Holmebiler Avaliações 288

O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Min familie og jeg ankom ret sent lige inden lukketid, men vi fik en super god service, prøvekørsel af bil og generelt en super god behandling. Det endte ikke i et salg denne gang, men det er be... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hyggelig atmosfære og venlig betjening samt god efterservice. Havde bilen til service efter 4 mdr. hvor der blev konstateret rust på bremseskiver og mørnede dæk. Iflg. FDM ikke noget der med sikkerhed... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sjældent har jeg oplevet noget lignende! Faktisk aldrig! Sælger snakker og r.... går! Siger et i telefonen, men noget andet er virkeligheden. Ingen kundeservice, hvis der opstår problemer. Er på ing... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi købte vores VW Tiguan for to måneder siden, og vi har været meget tilfredse lige fra starten. Servicen har været i top, og vi blev mødt af en venlig og imødekommende sælger, som gjorde hele købso... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Concessionária

Escrito pela empresa

Det kan betale sig at investere i en brugt bil frem for en ny – så længe du vælger en forhandler, der prioriterer garanti og kundeservice og har øje for kvalitet. Vi er blandt landets mest ambitiøse og hurtig voksende bilforhandlere, med priser fra 80.000.- til 1.000.000.- skulle der være noget for enhver smag og pengepung. Vores ambition er at give vores kunder den bedste service til den rigtige pris, og det er uanset om du befinder dig i nord, syd, øst eller vest. Vi er friske med bytteprisen på deres bil, med markedets største og stærkeste finansiering og leasing muligheder. Lav rente, længere løbetid..


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

288 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 69% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Har for nyligt købt bil hos Holmebiler

Har for nyligt købt bil hos Holmebiler, og kan kun anbefales. Hurtig og god service også efterfølgende da der var et par enkelte små ting med bilen som Holmebiler udbedret. Fem stjerner herfra kan kun anbefales.

15 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dårlig service.

Dårlig service.
Jeg købt en BMW 520d hos holmebiler for godt 5 uger siden. Allerede en måned efter købet af bilen, stoppede den midt på motorvejen, hvorefter jeg måtte kalde efter vejhjælp. Holmebiler nægter at lave den, trods min 1 års garanti og reklamation, og har kun tjekket under kølerhjelmen en enkelt gang, og konkluderet herefter, at skaden er selvforskyldt.
Jeg har på ingen måde ligget og kørt rally eller lignende, jeg har tværtimod passet på den som min egen baby. Jeg står nu og ikke aner hvad der er galt med bilen, og hvor meget jeg skal betale. De vil ikke hjælpe mig yderligere, og da jeg ringede til dem svarede de “vi har kunder, jeg har ikke tid til at snakke”, selvom jeg jo også er en af deres kunder!😡
Super dårlig stil, at man bare vælger at ignorer en skade som er forekommet allerede en måned efter købet af bilen, og slet ikke vil tjekke den ordentligt efter.

Jeg har valgt at overlade sagen til FDM, som jeg håber kan få styr på denne situtation. Jeg håber, at jeg kan få en skriftlig forklaring på, hvorfor de ikke har lyst til at tage dette problem med bilen op.

Det er med 110%, at jeg aldrig kommer igen et sådan beskidt og uprofessionelt sted!

Jeg anbefaler aldrig at købe herfra, og det er som sagt sidste gang jeg sætter fod der.

1 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Hej Ismail!

Mange tak for din anmeldelse, trods den ærgerlige oplevelse.

Som vi af flere omgange har drøftet over telefonen, vil vi meget gerne tilbyde at få bilen ind til en fejlsøgning på vores værksted, så vi kan undersøge den nærmere for reklamationsmæssige fejl eller mangler, men da jeg pr. telefon første gang tilbød dig dette, stak du helt op i det røde felt og sagde at din mekaniker havde fejlsøgt den og at “det” bare skal laves.

Vi vil meget gerne undersøge din bil nærmere, men for at vi kan komme videre er vi nødt til at have bilen ind på vores værksted til en fejlsøgning. Vi har yderligere bedt om at få dokumentation på fejlen fra værkstedet, som du har haft bilen på, men denne har du ikke ville fremsende.

Senere på dagen talte jeg med din kæreste og vi fik aftalt at I skulle få bilen ned til os med vejhjælp og så ville vi tage den ind til en akut tid, så vi kunne finde ud af hvad den helt præcist fejlede. Dog har jeg ikke hørt yderligere fra jer før nu. Du skriver dertil at vi har afvist din bil på baggrund af et enkelt kig under motorhjelmen, dog har vi endnu ikke haft bilen inde og haft mulighed for at kigge nærmere på bilen.

Ud fra ovenstående vil jeg pointere at vi derfor ikke bare betaler et “ukendt” værksted, som vi hverken må tale med eller få dokumentation for fejl eller reparation fra.

Vi mener derfor ikke at denne anmeldelse er på sin plads.

Fortsat god dag!

Mvh, Alexander
Holmebiler

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

MERCEDES-BENZ C 350 E

Stor tak til sælger Alexander, du fremstår rolig og professionel .

Om Holmebiler :

HOLD JER LANGT VÆK,SERVICE OG IKKE MINDTS KUNDEPLEJE, DE ORD INDGÅR IKKE I HOLME BILERS ORDFORRÅD ELLER FORSTÅELSE.

9 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Holmebiler

Resposta da Holmebiler

Hej Michael!

Mange tak for din anmeldelse, trods den ærgerlige oplevelse.

Jeg har selvfølgelig nogle retningslinjer, som jeg er nødt til at holde mig til ifbm. din Mercedes C350e , hvortil et gearkasseolieskift samt andet forudset vedligehold ikke er noget vi dækker, da det som sagt indgår som generel vedligehold ifbm. ejerskab af en bil.

Vi føler derfor ikke at anmeldelsen er på sin plads.

Håber på din forståelse.

Mvh, Alexander
Holmebiler

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Man kan ikke regne med aftaler, som er lavet i forbindelse med handlen.

Jeg har overordnet set fået en god bil. Der hvor jeg oplever virkelig dårlig service er aftaler lavet i forbindelse med købet.
Jeg har købt en hybrid bil, som jeg intet kender til. Jeg spørger derfor ind til lade muligheder. Får forklaret, at med en "mormorlader" kan jeg lade fra en hvilken som helst stikkontakt. En sådan følger ikke med bilen, men jeg kan købe en via dem til kr. 3.000. Dette takker jeg ja til. Vi kan også se i servicebogen, at det snart er tid til næste service. Vi aftaler, at det skal laves inden jeg henter bilen.
Da jeg kommer hjem med bilen pakker jeg laderen ud, og finder en godt brugt lader, som er gået i stykker i noget af plastik isoleringen, og værre endnu virker den ikke. Jeg ringer til sælger, som siger: Nåeee, der er nogle gange der skal et jordstik til, så du kan bare gå i Harald Nyborg og købe et stik. Jeg har også en forventning om en ny lader, da jeg aldrig er blevet orienteret om, at det var en brugt lader jeg købte. En original lader koster knap kr. 3.500 hos autoriseret forhandler. Det er han helt ligeglad med.
Bilen har nøglefri betjening, fik to nøgler i et bundt, men da de bliver skilt ad, virker den ene ikke. Heller ikke et problem for sælger. Efter nogle uger giver bilen besked om, at der er 30 dage til inspection. Altså den service der burde være sket. Efter mange mails frem og tilbage har jeg fuldstændig mistet tilliden til dem. Jeg sender bilen på autoriseret værksted, som ikke kan se der er lavet noget service. Bilens computer er ikke nulstillet, og der er div. små ting som skal laves. Blandt andet noget som Brugtbilstesten havde sagt god for. Jeg sender beskeden videre til sælger, men de beklager bare, at de ikke har fået nulstillet computeren. De påstår at have lavet et olieskift, som de behændigt havde fået det serviceeftersyn vi havde aftalt, til at hedde på slutsedlen. Så de synes bestemt, at have levet op til aftalerne. Jeg må da stole på dem, synes de. De andre ting som det autoriserede værksted fandt, vil de slet ikke forholde sig til. På det autoriserede værksted synes de bestemt ikke, at jeg har fået hvad vi aftalte eller har betalt for, efter de har gennemgået bilen og div. papirer.
Jeg kan se nogle af de svar, som Alexander har givet andre her med lignende problemer. De ligner de svar jeg kender. De svarer undvigende og mener ikke, at de har gjort noget som helst forkert. Det er dog ikke den oplevelse jeg har haft. De er glatte som ål, og bestemt ikke imødekommende og indstillet på reel problemløsning.
Jeg oplever, at have mødt en sælger som lever op til brugtbilforhandleres dårlige ry.

23 de abril de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Velkørende bil med afgørende fejl for fremtidigt handel.

Vi købte en Ford Mondeo 2.0 180HK hos holmebiler som vi faktisk er glade for.

De ting der er i vejen med bilen burde være fanget af forhandleren ved en simpel test kørsel inden salg og det er afgørende for de 3 stjerner.

Hele oplevelsen var overvejende positiv men der var nogle få ting som blev nævnt før købet, såsom bilen trak til den ene side, TPMS lampen lyste og bagrude viskeren virkede ikke.

Det ville de tjekke ved brugtbils attesten og lige genindlæse TPMS . Brugtbils attesten viste ingen fejl

På vej hjem i bilen gik TPMS lampen så igen

Og da jeg ville udbedre det viser det sig der slet ikke var monteret ventiler i hjulene på bilen som de havde monteret .

Sporingen var ikke udbedret og bagrude viskeren har jeg selv måtte lave.

Bilen er flot og kører godt men jeg køber ikke en bil der igen.

Bagbremserne holdte 9.000 km efter køb så var de opslidt , så den brugtbilsattest er en ringe værdi .

14 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

En meget behagelig oplevelse at handle…

En meget behagelig oplevelse at handle bil hos HolmeBiler, hvor koncentrationen vedr. den enkelte kunde blev sat i højsædet.
God service og en god sælger, der vidste rigtig meget om den bil jeg skulle købe. Tak for en god behandling Alexander Langgaard 😊

19 de março de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best customer service !

I would really recommend this place to buy a car, it was my first time when i tried to buy something new with the loan . Customer service was very helpfull and patient I felt so comfortable next to them because I see how important it was to them to help me to get te loan and finally buy a car. We was waiting few days for decision meanwhile we were talking a lot they always answer for the questions. Thanks to them because it was so stresfull time for me but we did it.

15 de março de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Vær opmærksom.

Var ude at prøvekøre en golf 7 som skulle have været 140 hestes model men den føltes ikke helt rigtig, hvorfor jeg undersøgte tidligere nummerplade som så var den mindre model med 120 heste, enten rimelig dårlig kendskab til biler, dovenskab eller grådighed hos forhandleren. Og nu halvt år efter beder de en om at slette eller overveje anmeldelsen. Find et andet sted at købe din bil.

20 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais