Jeg har købt bil hos autohusetpetersen, og er ovenud tilfreds med hele forløbet. Jeg har købt en bil som var til salg i kommision, og fik et stort afslag i prisen. Uheldigvis opstod der en fejl i bil... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Jeg har købt bil hos autohusetpetersen, og er ovenud tilfreds med hele forløbet. Jeg har købt en bil som var til salg i kommision, og fik et stort afslag i prisen. Uheldigvis opstod der en fejl i bil... Ver mais
A empresa respondeu
God Kundebehandling og super service. Købte en brugt bil her tilbage i december, som viste sig at have nogle skavanker. Jeg kontaktede Allan og fortalte hvad der var galt. Han siger at han vil dækk... Ver mais
A empresa respondeu
Tilbage i slut Juli, købte jeg en cupra Formentor. Yderst rart sted at handle, havde fornøjelsen af at handle med Max, meget dygtig og professionel bilhandler. Efter hjemkomst med bilen opstod der... Ver mais
A empresa respondeu
Purchased a car from Allan as a foreigner living in Danmark around 3 months ago. Received a pretty warm welcome. The purchase experience was solid, got to get the car reserved and test drove it twi... Ver mais
A empresa respondeu
Bergsøesvej 1, 8600, Silkeborg, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 100% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 24 horas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Hej kan kun komme med samme ord forbrug som de andre, vi købte en Ford grand c-max 2,0 diesel hvor partikel filtre blev stoppet til garanti perioden, Allan sagde med det samme at det skulle ordens, vi blev enige om hvordan, så bilen igen kører som en drøm, hvis vi skulle købe bil i morgen ville vi snakkede med Allen igen. For kan kun sige at han holder hvad han lover. Hilsen Laila og Bent Lorenzen

Resposta da Autohusetpetersen
Kan kun komme med de bedste anbefalinger herfra 👍
Vi kan på det varmeste anbefale Autohuset Petersen. Allan har, af to omgange, været meget hjælpsom med at finde, klargøre og levere den helt rigtige bil til os i rekordfart.
Da der opstod en fejl på bilen, tøvede Allan ikke da vi bad om at gøre brug af brugtvognsgarantien. Vi kunne aflevere bilen på nærmeste værksted, mens han tog sig af regningen.
Tak for god service og meget venlig behandling.

Resposta da Autohusetpetersen
Hvor er vi glade for at vi købte bil hos dig Allan. Serviceminded, ærlig og hjælpsom. Det er ord der i allerhøjeste grad passer på dig. Du var rigtig god i købsprocessen og efter handlen da vi havde brug for hjælp var du der også i den grad. Det er meget mere end man kan forlange så jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til at handle bil hos dig.

Resposta da Autohusetpetersen
Intet mindre end et ønske-scenarie, når vi snakker brugtvognshandel.
Bilen blev leveret synet og klar på adressen. Efterfølgende småfejl og mangler blev fikset hos lokale værksteder uden beregning og uden diskussion.
Jeg tager gerne igen fra Sjælland til Silkeborg for at handle bil med Allan – Varm anbefaling herfra!

Resposta da Autohusetpetersen
jeg vil gerne rose denne mand for den måde han handler biler og service på jeg har lige købt en bil ved ham og har aldrig oplevet så god service ved en forhandler der var en god dialog mellem os og han var rigtig flink og venlig jeg er super glad for jeg tog turen for fyn til silkeborg det var hele køre turen værd kan varmt anbefales stor ros her fra

Resposta da Autohusetpetersen
Autohuset gav mig en fantastisk behandling ved køb af brugt bil samt i forbindelse med mindre fejl opdaget efterfølgende.
God, hurtig og meget behagelig service. Tusind tak.

Resposta da Autohusetpetersen
Jeg købte en brugt Audi A4 Cabriolet, jeg fik super service. Bilen var klargjort med nummer plader og klar til at køre ud i sommervejret. Tak for super service og en nem og hurtig handel.

Resposta da Autohusetpetersen
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.