Blys Avaliações 

2.103
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Reggie was absolutely amazing! I was not sure about booking at our VRBO rental so far in the woods, but he showed up early and ready to take care of us. So relaxing and great pressure, just what we ne... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Paula is AMAZING! My session completely unlocked my neck, shoulders, and lower back which were causing me great discomfort. She worked through all my pain points with the right combination of pressure... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Booked two therapists - both here on time, set up quickly, well prepared and gave individual experiences for each client according to preferences. Be careful with your booking if you wish to claim r... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

So easy to use, clear and concise. Just register your details, select a date and time, the beauty/well being option you need which is all pre-priced, add any additional comments/requirements and submi... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contato

4,7

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

2 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,7

Todas as avaliações

(2.103)

410 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hajira was fantastic

Perfect pressure, very friendly. Will book with her again!

9 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Thank you so much for the kind words, Joseph! We're thrilled to hear you had such a wonderful experience. We'll make sure your feedback is noted, and we look forward to welcoming you back for your next session!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Post C section lymphatic drainage massage

I had an amazing experience with Ali as my lymphatic drainage massage therapist. I’m three months post C-section, and she really helped with drainage around my scar tissue. She brought everything she needed, explained the process in detail beforehand, and kept me informed throughout. I felt completely comfortable, and the massage was incredibly effective. I’ll absolutely be rebooking with her!

8 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Thank you so much for sharing this, Inaaya! We're so glad your lymphatic drainage session was such a positive experience, especially at such an important stage in your recovery. It's wonderful to hear you felt comfortable, informed, and well cared for throughout. We look forward to welcoming you back!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very good

Very good value, easy to book and good massage

6 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Thank you so much, Joshua! We're thrilled to hear you had a great experience. Knowing the booking was easy and the massage hit the mark means a lot to us. We look forward to welcoming you back soon!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Awesome massage

Awesome massage, best I have had. Great service also. Last minute request and no issues at all. Turned up on time and very professional.

6 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Thank you so much, Angela and Kevin!

We're so glad you had such a wonderful experience and that your last-minute booking went smoothly. Punctuality and professionalism are everything, and it's great to hear it all came together for you.

We hope to welcome you back again soon!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best massage in the comfort of my own home

Very easy to book using Blys app . Quick response and great communication .
Had the most fantastic massage with Christine ( she is the best ! ) in the comfort and convenience of my own home . Highly recommend

7 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Thank you so much for your wonderful review, Lyn! We're thrilled to hear the booking experience was smooth and that you enjoyed such a fantastic massage in the comfort of your home. That's exactly the experience we aim to create. We truly appreciate your kind words and recommendation!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Booking was easy and service was great

Booking was easy and service was great. Highly recommend

6 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Hi , thanks for sharing your feedback. Glad to hear that you loved your experience. Hope to see you again soon. Cheers! :)

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Very disappointing experience with…

Very disappointing experience with Blys, especially during our honeymoon.

We booked a 90-minute couples massage, expecting a premium and relaxing experience. One of the therapists was very good and completed the full 90 minutes. Unfortunately, the therapist assigned to me was very poor. The massage was uncomfortable, low quality, and he stopped after only 60 minutes instead of the 90 minutes we paid for.

This completely ruined what was supposed to be a special honeymoon experience.

What makes it even more disappointing is how Blys handled the situation afterward. They only refunded the 30 minutes that were not provided, which feels like the absolute bare minimum with a voucher of 25$ (On a over 400$ total price...). There was no real customer service, no goodwill gesture, and no proper acknowledgement that the experience itself was unacceptable.

From what I was told by the therapist, Blys charges a significant amount per therapist while the therapist only receives part of that amount. So the refund felt like they were simply covering the unpaid portion of the therapist’s time, while still keeping their margin and taking no real responsibility for the ruined experience.

For a company charging premium prices, this is not acceptable. The issue with Blys is that you may get a good therapist, but you may also get a very bad one — and if that happens, don’t expect the company to properly stand behind the service.

Very disappointing. I would not recommend Blys for any important occasion, especially not for something like a honeymoon.

24 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Hi Keryann,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your booking didn't meet your expectations, particularly during what should have been a memorable part of your honeymoon.

After you contacted us, we carefully reviewed the details of your booking. Based on that review, we processed a refund ($124) that went beyond the value of the undelivered portion of the appointment and also provided a goodwill voucher as a gesture of goodwill. We appreciate that this may not have changed how you feel about the overall experience, but we wanted to ensure your concerns were taken seriously and that an appropriate resolution was offered.

Blys is a platform that connects clients with independent wellness providers, and while we work to facilitate a positive experience for everyone, we understand how disappointing it is when a booking doesn't go as planned.
Thank you again for sharing your feedback. We value it, and if there's anything further you'd like to discuss, please reach out to us at hello@getblys.com.

Warm regards,
The Blys Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely mugged off

Absolutely mugged off. I put our an enquiry on their website for a massage. Someone came through as interested in the job. I didn't confirm it because he didn't have any reviews and I wasn't sure about it. The app then auto confirmed it. I went to cancel immediately and was told I would be charged £6.80 for cancelling a booking i never made. Today I have checked my bank balance and they have debited the full £74. This is the least relaxing wellness experi3nce ever.

5 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Hi Rosa,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry this experience has been stressful.

Upon review, we found that the booking request was made available to the first available provider rather than selecting a specific provider. As outlined during the booking process, once a provider accepts the request, the booking is automatically confirmed and payment is processed.

As the booking was cancelled after it had already been confirmed, a 10% cancellation fee (£6.80 ) was applied in line with our cancellation policy. We can confirm that the remaining amount of £68 was refunded immediately after the booking was cancelled. While the original charge may still be visible on your account as refunds typically take 3 to 5 business days to be reflected by your bank, which is why it may appear that the full amount has been charged. Our team also reached out to you via email to explain this and provide further details.

If you have any questions or if we can assist further, please don't hesitate to contact us at hello@getblys.com.

We appreciate your feedback and hope we'll have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

Regards,
The Blys Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy process and great service

Booking was very smooth and easy, even being so close to our event date, and our therapists were friendly and helpful - very happy to recommend working with Blys.

4 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Thank you so much, Ellie! 🧡 It's wonderful to hear the booking was smooth — especially with the timing so close to your event. That's exactly what Blys is here for. So glad the therapists made it a great experience, and we hope to be part of your next event too!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Awesome experience and great service!

Awesome experience and great service!! Highly recommend especially to pregnant women and mums!!!

3 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Thank you so much, Jade! We're thrilled to hear you had an awesome experience. It means the world to us that you'd recommend Blys to pregnant women and mums - providers on Blys take extra care to make every session safe and special. We hope to be part of your wellness journey again soon!
- The Blys Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A hot stone massage in your home

If you think having a hot stone massage in your home isn’t possible, then think again and book Angi (Sydney) through Blys.

Perfect this time of the year with the colder weather and an antidote for my chronic pain, stress, anxiety and poor circulation.

Angi is always punctual, professional, caring, attentive and shapes the session to meet my needs. I enjoy the carefully selected background music too.

2 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Thank you so much, Noel - what a beautiful review! A hot stone massage at home during the colder months sounds like exactly the kind of experience we hope every client gets to enjoy. It's wonderful to hear that Angi made the session so special - punctual, professional, and tailoring everything to your needs. We'll make sure she knows how much your kind words mean. See you next time!

- The Blys Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Laura is always happy & bubbly & does…

Laura is always happy & bubbly & does such a good job.

2 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Thank you so much for the lovely review, Wendy! 🧡 We're so happy to hear that Laura always brings great energy and skill to your sessions — she's a wonderful therapist and we'll be sure to pass your kind words on to her. We look forward to seeing you again soon!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wonderful massage experience

I had a massage with Tiffany Saylor in Winter Garden. She gave a great deep tissue massage and I would repeat

27 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Thank you, Shawn! Deep tissue with Tiffany in Winter Garden - sounds like exactly the kind of session worth repeating. So happy it hit the spot. See you next time!

- The Blys Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

What a wonderful service

What a wonderful service! I had my dog with me, so it was beyond convenient to be able to get a massage in my room. My masseuse, Annastasia, was truly gifted.She had her hands on me from head to toe (the Foot Massage was like a religious experience!). My feet are a DISASTER...they haven't felt this good in YEARS!!! I can't recommend this service highly enough...

29 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Hi Madame Queen! 🐾✨

Wow, this truly made our day - thank you so much for sharing! We're so glad Annastasia could take such amazing care of you (and that your pup got to stay close by!). A foot massage that feels like a religious experience? That's exactly the kind of magic we love to hear about. 🙌

Your feet deserve to feel incredible - and now they do! We'll make sure Annastasia knows how much her work meant to you.

Your next session is going to be just as good - we'll be ready when you are. 💆‍♀️

- The Blys Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Holiday Pamper Package Booking with Juliette

We booked a pamper package with Juliette for a group of 5 friends on a weekend away.
We all thoroughly enjoyed our session and appreciate the booking system to connect with such an amazing therapist.

27 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Hi T Garv!🧡

A pamper package for a group of 5 friends on a weekend away - that sounds like an absolutely amazing time! So happy to hear you all thoroughly enjoyed your session with Juliette. She's wonderful and it's great to know the booking system made it easy to connect with her.

We'll be here whenever you're ready for your next session!

- The Blys Team ✨

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Calming and relaxing facial

Calming and relaxing facial. Booking process is easy. Highly recommend.

28 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Calming, relaxing and easy to book - that's exactly the experience we aim to deliver every time! 🧖So happy the facial hit the mark, Blaize. We'll be here whenever you're ready for your next one ✨

The Blys Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing and extensive range of services…

Amazing and extensive range of services in the comfort of my own home. I love getting the massages and facials and have all been met with excellent and friendly staff

26 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Lisa, thank you so much for this - "amazing and extensive range of services" absolutely made our day!🥰 We're so glad the massages and facials have been hitting the mark, and that every provider you've booked through Blys has brought that excellent and friendly energy. That's exactly what we're here for. We'll be here whenever you're ready for your next one! ✨

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Andresa was amazing

Andresa was amazing! This was the second time I booked with her and both times have been awesome! Highly recommend to anyone looking for a great massage! It was super relaxing but also gave the perfect amount of pressure. I will definitely be booking with her again in the future.

26 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Thank you so much for the glowing review! 🙌✨.The fact that you came back for a second session with Andresa says it all - she really is something special. "Super relaxing but also gave the perfect amount of pressure" - that balance is exactly what a great massage should feel like, and we're so glad she delivered it perfectly both times. We'll pass your kind words along to Andresa - she'll be thrilled! Whenever you're ready for round three, we'll be here. 💆‍♀️

- The Blys Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Danmark værste tabervirksom blålys…

Danmark værste tabervirksom blålys rodercrundtbibdenbigenvsukkevetvtaber virksom hedvikkeven sel af fremtiden. fejl i overskiften der skulle stå blålys. som ikke er en del af fremtiden tværdigmod

27 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Hej Johnnie 👋

Tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse! Det ser ud til, at denne muligvis er blevet lagt på vores profil ved en fejl – Blys er en wellness-platform, der opererer i Australien, New Zealand, USA, Storbritannien og Canada, og vi opererer i øjeblikket ikke i Danmark.

Hvis du har haft kontakt med en anden virksomhed, vil vi anbefale, at du sender din feedback til dem, så de kan hjælpe dig bedst muligt.

Når det er sagt, hvis du har brugt Blys og gerne vil tage en snak, hører vi meget gerne fra dig på hello@getblys.com 💜

Venlig hilsen
Blys-teamet

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Kind and good massage

Steve was kind and my loved one loved her massage.

26 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Blys

Resposta da Blys

Hi, thank you so much for taking the time to leave this lovely review! 😊It's so wonderful to hear that Steve looked after your loved one with such kindness — that's exactly the experience we strive to create. We hope you both enjoy many more massages together. See you again soon!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais