Bobbin® Avaliações 

1.230
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered two bikes for our grandchildren for Christmas presents (Gingersnap 16” and Moonbug 12”) Quality of built is superb ….. courier damage to box meant some damage to mudguards but customer s... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Spotted this bike via a Google search and came across Bobbins. The bike we ordered was exactly what we wanted for our little girl (3yrs) she loves red and collecting things so this little bike with ba... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good information on the website helped us to order the correct size. Delivery was prompt (though delayed by one day due to an issue with the courier). The bike was well packaged and fairly simple to... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I had a Bobbin Kingfisher bought for me as a gift in March 2026. The bike arrived promptly and didn't take too long to assemble. Sadly after just a few weeks parts started to fall off and lost some... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Bicicleta

Escrito pela empresa

We are an independent family-run bicycle brand based in East London. We are united with our customers through a shared love of aesthetics, freedom and fun. We design bikes for everyday life. So if you are aged 2 to 92, you'll find a two-wheeled companion in the Bobbin range. We have blazed a trail since 2007 and are known as Britain's best-loved leisure bike brand. Tens of thousands of riders around the world can't be wrong! So why not join us in Bobbin World? You can purchase direct from us here on our site, with home delivery or local Collect options available. Happy Cycling! x


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

1 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(1.230)

155 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Would recommend

I needed a part for my daughter’s bike and they sent exactly what I needed in a timely manner.

My daughter has had two Bobbin bikes and both have been perfect.

23 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi Stephanie,

Thank you for your feedback! We’re delighted to hear your daughter’s bikes have been perfect and that the part you needed was sent quickly. We really appreciate your recommendation!

Best wishes,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Spare parts no chance

Bought a bike for my granddaughter in France. After a fall the brake lever snapped. Sadly the customer service and parts available are so very poor. I emailed back in September and explained asking for a spare as was travelling over in November. Despite constantly chasing and being told they would be in soon the have never arrived. Last I was told they would be in late Jan or Feb….. again I had to chase and just got not in but buy one elsewhere!! Market themselves as family business caring about customers….not in my opinion.
Sadly copy and paste response below which you will see repeated on other reviews neither helps the problem of getting the brake nor restore any faith

26 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi Andrew,

We’re very sorry to hear about the difficulties you’ve experienced with obtaining a spare part. We understand how frustrating this must be, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We’ll pass your comments on to our team to help improve our parts availability and customer communication going forward.

Kind regards,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Would not recommend

Customer service is responsive, and it does look nice, but that’s where the positives end. The product is heavy, poorly made, and full of cheap components. After a few months, the rear brake broke, the front basket snapped under very little weight, and the bell is too stiff for a 3-year-old. For the price, a six-month warranty is far too short. You’d be better off with a cheaper alternative that will last longer and save you money.

18 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi John,

We’re sorry to hear that the bike hasn’t met your expectations. We appreciate you acknowledging the positives, and we also take your comments about durability and components seriously.

Your feedback will be shared with our team as we continually review product design and quality.

Kind regards,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best first bicycle!

Hello! My niece is SO SO SO HAPPY with her new bicycle! It’s her first one so it had to be super special and believe me it exceeded any expectations! It’s a lovely cherry color bike, perfect for the pop of color and cheer up the UK cloudy skies. Also, to spot her faster with a bright yet very stylish and elegant red shade. It arrived incredibly fast. We all are excited looking at my niece having a great time with it. We got it for her 3 years old celebration 🎉

29 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi there,

Thank you so much for your lovely feedback! We’re thrilled to hear your niece is so happy with her first bike and that it’s brought so much joy. It sounds like the perfect bike for her celebration, and we’re glad it arrived quickly.

Best wishes,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No customer service at all

Received the bike, delivery was fine. Assembly was a little tricky as the instruction images were in somewhat blurry black and white, but I managed it. I left it in the garage until it was my daughter’s birthday a couple of weeks later, but by then the rear tyre had deflated - turns out the valve was faulty. I sent the company a video and have yet to hear from them! I’d say they have poor customer service but it’s actually zero as I’ve yet to hear from anyone.

10 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi Nicolas,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration. This is not the level of service we aim to provide. We’ll pass your feedback to our team to help improve our communication and support processes for situations like this.

Kind regards,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAMMERS

Absolutely disgraceful. You sent a bike that arrived damaged - scratched frame and buckled wheels. This was meant to be a Christmas present for my son. It is now FEBRUARY.
You've refused a refund, sent replacement wheels that don't even fit, and left me with a bike that is completely unusable. This isn't a
"delay" or a "small issue" - it's a total failure from start to finish.
I'm now £200 out of pocket, with no bike, months wasted, and a child who has been massively let down. The level of incompetence and customer service on display here is honestly shocking.
Own your mistake and fix it. Until then, this is a perfect example of why people should avoid this company.

30 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi Ashleigh,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. This is far from the standard of service we aim to provide, and we apologise for the issues with the bike and the delays you’ve faced.

We’ll pass your feedback to our team to help improve our processes and communication going forward.

Kind regards,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bad customer service and poor quality

Got my little girl a bike for Xmas. The stand is far too long and doesn’t work and both tyres cannot keep pressure. Emailed customer service with no response and tried to call 5 times with no answer. Wouldn’t recommend.

25 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi Susan,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration. This is not the level of service or quality we aim to provide. We’ll pass your feedback on to our team to help improve both product quality and customer support.

Kind regards,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not the quality bike they used to be

I bought a Bobbin bike twenty years ago which was excellent. When it came to replace it, I bought a Bobbin again. My experience this time has been terrible-and dangerous. I paid to have it professionally assembled and then checked. It rode fine for a week then the stem came out unexpectedly while turning a corner. A few weeks later a pedal fell off going up a hill. Then the kick stand literally snapped off. Yesterday the handlebars slipped. I’ve taken each of these problems up with Bobbin and the shop that assembled it. The shop insists they did their job properly (and since they have serviced the family’s bikes with no other problems for 10 years I’ve no reason to doubt them). They say the parts are poorly constructed, which I believe. Bobbin insist the many problems I’ve had are not due to manufacturing faults and don’t want to know about it. I won’t buy another Bobbin bike again. Very disappointed.

6 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi there,

We’re very sorry to hear about your experience and how disappointing this has been, especially given your long history with Bobbin. We understand how concerning these issues must feel and appreciate you taking the time to share such detailed feedback.

We’ll make sure your comments are passed on to our team, as they’re important for reviewing product quality and standards going forward.

Kind regards,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bobbin? More like Bobbins.

I was honestly so excited to buy my little girl her first Bobbin bike. To me this is a premium brand and as such you’d expect premium quality and premium service. Well unfortunately that absolutely wasn’t our experience at all.

We purchased the 12” Gingersnap and after my husband spending an hour building it (using an online tutorial for a different bike because the ones provided were useless), we realised the handle bars were badly marked and the frame had a chip out of it. He contacted Bobbin bikes and the options given were a small discount to keep the bike (£20, but we could buy a marked second hand one for less than that), dismantle and they replace it or dismantle and they’d offer a refund. Now this may seem fine, but given the inconvenience we are pretty miffed as we have two young children so our time is extremely precious. Spending time building a bike to then have to dismantle it and box it back up is therefore pretty frustrating. We have requested a refund and purchased a different brand instead so fingers crossed for a better experience with that. But it’s fair to say we would not risk purchasing a Bobbin bike again now.

5 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi Beth,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how disappointing and frustrating this must have been, especially after looking forward to your daughter’s first bike. This is not the experience we want anyone to have with our products.

We appreciate you taking the time to share such detailed feedback and will pass this on to our team to help improve both product quality and customer experience going forward.

Kind regards,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick reply to email then to follow up…

Quick reply to email then to follow up emails. New piece was delivered within 4 days of my first email.

26 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi there,

Thank you for your feedback! We’re glad to hear you’re happy with the quality.

Best wishes,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great quality

Great quality, fast delivery and excellent value.

27 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi Rosie,

Thank you for your feedback! We’re thrilled to hear you’re happy with the quality, fast delivery, and value.

Best wishes,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good Quality.

2 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi Roney,

Thank you for your feedback! We’re glad to hear you’re happy with the quality.

Best wishes,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Zero service

No one answers the phone says no one available all day even during business hours. Connected them via instagram said their phones dont work and to leave my contact info and someone will be in touch within 48 hours no reply, chased them, no reply, it’s been weeks now and no contact and no support. Awful

17 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi there,

We’re very sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. This is not the level of service we aim to provide. Your feedback has been noted and will be shared with the team to help improve communication and support going forward.

Kind regards,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

From the purchase of the bike

From the purchase of the bike, to delivery was perfect. The bike is top quality looks very high quality.

29 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi Chris,

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear everything went smoothly from purchase to delivery and that you’re impressed with the quality of the bike.

Best wishes,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fast delivery

Fast delivery, great product.

20 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi there,

Thank you for your feedback! We’re delighted to hear you’re happy with both the fast delivery and the product.

Best wishes,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This is my daughters 3 bobbin bike she…

This is my daughters 3 bobbin bike she has bobbed through the stages with these bike now to be able to ride without stabilisers great quality and even when she’s out grown the bike the bike is in so good condition as the quality just goes on and on so another child can enjoy these bikes

25 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi there,

Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear your daughter has enjoyed her Bobbin bikes through every stage and that the quality has lasted so well for future use. It’s great to know these bikes keep bringing joy!

Best wishes,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Just perfect

Easy ordering. Super fast delivery. Beautiful product. I love it.

16 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi Jackie,

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted to hear you found ordering easy, enjoyed fast delivery, and love your new purchase.

Best wishes,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

30 DAYS OF DECEIT: Documented lies about a child’s Christmas gift.

DO NOT TRUST THIS COMPANY. If I could give zero stars, I would. My 5-year-old daughter was sent a dangerous, faulty bike for Christmas (rust, buckled components, and short brake bolts). On December 23rd, Bobbin formally admitted the fault and promised a replacement. It is now nearly a month later, and I have nothing but a trail of documented lies.

The level of dishonesty from their support team is staggering:

The Courier Lie: They "guaranteed" dispatch last Friday. When I checked the tracking, the courier (APC) confirmed in writing: "The sender has booked this but NOT given us the goods."

The "Damage" Fabrication: When caught out, the company claimed the courier "damaged the box and returned it." This is a blatant lie; the courier tracking proves they never even touched the parcel.

Ghosting: They refuse to provide phone support, ignore formal legal ultimatums, and take 24-48 hours to send scripted, useless email excuses.

They have effectively ruined a 5-year-old’s Christmas and then spent a month gaslighting me while holding my money.

I have now initiated a Bank Chargeback and filed a formal report with Trading Standards (Citizens Advice). If you value your money and your sanity, stay far away from Bobbin Bikes. They are happy to take your cash but will abandon and lie to you the moment they send you a defective product.

Order #329155935

UPDATE 23/01/2026: THE LIES CONTINUE – SECOND BIKE ARRIVED BROKEN & UNSAFE
After weeks of being told a replacement was on its way—and even being lied to about courier collections—a second bike finally arrived today. Bobbin specifically emailed me to say this bike had been "inspected to ensure no damage" before being sent. This was clearly a lie.
The "inspected" bike arrived with:
• Snapped reflectors loose in the box.
• Missing legal safety equipment (no rear reflector, which is a legal requirement at point of sale).
• Manufacturing defects (mudguard holes drilled off-center and missing hardware).
It is staggering that a company can fail this badly twice. They have sent two faulty, unsafe products for a child and have provided a month’s worth of documented misinformation.

UPDATE 26/01/2026: A RUINED CHRISTMAS AND APPALLING CUSTOMER SERVICE
Bobbin has now reached an all-time low. After over a month of arguing for a replacement for a defective bike, they finally sent one that they claimed was "fully inspected." This was a blatant lie.
The replacement arrived with missing assembly hardware, broken components, and manufacturing defects (misaligned drilling). This bike was a Christmas present from Father Christmas to my 5-year-old daughter, who has now been waiting over a month for a functional gift. Bobbin’s response? To label these issues as "minor and cosmetic" and offer a measly £25.
Note to anyone reading their public replies: Bobbin will likely respond here telling me to "contact customer services." Please be aware that I have been in constant contact with them for a month. The replies I am receiving from that department are dismissive, unhelpful, and show a total lack of accountability. Their public offer to "help" is purely for show; their private actions are the opposite.
I have rejected their insulting offer and informed them that I am taking this to Citizens Advice and Trading Standards. I have also initiated a full chargeback through my bank.
Avoid this company at all costs. They have zero quality control, they misrepresent their "inspections," and they have no qualms about ruining a child's milestone gift.

23 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi Aaron,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. This is far from the standard of service and safety we aim to provide. Your feedback regarding the faulty bikes, misinformation, and poor communication is taken very seriously.

Please contact our Customer Care team directly with your order details so we can urgently review both bikes and work to resolve the situation appropriately. Ensuring the safety and satisfaction of our customers is our top priority, and we are committed to addressing these issues.

Kind regards,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Customer service was excellent

Customer service was excellent, the delivery was very fast and communication was great from both Bobbins bikes and the delivery company.

The bike is really lovely, highly recommend

13 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi Kathryn,

Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear you enjoyed our customer service, fast delivery, and clear communication. We’re delighted that you’re happy with your bike and really appreciate your recommendation!

Best wishes,
Bobbin Bicycles

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very poor experience

Very poor experience. I am extremely dissatisfied with communication and my overall experience from Bobbins Bikes. I telephone and they don’t answer. I email and they don’t respond. I am trying to return a child’s bike that arrived damaged and was sent another mudguard. I just want the bike to be collected and to obtain a full refund. I have lost confidence in the company and its customer service. Which is a shame as I bought a bike last year and was very satisfied.

19 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bobbin®

Resposta da Bobbin®

Hi there,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration. This is not the level of service we aim to provide.

We’ll pass your feedback to our team to help improve communication and the returns process in the future.

Kind regards,
Bobbin Bicycles

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais