Gentle Paws Supplies Avaliações 

272
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

My cat has definitely improved after one month of using the calming collar. The attacks on his sisters are greatly decreased, but he still does it occasionally. We found that Feliway didn’t work on it... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have to admit, I was very skeptical about the cat calming collars. We've tried Feliway and a variety of other pheromone products, but none of them seemed to help our cats urine marking and territo... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Calming cat collar, has stopped our 12 year old cat from daily urinating in numerous places around the house. Overall product is good, delivery is very slow and tracking abysmal

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Good product so far, I purchased them for my two anxious cats and have had a calming effect after a few days. Slight issue with one collar but have had excellent customer service who are sending out a... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de suprimentos para animais de estimação

Escrito pela empresa

Welcome to Gentle Paws Supplies, your premier destination for top-quality cat essentials. Discover our extensive range of cat supplies, including cozy beds, comprehensive car safety kits, engaging toys, and stylish accessories. Enhance your cat's comfort and safety with our thoughtfully curated collection. At Gentle Paws Supplies, we prioritize your pet's well-being with products designed for ultimate satisfaction.


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

272 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 97% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(272)

228 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Content cats, happy Mama!

I ordered the collars out of desperation when my Maine Coon did not readily accept my much smaller rescue cat. The collar helps keep her mellow and although acceptance has been slow to come, by the time I put on the second collar I saw them touching noses! I intend to keep these collars in my arsenal of tricks to keep my cats happy and content.

19 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

Thank you, Laura! I’m so happy to hear the collars are helping your cats gradually accept each other and feel more content at home. 💜

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If a negative star was available

If a negative star was available, I would give it that. The collar didn't work, my cat actually got more aggressive. I bought directly through the company because they offered a money back guarentee. I bought 3 and got one free for $64 with high hopes. I had to send 3 back at my own expense with a week to get any response from customer service. After over a week with it being shown delivered, they responded with I would get a refund when they received it (although they already had). Two weeks later they email that they will refund $32. This is half of what I paid. The customer service is terrible, the product is terrible. Buyer beware!
Edited---I used one of the 4 collars that I bought and returned 3 so you didn't refund correctly. I stand on the horrible customer service since you can respond to a negative review in minutes when it has been taking you weeks----AGAIN BUYER BEWARE
My information is not false. I returned all but one collar so if you say I ordered 6 then you only sent 4 and again are misrepresenting yourself. I would never spend this much time on a false review! My experience is true and valid and you have been terrible to work with!

15 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

We’re sorry you were unhappy with your experience. You were informed in advance that only unopened collars are eligible for return, as clearly stated in our return policy. Since 3 of the 6 collars were used, the refund of $32 covers the 3 unopened collars returned. We understand there may have been a misunderstanding, but the refund was calculated correctly according to our policy.

EDITED: Your information is misleading. We responded to all your emails and questions within 48 hours maximum. Today alone, we responded to you three times before you posted this review. You ordered 3 boxes containing 6 collars, not 4, and the refund for the 3 unopened collars returned was calculated correctly. Please refrain from sharing false information.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

These collars are fantastic

These collars are fantastic. Had the diffusers which were great but these are so much better as they go with your cat wherever he goes, instead of just the certain rooms that have plug ins.

8 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

Thank you, Jacqueline! We’re so happy the collars are working well for your cat 💜

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I have made 2 orders on the 24th of…

Update 2: I have received a full refund of both my orders and customer service answered my emails. I updated my review to 4 stars. 5 stars would have been if I got the products. Thank you.
Update after your reply here: Since I don't have any more emails from you, I have sent you a reply from the last email that I have sent you, sent you another email since customs are charging me with taxes.

I have made 2 orders on the 24th of July and it's August 17th and I didn't receive the collars. It is sent from China, if I knew this I would not have put my orders and simply order from Amazon where there is a ton of choice without the hassle. Plus the package is now stuck in customs. I have contacted customer service that told me to send them the emails claiming that my orders were stuck in customs, I did and never heard a word from them again, it's been a week! It's not worth the trouble!!!! Don't order from this company if you are in the EU!

24 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

We’re very sorry for the delay and lack of follow-up, Rita. This is not the experience we want for our customers. Please reply to our email so we can investigate both orders and resolve this promptly.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Early days but so far I can’t believe the results!

It’s only early days trialling the collars, and I honestly wasn’t expecting them to work. However! We have 13 cats -fosters and rescues and we’re well set up for it with a huge catio, self cleaning litter trays and large house. I wanted to try and settle my 4 big boys down as they weren’t getting along and they would mark and fight, especially if we had a neighbourhood cat come into our yard. Over the years, I’ve tried everything. I mean, EVERYTHING. Nothing worked and we have been debating euthing 2 of the boys as they can’t really be rehomed and we were at our wits end. Out of desperation, I ordered the gentle paws collars, thinking they would do nothing.

I’m so happy to report that I’ve been proven wrong! 3 of the boys tolerated the collars immediately, even though I thought the strong smell would put them off. 1 boy wouldn’t tolerate the collar at all, but he is the one I figured wouldn’t get on with it. The other 3 are like totally different cats! After a few days of using them we’ve not had a single mark or fight. The boys are all calm. I was in total shock earlier today to see two of the biggest enemies sleeping next to each other on the bed. They have barely tolerated each other in the same house previously! At first I thought they must just be a bit drugged, but they were Adler and engaged when I went to check on them.

For the one who hasn’t tolerated the collar, calming the others down has been enough for him. And keep in mind, these are cats who have never worn a collar, so 3 out of 4 accepting them immediately is outstanding odds in my eyes.

I’m hoping I won’t need to update this review in the future to say it was just a lucky couple of days. At this stage, I feel like we might have won the battle. I’ve already told my vet about it so she can recommend them to anyone else who is having problems. I realise they won’t work for all cats, but I think we’re a pretty good case study, given the state that these cats were in when they came to us, and how many we gave. So far, I would totally recommend giving them a shot if you aren’t sure.

11 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

Thank you for sharing your incredible experience! We’re so happy the collars have already brought calm to your home and helped your boys live more peacefully together. Seeing former enemies sleeping side by side is truly wonderful. We hope the positive progress continues, and we deeply appreciate your recommendation to your vet. 💜

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Only onto the second collar since…

Only onto the second collar since yesterday. I have noticed an improvement of
about 90% but only towards the end of the first month. Hoping going forward it will be 100% 🤞🏼🤞🏼

8 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

Thank you for sharing your progress! We’re delighted you’ve already noticed such a significant improvement and hope the positive results continue with the second collar. 💜

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I’ve finally had a break from cleaning…

I’ve finally had a break from cleaning up cat pee all over the house. This was my last ditch effort to sort the cats out and I can hardly believe it. The collars really do work.

7 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

We’re so happy to hear the collars are working for your cats and making such a difference! Thank you for sharing your experience with us. 💜

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My cats are not stressed out when…

My cats are not stressed out when traveling. This was a good decision to order them before our trip. The didn't have any issues with the collar itself and they were relaxed during the whole trip and coming back. I'm definitely ordering again.

2 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

We’re so glad the collars helped your cats stay relaxed throughout your trip! Thank you for sharing your experience, and we truly appreciate your support. 💜

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

My cat is no longer as spicy

My cat is no longer as spicy! He kept attacking the older cat but this has really helped. Only downside is he keeps chewing the collar and tightening it himself so have to check this daily.

5 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

We’re glad to hear the collar has helped with his behavior! Please make sure you can comfortably fit two fingers between the collar and his neck, and cut off the excess breakaway sections after adjusting it to help prevent him from chewing and tightening it. 💜

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Brilliant product

I am a vet nurse of over 43 years and was a skeptical of this product as I had been using another brand with zero response. I have 6 cats and my youngest started urinating on floors and anything eft on the ground, she was also antagonising the rest of my cats, so I bit the bullet and bought both the diffusers and the collars. I may have to stop using the collar as she is now extra affectionate to the point where I can't get my work done (home office) due to her constant demands to be picked up. Thankfully her inappropriate urination has stopped so that eases my annoyance but maybe you need to add a caveat that cats may become extra loving on your boxes.

3 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

What a wonderful update! We’re thrilled to hear how much of a difference the collars and diffusers have made for your cats, especially your youngest. We may need to add “extra affection” to the list of possible side effects! 💜 Thank you so much for sharing your experience and for trusting our products.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing!!!

25 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

Thank you so much! We’re thrilled you’re loving the product and truly appreciate your support! 💜

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I purchased the collars and didn't work and it is really hard to get your money back. Just say NO!!!

I purchased the collars and didn't realize that it was a subscription that I entered into. The collars didn't work for my cats. They made one sneeze and the other got tangled up in to since the collar wouldn't stay tight. I reached out to return them during the 30 day window since they didn't work asking to return them and cancel the subscription. They would only take back collars that had not been used and they want to charge me extra since I apparently got a discount since it was a subscription. I truly believe that they have deceptive advertising practices. How can you have a satisfaction guarantee but only offer a return for an unused product. How can you be satisfied with something you haven't tried? Why would you keep a subscription for something that doesn't work?

28 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

We’re sorry to hear about your experience. We want to clarify that customers can choose between a one-time purchase and a subscription before adding the product to their cart. When a subscription is selected, the recurring delivery frequency and charges are displayed during checkout.

Regarding our 30-day guarantee, we accept returns of unopened collars for a refund. The difference mentioned applies because the initial order was purchased at a discounted subscription price rather than the regular one-time purchase price. We appreciate your feedback and are always working to make our policies and purchasing options as clear as possible

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM !!!!!

SCAM !!!!!
They take payment, never send a product. I have emailed 8 times... no responce, not even a bot. I messaged through facebook and Instagram and they ignored and blocked me.

DO NOT WASTE YOUR MONEY!!!!!!

18 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

We’re sorry for the frustration. After reviewing our communication logs, we can confirm that your messages and emails were responded to, and your order was successfully delivered just one day after this review was posted. We also did not block you on social media. Meta may automatically restrict or filter comments it identifies as spam or containing inappropriate language, which is outside our control. We’re glad your order ultimately reached you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Timidness Reduced

My use of the calming collars is probably slightly different to most.
I decided to get the collars because I own and run a cattery, there are several extremely timid, scared cats that stay and I thought putting a calming collars on them when they arrive may help them be less terrified during their stay.
So far I have only tried the collars on one pair of timid cats which have stayed with me previously, so I had a behaviour benchmark from the previous visits. The collars did seem to make the cats less scared, did not change their natural shyness, but it allowed them to sit in the open rather than under a duvet for their entire stay and they responded well to strokes, which previously they shyed away from and just got more scared.
I will need to test them with a wider selection of my clientele before being able to confirm they definitely make a difference, but the first example shows a good response.

12 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

Thank you for sharing your detailed experience, Glen! We’re delighted the collars helped the cats feel safer and more comfortable during their stay.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Kan det fungera

Alltså jag trodde inte alls på det här, men var lite desperat när en ny katt var väldigt osäker och anföll mina andra katter. Men nu, efter en månad , är det en sådan skillnad... Jag försökte på olika vis i fem månader före jag köpte halsbandet, så jag tvivlar på att det är tiden som spelar in.

28 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

Tack för din fina recension! Vi är så glada att halsbandet har gjort en sådan skillnad och hjälpt katterna att komma bättre överens. 💚

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have noticed an improvement in my…

I have noticed an improvement in my cats behaviour since using the collar.

27 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

Thank you for your review! We’re so glad to hear that you’ve noticed an improvement in your cat’s behaviour. 💚

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I am amazed at the change in my cat

I am amazed at the change in my cat! He would attack my other male cat and the fur would fly. I was genuinely concerned that he would really hurt the other cat. Both the boys are fixed and grew up together. I adopted a little girl (also fixed). Thats when he attacks started.All is calm in my house now. Kind of a miracle. this is the 3rd calming collar and I dont have to try any other.

24 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

Thank you for sharing! We’re thrilled the collar has brought calm back to your home and helped your cats live peacefully together. 💚

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I am not sure there is anything wrong…

I am not sure there is anything wrong with your product but we took in a very stressed rescue cat to mix with 2 very calm cats. She has not settled even with the collar but it is hard to tell because she does come to the humans for pats and purrs; just not to the other ats at whom she hisses and scratches.

20 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

We’re sorry she hasn’t settled yet. Rescue cats may need extra adjustment time, and the collar can take 2–3 weeks to show full results. Please continue gradual introductions and give her a quiet, safe space.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

It works!

I have a small Bengal cat that was handraised (mom died) by me. She has a few issues - spraying when stressed; pulling out her fur; randomly biting people; and fighting with her roommates occassionally. We are on second month: no spraying, her fur is growning back (she was bald in places), no biting and she actually allowed her roommate in her bed.

18 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Gentle Paws Supplies

Resposta da Gentle Paws Supplies

Thank you for sharing! We’re delighted to hear she’s calmer, happier, and getting along better with her roommates. 💚

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais