Casoola Avaliações 

270
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

NOG NOOIT EEN CASINO GEZIEN DIE JE ACCOUNT NIET WIL SLUITEN ER VALT HIER OOK NIKS TE WINNEN NIET AAN BEGINNEN OM HIER TE SPELEN

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Tengan cuidado con este sitio de apuestas. Es el peor que encontrarán en internet. Son un grupo de estafadores y la empresa no es de fiar. Envían el dinero a sus cuentas muy rápido, pero si ganas, n... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Deposit £20, receive £20 bonus. Don't go into the bonus at all. Don't make any bets above the bonous amount. Come back today and find my account is blocked; with no live chat or phone su... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst casino ever existing in this universe.Cant be that bad i was thinking but in the end YES ITS TRUE IT CAN. 0 common knowledge and experience of customer service they keep asking you the same q... Ver mais

Detalhes da empresa

Escrito pela empresa

Casoola is the casino by robots for humans and robots – in here, you will find your favourite online casino games including video slots games, live casino games, scratch cards and many more.


Informações de contato

  • 28, GB Buildings, Level 3, Watar Street, Ta’ Xbiex,, XBX 1301, Ta' Xbiex, Malta

  • casoola.com

Infirmação importante

1,3

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

270 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,3

Todas as avaliações

(270)

45 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

i played here a week ago an amazing…

i played here a week ago an amazing experience,genesis global is my all time favourite brand of casino

1 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Gonzo Fonso,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊!

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help.

We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My favourite casino

I like to play casinoes and tried out several casinoplatforms. Then I tried out Casoola and liked it right away! Not because I started winning right away, but because of the entertaining graphics, the easy withdrawels, and most of all the serviceminded support that helps you right away if it is something you dont understand - Casoola is now my favourite platform to play casino. To be recomended!

27 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi GUNNAR MARCEL SCHARNEWSKI,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊!

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help.

We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This is most untrusted casino ever.not…

This is most untrusted casino ever.not recommended

16 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi SQURK,

We are sorry to hear that you feel this way about us.

As a regulated Casino, our team is always striving to provide the best gaming experience to our customers, and are always doing the best to assist our players in a professional and polite way.

Should you have any queries do not hesitate to contact us, We are more than Happy to help.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Under no circumstances use this…

Under no circumstances use this company. They sent me a third party declaration form to fill in ( more than once ) and requested passport ID all of which I was told had been filled in satisfactorily.I was told everything had been verified, I was also informed that my winnings of £700+ had been cleared for payment, and still NO payment has been received as they are now saying they will not make the payment as I used my partners third party card. My question is why send me a third party declaration form asking for, passport, birth certificate, bankcard, bank statements, proof of address both mine and my partners if they had no intention of honouring this payment. I will now leave this in the hands of the Gambling Commision as Casoola are happy to take your money but are not happy to honour your winnings. Avoid this company at all costs.

12 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Hayley Griffiths,

We are sorry to hear that you are experiencing issues with us.

Kindly be advised that it is clearly stated in our Terms and Conditions which you agreed upon when signing up your account that the use of 3rd Party Deposit Methods is against our Terms and Conditions.

Kindly find our Terms and Conditions in full here : (Specifically clause 8.5) https://www.casoola.com/en-eu/termsandconditions

Should you have any other queries do not hesitate to contact us accordingly.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

LIARS AS WELL AS THIEVES

Well, after my last review of this company - I just felt it necessary to call them out on now being LIARS...
The reply to my 1 star below is to point out the T's and C's but now I have been advised that I would have received a pop-up advising myself that I would have to adhere to certain 'betting rules' and I would have had to click OK to carry on.
Well this is utter lies and rubbish - as previously mentioned, I have worked in the gaming industry for a much bigger company that this poor-excuse of a business and I would have read and really looked at any so called pop-ups!
So now you can add liar to the list of what this company is.
Please note, I have emailed your so-called 'customer support' team with some rather honest feedback - please have a look and enjoy!
Lastly - Cee U Next Tuesday

12 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Greg Brady,

We are sorry to hear that you are experiencing issues with us.

Understanding your Frustration, kindly note that we had reviewed the gameplay and had noticed that you were betting more than the maximum individual stake allowed when using a bonus (until wagering requirements are met).

For Reference: Slots and Video Slots - Maximum of €5 per spin or €0.50 per bet line is allowed. Any other game - €30 per bet. The maximum stake allowed includes playing/purchasing any additional in game features including the gamble option. Failure to follow this may result in forfeiting any winnings at our absolute discretion.

You can find our Bonus Terms & Conditions in full here for your convenience: https://www.casoola.com/en-eu/termsandconditions/generalbonus

Should you have any other queries do not hesitate to contact us.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Brill fun and great customer service…

Brill fun and great customer service used the welcome bonus was enjoyable not just all take take like some of the online casinos I had hours of fun 😀

10 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Katie Robinson,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊!

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help.

We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best quality good luck

6 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Doug Edgcumbe,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊!

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help.

We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

100% Recommended Casino

After making my first withdrawal was a bit worried after reading bad reviews on here, withdrawal was in the bank after about a 24hour wait, my 2nd withdrawal was asked to verify my account, I did this not a problem and very easy to do as long as you have all the correct ID etc , DL, Passport, proof of address and proof of payment you used to deposit. As soon I was verified money in the bank same day - all your favourite games and a further great selection of games to play 100% recommended

21 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Mr Antony Taylor,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊!

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help.

We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Was enjoying this site but tried to…

Was enjoying this site but tried to withdraw my winning. Didn't get verified because of no photo I'd. I sent in bank statements, birth certificate,utility bills still not acceptable was told to apply for citizenship card to prove my identity. Absolutely gutted won £90 and it looks like I won't be getting that back. Unfortunately I have asked to have all my deposits returned as I can not enjoy my winning. Such a shame been on sister sites no issue whatsoever at all. Will be closing every account from this company once I get my money back.

19 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Zemika Clarke,

Thank you for contacting us, and we are sorry to hear that you have experienced issues with the verification of your account.

Please let us point out that as per our Terms and Conditions, the verification process can be applied upon registration, deposit, or withdrawal request. This is linked to our regulator’s guidelines and for this reason, we post it clearly in the Terms and Conditions which we ask our customers to accept upon registration.

Should you have any questions, please do not hesitate to contact us, we would be more than happy to assist.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disbelief at the shocking service I…

Disbelief at the shocking service I have received from Casoola.

I signed up, got myself a nice £90 win. All verification steps were performed and clicked withdrawal on the 6th November….

It’s now the 14th December and I am yet to receive my winnings.

Communication from this Casino is awful, the worst I have ever experienced, once you actually receive any communication, expect to wait at least 3/4 days or more for anything semi- constructive… expect more generic read from the book kind of responses… we appreciate your frustration blah blah blah.

Back to the issue itself.

* Clicked withdraw nothing received for days
* Contacted Casoola, who then tried to blame me for not receiving winnings and to check accounts etc.
* Weeks later, Casoola confirmed there was an issue with payment provider
* I was then promised a refund providing I screenshot PayPal profile etc which I provided immediately

Since doing so, zero communication… LIVE CHAT complete waste of time!

I am in utter disbelief with the actions of this Casino… it’s by far the worst experience I have ever had to endure with any company in my life… yes that bad!

I WILL BE AVOIDING THIS CASINO AT ALL COSTS!

Does anyone know how I can take this further with a commission etc?

I don’t want this experience to happen to any other good people out there… any feedback would be great.

Thanks

Rich

14 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Rich,

Kindly note that your payment has been processed on the 21st of December 2021, kindly wait 3-5 working days in order for balance to reflect into your account.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I deposited £10 won 50 withdraw 2 wks…

I deposited £10 won 50 withdraw 2 wks ago they asked to verify my account I sent it over a wk ago I spoke to live chat told them it's a terrible site and when I get my winnings I'm closing my account 2 hrs later I get a email saying my account is closed. Absolute scam. And still haven't received payment

11 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Adam,

Kindly note your Withdrawal has been processed today the 21st of December 2021, Kindly wait 3-5 working days in order for balance to reflect into your account accordingly.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This casino is one of the worst I have…

This casino is one of the worst I have ever used. Made a withdrawal request and had to use my partners bank account to do withdrawal. Spoke to live chat and have had to send in 3rd party documentation on numerous occasions because the information I was getting was incorrect. Getting told one thing from one agent to be told later from another that information was missing and having to resend documentation 3days after 1st sent. As for my withdrawal I am still waiting on this being complete and anytime I try to get an agent to contact the payment team I get told to be patient..... it has been over 2weeks since the withdrawal request was made...... seriously considering considering UKGC regarding this company and its service as it is terrible!!!!!

7 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Andi Frame,

Kindly note we sent you an e-mail regarding your Withdrawal Status on the 8th of December 2021. Should you have any other queries do not hesitate to contact us.

Regards,
Casoola Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

worst casino ever..

worst casino ever... i dont know what they using there... after 400 spins on book of dead i didnt get any single bonus and all games just going dead...

4 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi garen demacia,

Thank you for contacting us, and we are sorry to hear that you have not been lucky with our casino.

Understanding your frustration, please let us point out that we are a regulated casino, and we act accordingly to the regulator guidelines in the clearest way possible. Said that, please note that if you play with slots, you should know that every game round is unique and cannot be based on the previous one. This means that slots do not know if you won or lost in the previous game/spins. Every round is unique and is generated by the RNG (Random Number Generator).

We wish you the best of luck for your future with our casino, and should you have any questions, please do not hesitate to contact us, we would be more than happy to assist.

Regards,
Casoola Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Never joined I'm leaving a bad review…

Never joined I'm leaving a bad review after reading the bad reviews it's so upsetting that these people are not being payed after winning.
Glad I read the negative reviews, I certainly won't be joining, not scamming me!!

30 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Luke Kreciala,

Our team is always striving to provide the best gaming experience to our customers, and our Customer Support department always does the best to assist our players in a professional and polite way.

Understanding your frustration, please let us point out that as a regulated casino we are obliged to carry out all the necessary security checks on our players and their requests. Unfortunately, this can sometimes take a bit longer than anticipated, especially in times of high level of player contacts.

Should you require any assistance anytime, do not hesitate to contact us.

Regards,
Casoola Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very kind and helpful.

30 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Isaac,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊!

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help.

We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Good fun layout, issue was resolved

I have re scored my experience.

I had raised a dispute regarding some winnings, and despite my issue taking some time to be resolved, and not being exactly what I wanted, I have to say casoola did bring my issue to a satisfactory conclusion, which is why I have re scores.

The reason for 4 stars is I really like the layout of the casino, they have good games, and generally they are responding to queries.

My advice for anyone playing this, or any casino, is carefully read the rules, ensure none of them are breached, and ensure you have evidence of your address, bank details in your name etc ready to verify. As I say, you can expect this with any casino so no problem sharing this.

To the casoola team who responded to my feedback, thank you for your support in resolving my issue.

30 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Tony,

We are glad to see your issue has been resolved. Should you have any more queries do not hesitate to contact us.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Had a good time playing on Casoola…

Had a good time playing on Casoola casino app easy to use and faster than other sites to deposit and withdraw friendly and helpful service and bonuses are very reasonable

30 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Clare Reeves,

Thank you so much for taking the time to review us.

We are glad to see that your experience with us has been a good one. Please feel free to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help!

In the meantime, we wish you the best of luck for your future within our casino, and we hope to see you playing with us again!

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fast and efficient service from the…

Fast and efficient service from the advisor.

27 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Sonny184,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊!

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help.

We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again.

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Frustrating, but generally sound

Casoola was recommended by a streamer I really rate, so signed up without hesitation. Site is fine, great selection of games. Customer service on both live chat and email is friendly and almost instantaneous. But here’s the rub. The promises don’t translate into action. Verification process was painful. One team tells me I’m fully verified and nothing else required, then another team says there’s more info required. Back and forth…I work in fin services so I totally appreciate the importance of KYC, but teams don’t seem to communicate efficiently with each other if I’m getting different stories. All the while I’m waiting for withdrawals I’ve requested getting on for a week ago, which are apparently being held up because it’s a ‘larger’ win. In actuality, the win is contextually only a bit more than I deposited. Detest having to chase things that should happen automatically.
There’s lots of good things about this site, and they really make all the right noises. Don’t get me wrong, there are many outfits out there that don’t even respond and Casoola aren’t one of those, but the proof is in the pudding, and as I speak, the pudding is severely wanting….

Problem sorted immediately after escalation. Credit where it’s due, so more stars added. Aside from needing to chase a little too much, a decent online casino

27 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Robert Smith,

Thank you so much for taking the time to review us.

We are glad to see that your experience with us has been a good one. Please feel free to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help!

In the meantime, we wish you the best of luck for your future within our casino, and we hope to see you playing with us again!

Regards,
Casoola Casino Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very happy with casoola

Very happy with casoola. would definitely play again. Thank u for your customer service uses where very helpful.

21 de novembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Casoola

Resposta da Casoola

Hi Elaine Booboo,

Thank you so much for taking the time to review us.

We are glad to see that your experience with us has been a great one. Please feel free to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help!

In the meantime, we wish you the best of luck for your future within our casino, and we hope to see you playing with us again!

Regards,
Casoola Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais