Jeg har købt bil hos autohusetpetersen, og er ovenud tilfreds med hele forløbet. Jeg har købt en bil som var til salg i kommision, og fik et stort afslag i prisen. Uheldigvis opstod der en fejl i bil... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Jeg har købt bil hos autohusetpetersen, og er ovenud tilfreds med hele forløbet. Jeg har købt en bil som var til salg i kommision, og fik et stort afslag i prisen. Uheldigvis opstod der en fejl i bil... Ver mais
A empresa respondeu
God Kundebehandling og super service. Købte en brugt bil her tilbage i december, som viste sig at have nogle skavanker. Jeg kontaktede Allan og fortalte hvad der var galt. Han siger at han vil dækk... Ver mais
A empresa respondeu
Tilbage i slut Juli, købte jeg en cupra Formentor. Yderst rart sted at handle, havde fornøjelsen af at handle med Max, meget dygtig og professionel bilhandler. Efter hjemkomst med bilen opstod der... Ver mais
A empresa respondeu
Purchased a car from Allan as a foreigner living in Danmark around 3 months ago. Received a pretty warm welcome. The purchase experience was solid, got to get the car reserved and test drove it twi... Ver mais
A empresa respondeu
Bergsøesvej 1, 8600, Silkeborg, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 100% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 24 horas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Vi har lige købt en passat. bilen var klar som aftalt da vi kom for at prøve den. Bilen var fin og vi købte den alt hvad jeg har snakket med Max om er der gjort noget ved med det samme. Fint sted at købe bil.
Jan funk

Resposta da Autohusetpetersen
Vi købte en brugt bil, som senere viste sig at have lidt gemte skavanker. Dette er blevet dækket fuldt ud fra deres side. Ligeledes fik vi vinterdæk med til bilen, som senere viste sig ikke at passe til bilen. Her fik vi personligt leveret helt nye dæk.
Kundeservice har været helt igennem fantastisk hele vejen, og alt fra køb til udbedringer er blevet håndteret professionelt og over al forventning. Tak.

Resposta da Autohusetpetersen
5 stjernet service hos Allan og max..
Har lige afsluttet en super bil handel hos de skønne gutter, hos Autohuset Pedersen, hvor jeg både fik top pris for den gamle vogn, samt ny lækker vogn til en go pris.
Alt i alt en super oplevelse, og med garanti et sted jeg handler igen .

Resposta da Autohusetpetersen
Jeg har lige handlet bil hos Autohuset Petersen og har sjældent oplevet en bedre service. Allan er utroligt venlig og imødekommende, og der bliver virkelig lyttet til kundens behov. Kan varmt anbefales.
5 stjerner herfra!

Resposta da Autohusetpetersen
Kan klart anbefale Autohusetpetersen i Silkeborg. Skulle af med min Audi og havde en aftale med Allan. Inden for en halv time var det klaret. Tak for god behandling og super service.

Resposta da Autohusetpetersen
Købte en bil hos autohusetpetersen for kort tid siden, desværre kom der en fejl ang a/c’en, kontaktede Allan og fik beskeden at jeg bare kunne køre bilen på værksted og få det lavet på hans regning, så jeg kan klart anbefale autohusetpeterden

Resposta da Autohusetpetersen
Har lige handlet bil for første gang ved Autohuset Petersen, har fået en fantastisk service og guidning fra deres elev Max.
Flink og rar ung mand som det ikke er sidste gang jeg handler med. Tusind tak for handlen og vender helt sikkert tilbage og handler bil ved jer en anden gang.

Resposta da Autohusetpetersen
Har handlet bil ved Autohusetpetersen igen.
Efter ejerskab i 2 mdr. med den ny bil, kørte jeg til Holland med familien.
En helt igennem gnidningsfri tur med en masse fine oplevelser med hjem.
Alle der søger en nyere brugt bil kan med største tryghed handle ved Allans biler. ☀️☀️☀️☀️☀️

Resposta da Autohusetpetersen
De ved ik noget om biler når man spøger ind til en de har til salg

Resposta da Autohusetpetersen
Super service og flinke mennesker. Jeg er tilfreds med min handel både før under og efter køb.
10/10 ville anbefale.

Resposta da Autohusetpetersen
Fair byttepris og meget fin bil til prisen bilen blev nysynet og plader på mega hurtigt vi havde et lille uheld at 1 af de 4 nye dæk punkterede på motorvej allan stod klar med det samme og hjalp det han kunne da der intet kunne gøres blev den kørt til værksted og vi fik nyt dæk på igen på hans regning det er virkelig service det anden bil vi har købt ved ham hvor han bare hjælper uden at stille spørgsmål eller noget
Min gamle bil blev allerede afmeldt dagen efter så jeg nemt kunne forsikre den nye bil
Super glad kunde

Resposta da Autohusetpetersen
Her kommer jeg og handler bil igen! Jeg havde en bil jeg havde udset mig, og havde en bytte bil der skulle indgå i handlen. Jeg får en god og fair byttepris og handler med Allan. Allan tilbyder endda og aflevere bilen hos min hjemme adresse, da jeg ikke havde mulighed for at komme til Silkeborg igen. Virkelig god service!

Resposta da Autohusetpetersen
En god mand at handle med.
Der er ikke skjult noget.
Prisen er rigtig 👍🌹
Vi købte en Hyundai Kona fra 2020 med 80.000 km på tælleren.
Den bedste bil vi har haft.
Og den bedste bil jeg nogensinde har kørt i ♥️😀
Husk at hæve beløbsgrænsen på din konto, hvis du vil betale kontant, Allan tager kun straksoverførsel.
Vores max grænse for overførsel er på 10.000 kr. Men kan godt hæves for en periode, hvis vi aftaler det med banken.
Det er fuldt forståeligt, hvis vi betaler med dankort, tjekkers der ikke for om der er penge på kortet, og pengene kan trækkes tilbage, sker det er der kun dækning for 30.000 kr. Bankerne burde kunne gøre det sikkert for bilforhandler at modtage kontant betaling for biler. Ellers kunne MobilePay eller Bilbasen lave en måde hvor det kan gøres rigtigt og sikkert.
Vil meget gerne handle med Allan igen.

Resposta da Autohusetpetersen
Har købt bil her hvor alt service var i top. Efterfølgende var der et par små ting der skulle laves som blev lavet med det samme uden omkostning.
Generelt kan jeg kun anbefale at købe bil her

Resposta da Autohusetpetersen
Købte bilen for 1 uges tid siden der var lidt så jeg ikke kunne få den hjem samme dag men vi aftalte så han leveret den hjem til mig med de nye ting på det var sku service så ville jeg lige tag den til et værkstedstjek hvor jeg fandt en fejl
Skrev og vi fik det løst stille og roligt det er simpelthen en fornøjelse at have valgt at købe bil her har været så behjælpelig og tålmodig med de spørgsmål jeg har haft til bilen
Så endnu engang tak for handel

Resposta da Autohusetpetersen
Man læser desværre alt for ofte om brugtvognssælgere der er flossede i kanten.
Her har vi fat i en både reel og fair en af slagsen.
Købte for godt et år siden en Alfa Romeo hos Allan. Efter kort tid kom der en fejl på bilen som var periodisk.
Forsøgte flere gange hos den lokale mekaniker at løse problemet som desværre dukkede op igen. Hos Alfa specialisten fandt de ud af at det er MultiAir systemet der fejlede, åbenbart en kendt Alfa fejl. Allan betalte uden at kny den største del af regningen.
Det kalder jeg god stil.
Handler gerne igen his Allan

Resposta da Autohusetpetersen
Købte en Audi Q5 imellem jul og nytår.
Allan er ikke en almindelig bil sælger der snakker og snakker.
Men helt nede på jorden , så de bedste anbefalinger herfra.
Kommer bestemt igen.
Jan Larsen.

Resposta da Autohusetpetersen
Fantastisk oplevelse at handle bil hos, fandt et par små fejl på bilen ved prøve turen og de blev ordnet inden afhentning af bilen. På turen hjem efter handlen fandt vi ud af at bilen fedtet i koblingen, det blev ordnet hurtigt.
Kan kun anbefale at handle hos Allan.

Resposta da Autohusetpetersen
Yderst professionelt bilforhandlere, behagelig dialog, meget troværdig og han holder sine aftaler.
Kan varmt anbefale Autohuset Petersen.

Resposta da Autohusetpetersen
Service i topklasse hos Autohusetpetersen.
En god dialog hele vejen igennem.
En opstået fejl blev fikset på det lokale værksted, uden ekstra beregning.
Kun de bedste anbefalinger herfra.
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.