GoodFoodDelivered Avaliações 

2.420
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

2,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Just received my order 7 weeks late! took ages to get a reply, contacted Inpost myself only to hear the parcel wasn't even there despite having been given tracking. Did get a refund for missing items... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered goods on 11 October. Notified on the 13 October that my order was on its way, but from what I can make out the delivery company has yet to pick it up. I emailed the customer services team on 1... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Took 8 days to arrive, two items replaced with stuff i don't want, no contact to ask if I wanted a replacement, wish I had looked on here before ordering 🤦🏻‍♀️😮‍💨, waiting to hear back from my ema... Ver mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Ordered various nuts and fruit, arrived minus the dried kiwi fruit. Emailed customer care and was asked had I had a substitution? Replied immediately that I hadn’t. Have emailed again since asking wha... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Produtos Saudáveis

Escrito pela empresa

UK's leading online retailer of Nuts, Dried Fruits, Olives & Other Healthy Snacks. All orders are picked & dispatched from our warehouse in London, UK - Delivered By Couriers.


Informações de contato

2,2

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

2 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,2

Todas as avaliações

(2.420)

51 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If I could give no stars I would.

If I could give no stars I would.! I haven’t received my refund after 5 weeks of trying. Even though I received an email to say it was being felt with. Now my emails are completely ignored.
This is an awful example of taking peoples hard earned money and not completing the transaction.

28 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don't expect a smooth transaction

It seems a trend with previous reviews but I have been waiting over 2 weeks now for a refund as items from my order were missed, the emails are incredibly slow and need constant reminders to even get a response and when they do it is clear they haven't read the previous emails my review would be better but until this issue is resolved it will remain as such.

18 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Placed an order for a type 1 juvenile…

Placed an order for a type 1 juvenile insulin dependent diabetic some raw dried pineapple they sent sugar coated pineapple. I contacted to say they had sent the wrong items. To get an email to say they have supply issues and they change with the nearest thing. I told them the order was placed for said diabetic and sugar coated pineapple is completely different to organic dried pineapple and can be very dangerous for a type 1 diabetic. To then get the same email as before. Never again. Be careful if you have any food allergies or concerns because from the email I received they can and will just change items the do not have and will not refund or replace

24 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don't resolve errors with orders

The largest part of my order, peanut butter pretzels was left out of my order and now 2 months later I still haven't had a refund

Do not trust this company to act appropriately if they make an error with your order

7 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

BUYER BEWARE…THEY TOOK MY ORDER WHEN IT…

BUYER BEWARE…THEY TOOK MY ORDER WHEN IT WASNT IN STOCK,IT, AFTER 3 WKS, AND MANY EMAILS THEY SAID NOT IN STOCK AND THEY WOULD REFUND ME…. IV SENT OVER 100 EMAILS, AND I STILL AWAIT THE REFUND.

SO NO GOODS & NO REFUND AND ITS ALMOST TWO MONTHS…. PLEASE READ OTHER REVIEWS BEFORE YOU ORDER……

23 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Awful Sevice advertising goods that…

Awful Sevice advertising goods that they haven’t got in stock then sending u what they want to replace items u ordered. There Sevice is rubbish no email reply no nothing good thing I placed order with PayPal jus waiting on a refund witch does take long but can wait AVOID AT ALL COST NOT VERY PROFESSIONAL AN HAV NO CLUE ABOUT BISNISS

11 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Impossible to contact and goods haven't arrived!

I ordered over £60 worth from this company and it was supposed to be next day delivery. I have a tracking number which states that Royal Mail were informed that the parcel was on it's way to them on Monday 15th January, it's now Friday 19th January. I have tried messaging them on FB, emailing them and have filled in a contact form on their website. There's no telephone number unfortunately. I now want a refund but I fear I will have to ask my bank for chargeback if I don't hear anything in the next cople of days. I won't buy from them again that's for sure. What a way to run a company!

12 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing fruit n nuts

Never used this company before, but I was after some tasty, healthy alternative snacks, for both me and my family , and I was after some fresh nuts for my squirrels I feed, and let me tell anybody out there that this place is outstanding, everything reasonably priced and things tasted fresh and healthy. Anybody who's had bad issues with this company before, need to get checked out, because I will not be going anywhere eles again apart from here, great nibbles, also tasty nuts, especially the dried banana and kiwi 😋, squirrels happy with there Brazil nuts, all sorted. If you've not tried this online shop before wait no longer , you definitely won't be disappointed, we all weren't. Thanx guys keep up the good work, another very happy regular custom. 🥰

15 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

My pre-Christmas order never arrived…

My pre-Christmas order never arrived after being given two dates. Contact was difficult and communication was poor. Eventually, contact was established and the lady I spoke to was very helpful and sorted out a refund immediately. Unfortunately I don't think I would use them again.

23 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have been trying to cancel my subscription

I have been trying to cancel my subscription for months. There is no link on their website . They know I want to unsubscribe but tried to tempt me with a special offer I don’t want. I last paid on 27 December for a delivery I didn’t want. I have blocked any payments to them with my bank. This is a shoddy nasty organisation. Today I received a delivery from them and gave it back to the postman. Outrageous to behave like this

12 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Food is good, service is meh

EDIT: After a week and a half of chasing, I was given my refund. I truly believe that this company was not prepared for the response from their Christmas ad campaign, as they were almost 5 stars until that kicked off. They may be better in the future.

The food is nice, but there is no guarantee you will get everything you ordered. The items aren't always labelled and delivery is slower than stated, which I assumed was because they were busy, but I realised they hadn't sent me part of my order.

Trying to get a refund is proving difficult. As of yet, they haven't acknowledged it. Customer Service is slow to respond and doesn't answer questions asked.

8 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought over £30 worth of stuff which…

Bought over £30 worth of stuff which royal mail delivered to the wrong place. Contacted the sellers and they told me I had to contact royal mail...
Since then they will not answer my emails and I have not received what I paid for.
I feel like I've been ripped off by them.

2 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

ORDER AT YOUR OWN RISK ⚠️

Ordered on 28th December with a 2-3 working day delivery. Despatched on 29th, arrived on the 6th January. 2 packets not sealed, 2 packets under weight, 1 packet not displaying ingredients or use by dates.
Two items were supposed to be fresh…. But after 8 days in transit - dare not even try.
I WILL NOT BE ORDERING AGAIN! Order at your own risk ⚠️

6 de janeiro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Company taking recurrent payment from…

Company taking recurrent payment from my mother with no clear way to cancel subscription. She has emailed and asked to cancel, had no reply and is being charged £18.99 each month for products she doesn’t want.

31 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Never use again!!!!!

Never use again!!!!!

Ordered fish last week……..to be delivered today!
Ready for a dinner party for tomorrow.
No communication, no fish, they did not answer the phone, no reply to my email. Still waiting but paid for it last week!!!!

Dinner party ruined!!!!

Thank you

29 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I had a really bad experience with an…

I had a really bad experience with an order recently and have exchanged emails with Alice in their admin department who offered an insulting 20% (about £6) partial refund to compensate for a missing item costing £2 to £3, an underweight item and then less than 50% correct items were received.
I asked how that figure was arrived at but have not had a reply since 21st November, despite several follow-ups. I can't understand the positive reviews for such a badly-run company, with only mediocre products, sent poorly packaged and labelled, with only a 4-grade Food Hygiene Rating and no contact phone number. Although I paid double the value of the goods I received, the amount of money involved is not so much the point as their inability to fulfil an order correctly, followed by very poor customer service that fails to rectify the situation so I am now reporting them to Trading Standards

1 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Bad product description

Ordered based on online product descriptions. The melon had to binned as it contained sugar and was not just dried melon. Asked for refund on just the melon but they flat refused.

8 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible Customer Service, Mediocre Products

Placed a fairly large purchase due to the Black Friday offers. Delivery was longer than stated and on arrival several products were crushed to the point of being just crumbs- the box was fully intact so this was clearly a packing issue of cramming as much as possible into thr box with no protective filling. Raised this with customer service and received a response stating it was damaged in transit when it clearly wasn't. No apologies no acknowledgement just fobbed off. Several of the products were OK but not worth the price and definitely not worth the roulette of whether they'd arrive in an edible condition. £50 badly spent and lesson learnt.

6 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais