I wish I can flag this company everywhere online...

8 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Best Emergency Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Criminals

These people should be shut down. They say over the phone it is a $60 call-out fee then charge over $700 for basic work. Notice how all the reviews are either one star or five stars? They put up fake reviews to cover up their BS.

22 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The worst company to call especially in…

The worst company to call especially in emergency. They will reap you off.

13 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM - AVOID

This company is a total fraudulent scam. They arbitrarily make up random costs for basic work, try to charge you nearly $1000 for an hour of simple work

They don't even have a website, they are total snakes. The worker who showed up to do the work even told me they scam people left right and center, it's not a company but a third party dispatch

They don't have a real website and their Google reviews are all fake one liners from January 2024

**edit** You can tell just by the language used in their reply that they are a fraudulent company. Plumbing companies do not have "engineers" as they worded it. No quote was provided at any time, they just said "you owe us $1000" arbitrarily without providing any sort of estimate or quote or signing any paperwork.

All of their reviews on Google are fake one liners by obviously fake aliases should have been the first red flag

9 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I called them for a non-emergency job…

I called them for a non-emergency job to clear my clogged sink and to schedule a next day appointment.They still charged me for emergency call for 30 min work and billed me $648.I called them for explanation and detail the invoice and also emailed to the customer service with no response.The plumber that showed up at the house also said it's better and cheaper to just call the plumber directly rather than using this company as a middle man because they add a (huge)portion/percentage to the bill.

25 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT USE THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY

They told us there is $60 call fee but we ended up getting close to $800 bill, admin fee, transport fee, equipment fee and plumber fee which is $450 for less than 1 hour job. We have asked them for explanation over and over but nothing. Emailed, phone, no response. Literally the worst company. We were stupid enough to use them

UPDATE:
Company replied saying that there is a transparent quote upfront. Let me clarify this: THERE WAS NO QUOTE PROVIDED AND WE WERE JUST ADVISED ON $60 CALL FEE THATS IT. $450 per hour is standard rate? You gotta be joking

25 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I'd give a negative star review if i…

I'd give a negative star review if i could! when we called them, they mention only of a $60 service charge with whatever related man hours required to fix the problem. We were shocked to be billed $648 for less than 30 mins of service. they were not upfront when they lured us in with just a $60 on site service charge. DONT USE THEM!

14 de janeiro de 2024
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your recent service with us. We take all feedback seriously and aim to improve our services continuously.

Regarding your concern, the price quoted upfront by our engineer was based on standard rates, and any additional costs are communicated transparently to ensure no surprises. We understand how frustrating unexpected costs can be, and we regret any misunderstanding in this instance.

As a gesture of goodwill, we would like to offer you a discount on your next job with us. Please contact our customer service team to discuss the details.

Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Smooth Service

Smooth Service, No Hassle!
Kudos to Emergency Plumbers ! They came, they fixed, and I didn't have to worry about a thing. Simple and effective.

10 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot and encourages us to keep delivering our best. We're always here to help and look forward to serving you again in the future!

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

247 emergency

The 247 Emergency Plumbing Services is one of the fastest and most professional companies in Vancouver, which has recently offered me service. They are so professional and responsible to their customers.

5 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot and encourages us to keep delivering our best. We're always here to help and look forward to serving you again in the future!

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Show up on time

Show up on time
Professional technician knows what he’s doing

3 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot and encourages us to keep delivering our best. We're always here to help and look forward to serving you again in the future!

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Professional came to my house and did a…

Professional came to my house and did a great job

9 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot and encourages us to keep delivering our best. We're always here to help and look forward to serving you again in the future!

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have used 24/7 emergency two times

I have used 24/7 emergency two times, and I must say they're one of the best plumbing companies that I have hired in Calgary. They're fast, reliable and their technicians are very efficient. I very much recommend them and I will definitely continue using them.
Cheers

9 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot and encourages us to keep delivering our best. We're always here to help and look forward to serving you again in the future!

Best regards,
247 Emergency Plumbers

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Grateful for the exceptional service…

Grateful for the exceptional service during the holidays! 247 Emergency Plumber went above and beyond, promptly resolving our plumbing issue with a friendly and professional touch. Thank you for making a stressful situation easier to handle. Highly recommended!

28 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da 247 Emergency Plumber

Resposta da 247 Emergency Plumber

Dear Customer,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you had a great experience with us. Your feedback means a lot and encourages us to keep delivering our best. We're always here to help and look forward to serving you again in the future!

Best regards,
247 Emergency Plumbers

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais