Holmebiler Avaliações 288

O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Min familie og jeg ankom ret sent lige inden lukketid, men vi fik en super god service, prøvekørsel af bil og generelt en super god behandling. Det endte ikke i et salg denne gang, men det er be... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ing... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi købte vores VW Tiguan for to måneder siden, og vi har været meget tilfredse lige fra starten. Servicen har været i top, og vi blev mødt af en venlig og imødekommende sælger, som gjorde hele købso... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Concessionária

Escrito pela empresa

Det kan betale sig at investere i en brugt bil frem for en ny – så længe du vælger en forhandler, der prioriterer garanti og kundeservice og har øje for kvalitet. Vi er blandt landets mest ambitiøse og hurtig voksende bilforhandlere, med priser fra 80.000.- til 1.000.000.- skulle der være noget for enhver smag og pengepung. Vores ambition er at give vores kunder den bedste service til den rigtige pris, og det er uanset om du befinder dig i nord, syd, øst eller vest. Vi er friske med bytteprisen på deres bil, med markedets største og stærkeste finansiering og leasing muligheder. Lav rente, længere løbetid..


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

288 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 69% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Holmebiler

Min første anbefaling til dem der skal købe bil er Holmebiler. Fordi de er meget respektfulde, deres biler er meget rene, og de tager sig af deres kunder. Jeg er meget glad, venlig hilsen Mehmed.

26 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Advarsel om at handle hos Holmebiler - de holder ikke deres aftale, og de besvarer ikke dine mails, når du har skrevet under

Som mange andre skriver, så er der god service, indtil bilen er blevet solgt. Jeg skulle have kigget på Trustpilot inden, for jeg kan se, at der er mange, som har haft samme oplevelse som mig. Forhandleren holder ikke sin aftale, og de er ikke til at få fat på, når du først har købt bilen. Ligeledes kan jeg se, at de prøver at komme med undskyldninger på folks feedback på Trustpilot - men jeg må bare sige, at jeg kan sagtens genkende folks udtalelser.

Først og fremmest havde jeg fået forhandlet originale VW hjulkapsler med i prisen og en elektronisk p-skive. Derudover købte jeg vinterdæk som ikke var en del af købsprisen, som skulle være monteret ved afhentning.

Ved afhentning var forhandleren ikke klar med min bil, og jeg skulle vente to timer, før den var helt klargjort. Desuden opdager jeg, at vinterdækkene ikke passer i størrelsen til bilen, samt at de påsat brugte hjulkapsler, som ikke var VW. Jeg valgte at returnere dækkene, da de ikke passede til bilen, men aftalte med sælgeren Alexander, at de selvfølgelig stadig ville sende hjulkapslerne til mig på min adresse.

Da jeg kommer hjem opdager jeg tillige, at den elektroniske p-skive ikke virker - og jeg modtager ikke min hjulkapsler. Jeg skal rykke Alexander flere gange, før han besvare min mails - og skriver til sidst, at han ville sende kapslerne den efterfølgende dag, da hans kollega endnu ikke havde gjort det. Jeg modtager stadig ikke kapslerne, så jeg rykker Alexander utallige gange igen - både på mail og telefon. Og selvom han siger i telefonen, at han vil besvare mailen med det samme, så sker det ikke. Men denne gang ændrer han så mening, og jeg kan pludselig ikke få kapslerne alligevel, da det ikke var ne del af aftalen. Så selvom vi aftalte det på købstidspunktet, og han også på mail bekræfter, at de vil sende dem, så løber han pludselig fra ansvaret. Ligeledes tror de ikke på, at p-skiven ikke virker, selvom jeg har sendt billeder. De vil have, at jeg skal køre ned til dem, selvom jeg bor et par timer væk.

Sagen er nu sendt til ankenævnet.

Så dette er en advarsel om at handle hos Holmebiler. De er rigtig flinke, når du skal købe bilen, men når du har skrevet under, så løber de fra deres ansvar. De besvarer ikke dine mails, og de holder ikke, hvad de lover.

13 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Hej Malene.

Mange tak for din anmeldelse, trods den ærgerlige oplevelse.
Jeg er meget ked af den behandling, som du har modtaget af min kollega samt den oplevelse du har haft hos os og derfor skriver jeg her for at undskylde.

Denne behandling ligger fjernt fra os og er selvfølgelig ikke noget vi vil byde nogen af vores kunder og jeg er derfor dybt beklagelig over den oplevelse du har haft hos min kollega. Du skulle gerne have modtaget en forsendelse med de aftalte hjulkapsler samt en ny elektronisk p-skive.

Endnu engang vil jeg beklage for din oplevelse og at tilliden er brudt.

Fortsat god dag.
Mvh Adam
Holmebiler

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Vi har fundet en rigtig fin bil hos…

Vi har fundet en rigtig fin bil hos Holmebiler. De havde et stort udvalg af Plug in hybrid. Vi blev budt velkommen med det samme og tilbudt en prøvetur. Vi endte med at købe en lækker Golf 7 og fik en god finansiering. Alt i alt en god oplevelse😀

21 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

God efterservice

Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed ikke kunne gå igennem syn. Holmebiler skiftede alligevel alle 4 skiver og gav et tilskud til 4 nye dæk. De havde ovenikøbet vasket og renset bilen ved afhentning.

25 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Useriøs sælger som ikke skriver tilbage eller ringer...

min oplevelse af holmebiler er, at det er en useriøs forretning som ingen kundeservice har. Jeg var interesseret i en Audi a5 som de havde til salg. jeg skriver onsdag d. 7 september til dem ang. bilen over mail. der går 2 dage, stadig ingen svar... Jeg skriver derfor om fredagen en ny mail og gør opmærksom på, at jeg tidligere har skrevet og intet svar modtaget. Søndag eftermiddag har stadig intet svar fået, ringer derfor til dem og kommmer i kontakt med en sælger. jeg siger jeg har forklare jeg har sendt et par mails til dem, han checker lige hurtigt deres mail igennem - 2 sekunder efter ser han mine mail, beklager som siger han vil kigge på det med det samme og ringe eller svare over mail senere på dagen. nu det så mandag... har stadig intet svar fået, det sku for useriøst

11 de setembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fin handel med Adam

Fin handel med Adam. Jeg fik mig en lækker brugt Passat GTE, og vi fandt en god pris på min brugte bil. Så alt i alt en god handel. Og jeg vil helt sikkert handle der igen en anden gang.

23 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Køb af Ford Focus

Super god service rigtig flinke og klar til at hjælpe og besvare spørgsmål super fin tilfreds med det hele 👍

6 de julho de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Første hånds indtrykket var ellers lovende.

Modsvar:
Som jeg sagde til dig Alexander, lukker vi mudder kastning herfra.
Dybt barnligt af jer at fortsætte den her efter vi lukkede pr telefon.
Endnu engang dårlig stil.

En ellers imødekommende og realistisk sælger blev vi mødt af.
Da vi skulle forhandle om gammel bil, var vi ærlige om at den lige var blevet påkørt.(forsikrings sag) Hvis ellers den var som vi havde beskrevet udover skaden kunne han tilbyde 185.000 kr for den.
Vi lavede ny aftale dagen efter så sælger selv kunne se skaden og vi kunne prøve den nye bil endnu engang. (nu med strøm på).
Da vi kommer tilbage, siger vi at den ønsker vi at købe. Fortæller sælger at han kun nu kan give 180.000 kr for den gamle bil da den vil gå under tidligere skadet. Nu er den netop sat til salg med en pris på 224.900 kr og som den dyreste stående på marked, kan den vist næppe gå som tidligere skadet. 👎
Det her er nok er mest uærlige vi har været med til.
Dog mødte vi os modstand undervejs og ret skal være ret, vi havde aftalt at bytte biler d. 10/6, men pga sjusk fra maleren kunne den først afhentes d. 13/6, sælger gik dog her med at vi hentede ny bil og afregnede for denne, inkl han fik registrerings attesten på solgt bil.
Da vi blev opmærksom på at bilen stadig var aktiv igennem vores forsikring 17/6 og af samme grund var lånet ikke indfriet, tog vi kontakt til sælger igen. Han fortalte han først kunne hente den samme dag.
Så indfrielse af lånet som var aftalt til 17/6, rykkede vi til 20/6, kl 15.38 får vi en mail at de snart vil indfrie, når vi havde dækket de resterende 241.21 kr som var differencen. Efter en nu knapt så forstående tone, lykkes det at få dem til betale det skyldte beløb.
Så den ene stjerne som man åbenbart skal give, må så være fordi vi trods alt fik vores penge til sidst og de overholdte de dele der skulle udbedres ved ny bil.

20 de junho de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Hej Mette!

Mange tak for jeres anmeldelse. Vi er selvfølgeligt dybt ærgerlige over at I føler jer snydt og bedraget.

I var forbi første gang til prøvekørsel af vores Passat GTE uden at have jeres byttebil med, men informerede om en bule på bilen og I fik på dette tidspunkt en ca. byttepris på 185.000kr for jeres byttebil, eftersom vi altid først kan give en præcis pris, når vi har set bilen fysisk.

Dagen efter kommer I igen, denne gang med jeres byttebil, således at vi kan finde en præcis pris på jeres vogn og her ser min kollega at omfanget af den førnævnte skade var større en først antaget, og han skal derfor tage højde for at bilen, i forbindelse med videresalg, skal noteres som tidligere skadet og derfor kunne vi i stedet tilbyde 180.000kr for jeres vogn, hvilket vi, på tidspunktet for aftalens indgåelse, havde forståelsen af, at I var fint tilfredse med. I valgte hvert fald at acceptere tilbuddet og skrive under på slutsedlen. På jeres nye Passat GTE har vi dertil udbedret de kosmetiske fejl, som I ikke var tilfredse med, givet den et olieservice, nysynet den samt skiftet fordækkene inden levering.

I vælger at få udbedret skaden på jeres bil hos en autolakerer i Vordingborg, men det viser sig at de desværre ikke kan overholde den tid, som de havde oplyst og vi tilbyder derfor at I kan få udleveret jeres nye bil, således at I ikke skal mangle en bil i den ekstra periode. Vi har dertil, som ekstra kundeservice, selv stået for at afhente jeres byttebil hos autolakeren, således at I kunne slippe for at køre frem og tilbage.

At I skriver at bilen står som markedets dyreste, er vi meget uforstående overfor, da vi har prissat den sammen med tilsvarende biler, der har kørt 30-40.000 km mere end jeres byttebil netop for at kompensere for at den har været tidligere skadet.

Vi har været i kontakt med jer og tilbudt at lade handlen gå tilbage, eftersom i føler jer snydt, men dette var I ikke interesserede i og vi sidder nu tilbage med en følelse af at vi ikke kan gøre jer tilfredse. Du må derfor meget gerne skrive til os, hvad vi kan gøre for at finde en løsning på dette.

Mvh Alexander
Holmebiler

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Rigtig god service

Rigtig god service. Vi kommer helt fra Jylland og har ikke set bilen. Vi indgår købs aftale da vi føler at de hos holmebiler er meget troværdige og har fuld tillid til at lægge vores penge i en handel ved holmebiler.

Alt i alt er vi meget tilfredse kunder !

12 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

En helt igennem positiv oplevelse

Lige fra vi trådte ind af døren hos Holmerbiler følte vi os i rigtig gode hænder. Så for os var der ingen tvivl om, at det var her, vi ville handle. Særdeles kundemindede og stor faglig stolthed skinnede klart igennem.

Vi handlede med Adam selv, og der kan vist kun gives store roser. Han skrev på et tidspunkt "tak for tilliden", og jeg må i den grad sige tak og i lige måde.

Kører gerne til Næstved næste gang, vognen skal skiftes :-)

11 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super service igennem hele forløbet

Super service igennem hele forløbet.
Hos Holme biler ydes der altid yderst god service.
Står du og skal have ny/brugt bil, er det klart Holme biler, du skal have fat i.

Et bilhus der virkelig kan anbefales.

11 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Helt utrolig dårlig oplevelse hos…

Helt utrolig dårlig oplevelse hos Holmebiler, kan IKKE anbefale at handle med dem.

Svar:

Hej Adam W Mahaqiq.
Ja, men andre kunde skal vide at så snart bilen er betalt og hentet, bliver der ikke svaret på e-mails osv. ærgerligt den ikke var klar da jeg hentede den.. og ærgerligt at JEG, skal bruge så meget tid og energi på at få bilen i orden, når det er jeres ansvar!?... og mange tak for jeres kreditnota på hele 1000 kr.. gab.. tror godt i ved hvad det koster at få lavet det på et værksted..

10 de maio de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Hej Magnus!

Mange tak for din anmeldelse!



Vi er dog meget uforstående over, at du i første omgang har givet os denne anmeldelse, da vi mener, at den er helt uberettiget. Du fik som en selvfølge skiftet de forreste skiver på vores regning i forbindelse med brugtbilstesten og synshallens anbefaling, men dertil ønskede du også at få skiftet de bagerste skiver, hvilket både værksted og synshal langt fra mente var nødvendigt, da de stort set var helt nye. Vi tilbød dig dog som god kundeservice alligevel at komme ned forbi med bilen igen, således at vi kunne skifte de bagerste skiver, men i stedet fandt vi sammen en løsning i form af en kreditnota, hvor vi havde opfattelsen af at du var tilfreds og alligevel vælger du at lave denne anmeldelse af os.



Dette er vi meget ærgerlige over, da vi mener din anmeldelse er ubegrundet.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Venlig og hurtig betjening.

Venlig og hurtig betjening.
Jeg blev mødt af et venligt og engageret personale og en villighed til at hjælpe til en hurtig handel, men vores gamle bil i bytte. I alt er jeg meget tilfreds med oplevelsen hos Holme Biler.

10 de maio de 2022
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais