Holmebiler Avaliações 288

O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Min familie og jeg ankom ret sent lige inden lukketid, men vi fik en super god service, prøvekørsel af bil og generelt en super god behandling. Det endte ikke i et salg denne gang, men det er be... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ing... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi købte vores VW Tiguan for to måneder siden, og vi har været meget tilfredse lige fra starten. Servicen har været i top, og vi blev mødt af en venlig og imødekommende sælger, som gjorde hele købso... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Concessionária

Escrito pela empresa

Det kan betale sig at investere i en brugt bil frem for en ny – så længe du vælger en forhandler, der prioriterer garanti og kundeservice og har øje for kvalitet. Vi er blandt landets mest ambitiøse og hurtig voksende bilforhandlere, med priser fra 80.000.- til 1.000.000.- skulle der være noget for enhver smag og pengepung. Vores ambition er at give vores kunder den bedste service til den rigtige pris, og det er uanset om du befinder dig i nord, syd, øst eller vest. Vi er friske med bytteprisen på deres bil, med markedets største og stærkeste finansiering og leasing muligheder. Lav rente, længere løbetid..


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

288 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 69% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Suværen service

Rigtig god service, vi købte en bil hos dem til en god pris, super venlige medarbejdere, især Adam og Alexander som hjalp os med alle spørgsmål vi havde, og sørgede for en virkelig god oplevelse. Kommer helt klart igen.

8 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Fik købt bil med vinter dæk men uden de…

Fik købt bil med vinter dæk men uden de lovlige dæktryksmålere da bilen er fra januar 2015
Købte den i januar og de undviger stadig med snak om at jeg kan få en god pris for at de sætter dem på
Men de skal være på og fejlen er ikke set til syn da bilen er synet med sommerdæk.
Nyt batteri er der dog kommet i efter en del samtaler .
Meget snakkesalige og vender hurtigt tilbage indtil bilen var kørt ud fra Holme biler.
Så en øv oplevelse desværre men de kan jo nå at rette op på fejlen

23 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

KØB ALDRIG HOS HOLME BILER

KØB ALDRIG HOS HOLME BILER
Jeg købte en Peugeot 508 d. 14/10 2025, efter 2 mdr. opdager jeg at den mangler en systemopdatering af ABS og at et ventildæksel er utæt og derfor suger falsk luft ind i motoren som gør at der kommer advarselslamper hele tiden. Jeg henvender mig til holme biler, så de kan rettet fejlen og har nu kæmpet med dem i en mdr., Men Men Men de er bare ligeglade, de siger at det først er kommet efter levering. Selv om der i købe lover siger det er forhandlerens ansvar når det er sket så kort tid efter levering.
Det største svindlerfirma jeg har handlede med til tider som ikke ønsker at overholde loven.
HOLD JEG VÆK FRA DETTE FIRMA:-(

28 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hold jer langt væk fra den platugle

Hold jer langt væk fra den platugle. Jeg har lavet et kæmpe gulv i hans bilforretning og vi aftalte betaling ved afslutning som var i dag fredag, det godkendte Adam selv i går Torsdag på en sms og sjovt når man er færdig vil han ikke betale. Så hold jer fra ham

19 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Hej Cristopher Vasali/Vasali Art Floors!

Mange tak for din anmeldelse af os.

Det burde nu egentlig være os der skrev på din Trustpilot, men eftersom du ikke har en må vi jo nøjes med dette.

Du er fortsat mere end velkommen til at komme og lave dit arbejde færdigt vedr. vores gulv i showroomet, så vi kan nå frem til det aftalte resultat. Indtil da vil vi stolt fremvise dit halvfærdige mesterværk til vores mange kunder der dagligt besøger os.

Vi håber du vil genoverveje din anmeldelse her, samt at du snarrest kommer forbi og får rettet op på det arbejde du har lavet.

Mvh, Holmebiler

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super oplevelse!

Medarbejderne var super flinke og tog godt imod en lige da man trådte ind hos Holmebiler.
Det gik bare stærkt med at få bilen ud til kunden da jeg havde valgt den ønskede bil og der var intet problem med noget som helst alt gik godt og hurtigt, og de var meget serviceminded hos Holmebiler

17 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais