Fubo Avaliações 

8.629
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,0

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

My experience with the automated systems and off shore support teams has always created aggravation and very seldom resolves the problem. When I finally access a live person the problem gets resolv... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Signed up trial viewing of an active game but signal kept stalling so I pressed record. When signal increased strength I tried watching but it pushed me back 10 mins of game time. So I felt I would... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great service, the PVR feature is a game changer. It's the cost that has let us down, and will look elsewhere. They should just create a soccer/football only package for $150 (EPL, Champs League, et... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Upset that I did not get any notice of a price increase on my account. Had to call to try and get an answer, fought through all the AI questions and responses which most of the time was just a repe... Ver mais


Informações de contato

3,0

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

9 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 48% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,0

Todas as avaliações

(8.629)

417 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

This service is workable

This service is not great. I bought the “Sports” package as I’m a World Cup and NFL fan. The soccer was good but whenever you go to fast forward or reverse it would buffer forever and the screen would go black making it impossible to know where in the action you would stop. And NFL network blocked the Buccaneers game as I live in the area but the sports package doesn’t offer Channel 8 which means no game for me tonight.

Edit: Updated to 3 stars as I looked at their reply and it was thoughtful/quick. I understand they are trying to run a business. I also saw that they gave me a promo last month of only $26 to continue to try the service. And lastly, I understand in market games have rules which Fubo has no control over. Just wish they would include local channels on their Sports lineup if games are moved to them.

13 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Hi there, we are sorry to hear about this experience. We would love the opportunity to look into your account to investigate this issue. Please see here for more information about speed requirements: https://support.fubo.tv/hc/en-us/articles/115002184828-How-fast-does-my-internet-connection-need-to-be.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Couldn’t use my retention offer on upgraded tier

I wanted to upgrade my subscription but was not permitted to use the retention bonus being offered on my account to the higher tier subscription. Seems like if there is a credit offered on my account, I should be able to use it for any of my subscriptions.

8 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Hi, we understand the confusion. Upon checking your account, we can confirm that we offered an $85 discount to allow you to keep your existing plan. Please note that this discount is plan-specific, so making a change to your plan would cause the offer to become invalid. We apologize for any confusion this may have caused and appreciate your understanding.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Not So Happy Now Mostly the service has been good until…N

Mostly the service has been good until lately. I used to get 4 full days of the PGA tournaments with my subscription. Now they have made a deal with ESPN for the first 2 days for which I now have to pay for also and the coverage is awful. So for what other sports are they going to do the same? I thought i was paying for full coverage when I chose their platform. No longer happy as I was.

6 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

ABSOLUTELY the WORST customer service…

ABSOLUTELY the WORST customer service I've EVER experienced. Nearly impossible to get a live body and absolutely REFUSE to correct THEIR OWN error or to refund the mistaken charge. There are other services available elsewhere!

Since Trust Pilot asks for details , then fails to provide a way to document issues, I will provide them here.
Really a simple request and a very simple solution is available.
In attempting to activate and setup a new account with FUBO, some channels were not initially available even though the service was actually turned on. In trying to receive the full subscribed menu, the online site did NOT show the account as active. With immediate desire for s specific event I elected to submit payment AGAIN (With hopes of resolving billing later).In the process, the Spanish version was inadvertently turned on. I now have ALL CHANNELS as originally requested, BUT they are now received ONLY in SPANISH. Endless hours wasted battling a totally disastrous Ai "customer service rep" resulted in endlessly repeated verbiage indicating that changes can ONLY be made at the end of the cycle (but the add on was immediate) and that NO REFUND is available. Now I must endure a whole month of foreign language programming and NOT receive a whole $4.99 refund , even though nitb was requested within minutes of the error.
A LIVE VOICE in customer service could have resulted in a happy customer.

1 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Hi David, it sounds like you were experiencing some issues with our self-service options, and we apologize for the inconvenience. We went ahead and removed the add-on that was added and issued a refund for that charge. However, we do see that your account is currently on an English-based plan. We will be sending a follow-up email to provide further assistance.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I been paying for my mom to be able to…

I been paying for my mom to be able to watch the mariner’s game and now all of sudden she can’t… so if ah can’t watch it I’m going to cancel this app..

28 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Hi Dondi, if your mom is in the local area for these games, they should be available. Please note that not all games will be available on Fubo. Enter your zip code here to find games: https://www.fubo.tv/welcome/gamefinder.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I liked the way the technician dealt…

I liked the way the technician dealt with the problem and we thought that it was all fixed and it was for a short time. But a couple hours later I'm sitting here watching television. I go to change the channel and we are right back where we were before I called. I am not getting the local channels out of Pittsburgh again. In all the years that I have had fubo TV, I have never had an issue until now, same television same me but something's wrong with fubo and I'm no technician. I just watched TV so if someone else is going to have to figure this out and get it fixed for me. If not then I got to go somewhere else and I don't want to do that. I like fubo and I want to stay with fubo but I got to be able to see the shows I want to see or it's a moot point.

24 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Hi there! Sorry you’re experiencing this issue. It looks like you’re using a mobile internet provider, which uses dynamic IP addresses instead of a static IP. This means your IP address can change and may sometimes be assigned to a location that does not match your physical location, which can cause your local channels to appear incorrectly.

We can help update your local channels. For more information, please see: https://support.fubo.tv/hc/en-us/articles/360020738652-I-m-receiving-the-wrong-or-no-local-channels-what-can-I-do

We’ve also escalated your issue to ensure your local channel adjustment is completed.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disappointed by the Billing

I only subscribed to Fubo to watch the final soccer matches for world cup. The first month cost me $59.93 including taxes, which seemed fair. However, the very next month my bill jumped to $98 including taxes.

That's a huge increase. The advertised price is misleading because the final bill ends up being much higher than expected.

I canceled my subscription immediately. If you're only signing up to watch a tournament or a few games, be aware that the price can increase significantly after the first month. I would not recommend Fubo based on my experience.

19 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Hi Jeny, it looks like you signed up with a promotional discount applied to your first month, which would explain the lower initial bill. More recently, with the return of NBC networks, an email was sent to affected subscribers outlining the pricing update and changes to their monthly rate. If you have any further questions, please review the following article for more information: https://support.fubo.tv/hc/en-us/articles/46604802430605-I-m-a-Fubo-Subscriber-Is-My-Price-Changing

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

NOT WORTH IT FOR CANADA

I spent the $31 for a month's subscription to FUBO so I can watch the Argentina vs. Spain FIFA game. Only to find out Canada is excluded from the FIFA games. Very odd because there were literally FIFA games in Toronto. They do "service" Canada, but I suspect that the selection is quite limited. I don't recommend FUBO unless you live in the United States.
UPDATE: Since Trustpilot doesn’t allow me to respond. I will update my review. First off, this is clearly an AI generated response. Secondly, you are charging $31.00 for “limited content”, as you state in your AI response. You will obviously keep my money for a service I will never use. Thank you FUBO.

18 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Hi Alex, we apologize for any inconvenience caused. Our content is available in Canada; however, there are general regional restrictions and content availability limitations that may impact access to certain programming. We appreciate your understanding and are always working to provide the best possible viewing experience within the availability of our content rights.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Sydney was super nice and informative…

Sydney was super nice and informative and helped me with my cancelation and request for refund so professionally. She represents what customer service is meant to be. Especially in these days! Thank you

17 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

One more reason the average consumer gets jobbed!

Like many of you I received the below email.

In my opinion Fubo attempts to act like a hero returning NBC to its service but then out of the generosity of their heart raises the already expensive service monthly fee by $15! One more reason the average consumer gets jobbed!
#onechannelforfifteendollarsmore
-----------------------------------------------------
Important Account Information
Dear Subscriber,

We are excited to announce that NBC is coming back to Fubo!

You already have access to Bravo, Telemundo and Universo! In the coming weeks you will also get your local NBC channel & NBC Sports Network.

In addition to Sunday Night Football you’ll get national NBA games, Sunday Night Baseball, English Premier League, Notre Dame football, WNBA and much much more!

Unfortunately in order to keep up with our increased content costs we have to pass some of it along to our subscribers. Once NBC is available in your area the base price subscription for your Pro Monthly plan will be priced up by $15/month, on your next bill cycle.

If you have any questions, visit our help center.

Thank you,
The Fubo Team

17 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don't do it!

Don't do it!! Try any other channel instead. This one is imposible to close the account. The only option they give you is trough a 3rd party, they charge you 22 dollars "to close it" just to keep charging you for it. Charges go all the way up to 86 dollars. Worse channel I've ever seen.

16 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Hi Yazmin, we offer several ways to cancel your subscription and would never recommend using a third-party service to do so. You can find the available cancellation methods here: https://support.fubo.tv/hc/en-us/articles/360021527991-How-do-I-Cancel-My-Fubo-Subscription. If you need any additional assistance, please reach out to us directly at 844-441-3826.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Misleading

i seen a link to get a free trial but wrong! they had me to enter the email before seeing the plans and "trials" but when i got on the platform, there wasn't. And now if they ever offer one i will never be able to see if i want to browse what they have. Good setup!! genius now they can erase a chance to give a free trial but the trial was the first month was $64 and they can sell my email. very clever. Thats a way to make money without having a customer. i don't even know what shows or movies are on it.

14 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Hi there, your experience is important to us, and we’re happy to assist with any questions you may have regarding our trial periods. If you would like to request the removal of your personal information, please follow this link to review our Privacy Policy: https://legal.fubo.tv/policies/en-US/?name=privacy-policy. You can also reach out to our support team at 844-441-3826 for further assistance.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT SIGN UP FOR THIS COMPANY!

This company started charging me for services after I received confirmation that my subscription had been cancelled, then gives no authority to their live call representatives to make amends or resolve the situation. Each time, the call representative indicated they would "escalate" my case to the billing team, then I get a copy-and-paste response denying my claim that contains no information I stated in my phone calls. I had to dispute the transaction with my bank because the final representative I spoke with told me that once they deny a claim, they will not look at the case and reconsider no matter the circumstances. Very frustrating, time consuming, and a horrible company policy that tries to get customers to just give up since they can't actually speak with someone who can help.

7 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Hi Amelia, after reviewing your account, we can see where some confusion may have occurred. Your account was terminated on June 24, 2026. However, on July 3, your Samsung TV logged back into the account, which reactivated the subscription, and the account has been actively used since then. Because Fubo is a prepaid service and the subscription has been consistently used following the reactivation, your request for a refund has been denied.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Predatory billing practices

Predatory billing practices. Singed up for 30 day free trial and was charged about $80 24 hours later. A couple days later a monthly charge hit. Roughly $160 charged in the first 3 days of a 30 day "free" trial.

5 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Hi Chris, Fubo has never offered a 30-day free trial. Our free trials range from 1–5 days, and the trial length is displayed during the sign-up process before you subscribe. The only 30-day offer available is a Best Buy promotional offer, which is provided to eligible customers who have recently purchased a qualifying TV from Best Buy.
If you need any additional assistance, please contact us at 844-441-3826.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Devastating experience

Devastating experience, frustrated and very much disappointed with FUBO. Stay away from them . They’re saying that I should cancel before my trial date but no options to do that . They’re saying I’m using my subscription but I have my fox1 for FIFA. ticket #8016236
That’s completely false . Request #7985092 was called on the 15th which is a follow up call already because I called on the last day of trial and the 22nd will be the third follow up call. That’s completely false

30 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Thank you for reaching out. Upon reviewing your account, we can confirm that your free trial began on June 2, 2026, and ended on June 7, 2026. We do not see any cancellation attempt until June 22, 2026. As outlined in our Terms of Service, Fubo is a prepaid subscription service. Since the account remained active and was used throughout the entire billing cycle, your account is not eligible for a refund. Your subscription has been set to cancel and will terminate on July 7, 2026. You will continue to have access to the service through that date.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not sign up for the free trial

Do not sign up for the free trial. They make it incredibly difficult to cancel the subscription and you will get charged for a TV service that really isn't that special. It's over priced and a scam.

29 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Hi Jared, we offer many ways to cancel: https://support.fubo.tv/hc/en-us/articles/360021527991-How-do-I-Cancel-My-Fubo-Subscription. Please reached out at 844-441-3826 if you need further assistance!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Good service but very expensive

Good service but very expensive. My rate went up about 40% without notice and Fubo makes it impossible to cancel their service. I guess I will have to block the payment

1 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fubo

Resposta da Fubo

Hi Micheal, we understand that a price increase can be frustrating. We recently emailed all active subscribers with details about the price change, including the return of NBC networks: https://support.fubo.tv/hc/en-us/articles/46604802430605-I-m-a-Fubo-Subscriber-Is-My-Price-Changing. If you'd prefer to cancel your subscription, we offer several easy ways to do so: https://support.fubo.tv/hc/en-us/articles/360021527991-How-do-I-Cancel-My-Fubo-Subscription

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This company deals with your issues quickly

This company deals with your issues in a professional and competent manner. Quick wait time and rapid solution. Their automated system handles most issues however their human backup is a great additional resource.

28 de junho de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais