Fibrus Avaliações 

20.596
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great pair of fellas turned up to do my install in the pouring rain and wind. Really friendly and considerate, taking shoes, jackets off etc. I’d been a bit narked on the morning (8am) of the insta... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vanessa ~ very pleasant, efficient …. and patient! 😂 Went away briefly to check something on the line but assured me she would phone back if we were disconnected. So ~ excellent communication with c... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Your service is shocking! You installed broadband for my 90 year old father and Fibrus did not submit the letter of authorisation to BT for his phone number or broadband service. My father is in hear... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great workers installed the system quickly. I will ring your customer service dept as I requested installation soon after it went live. I was told we would need an overhead line so we did not procee... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Empreiteira de Telecomunicações
  2. também em
  3. Provedor de internet
  4. Provedor de serviços de internet

Escrito pela empresa

Fibrus is an award-winning company created in Northern Ireland to bring Fibrefast Full Fibre Broadband to homes and businesses across NI & UK. So, you’ll no longer have to rely on the legacy of slow copper wires for your service. Our team of dedicated professionals are locally based, so you can count on excellent customer service and technical support when you need it.


Informações de contato

4,5

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

21 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Na Trustpilot, é muito importante o conteúdo humano. Esta empresa também pode acessar nossa ferramenta de resposta auxiliada por IA, que os ajuda a redigir respostas.

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,5

Todas as avaliações

(20.596)

5.735 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The installation team arrived on time…

The installation team arrived on time and worked professionally to complete the installation of the fibre system. They discussed the best route for the cable with me before starting and used my suggestion .

17 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hello John

Thank you so much for the great 5-star review! 😊We are delighted to hear that our installation team arrived promptly and worked with great professionalism throughout the process.

It is wonderful that they collaborated with you to find the ideal route for your cable and incorporated your suggestions into the setup. We truly appreciate your feedback. 😊

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Its not working not happy

16 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hello Woodrow

Thank you for your review. We sincerely apologise for the service disruption you have experienced and understand how frustrating it is to be without service.

Thank you also for taking my call to discuss the issue. As discussed, we have reviewed the period you were affected by the fault and have arranged a bill credit for the time your service was offline. We appreciate your patience while the fault was being investigated and resolved.

We are sorry for the inconvenience caused and thank you for giving us the opportunity to address your concerns.

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The ruble was straightforward but telephone was sliw

The installation was straightforward and worked no problem
The telephone was more of a problem and didn't go ahead on the date it was to transfer as the information on the installed box wasn't passed to the porting team,
So just 4 stars instead of 5

30 de setembro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hello Steven

Thank you for your review, we're pleased to hear that your installation was straightforward and that your broadband service was up and running without any issues.

We're sorry for the delay with the transfer of your telephone service and appreciate how frustrating this would have been. We apologise for the inconvenience caused and understand why this impacted your overall experience.

Thank you for your patience and feedback. We hope you're now enjoying your services, and if there's anything further we can help with, please don't hesitate to get in touch with our customer care team.😊

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

First Class

Excellent Service

11 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hi Kevin

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear you received first-class service. Your kind words mean a lot to the team, and we're grateful for your support.😊

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fibrus connection

Although the engineers turned up tm2 hours early i managed to get someone home for them. They didn't know there had been a time arranged.
Engineers were very nice and made no mess and explained everything well

16 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hi there

Thank you for taking the time to share your feedback with us. 😊We are glad you enjoyed your experience overall and appreciate your kind words regarding the polite service and clean, thorough work provided during the visit.

We also acknowledge the inconvenience caused by the unexpected early arrival, and we will work to improve our scheduling communication to ensure appointments run smoothly in the future.

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

It was very quick and easy to get…

It was very quick and easy to get connected

15 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hi There

Thank you for the great 5-star rating! 😊 We are delighted to hear that setting up your service was such a smooth and speedy process for you. We truly appreciate your feedback and are thrilled to have you with us!

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The whole process

The whole process, from initial enquiry, to new connection was exceptionally smooth. My contact in their call centre explained the planned procedure extremely well and the connection date was agreed soon after. The connection team were great, were very friendly and were very competent in completing the job. 5 star job.

8 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hi David

Thank you for the great 5-star review. ⭐

We are delighted to hear that your experience was so smooth from your initial call right through to the final setup. It is wonderful to know that our support team explained everything clearly and that our installation crew was friendly, competent, and efficient.

We truly appreciate your positive feedback and are thrilled that you had such a great experience. 😊

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great communication and great fitting…

Great communication and great fitting team

9 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hi Barry

Thank you for the wonderful 5-star review! ⭐

We are delighted to hear that you experienced great communication and that our installation team provided excellent service. Keeping you well-informed and ensuring a smooth setup are top priorities for us, so it is wonderful to know our team delivered a positive experience.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback with us! 😊

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

The actual fitting was OK although I'd…

The actual fitting was OK although I'd told the sales guy I had an early GP appointment but still they rock up when I'm out...and then because I was the last job on a Friday and they had to drive back from the Lakes to Birmingham everything felt a bit rushed...
But the sales guy seems to have gone missing in action...promised me a back up battery no sign as yet...asked him for support when something wouldn't connect...no reply and then the technical helpline people were a chocolate teapot so I worked it out myself!

9 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hello Jeff

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your comments, as they help us identify areas where we can improve our service.

We are concerned to hear about the scheduling conflict regarding your morning appointment and the rushed nature of the installation due to the travel distance of our team. We also acknowledge your frustration regarding the missing backup battery and the lack of communication from our sales representative, as well as the unhelpful technical support you experienced when trying to resolve your connection issues.

We strive to ensure our staff provide clear, reliable support at every stage of the customer journey. While we're pleased you were able to resolve the issue, we want to ensure you receive the right assistance going forward. Your experience has been noted, and this example will be used as part of our ongoing coaching and improvement efforts to help us deliver a better service in the future.

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fast speedy service

Fast speedy service, ordered on Tuesday installed on Friday. All done online which was easy to navigate. Would recommend to any of my friends or family.

16 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hello

Thank you for the fantastic 5-star review. 😊We are delighted to hear that you found the online ordering process straightforward and that your installation was completed so quickly.

It is wonderful to know you had such a seamless experience from start to finish. We truly appreciate your kind recommendation to your family and friends! 😊

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service provided by…

Excellent customer service provided by Chloe. Nothing was a problem and she dealt with us extremely well! Thank you!

17 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hello

Thank you so much for the fantastic review.😊 We are delighted to hear that you received such wonderful support and that all of your needs were handled so effortlessly and attentively.

Providing seamless, friendly service is always our top priority, and it means a lot to know you had such a great experience. We will be sure to share your kind feedback with the team member who assisted you. 😊

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I got charged £198 without being told…

I got charged £198 without being told about it. It just came out of my bank account. I got told to send the eeros back which I did and got told I'd get a refund. Then someone else told me they didn't know if I would get a refund. Then I got told I'd receive my refund on Thursday or Friday. Then I get a call on Friday saying that was wrong information and they need to wait for accounts to receive the my money and then I'd get my refund even though it came out of my bank last Monday. Why would it take so long. I'm still waiting for my refund now.
All shocking service. 2 of the 3 different people I spoke to had a very poor attitude on the phone with me as well.

10 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hello Jake

We're sorry to hear about your experience and understand your frustration.

We would like to clarify that bills are issued by email before any funds are collected by Direct Debit, and we're sorry if there was any confusion regarding the charge. We also apologise for the conflicting information you received when contacting us about your refund request.

Once returned equipment has been received and a refund is approved, refunds are issued by bank transfer. This process can take up to 10 working days for the payment to be processed and for the funds to clear through the banking system before they appear in your account.

We appreciate that being given differing timescales and updates has been frustrating, and we're particularly sorry to hear about the level of service you received from some of our team members. This is not the standard of customer service we aim to provide.

Thank you for bringing your concerns to our attention. We apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience while the refund process is completed.

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have got WiFi after being let down by…

I have got WiFi after being let down by sky fibres very please staff thank you 👍

15 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hi Florence,

We are glad you enjoyed your experience with us. Thank you for your positive feedback about our helpful team getting your internet connected successfully. 😊

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service

All interactions have been professional and friendly. Service is fast and efficient and staff are excellent.

15 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hello Tony

Thank you so much for the fantastic review. ⭐ We are thrilled to hear that your interactions with us were friendly and professional, and that our team provided you with such prompt and efficient service. It is wonderful to know our staff made such a great impression on you. 😊

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Arrived when they said and carried out…

Arrived when they said and carried out an excellent job

22 de setembro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hello

Thank you so much for the wonderful review! 😊 We are delighted to hear that our team arrived promptly as scheduled and delivered an excellent standard of service.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback.😊

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The staff member on call was so…

The staff member on call was so helpful. I’m not happy with price increase though

17 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hi Alicia

We are glad our team member was helpful. We hear your feedback on our new pricing and appreciate you sharing your thoughts with us.

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

How quickly everthing went

15 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hi Seamus

We are glad you enjoyed your experience with our fast service. Thank you for your positive feedback. 😊

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Only 1 wk from signing up to getting…

Only 1 wk from signing up to getting installed. Installation (using existing pole) was quick and problem free. Performance is as expected. Would prefer not to be using the eero as I have my own mesh.

15 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hi Michael

Thank you for the 5-star rating. 😊 We are glad you enjoyed your experience with our swift setup process and smooth setup. Thank you very much for taking the time to share this wonderful five-star feedback.😊

Customers can use their own router by connecting it directly to the ONT, or by placing the eero in bridge mode and connecting their own mesh system. If you need any assistance with setup, our Customer Care team will be happy to guide you through the process. 😊

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service

Great service

25 de setembro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hello

Thank you for your wonderful review. 😊We're delighted to hear you had a great experience with our service. We appreciate your support and look forward to continuing to provide you with excellent service. 😊

Kind Regards
Customer Experience Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very quick and efficient

Very quick and efficient

8 de outubro de 2026
logotipo da Fibrus

Resposta da Fibrus

Hello Koinonia

Thank you for the great 5-star review. 😊 We are delighted to hear that you experienced such prompt and smooth service with us. Providing a seamless experience for our customers is always our top goal, and we really appreciate you taking the time to share your positive feedback.

Kind Regards
Customer Experience Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais