Fitment Industries Avaliações 

318
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The salesman answered all my questions made sure the wheels fit mounted and balanced them perfectly shipping was smooth and stressless. They came packaged beautifully not a scratch on them in a timely... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had bought some 18” XXR 559’s & they made it really simple to purchase. The interface was easy to navigate & all the different sizes & colors were right there. Since I was going up 2” on my rims I h... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Order a lower brace for my 2000 Impreza and was very happy with the product and how quickly they processed my order. They followed up with an email and provided tracking almost immediately. Will buy a... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Only order through these guys if you know what you’re doing. They ordered conical lugs instead of ball seat lugs for the wheels I ordered. They’re lucky I didn’t install them and have them loosen... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

318 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,3

Todas as avaliações

(318)

138 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Faulty equipment, wrong fitting, poor customer service.

Honestly I am completely outraged by this industry. I spend close to 2k on new rims and tires. Their mode is that they would get a perfect fit for my car. Well that’s completely wrong. I installed my shipment and within two days started swing problems. I reached out immediately and customer service basically told me that it was all my fault. That they did everything right. However, how could it have been my issue? No way, so I kept trying to file a claim to get this issue resolved even though customer service told me that it would be a waiste of time. Even though I spend almost a month trying to file my claim. I wanted to go one for both rims and tires, but the worker only allowed me to do it for the tires. After almost a month I was able to file a claim and guess what, they approved my claim and shipped me new tires. However same thing happened like with the first ones. Because the rims are also the issues. But they never let me submit a claim. Now I have 2k less on pocket, no rims, no tires, and still need to buy new ones again.

They kept offering me 20% off to buy a new set. But for what? For me to give them my business one again for more faulty equipment??? I rather just return it all get my initial 2k and my time.

This company is a complete pain and they do not back up their products. I wouldn’t recommend anyone buying from here.

1 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

We’re truly sorry for the frustration and time you’ve spent trying to get this resolved. There may have been some confusion regarding the claims process, as tire and wheel warranty claims must be submitted separately to their respective manufacturers. We are able to assist with warranty claims for both the wheels and tires, but each must go through the appropriate manufacturer for review. We apologize if this was not clearly explained and understand how frustrating it is to feel like you were going back and forth without a resolution. Our management team will in be in touch.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I would highly recommend fitment to…

I would highly recommend fitment to anyone looking for quality parts and excellent service. My experience with fitment was great the site and ease of access to ordering was great. Highly recommend!

2 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

Thank you for leaving us a stellar review!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent

Ordered wheels great service fast shipping. No issues with product. Will order again from this company

13 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

We can't wait to work with you again! Thank you for taking the time to leave your feedback.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The salesman answered all my questions…

The salesman answered all my questions made sure the wheels fit mounted and balanced them perfectly shipping was smooth and stressless. They came packaged beautifully not a scratch on them in a timely manner. I’m very happy and I couldn’t find a better deal anywhere looking for the best deal is my thing.

14 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

Thank you for taking the time to leave us a stellar review!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

They have a good selection of wheels…

They have a good selection of wheels and tires, the delivery was made faster than they expected, the packaging was all good and nothing arrived damaged. 10/10 experience all around.

25 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

Thank you for choosing us for your build!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Everything came a week before expected…

Everything came a week before expected delivery date, all extras were accounted for and nothing was damaged. Everything was packed great, and was exactly what was described and fitment was better than expected.

28 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

Devon, we are thrilled to hear about your positive experience.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Order a lower brace for my 2000 Impreza…

Order a lower brace for my 2000 Impreza and was very happy with the product and how quickly they processed my order. They followed up with an email and provided tracking almost immediately. Will buy again from them and recommend their business.

10 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

Thank you for leaving us a stellar review! We look forward to working with you again.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Happy newcomer

I normally only leave a review if I had a really bad or really good this was really really good. Im completely new to rims and fitment stuff like that i got a 2010 chevrolet camaro ss recently my dream car but the tires was horrible and one rim had a bad wobble to it anyways finally said forget it its my dream forever car that ill never sell so instead of buying 1 stock rim I work hard im going all out so fitment was what came up for newcomers like me found some xxr's and a nice set of toyos and they was there the whole way helping me also since im down to one car the way things was going I thought I was going to have to cancel the order and just go to a shop so i could get them quicker since im getting spacers and stuff put on anyways. because it took some time for my order to ship not bad I had just ordered the day before a holiday and that made things slower not there fault but I had got a personal phone call from someone there I really wish I could remember there name but they call heard I was down to one car and since I did want the tires and rims he expedited my order at absolutely no cost to me that was Monday today is Thursday and I just got them off the FedEx truck they will have a customer for my next purchase that being suspension getting me coilovers soon so think you again you made a newcomer to the world of rims an tires. VERY HAPPY

31 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

Jamie, we are thrilled to hear about your positive experience!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had bought some 18” XXR 559’s

I had bought some 18” XXR 559’s & they made it really simple to purchase. The interface was easy to navigate & all the different sizes & colors were right there. Since I was going up 2” on my rims I had to buy tires & Fitment Industries gave me a good deal on the tires while also balancing them for free. They also came in a day earlier than expected which was nice. I would recommend buying from them.

14 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

Thank you for taking the time to leave us a stellar review!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

A real review, beware of their fake 5 star reviews.

Beware of what appear to be fake or misleading reviews on Trustpilot. My experience with this company was absolutely unacceptable.

I placed an order through their website, and despite the item being advertised as shipping within two days, it took them nearly THREE WEEKS to ship it.

This is not simply poor customer service. There is an actual federal consumer-protection regulation addressing this exact situation: the Federal Trade Commission’s Mail, Internet, or Telephone Order Merchandise Rule, 16 C.F.R. Part 435.

Under 16 C.F.R. § 435.2(a)(1)(i), a seller advertising a specific shipping timeframe must have a reasonable basis for expecting that it can actually ship the merchandise within that stated timeframe.

More importantly, under 16 C.F.R. § 435.2(b)(1), if the seller cannot ship within the advertised timeframe, it is required to notify the customer of the delay and clearly offer the customer the choice of either consenting to the delayed shipment OR cancelling the order and receiving a prompt refund. That notification must be provided no later than the originally promised shipping time.

The FTC’s own published compliance guidance even gives the example of a company advertising shipment within 48 hours. According to the FTC, if the company cannot meet that timeframe, the required delay notification must also be provided within those 48 hours.

I was not given that required opportunity within their advertised two-day shipping period. Instead, the order remained unshipped for weeks.

The Rule also states in 16 C.F.R. § 435.2(c)(5) that when a seller fails to provide the required delay/cancellation option and also fails to ship within the applicable promised timeframe, the seller must deem the order cancelled and provide a prompt refund.

I ultimately chose to cancel the order because they had already taken substantially longer than promised to ship the merchandise. I clearly cancelled the order in writing and sent THREE separate cancellation emails.

After one full day of receiving my three cancellation emails, they still proceeded to ship the product that I had clearly cancelled.

I returned the item in good faith because Tara, their customer service representative, told me by email that I would receive my refund. After all of that, they still had the audacity to deduct a restocking fee AND shipping costs from my refund—for an order that I had already cancelled before they chose to ship it.

The entire situation took nearly THREE MONTHS to resolve and involved roughly 40–50 emails back and forth. This was an unbelievable waste of time over a problem that should have been resolved when the order was cancelled.

Save yourself the headache and do not do business with this company. I strongly recommend researching other customers’ experiences as well, including the numerous complaints and discussions on Reddit concerning their business practices.

Anyone who wants to independently verify the federal regulation I am referring to can look up FTC Mail, Internet, or Telephone Order Merchandise Rule — 16 C.F.R. Part 435, particularly § 435.2.

I have the emails, cancellation requests, shipment timing, order records, and customer-service correspondence documenting what occurred.

30 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

We’re truly sorry to hear about the frustration and time you experienced with this order. Our website provides estimated shipping ETAs, which can unfortunately be delayed by manufacturer availability or unforeseen circumstances. We also allow a 24-hour grace period for order cancellations; after that period, a restocking fee may apply depending on the order’s status.

That said, we understand how frustrating it would be to experience extended delays and difficulties throughout the process. We were unable to locate an order under the name provided in this review, so we’d appreciate the opportunity to look into the specific circumstances and better understand what happened. Please reach out to our team with your order information so we can review this further.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I placed an order with Fitment as they…

I placed an order with Fitment as they are in my backyard. Had read many positive reviews. My order started out as 4 wheels, Tony texted me & asked if I would like a set package, so we agreed on that. 2 wheels showed up with no tires. Contacted Tony & he was going to then ship 2 loose tires along with mounted rears & knocked a few $$ off to have mounted. Then I receive a pallet of 4 wheels, all mounted, with the incorrect tires for the front. Now I have to sign a promissory note & package the incorrect items along with the original wheels that were sent! Meanwhile they have had my money & I have no value. They are prompt in responding, although seem to be BOTS. The lady in customer service was very nice tho & got me in the right direction. By the reviews hopefully this is a one off. I think had Tony ever called would have been worked out quickly.

23 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

We apologize that your experience with us was less than stellar. We'd like the opportunity to take a peek into what went wrong and hope to get a resolution your way asap. If you could, please reach out to us at wheels@fitmentindustries.com with the subject line "ATTN Customer Service Manager", or give us a ring at (920) 764-8782. Thank you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

All good

All good! No issues as everything was great

4 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

Scotty, thank you for taking the time to leave us a review!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Website is very convenient and great selection!

Website is very convenient, shows you what fits your car stock vs aftermarket. I was afraid to order because of the size of the delivery however after voicing my concern they shipped my order via FedEx and it arrived 2 days early and delivery went off without any problems. They made sure I had everything I needed for installation. Very good experience I will be using them again in the future now that I know what to expect. They take the long wait out of going to a local shop and dealing with their local inventory.

2 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

Thank you for the great review! We’re glad we could make the ordering and delivery process easy and ensure you had everything needed for installation. We truly appreciate your business and look forward to helping you again in the future!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sold me the wrong size and offset…

Sold me the wrong size and offset wheels for my car and then would not take them back because they said there were marks showing I mounted tires when I did not. Horrible company.

9 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

We apologize that your experience with us was less than stellar. We'd like the opportunity to take a peek into what went wrong and hope to get a resolution your way asap. If you could, please reach out to us at wheels@fitmentindustries.com with the subject line "ATTN Customer Service Manager", or give us a ring at (920) 764-8782. Thank you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Spare Tire Blues

Truthfully, I haven't heard of Fitment Industries prior to making a purchase. My sister-in-law had limited mobility with her car as she did not have a viable spare. After doing research on the proper full size wheel to fit her Buick LeSabre, which previously utilized a temporary "donut" type spare, I found the Fitment Industries website. I was bale to match up a wheel, ordered it for her and had it shipped directly to her. The delivery was made in a couple of days and many days ahead of the estimated delivery date. I also, sent her the instructions as per the website to check fitment before mounting a good used tire. The wheel was an exact fit and she now has a full sized spare which will give her peace of mind when traveling long distances and also, better safety if she were to have a flat and use the spare. I don't know how many times I have seen people driving on temporary spares at full highway speeds and continuous use until they could get their tires fixed. I have seen a lot on the highways, and understand that they may be financially strapped, but it is not safe practice and risks not only themselves but other motorists as well. Thankfully, there are websites available to go through and make a purchase that works right the first time!
Red Rickard
Jewett, Texas

23 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

Red, thank you for choosing us for your build! We are happy to hear about your experience!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I purchased a set of rims through a…salesman from fitment industries

I purchased a set of rims through a salesman named Dylan. he "guided" me through the process of fitting new rims on my ride. He assured me that they would fit on my good ol 235/40/18 with no rubbing because I'm running stock suspension. well, the rims came in so I went to my local shop who has been in business for at least 30 years and my tires are rubbing against my rear quarter panels which chipped the paint right off. I sent an email and the "Lead" got back to me with a huge slap in the face by offering me 100 dollars to my debit card or 150 dollars store credit. lol on nearly 1000 dollar rims plus labor and now it's tearing up my quarter panels? lol. NO..100 dollars is NOT ACCEPTABLE!!!! I recorded audio and I also have text/email documents. fitment industries doesn't care about their customers. they just want to get paid. please take my advice and steer clear. I am going to fight this case and get a new set of rims elsewhere if I win. Ps....I am on disability. I saved a little bit of money each month and my parents helped me out a little bit. Do you understand how hard it is for me to save money for something that I needed and still need because of your mistake? Ummm...NO!!!! You are heartless.

UPDATE

Fitment industries replied to my review stating "the tires themselves were not making contact" which makes no sense because they are in fact making contact with my quarter panels which is causing more damage. I was told by a salesman named Dylan that it would fit with my previous tires without issues. They also stated that they will be reaching out to me directly to further review the situation and work towards the best possible solution but the company has a bad reputation for not working with customers and will not admit that they're wrong. This is something I can't let go and I have a lot of people who will vouch for me. Papers are going to be filed today. I didn't want to go through court but the company left me no choice and I have all of the paper documents and phone calls recorded. Thanks a lot for misguiding me Dylan 🙄

Another Update

I was told by geena or gina that I would be receiving a refund and they would send me boxes to ship the rims back as soon as I buy rims from fitment industries or another company. I was clear when I said that I wasn't going to be purchasing from fitment industries ever again. Gina or Geena then blamed it on my tires. Lol I'm running 235/40/18 with stock suspension and my quarter panels are getting destroyed. The salesman (Dylan) assured me that the tires would fit with no issues and even tried selling me 235/40/18 but I told him my tires are new and all I needed were the rims. He said 35 offset would be fine. My old setup had 45 offset. Geena or Gina called me today and told me that I'm not getting a refund because of my tire size. I can't believe Steve Hamilton is partial owner of this sh**ty company. I have all of the recordings and texts. You will lose in small claims. I can't believe I didn't see all of the horrible reviews until now.

Another note

I was asked by geena to take the reviews down but I told her not until they issue me a refund. Can we say bribery? See you in court

20 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

Hi Thomas - we'd like to clarify some details of this situation given where it currently sits. While we certainly understand your frustration, we reviewed multiple calls you had with our team, as well as any applicable email threads, or any other relevant info. After review, we didn't find any specific conversations regarding fitment of those wheels. More over, given you purchased the tires you referenced elsewhere, we can't confirm fitment 100% guarunteed in that situation regardless. Additionally, we make it clear at multiple points pre-purchase that a return will be denied once a) tires are mounted to the wheels, or b) product is driven on, of which both happened in this case.

While we always want to help as much as possible, a return simply was not an option in this particular case. While we wouldnt normally offer it, we offered to compensate you back partially for the troubles, or discount replacement product of your choosing. Should you opt for those options or wish to discuss any of this any further with us, we are always happy to discuss this again in an effort of getting this situation resolved. Thank you

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Purchased rotors that they recommended…

Purchased rotors that they recommended to fit my vehicle I which they did not fit and then charged me restocking fee for return on items they claim to fit my vehicle but do not terrible return policy and fitment oversight

29 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

We apologize that your experience with us was less than stellar. We'd like the opportunity to take a peek into what went wrong and hope to get a resolution your way asap. If you could, please reach out to us at wheels@fitmentindustries.com with the subject line "ATTN Customer Service Manager", or give us a ring at (920) 764-8782. Thank you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

FI is reliable and user friendly! (3X customer)

This is the 3rd time I’ve used Fitment Industries and each time they’ve made the process easy from start to finish. The website is user friendly on a computer and a phone which is great. They package and ship wheel/tire bundles carefully and safely and they’re on top of communication and order updates! I always recommend people to check out FI :)
Thank you, again!!

22 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fitment Industries

Resposta da Fitment Industries

We look forward to working with you again!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais