Cubus Official Avaliações 136

O TrustScore é 2 de um total de 5

1,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Kjøpte en jakke i butikk på tilbud som skulle sendes fra hovedlager da de ikke hadde min str. Gikk over en uke og jeg etterspurte jakken. Nei den var nå utsolgt i min str og det hadde skjedd «en glip... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Elendig kundeservice. Returnerte to plagg, ser når jeg kommer hjem at kun et av plaggene ble scannet. Tar kontakt med kundeservice på nett, viser til ordrebekreftelse. Kunne ikke hjelpe meg. I tillegg... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Gör en beställning, click & collect, Gränby centrum Uppsala. Skall vara klart ca 30 minuter efter butiken öppnar. Får ingen återmatning på ca 1 1/2 timma. Åker ändå till butiken och frågar varför jag... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Mitt paket levererades inte & fick till svar att avvakta, fine det kan jag göra, när jag då återkommer på utsatt datum om paketet inte kommit fram, dröjer det en hel vecka innan jag får ett svar, svar... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Moda Infantil
  2. Loja de Roupas
  3. Loja de moda masculina
  4. Loja de moda feminina

Informação fornecida por fontes externas variadas

Cubus offers fashion and quality at sensible prices. We are one of Scandinavia's largest clothes chains. We have children's clothing, women's clothing, men's clothing.


Informações de contato

  • Bergerveien 5, 1396, Billingstad, Noruega

  • cubus.com

1,9

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

136 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Otrevlig personal på Drottninggatan

Fick ett sms om att beställning var färdig för upphämtning i butik, snabbt och lätt tog jag mig dit och uppvisade ID. Personalen hade problem att lokalisera paketet och bad att få titta på mitt ID en andra gång. Kom tillbaka efter några minuter och ville se mitt ID en tredje gång, och en kollega fick rycka in som ville se SMS igen och även bekräftelsen på email. Efter nästan 10 minuter fick jag mitt paket. Då skulle ID tas fram IGEN. Båda i personalen frågade sen mig om det var mitt paket var på jag svarade ”ja namnet stämmer ju överens” på paketet med mitt ID.. De bad aldrig om ursäkt för fördröjningen eller att de hade problem att hitta min order. Fick endast ett surt ”varsågod” när jag skulle gå - som att det var mitt fel? Gillade kläderna jag fick men kommer aldrig handla från Cubus igen pga så himla otrevligt bemötande.

14 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Plastfri leverans

Jag måste säga att jag är otroligt imponerad över att för första gången få beställda kläder som inte paketerats i någon plast. Varken själva paketet eller kläderna var i en plastförpackning vilket är ett stort plus i kanten. Kläderna var även av bra kvalitet och fina

9 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Utrolig dårlig kundeservice

Utrolig dårlig kundeservice. Klaget på dårlig kvalitet på noen klær, og fikk etter lang tid og mange mail med forskjellige personer tilslutt en returlapp, og skulle få pengene tilbake. Den første mailen angående disse klærne sendte jeg 14.10, den dag idag 06.12 har jeg fortsatt ikke fått pengene tilbake eller bekreftelse på at de har mottatt returen selvom returen på posten ble levert for over 1 mnd siden til cubus og det har gått over de 20 dagene de lover det skal ta. Får en ny kontaktperson på hver mail, og alle skriver hver gang at jeg kan ta kontakt på nytt om jeg lurer på noe mer. Men jeg har jo ikke fått løst det første problemet engang med å få tilbake pengene for reklamasjonen. Utrolig uproft og dårlig.

4 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Kjøp ikke herfra

Kjøp ikke herfra! Alt klærne herfra går i stykker så fort. Jeg kjøpte fra Cubus, men har lagt merke til en ganske stor trend. Alle buksene jeg har kjøpt fra Cubus har gått i stykker. Og det verste av alt er at jeg kjøpte et par treningsbukser som var så tynne bak at rumpa mi hang ut, og lommene var enorme. Jeg testet et par av dem og fjernet et av papirbitene. Da jeg skulle få pengene tilbake, fikk jeg bare tilbake for ett par og måtte beholde det andre paret. Så nå skriver jeg denne anmeldelsen for å si at Cubus ikke bør selge menns klær, spesielt ikke hvis de ikke forstår hvordan menns klær skal være laget eller designet.

18 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Tarzan i underbuksa kjøpte neppe sitt…

Tarzan i underbuksa kjøpte neppe sitt undertøy på Cubus Notodden. Og tro meg, det kommer jeg heller ikke til å gjøre i fremtiden. For makan til dårlig service har jeg ikke vært borte i gitt.

For litt siden, nærmere bestemt den 31/7 i år så jeg meg nødt til å reise innom butikken jeg ofte handlet i på veien hjem. Denne gangen for å be om retur på noe undertøy som jeg hadde kjøpt der.

Saken er nemlig den at etter kort tids bruk rakner de i sømmene. Det er jo sånt som kan skje tenkte jeg på en eller to, men når en lot på 10-12 har samme feilen. Ja da er det nok.

Jeg samlet de opp, vasket og brettet etter høy standard. For det er liksom en «terskel» å gå over dette med å utlevere slikt over disk. Men jeg hadde fått nok og fant frem kvitteringer (hvem huleste samler på slikt?) Og tok turen innom.

På en rolig og pedagogisk måte la jeg frem problemstillingen med innestemme (inne). Hun som stod bak disken, var til å begynne med veldig hyggelig. Men det snudde svært fort da jeg sa at jeg ikke har med alle kvitteringene her og nå. Videre sa jeg også at kan komme innom med de siden, når jeg finner de altså.

Greia var jo den at jeg hadde en bokser for mye med i forhold til dette opplegget de har med kjøp tre og betal for to greiene (Hadde kvittering på det)

Men da begynte problemene. Jeg forklarte at de fleste hadde blitt kjøpt her, og at de gikk i stykker etter en eller to vask (mon tro om de var laget av resirkulert krepp) og at jeg gjerne ville ha penger igjen da min tillit til Cubus var noe «frynsete» etter dette.

Men det ble veldig vanskelig. For jeg hadde jo bare i utgangspunktet kjøp to for tre osv. Jammen, dette er Cubus, kjøpt her og jeg skal komme innom med kvittering senere, og trolig også ta med flere sa jeg. For de rakner jo raskere enn en snøball smelter i h…..(et varmt sted).

Men nei, det gikk ikke. Ærlig talt sier jeg, merkelig at dere ikke kan ta ansvar for dette. Og igjen, jeg kommer innom. I mellomtiden kommer det en ekspeditør til (og to ekspeditører er jo bedre enn ingen) og jeg forteller samme historien igjen, bare for å møte en vegg av «NEI !»

Fikk først en innføring i Cubus sine føringer og at det måtte foreligge kvitteringer osv. Da var det vel på tide å spørre om det ikke var litt rom for forståelse, og minnet om at «kunden alltid har rett» Men næ, det gikk ikke inn gitt. Jeg begynte vel å bli lettere irritert og sa noe sånt som at da blir det ikke noe mer handling her (fremdeles med innestemme).

Deretter går den andre ekspeditøren bare bort fra meg og samtalen. Og jeg står der og skjønner vel ikke noe. Etter dette ber jeg om å få snakke med daglig leder. Noe jeg ikke får. Men hun som bare forsvant kom tilbake etter litt og sa, ok……vi kan refundere den siste bokseren også (til innkjøpsverdi 10 kr eller noe?)

Det var da virkelig ikke nødvendig å kverulere sånn da sa jeg. Men da var det jeg som var vrien mente de. For jeg hadde da tross alt fått viljen min.

Ærlig talt sa jeg, nå er det nok og fikk noen kontanter motvillig i hånden og satte kursen mot utgangen. Og for å si det sånn, jeg så meg ikke tilbake.

Etter denne «oppvisningen» i arroganse og «hersketeknikk light» ringte jeg Cubus sentralt for å fortelle om denne opplevelsen. Der traff jeg på en svenske som var veldig hyggelig å snakke med. Han brukte «myke konsonanter» og ja, nesten som en mannlig utgave av Lisa Ekdahl fortalte han at det nok var «trasigt».

Men han fortalte også at Cubus hadde noen føringer og at de måtte følge de. Og med et ble idyllen brutt.

Jeg stilte da spørsmålet omkring bærekraft (Greta Thunberg og deres etiske profil som ifølge dem selv er renere enn Jomfru Maria og Farriskilden) og produkter laget av så lav kvalitet at det burde forbys, kundeservice og litt om det å vise litt fleksibilitet med en noe morsk stemme.

Svensken tok raskt poenget og lovet at dette skulle «han ta til topps» Han fikk navnet på butikken og siden har ingen hørt noe.

Konklusjonen er kort. Jeg handler ikke mer der eller på Cubus generelt. For når du har et «ræva» produkt, i dette tilfelle noe som er veldig nært stedet, og du i tillegg er kverulerende opp mot et produkt som koster slikt og ingen ting, ja da har du et problem.

På veien ut av dette senteret gikk jeg innom Meny for å kjøpe meg noe leskende. Og på turen til «mineralvannets oase» gikk jeg forbi hyller der eddiken skulle ha vært. Det var tomt der gitt. Og vet dere hva? Jeg tror jeg vet hvorfor.

31 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Klikk og hent

Ordnet klikk og hent på 3 pakker med sokker. 3 for 2 på sokker. Hadde ikke fått beskjed om at det var klart, men stakk bortom for å sjekke uansett. Ordren var klar den, men kun 1 pakke de hadde på lager. Står og titter på sokker ved kassa og der oppdager jeg 2 pakker med sokker som de tydeligvis ikke hadde funnet. Var lite behjelpelig med Klikk og hent. Etter mye dårlig service av en tydelig ekstrahjelp og en annen som hadde plukket varen så bestemte jeg med for å droppe hele opplegget. Ingen av de to tok seg ordentlig tid til meg. Etter at jeg hadde vært innom så ramlet det inn både hentet melding og klarna faktura. Enden på visa er at jeg ikke hentet sokker, sitter med en klarna som kundeservice ikke har er noe behjelpelig med å slette for meg! Siste gang jeg velger Cubus med klikk og hent!

19 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

De har bara kläder av dåligt kvalitet

De har bara kläder av dåligt kvalitet. Senast beställde jag flera vita T-shirts i olika stilar, men de alla blev gula efter jag tvättade dem 2 gånger. De andra vita T-shirts jag köpte från andra ställen och har haft i flera år är fortfarande lika vita än när jag fick dem. De från Cubus kan man andvända bara för städning. Aldrig mer.

15 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dårlig og frekk kundeservice hos Cubus

Jeg hadde dessverre en veldig skuffende opplevelse med Cubus sin kundeservice. Etter å ha lagt inn en ordre, oppdaget jeg at systemet automatisk hadde fylt inn feil leveringsadresse. Jeg kontaktet kundeservice bare noen få minutter etter bestillingen for å rette opp i dette, men ble møtt med en frekk og lite hjelpsom tone. De nektet å gjøre noen endringer, selv om problemet ikke var min feil.

Det føltes som om de ikke brydde seg om kunden eller ønsket å hjelpe til med en enkel løsning. Jeg forventer bedre service fra et så stort selskap. Denne opplevelsen gjør at jeg tviler på om jeg vil handle her igjen. Cubus bør virkelig investere mer i opplæring av sitt kundeserviceteam.

22 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jeg har købt et par bukser som har hul…

Jeg har købt et par bukser som har hul i det ene del og reklameret over det, og fra dags dato har jeg to måneder til at besøge en fysisk butik i Malmø, og som er umuligt for mig, fordi jeg bor i Danmark . Jeg har skrevet det i mit e-mail og derfor kan det ikke refundere mine penge. Jeg synes det er ret dårligt og dårlig kundeservice, kan ikke besøge en fysisk butik pga. jeg har travlt og har et job. Derfor håber jeg, at I refunderet pengene, for jeg synes det er dårligt overfor mig som kunde, og har købt det for en uge siden, derfor har jeg ret til at få mine penge. Men anbefalet ikke at handle der og rent snyd, og svindel for mig. Jeg har en defekt bukser , og reklamationsret, men skal besøge en fysisk butik. Svindel.!

7 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Kommer inte beställa från cubus igen.

Beställde barnkläder i merinoull då det var 30% rabatt. Fick även en rabattkod på 10% som jag la till. Tyvärr såg jag efter att jag precis klickat iväg beställningen att endast 10% hade dragits. Fick alltså betala mer än jag skulle för att jag använde cubus välkomstrabatt. Kontaktade direkt kundservice och bad dom ta bort 10% rabatten eller avbryta ordern helt och dom kunde inte göra något alls. De sa att rabattkoden inte ska gå igenom när de redan är nedsatta men att de nu på något konstigt sätt gått igenom ändå. Men trots att de var fel på deras hemsida som gjort att de blivit fel kunde dom ändå inte göra något. Man hade önskat att dom ändå kunde varit mer hjälpsamma och visat att dom ändå vill försöka göra kunden nöjd. Enda positivt var att de trots allt var fina kläder, men kommer aldrig beställa från cubus igen.

3 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Supersnabbt lager

Cubus skickar paket man beställer oerhört snabbt. Gjorde en beställning och 25 minuter senare fick jag info att min order skickats. Väldigt skönt!

Också extra plus i kanten då Cubus har större storlekar både i butik och Online. Mer sånt 2024!

18 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Tilauksen peruutus ei ole mahdollista

Verkkokaupasta tehtyä tilausta ei pysty perumaan tilauspäivänä, koska asiakaspalvelun mukaan jokin robotti käsittelee tilausta varastolla, eikä heillä ole mahdollista keskeyttää käsittelyä. Asiakaspalvelun mukaan tilaus tulee ensin noutaa ja sen voi perua ainoastaan palauttamalla tuotteet heidän myymäläänsä (tai maksullisesti Postilla). Puhelinasiakaspalvelija oli todella tyly.

4 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Kommer inte handla online igen

Gjorde en click & collect beställning via hemsidan, det ångrar jag verkligen nu. Det var första gången jag använde deras click & collect service men kommer förmodligen inte göra det igen.

Får sms om att min order finns att hämta i min lokala butik. Hämtar ut och kommer hem med paketet, upptäcker när jag öppnar att de har glömt att packa med en del av beställningen, två par barnkalsonger saknas. Ringer till butiken och frågar hur jag ska gå tillväga, de säger att jag får komma in till butiken så ska de se om det går att lösa. Visar sig sedan att de inte kan lösa det i butik utan jag måste kontakta kundtjänst. Mailar kundtjänst samma dag med information om vad som har hänt samt skickar med bilder på innehållet i mitt paket. Tre dagar senare får jag svar om att de ska undersöka mitt ärende och återkomma så fort som möjligt. Jag mailar och ringer kundtjänst när jag efter en vecka inte har fått någon mer återkoppling alls. Får till svar att de har mycket att göra och att det kan ta tid.

Nu har det snart gått en månad sedan jag hämtade ut mitt paket. Kanske kommer jag aldrig få något svar från kundtjänst. Nu hade jag tur att det "bara" handlade om några barnkalsonger som var på rea så det är inga jättestora pengar men det kunde ju ha varit något dyrare plagg de glömt. Och man blir ändå sur när man förväntar sig att få sex stycken kalsonger men nu bara har fått fyra. Så någon mer click&collect beställning blir det inte.

1 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Aldrig mer Cubus Siba Överby Trollhättan

Jag handlar kläder på rean, men tyvärr passar de inte, för stora upptill och för små nertill eller tvärtom. Jag handlar online men väljer att lämna tillbaka i butiken på Siba Överby Trollhättan då jag ändå ska dit, men det skulle jag inte ha gjort upptäckte jag. Jag returnerar 4 plagg, returen har jag gjort själv online, jag är ensam med biträdet i butiken så det är ju inte så att hon är stressad eller överarbetad, hon får en färdig returstreckkod utav mig. Ändå registrerar hon endast 3 plagg för mig, något jag upptäcker först då jag kommer hem 4h senare. Hon har tagit emot plagget redan, men inte registrerat det, så nu får jag inte tillbaka mina pengar, klaga går inte heller för jag har inga bevis, hon behöll plagget för sig själv. 4 plagg framför sig, 4 plagg på returkoden, ändå registrerar hon endast 3. Tack snälla biträde för att du förstört min tro på människor. Aldrig mer Cubus Siba Överby Trollhättan.

6 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Urusel kundtjänst!

Urusel kundtjänst!
Mitt paket skulle komma idag, & jag har inte ens fått en spårningslänk.
Jag kontaktade deras chatt ang detta & får tillbaka att mitt paket inte ens är packat ännu! Bad dem då fixa ett ärende, uppföljning eller dylikt angående detta - men de ville dem icke göra. De hänvisade till leveransvillkoren där det står att de reserverar sig mot leveransförseningar!!
Jag hade en bokad dag o tid för leverans, men det tycker dem inte är relevant. De tycker det är mitt fel då jag inte läst villkoren.
Kommer inte handla hos Cubus online igen!

28 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Bra kläder men kläderna är parfymerade…

Bra kläder men kläderna är parfymerade i butik antingen från parfymer i butik eller från kunder med parfym på sig så jag köpte online för att slippa parfymen. Fick ett paket i papper, utan plast, och inte ens plast runt kläderna heller. Helt oskyddade för kontaminering.

Är doftöverkänslig och tål inte det minsta lilla kontaminering av parfym och andra saker såsom mögel kemikalier osv. Och ju längre tid kläder hanteras och färdas i oskyddad miljö (som returpapper är) desto mer samlar de på sig kontaminering.

Skulle uppskatta om man har plastpåsar runt kläderna.

Parfym går tyvärr ej bort i tvätten. Om man är känslig som jag alltså.

Snälla tänk på oss som är sjuka.

23 de junho de 2024
Avaliação não solicitada

Esta empresa é sua?

Reivindique seu perfil para acessar as ferramentas gratuitas da Trustpilot para empresas e se conectar com seus clientes.

Criar uma conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais