Beautyforever Avaliações 1.601

O TrustScore é 4 de um total de 5

3,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The quality of the wigs I've bought are very good. The Put on and Go, is true to it's words; it's glueless as advertised. While it took a bit of effort to get past automated responses to correct an... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

The wig that I ordered looked nothing like the wig that is advertised. It was not full nor did it have the full body curls. I reached out to get the information to return the wig and was told t... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I ordered a wig from Beauty Forever Hair and was genuinely impressed with the quality and presentation. The hair was soft, full, and true to length — no weird smell or tangling, which is a big plu... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great experience, when my order was delayed I was contacted immediately and the customer support has been great. I also had a return and they were helpful and made the experience ok as they assisted t... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de perucas

Escrito pela empresa

BeautyForever hair online sells human hair weave,Brazilian hair,Virgin Human Hair,human hair extensions,Remy hair extensions,human hair bundles,virgin body wave,for your forever beauty choose BeautyForever.


Informações de contato

3,8

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

2 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

MY FIRST ORDER REVIEW

This was my first order from Beautyforever.com. around the2nd week of January. The shipping was fast and my order accurate. The wig was beautiful although ill pacakged without a wig bag included. The wig itself was an ok quality and wasn't plucked as well as wigs I 've purchased with other vendors. The color and curls was very beautiful and vibrant. However, this wig MATTED AND TANGLED EASILY and SHEDS A LOT! The drawstring didn't always hold the wig in place, which made it difficult to keep the wig from slidinh even with the extra security band. I will remain with my other wig vendors. I tried but just wasn't completely joyous over this purchase.

28 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Beautyforever

Resposta da Beautyforever

Hi DIVA!Thank you so much for taking the time to leave such detailed feedback. We sincerely apologize that this shopping experience did not meet your expectations and we are deeply sorry for not leaving you with a perfect impression.

Regarding your feedback about tangles and hair loss, this is absolutely something we do not want our customers to experience. We are firmly committed to selling only genuine human hair products, and we place great importance on product quality. Please provide your order number or contact us directly via email. We will arrange for a dedicated customer service representative to contact you as soon as possible to address your after-sales issues promptly. We value the trust of every customer and hope to provide you with a satisfactory solution.

Once again, we sincerely apologize for the unpleasant experience. Your feedback is crucial to us; we truly consider you a valuable customer and sincerely hope to have the opportunity to provide you with more satisfactory service in the future, thereby regaining your trust.

Beautyforever Hair Customer Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very satisfied

After my purchase the eig arrive quickly, the concerns i had customer services responded quickly and resolved the them in a timely manner. I will be purchasing again.

11 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wrong customer, fake product, horrible customer service

What went wrong is this company is selling fraudulent products, these are not human hair wigs in any sense of the word of human hair I received two weeks that I ordered immediately could tell upon touching them there was an amount of plastic or whatever chemical they're using to make these wigs so I called to make a return when a week or two going back and forth about who's going to pay for the label finally they send a label I go to my post office and send it back in 3 weeks later I should say for 3 weeks we're going back and forth about where's the refund package made it to Georgia I guess nobody in their company would pick it up so they made me wait for a refund they email you back and forth with telling you to track the package send them a copy of what's going on blah blah blah this just went on and on and on and then they decided they wanted to give me a partial refund because when you order for them you sign up for some kind of club that isn't clear and they were trying to keep that money as well I just want you guys to know when you read these reviews when you look at the company website a lot of it I'm sure is paid advertising paid reviews I am not AI I am a real human I put my review with words mixed up and not really clear so you would know I'm a real human that is warning you do not spend your money do not waste your time this is not what we're expecting when a company says they're selling human hair wigs

8 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Beautyforever

Resposta da Beautyforever

Hi Lucretia Jackson!Thank you very much for taking the time to share your shopping experience. We are deeply sorry to read this review. The inconvenience and delays you experienced during the return process—as well as the subsequent confusion regarding the refund amount—fall far short of the customer service standards we strive to uphold.

Regarding product quality: We are steadfast in our commitment to selling only genuine human hair products. If you are unsatisfied with your purchase, we will cover the return shipping costs at no charge to you and assist you with the after-sales resolution. Regarding the refund itself, the delay may be due to our warehouse system not having updated in real-time; however, we will urgently track the status of your returned package and expedite the processing of your refund. Additionally, regarding the membership fee: if you do not wish to retain the membership, we would be happy to issue a full refund. Please provide your order number info or email address so that we may assign a dedicated customer service representative to address your concerns and provide a satisfactory resolution.

Once again, we sincerely apologize for the unpleasant experience you encountered. Your feedback is invaluable to us; we truly value you as a customer and sincerely hope to have the opportunity in the future to provide you with a more satisfactory level of service, thereby earning back your trust.

The Beautyforever Hair Team

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

The hair was too dark

The hair was much darker than I anticipated. I was expecting a chocolate brown color and it was more black. So I wasn't very pleased. On another note, I love the texture of this unit it's very soft.

7 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Beautyforever

Resposta da Beautyforever

Hi Tiffany! Thank you so much for taking the time to provide feedback. First of all, we sincerely apologize that the hair you ordered did not meet your expectations in terms of quality.

We are very sorry to hear that the color did not match your expectations. Chocolate brown and dark black can indeed be misjudged in low light, and we deeply regret that we were unable to provide you with the color you desired. However, we are also very happy that you like the texture of this wig, and we are pleased to know that its softness satisfies you. We hope you can provide your order number or contact us directly via email, and we will arrange for a dedicated customer service representative to contact you as soon as possible to handle your after-sales issue promptly. We highly value the trust of every customer, and therefore hope to provide you with a satisfactory solution.

Thank you again for your patience and understanding. If you have any further questions or need more assistance, please feel free to contact us via email. We will be happy to serve you.

The Beautyforever Hair Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This was a nightmare

This was a nightmare, I ordered a wig about 6 weeks ago for my birthday this month that was advertised as a 16” wig. When the wig arrived I was shocked to see that the wig was barely 10” long I measured, after days of waiting to hear back from their “customer service” department I was given instructions on how to proceed with a refund/exchange. After not hearing back for almost another week I reached out again, they finally told me I would need to provide pictures and so I did, another 3-4 days go by without hearing anything so I reached out a third time for them to tell me 5 days before my birthday event that I need to ship it back to them and wait for them to process a refund or send a different wig which will take at least a week at this point I’ve had to cancel my appointment which cost me a deposit and a cancellation fee. Not only did I not get the hair I wanted, I don’t get to get my hair done at all and I’m out the 132.99 plus shipping that it cost me for this wig. I would never recommend this company to anyone.

26 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Beautyforever

Resposta da Beautyforever

Hi there!Thank you so much for taking the time to provide feedback on your shopping experience. We sincerely apologize for the disappointment and inconvenience you felt after receiving the wig.

We completely understand your feelings—the product not matching the pictures and the hassle of the return process are certainly not the experience we wanted to provide. We have carefully recorded the issues you mentioned (product discrepancies with descriptions, return process) and will immediately communicate with the relevant departments to verify and strive for improvement.

Regarding the return process, we take it very seriously. Could you please provide your order information or email address? We will prioritize your return or exchange and try our best to simplify the process. We can even reimburse you for shipping costs. However, we understand that this cannot make up for your birthday mood and the additional losses incurred. We will send you an additional coupon as an apology after the refund is processed.

We are always committed to providing better products and services, and your feedback is very important to us. We apologize again for this unpleasant shopping experience. We value the trust of every customer and look forward to having the opportunity to make amends for your disappointment. Please feel free to contact us if you need anything.

The Beautyforever Hair Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I placed 2 separate orders and have gotten no correspondence from company package was never delivered

I placed 2 separate orders from beauty forever and my package made it all the way to Atlanta Georgia where it has now "sat for 3 days" I contacted beauty forever through email explaining to them that I think my package was stolen 3 to 4 days ago and have not received any email back. I also did the chat on their website hoping to be able to speak to a customer service representative and each time it went no where with them saying they would reach out to contact me. My order id's are BFM919848862728982743 and BFM919855363560445917 i would like to recieve what I ordered i ordered 3 different wigs from them and get some type of communication because i think its ridiculous that ive ordered a week ago and have reached out to them 5 times in total in the last 3 to 4 days and have not heard back about anything

13 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Beautyforever

Resposta da Beautyforever

Hi Marissa Brown!Thank you so much for taking the time to write this feedback. We sincerely apologize for the disappointment and inconvenience your recent shopping experience has caused.

We are very sorry that your two orders experienced logistical delays in Atlanta and you did not receive your packages for several days. The recent delays were caused by the logistics company, and we will improve this situation as soon as possible. We also apologize for our delayed response, as this clearly did not meet our service standards, and we fully understand your feelings. Regarding your order of three wigs, the safety of your packages and your shopping experience are of paramount importance to us. We will assign a dedicated customer service representative to resolve your issue and provide you with a satisfactory solution.

Again, we apologize for the unpleasant experience. Your feedback is invaluable to us; we value you as a customer and sincerely hope to have the opportunity to provide you with more satisfactory service in the future, thereby regaining your trust.

The Beautyforever Hair Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product

Great product. Hair is soft and just as described. No smell. No shedding.
I’ve referred two people. I get many compliments.

3 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bomb.com

I love these wigs! They are nice quality and are real natural looking! It’s hard not to buy them all !!

25 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very efficient and super helpful

Very efficient and super helpful. All of my questions were answered promptly and I was immediately acknowledged and provided feedback! Loved the entire Chanel of communication to have my needs met.

24 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great communication

Great communication and very easy to get in contact. I was updated about my product every step of the way. My experience was very pleasant.

15 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Wig gone wrong 😭

The delivery time was about 10 days total WIG IS DRY,DRY,DRY!!! STIFF IMPOSSIBLE TO RETAIN MOISTURE!

2 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Beautyforever

Resposta da Beautyforever

Hi Tiajuana Lane! We are deeply sorry to hear that you were dissatisfied with your shopping experience. First, we sincerely apologize for the inconvenience caused by the delayed shipping time; secondly, we are also sorry that you were disappointed with the quality of the wig.

Regarding the issues you mentioned about the wig being dry, stiff, and unable to retain moisture, we take this very seriously. During transportation and storage, wigs may experience fiber dehydration and dryness due to environmental factors, but this is not normal.

To resolve your issue as quickly as possible, we suggest you contact our customer service staff via email and provide specific photos or videos of the wig so that we can better understand the problem. We will provide you with professional wig care advice to help improve the softness and moisture retention of your wig.

Again, we sincerely apologize for the inconvenience caused! We will definitely take your feedback seriously and continuously improve our products and services to ensure that similar problems do not occur again. Thank you for your understanding and support, and we look forward to the opportunity to provide you with a more satisfactory solution! Have a nice day!

The Beautyforever Hair Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor customer service

This is in regards to order #BFM888372820223072516, I purchased a wig from this company January 23,2026, returned it January 31,2026.I submitted an application for the return as the company requested including a picture of the tracking information. I tracked it and the company received in February 3, 2026 and up to date February 11, I have not received my refund, I tried calling but the number does not ring, I sent an email but no response. I am out of $109.00 that I need.

23 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Beautyforever

Resposta da Beautyforever

Hi Vivet!Thank you for taking the time to share your shopping experience. We value your feedback and sincerely apologize for the issues you encountered with your order.

We fully understand the importance of this payment to you and are very sorry that you did not receive a response when you contacted us – this clearly falls short of our service standards. Regarding your refund, due to a delay in system information updates, we have prioritized your return and will process your refund as soon as possible.

Again, we apologize for this unpleasant experience. Your trust is crucial to us, and we hope to have the opportunity to correct this experience for you. For any further assistance...
The Beautyforever Hair Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

It took over 30 days to get my order

It took over 30 days to get my order. I have been purchasing wigs from other vendors for over 10 years. I thought I had read the reviews carefully but this was the worst service as I ordered and paid for two wigs and received only one.. No one has reached out to resolve or explain the next step on getting my wig or refunded me for the missing wig.. I had honestly hoped that I would love this company and their wigs as I love a colored collection.. Unfortunately, this will not be the case. Once my missing wig is resolved I will block this company. I’m so disappointed.

9 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Beautyforever

Resposta da Beautyforever

Hi Coral jamison!Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the unpleasant experience this has caused you. This is certainly not the service we expect from you.

First, we are very sorry about the issue you mentioned. We noticed the different shipping times for the two products. While the recent snowy weather caused additional delays, this reflects serious shortcomings in our logistics cooperation and customer service processes. We have launched an internal investigation and will optimize our processes to ensure that future order statuses are proactively and promptly communicated to customers.

You are a customer we value, and we are especially grateful that you mentioned you initially chose to try our colored wigs because of your expectations. We feel deeply guilty for failing to meet those expectations. We promise that we will immediately address your issue and proactively and continuously update you on the progress until you have received both wigs you ordered and are satisfied with the response. Your satisfaction is our responsibility.
The Beautyforever Hair Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais