Holmebiler Avaliações 288

O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Min familie og jeg ankom ret sent lige inden lukketid, men vi fik en super god service, prøvekørsel af bil og generelt en super god behandling. Det endte ikke i et salg denne gang, men det er be... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ing... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi købte vores VW Tiguan for to måneder siden, og vi har været meget tilfredse lige fra starten. Servicen har været i top, og vi blev mødt af en venlig og imødekommende sælger, som gjorde hele købso... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Concessionária

Escrito pela empresa

Det kan betale sig at investere i en brugt bil frem for en ny – så længe du vælger en forhandler, der prioriterer garanti og kundeservice og har øje for kvalitet. Vi er blandt landets mest ambitiøse og hurtig voksende bilforhandlere, med priser fra 80.000.- til 1.000.000.- skulle der være noget for enhver smag og pengepung. Vores ambition er at give vores kunder den bedste service til den rigtige pris, og det er uanset om du befinder dig i nord, syd, øst eller vest. Vi er friske med bytteprisen på deres bil, med markedets største og stærkeste finansiering og leasing muligheder. Lav rente, længere løbetid..


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

288 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 69% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Købet af brugt bil fungerede meeen

Købet af brugt bil fungerede meget fint. I forbindelse med købet tilkøbte jeg 4 vinterdæk på fælge til en pris af DKK 3000. Det var lettere brugte dæk, som skulle være helt i orden fik jeg at vide. Da jeg skal skifte til disse dæk, får jeg at vide af mit værksted, at de er fra 2014 og absolut ikke bør bruges rent sikkerhedsmæssigt da levealderen for dæk er ca 7 år. Jeg har været i dialog med Holme Biler for at finde en løsning og er også blevet tilbudt nogle andre dæk. Disse var fra 2016 og altså stadig for gamle i forhold til anbefalingerne. Det skal lige siges, at der ingen lovmæssige krav er omkring kørsel med dæk, der er af ældre dato, blot fagmænds anbefalinger. Desværre er vi ikke nået i mål med en alternativ løsning og jeg anser de DKK 3000 for tabt. Jeg synes det ville have klædt Holme Biler at tilbyde nogle dæk, som man kunne være tryg ved, alternativt refundere mig de 3000. Så til fremtidige kunder vil jeg anbefale, at såfremt der tilkøbes dæk, så sørg for at kontrollere alderen på dem.

5 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Hej Simon

Tak for din anmeldelse og for dialogen i forbindelse med dit køb.

Vi er kede af at høre, at du ikke har været tilfreds med de vinterdæk, du tilkøbte. Selvom dækkene er af ældre dato, vurderer vi fortsat, at de – ud fra både mønsterdybde og generel stand – er fuldt brugbare og sikre at køre på, da der ikke findes lovmæssige krav til dæks alder, men alene anbefalinger.

Da du gjorde os opmærksom på din bekymring, tilbød vi dig et andet sæt vinterdæk(kun 6 år gamle og ikke 9, som du beskriver) samt muligheden for at opgradere til et sæt helt nye dæk mod betaling af differencen. Vi forsøgte dermed at finde en løsning, der både imødekom dine ønsker og matchede dine behov.

Vi er naturligvis ærgerlige over, at vi ikke fandt en løsning, som du var tilfreds med, men vi takker dig for handlen og for din feedback, som vi altid bruger til at forbedre vores service.
Du er velkommen til at kontakte os, hvis vi kan være behjælpelige med andet.

Venlig hilsen

Holme Biler

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

God og tryg oplevelse

Ærlig beskrivelse af bilen
God dialog om betingelser
Leveret rengjort, nyvasket og poleret
God tryghed med FDM-attest og garanti
Alt i alt er tryg og god oplevelse ved købet af vores bil!

28 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A great feeling

We purchased a Kia Optima from here a few months back. Always thought of leaving a nice feedback. - We were met by nice people first over phone and later in person. Both the sellers and the mekanik.
Initially the car we went for was sold but knowing that we went there from afar we were allowed to try it out which we did after having tried the Kia Optima. We ended up buying the Optima which was delivered in pristine condition and special care, evident from the leftover car color and interior. (Great thanks)

We were specially pleased for being able to get so many answers but also having the car checked and go through all details of the report together. We even got very good tires and a great warranty. It was a good feeling then; it still is.

12 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hold jer langt væk fra det her firma

Hold jer langt væk fra det her firma. Vi købte en bil til 330000kr den var på reservetanken da vi hentede den. Det var en hybrid og hverken til prøveturen “som var bestilt “ eller da vi hentede den var der noget el på den. Så vi købte en bil vi aldrig havde prøvet el i. Smålighed på et højt plan.

18 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ringe hjælp

Ringe hjælp, ringe vejledning og ingen ansvar. Vil du føle dig tryg og handle med fagfolk som kan give god service og rådgivning, så det ikke her du skal handle. FUP!

22 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Vi er meget kede af at du har haft en negativ oplevelse af køb her hos os.

Du er mere end velkommen til at udspecificere jeres oplevelse hos os i en mail til info@holmebiler, således at vi kan tage feedback til os og forsøge at forbedre os.

Mvh, Holmebiler

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Alt stod klar på bilen


Alt stod klar på bilen, service og gennemgang af bilen
Vi er super tilfreds kun en anbefaling her fra.
Super fin service
Hjælp fra Alexander som også solgt os den fine BMW 330e vi har købt

7 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dårlig kundeservice

Jeg er ved at købe en bil, og siger fra start at de ikke må sælge bilen uden at kontakte mig, da jeg bare må eje den. Jeg får de sidste oplysninger jeg skal bruge torsdag middag, og da jeg er klar med pengene dagen efter, får jeg bare at vide at sælgerens kollega allerede har solgt bilen. Det godt nok dårlig kundeservice, hvis der overhovedet er tale om service.

26 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Hej Tobias,

Tak for din anmeldelse og for din interesse i vores biler. Vi er kede af, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger.

Hos Holme Biler arbejder vi efter et først til mølle-princip, da vi ikke kan reservere biler uden en underskrevet købsaftale eller indbetaling.

Vi forstår godt, at det kan være skuffende, når man havde set frem til en bestemt bil. Vi håber, at vi kan hjælpe dig med at finde en anden bil, der passer til dine ønsker, og du er altid velkommen til at kontakte os direkte.

Venlig hilsen

Holme Biler

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais