Min familie og jeg ankom ret sent lige inden lukketid, men vi fik en super god service, prøvekørsel af bil og generelt en super god behandling. Det endte ikke i et salg denne gang, men det er be... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed... Ver mais
Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ing... Ver mais
A empresa respondeu
Vi købte vores VW Tiguan for to måneder siden, og vi har været meget tilfredse lige fra starten. Servicen har været i top, og vi blev mødt af en venlig og imødekommende sælger, som gjorde hele købso... Ver mais
Detalhes da empresa
Escrito pela empresa
Det kan betale sig at investere i en brugt bil frem for en ny – så længe du vælger en forhandler, der prioriterer garanti og kundeservice og har øje for kvalitet. Vi er blandt landets mest ambitiøse og hurtig voksende bilforhandlere, med priser fra 80.000.- til 1.000.000.- skulle der være noget for enhver smag og pengepung. Vores ambition er at give vores kunder den bedste service til den rigtige pris, og det er uanset om du befinder dig i nord, syd, øst eller vest. Vi er friske med bytteprisen på deres bil, med markedets største og stærkeste finansiering og leasing muligheder. Lav rente, længere løbetid..
Informações de contato
Landevejen 11, 4684, Holmegaard, Dinamarca
- 31369437
- Wm@holmebiler.dk
- holmebiler.dk
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 69% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 1 semana
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Holmebiler
Min første anbefaling til dem der skal købe bil er Holmebiler. Fordi de er meget respektfulde, deres biler er meget rene, og de tager sig af deres kunder. Jeg er meget glad, venlig hilsen Mehmed.
Nem hjemmeside
Nem hjemmeside
De fik solgt mig en bil.
Det er god service, venlige sælgere
go service og Biler til fair priser
Kan varmt anbefales
Det er flinke folk og de klargjorde…
Det er flinke folk og de klargjorde bilen imens jeg ventede så jeg ikke skulle kører igen dagen efter 👍👍 Alt i alt en god oplevelse 👍👍👍
Gode priser og god byttepris på gamle…
Gode priser og god byttepris på gamle bil.
Tak for handelen.
Advarsel om at handle hos Holmebiler - de holder ikke deres aftale, og de besvarer ikke dine mails, når du har skrevet under
Som mange andre skriver, så er der god service, indtil bilen er blevet solgt. Jeg skulle have kigget på Trustpilot inden, for jeg kan se, at der er mange, som har haft samme oplevelse som mig. Forhandleren holder ikke sin aftale, og de er ikke til at få fat på, når du først har købt bilen. Ligeledes kan jeg se, at de prøver at komme med undskyldninger på folks feedback på Trustpilot - men jeg må bare sige, at jeg kan sagtens genkende folks udtalelser.
Først og fremmest havde jeg fået forhandlet originale VW hjulkapsler med i prisen og en elektronisk p-skive. Derudover købte jeg vinterdæk som ikke var en del af købsprisen, som skulle være monteret ved afhentning.
Ved afhentning var forhandleren ikke klar med min bil, og jeg skulle vente to timer, før den var helt klargjort. Desuden opdager jeg, at vinterdækkene ikke passer i størrelsen til bilen, samt at de påsat brugte hjulkapsler, som ikke var VW. Jeg valgte at returnere dækkene, da de ikke passede til bilen, men aftalte med sælgeren Alexander, at de selvfølgelig stadig ville sende hjulkapslerne til mig på min adresse.
Da jeg kommer hjem opdager jeg tillige, at den elektroniske p-skive ikke virker - og jeg modtager ikke min hjulkapsler. Jeg skal rykke Alexander flere gange, før han besvare min mails - og skriver til sidst, at han ville sende kapslerne den efterfølgende dag, da hans kollega endnu ikke havde gjort det. Jeg modtager stadig ikke kapslerne, så jeg rykker Alexander utallige gange igen - både på mail og telefon. Og selvom han siger i telefonen, at han vil besvare mailen med det samme, så sker det ikke. Men denne gang ændrer han så mening, og jeg kan pludselig ikke få kapslerne alligevel, da det ikke var ne del af aftalen. Så selvom vi aftalte det på købstidspunktet, og han også på mail bekræfter, at de vil sende dem, så løber han pludselig fra ansvaret. Ligeledes tror de ikke på, at p-skiven ikke virker, selvom jeg har sendt billeder. De vil have, at jeg skal køre ned til dem, selvom jeg bor et par timer væk.
Sagen er nu sendt til ankenævnet.
Så dette er en advarsel om at handle hos Holmebiler. De er rigtig flinke, når du skal købe bilen, men når du har skrevet under, så løber de fra deres ansvar. De besvarer ikke dine mails, og de holder ikke, hvad de lover.

Resposta da Holmebiler
Rigtige flot
Vi har fundet en rigtig fin bil hos…
Vi har fundet en rigtig fin bil hos Holmebiler. De havde et stort udvalg af Plug in hybrid. Vi blev budt velkommen med det samme og tilbudt en prøvetur. Vi endte med at købe en lækker Golf 7 og fik en god finansiering. Alt i alt en god oplevelse😀
God efterservice
Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed ikke kunne gå igennem syn. Holmebiler skiftede alligevel alle 4 skiver og gav et tilskud til 4 nye dæk. De havde ovenikøbet vasket og renset bilen ved afhentning.
Useriøs sælger som ikke skriver tilbage eller ringer...
min oplevelse af holmebiler er, at det er en useriøs forretning som ingen kundeservice har. Jeg var interesseret i en Audi a5 som de havde til salg. jeg skriver onsdag d. 7 september til dem ang. bilen over mail. der går 2 dage, stadig ingen svar... Jeg skriver derfor om fredagen en ny mail og gør opmærksom på, at jeg tidligere har skrevet og intet svar modtaget. Søndag eftermiddag har stadig intet svar fået, ringer derfor til dem og kommmer i kontakt med en sælger. jeg siger jeg har forklare jeg har sendt et par mails til dem, han checker lige hurtigt deres mail igennem - 2 sekunder efter ser han mine mail, beklager som siger han vil kigge på det med det samme og ringe eller svare over mail senere på dagen. nu det så mandag... har stadig intet svar fået, det sku for useriøst
Fin handel med Adam
Fin handel med Adam. Jeg fik mig en lækker brugt Passat GTE, og vi fandt en god pris på min brugte bil. Så alt i alt en god handel. Og jeg vil helt sikkert handle der igen en anden gang.
Køb af Ford Focus
Super god service rigtig flinke og klar til at hjælpe og besvare spørgsmål super fin tilfreds med det hele 👍
Jeg købte en Passat GTE 2018 fra…
Jeg købte en Passat GTE 2018 fra Holmebiler, under hele processen følte jeg mig godt vejledt af sælgerne. Servicen var super godt.
Jeg ved hvor jeg skal tage hen for at købe min næste bil.
Første hånds indtrykket var ellers lovende.
Modsvar:
Som jeg sagde til dig Alexander, lukker vi mudder kastning herfra.
Dybt barnligt af jer at fortsætte den her efter vi lukkede pr telefon.
Endnu engang dårlig stil.
En ellers imødekommende og realistisk sælger blev vi mødt af.
Da vi skulle forhandle om gammel bil, var vi ærlige om at den lige var blevet påkørt.(forsikrings sag) Hvis ellers den var som vi havde beskrevet udover skaden kunne han tilbyde 185.000 kr for den.
Vi lavede ny aftale dagen efter så sælger selv kunne se skaden og vi kunne prøve den nye bil endnu engang. (nu med strøm på).
Da vi kommer tilbage, siger vi at den ønsker vi at købe. Fortæller sælger at han kun nu kan give 180.000 kr for den gamle bil da den vil gå under tidligere skadet. Nu er den netop sat til salg med en pris på 224.900 kr og som den dyreste stående på marked, kan den vist næppe gå som tidligere skadet. 👎
Det her er nok er mest uærlige vi har været med til.
Dog mødte vi os modstand undervejs og ret skal være ret, vi havde aftalt at bytte biler d. 10/6, men pga sjusk fra maleren kunne den først afhentes d. 13/6, sælger gik dog her med at vi hentede ny bil og afregnede for denne, inkl han fik registrerings attesten på solgt bil.
Da vi blev opmærksom på at bilen stadig var aktiv igennem vores forsikring 17/6 og af samme grund var lånet ikke indfriet, tog vi kontakt til sælger igen. Han fortalte han først kunne hente den samme dag.
Så indfrielse af lånet som var aftalt til 17/6, rykkede vi til 20/6, kl 15.38 får vi en mail at de snart vil indfrie, når vi havde dækket de resterende 241.21 kr som var differencen. Efter en nu knapt så forstående tone, lykkes det at få dem til betale det skyldte beløb.
Så den ene stjerne som man åbenbart skal give, må så være fordi vi trods alt fik vores penge til sidst og de overholdte de dele der skulle udbedres ved ny bil.

Resposta da Holmebiler
Rigtig god service
Rigtig god service. Vi kommer helt fra Jylland og har ikke set bilen. Vi indgår købs aftale da vi føler at de hos holmebiler er meget troværdige og har fuld tillid til at lægge vores penge i en handel ved holmebiler.
Alt i alt er vi meget tilfredse kunder !
En helt igennem positiv oplevelse
Lige fra vi trådte ind af døren hos Holmerbiler følte vi os i rigtig gode hænder. Så for os var der ingen tvivl om, at det var her, vi ville handle. Særdeles kundemindede og stor faglig stolthed skinnede klart igennem.
Vi handlede med Adam selv, og der kan vist kun gives store roser. Han skrev på et tidspunkt "tak for tilliden", og jeg må i den grad sige tak og i lige måde.
Kører gerne til Næstved næste gang, vognen skal skiftes :-)
Super service igennem hele forløbet
Super service igennem hele forløbet.
Hos Holme biler ydes der altid yderst god service.
Står du og skal have ny/brugt bil, er det klart Holme biler, du skal have fat i.
Et bilhus der virkelig kan anbefales.
Helt utrolig dårlig oplevelse hos…
Helt utrolig dårlig oplevelse hos Holmebiler, kan IKKE anbefale at handle med dem.
Svar:
Hej Adam W Mahaqiq.
Ja, men andre kunde skal vide at så snart bilen er betalt og hentet, bliver der ikke svaret på e-mails osv. ærgerligt den ikke var klar da jeg hentede den.. og ærgerligt at JEG, skal bruge så meget tid og energi på at få bilen i orden, når det er jeres ansvar!?... og mange tak for jeres kreditnota på hele 1000 kr.. gab.. tror godt i ved hvad det koster at få lavet det på et værksted..

Resposta da Holmebiler
Venlig og hurtig betjening.
Venlig og hurtig betjening.
Jeg blev mødt af et venligt og engageret personale og en villighed til at hjælpe til en hurtig handel, men vores gamle bil i bytte. I alt er jeg meget tilfreds med oplevelsen hos Holme Biler.
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.







