Holsper Avaliações 

827
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Over the years I have become addicted to Holsper! I purchased the mandarin one a few weeks ago. Absolutely gorgeous with the blanket to break up the very orange cover. The only problem I had was abo... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Expensive but great quality! Arrived quickly and well packaged. Great colour, deep and rich, and really soft; this should get even better once washed a couple of times! I like the zipped opening alo... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Holsper website is easy to use, delivery really quick. Bedding is luxurious, so soft and very well made. It’s brilliant, it’s a dream to sleep on, washes well, makes my laundry days easier, high qua... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I ordered the Holsper Blue Birds King Size duvet set: fitted sheet, duvet cover, 2 pillowcases. The order form made it easy to add 2 extra pillowcases and made it clear what was being charged. Two da... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Roupas de Cama

Escrito pela empresa

Luxury bedding designed for ultimate comfort and style. Explore Holsper's wide range of premium fabrics, prints, and designs, loved by thousands


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

827 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,3

Todas as avaliações

(827)

155 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cheap and nasty

This is NOT quality bedding. My Morrisons bedding is better. Just washed it prior to using. Completed all the instructions on the beautifully printed card only to find the cotton was average, I had to iron the product to try and make it square again and get rid of the creases. Couldn’t iron the creases out on a cool iron or with a cloth covering the duvet so went full on hot with steam. I got so fed up with how twisted it was, I just ironed the creases in and decided to use in the spare bedroom. A poor poor purchase.

28 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Hi Maggie,

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience.

Our bedding is made from 100% Egyptian cotton, which is a completely natural fabric. Unlike synthetic materials, it’s normal for it to crease, especially after the first wash. This is actually a sign of genuine cotton quality rather than a defect.

To get the best results, we recommend removing it promptly from the washing machine, giving it a good shake, and air drying or tumble drying on low. For a smoother finish, ironing should be done while slightly damp using a warm to hot setting with steam, as a cool iron won’t be effective on natural cotton fibers.

With regular use and washing, the fabric will soften significantly and become easier to manage over time.

We want to reassure you that our bedding is carefully produced to a high standard, and we truly believe it offers much more than what a 1-star experience reflects. If you’re open to it, we’d really appreciate the chance to make this right for you.

Warm regards,
Holsper Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very comfortable…

Very comfortable. Easy to use. Will buy again. You should too.

27 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Thank you so much for your lovely review, that’s exactly what we aim for.

We truly appreciate your support.

Warm regards,
Holsper Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Beautiful luxurious bedding.

As soon as I saw the Paradise design I knew my son would love it. It was out of stock at the time, but as soon as it was back in stock I received an email notification and placed an order. As a new customer I benefitted from the discount and the sale offer. My son loves it.

22 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Hi Sally,

Thank you so much for taking the time to share such a lovely review. It truly means a lot to us. It’s always worth the wait when a favourite comes back in stock, so we’re really glad the notification reached you at the right time.

We really appreciate your support and hope this is the first of many orders with us.

Best regards,
Holsper

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

OK product, bizarrely hostile customer service

As I wasn't sure what the product would be like I ordered during a special offer early in November.
The order turned up, minus a free gift which I chased without much success, and then then I got a bizarre angry email about how I might have gotten a duplicate order that I would have to send back because they had already seen them on ebay and you can't do that.

The actual set is fine. The print is great. The zip closure is good. The cotton used isn't the best; I have 800tc 'soft and silky' from a department store which is more expensive but also much, much softer and has lasted for years even with pets clambering about.
So far it washes ok though they recommend a cooler temperature than you might always want for bedlinen.

The customer service though . . . genuinely some of the most erratic and hostile I have ever experienced. They eventually delivered the free gift *and* a duplicate set . . . to a random building safety contractor, while I was away.

Months later I got a series of increasingly peculiar emails from them. I had definitely gotten a duplicate order . . . but could I check please? I had to tell them about it . . . but it was fine if it had been used, they just wanted to know! They'd like my help . . . but if I didn't help they'd set the delivery agents investigations on me!
(laughable, as we all know no delivery company has ever investigated a single loss, and additionally they had no legal relationship to me)

I tracked down the lost items only to be sent a cut and paste of the standard returns process, including insisting on certain sorts of packing and that I would need to sort out all the admin and take photos for them. When I queried this they changed their mind about the packaging, but failed to address the other issues.
If you need your customers help to fix your mistakes, maybe make things as easy and pleasant as possible.
I won't be buying from them again.

13 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your detailed feedback — we truly appreciate it.

We’re really glad to hear that you were happy with the print and overall look of the set, and that it has been washing well so far. That means a lot to us.

At the same time, we’re genuinely sorry for the experience you’ve described regarding our communication and the duplicate order situation. We’d like to reassure you that it was never our intention to come across as angry or hostile in any way. When the duplicate shipment occurred, it was due to a genuine internal error, and our team reached out with the aim of politely explaining the situation and arranging collection of the extra items.

We always strive to communicate respectfully and professionally, so we’re truly sorry if any of our messages gave a different impression or made you feel uncomfortable — that was certainly not the case nor our intention.

We also sincerely appreciate the effort you made in helping locate the items. We understand that this situation may have felt inconvenient, and we regret if our process added any frustration. Your feedback is very valuable, and we will use it to improve how we handle similar situations in the future, making things clearer and easier for our customers.

Once again, we’re sorry for any inconvenience or negative feeling caused, and we do appreciate your support and understanding more than you might expect.

Kind regards,
Customer Care Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I don’t normally leave reviews for…

I don’t normally leave reviews for stuff that I’ve purchased from a website but I’ll make an exception for this product. Not the cheapest out there but worth the extra in my opinion. Duvet cover and pillowcases arrived quickly and were beautifully packaged. The quality is exceptional and the ease of changing out the duvet cover is a godsend. The pillows look a lot neater in the new pillow cases. No floppy open end for the enclosed pillow to slide out of. Very pleased with my purchase.

15 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Thank you for taking the time to leave such a thoughtful review, Jeffrey.

We’re truly pleased to hear that the duvet cover set met your expectations.

We put a lot of care into these details, so your feedback means a great deal to our team.

Thank you again for your support and for choosing our bedding.

Best regards,
Holsper

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Most beautiful sheets

Absolutely adore my new Holsper "Purple Flowers" Egyptian cotton sheets! They are soft, luxurious & beautiful & possibly even better than the last set I got last year (Tucano green). The edges are finished slightly different with material & stitching, making the cover appear longer and looks better (rather than ribbon piping on the Tucano, which has unfortunately frayed over time). While price is a little premium, I would purchase again.

9 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Hi Roxanne,

This was such a lovely review to read, thank you so much for taking the time to share it.

We did slightly change the edge finishing on some of the sets, so it’s great to hear you noticed the difference and like how it looks.

And thank you for mentioning the fraying on the Tucano piping — feedback like this genuinely helps us keep improving the designs.

Hope the new set keeps bringing a little extra joy to bedtime. It really is a beautiful pattern.

Warmly,
Holsper

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolutely love this company

Absolutely love this company. Originally bought myself a flamingo duvet cover and pillowcases, loved it so much then bought the Tuscan. Loved them so much bought my son the paradise and Tuscan for his new home. They are all beautiful to look at, made really well having a zip opening on the duvet cover makes changing covers so much easier. The cotton is so comfy. When we needed new flat sheets got the matching ones to the duvet covers, the detail of the patterned edges makes me feel like going to bed at a boutique hotel. Will recommend to my friends and family

3 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Thank you so much, Joanne, for such a thoughtful review.

It’s wonderful to hear our designs have found a place in your home and even in your son’s new one as well.

We’re especially pleased the practical details and comfort have made everyday use more enjoyable. Your recommendation truly means a lot to us.

Best wishes,
Holsper

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolutely love the quality of our…

Absolutely love the quality of our bedding service was very quick

28 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Hi Mrs Quinn!

Thank you for your kind feedback. We're delighted to hear you were pleased with both the product and the prompt service.

Your support means a great deal to us.

Best wishes,
Holsper

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

5* product

Found the website very easy to order what I wanted. I’m absolutely delighted with my duvet cover set, the material is gorgeous and silky, and very good quality.

20 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Hi Sue,

Thank you so much for your lovely review.

We’re especially happy you’re enjoying the silky feel of the material — that luxurious texture is exactly what we aim for when choosing our fabrics.

Wishing you many comfortable nights ahead, and thank you again for choosing Holsper.

Warm regards,
Holsper

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Gorgeous bedding!

Absolutely gorgeous bedding, especially love the ease of the zip close.

2 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Hi Karen,

Thank you so much for your lovely feedback. We’re really happy to hear you love the bedding and that the zip closure made things even easier.

Enjoy your gorgeous new set! ✨

Best regards,
Holsper

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cheap duvet cover with zip

Cheap duvet cover with zip! Bought as a Christmas present by my mum so was out of 'their warranty'. Used once and the zip came off in the wash! They won't exchange and a complete waste of money as now can't be used! Would stick to the white company who would actually take liability in this situation!

Customer service responses are AI generated by one person and very frustrating.

They could of sorted this with a simple exchange and dealt with their manufacturer on the faulty product, rather than now lose a good client who has spent a lot over the years!

2 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Hi Charlotte,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear that you had an issue with the duvet cover, as this is never the experience we want anyone to have.

After reviewing the case, we can see that the order was originally purchased more than 8 months ago. Our exchange, return, and warranty support period is 6 months from the purchase date. Unfortunately, once this time has passed we are no longer able to process replacements or exchanges, as we cannot determine how the item may have been used, washed, or handled during that extended period, which makes it difficult to identify the cause of the issue.

We would also like to clarify that the enquiry we received was from a third person rather than the original purchaser, which further limited what we were able to access or process within the order system.

We completely understand the disappointment when something does not last as expected, and we truly wish the situation had been brought to our attention earlier so we could have assisted within the support period. Our team always does its best to help customers when issues are reported within that timeframe.

Thank you again for sharing your experience, and we genuinely appreciate every customer who chooses our bedding.

Best regards,
Holsper

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great fabrics

Great fabrics , colours , love it

28 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Hi Paulina,

Thank you for your lovely feedback. It means a lot to hear that.

We’re really happy it found a place in your home.

All the best,
Holsper

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This bedding is amazing

This bedding is amazing. I have other expensive bedding but now want to use this all the time. It is so soft and luxurious and the design if gorgeous (the nave flamingo set). I now want the pale flamingo set but it’s out of stock. Amazing company x

5 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Hi Jane,

Thank you so much for such a lovely review. It’s wonderful to hear that the Flamingo bedding has become your favourite, especially when you already had other premium sets. We put a lot of care into the fabric and design, so hearing that you find it soft and luxurious truly means a lot to us.

The Pale Flamingo set has been very popular and it does sell out from time to time, but we’re working on restocking it. Hopefully it will be available again soon so you can add it to your collection.

Thanks again for taking the time to share your experience.

Best regards,
Holsper

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great quality fast delivery

Great quality fast delivery

5 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Hi Rickie,

Thank you for the great feedback. We're really pleased to hear you’re happy with the quality and that your order arrived quickly.

We appreciate you taking the time to leave a review and hope you continue enjoying your bedding.

Holsper

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very Bad experience avoid .


I purchased the Flamingo Pink duvet set based on the advertised photos, which showed a vibrant, high-quality design. When it arrived 10 days later, it looked nothing like the images. The design appeared flat and cheaply printed, and the pillowcases were small and tacky.
Before purchase, Claire and Mike from Holsper were friendly and responsive. Once I raised concerns, that changed.
I carefully unfolded the duvet halfway to inspect it and refolded it exactly as it arrived. I requested a refund because the item was not as described. Instead of acknowledging the discrepancy, Claire suggested it was due to “studio lighting differences” and offered a 30% partial refund to keep it. I declined and requested a full refund.
The return process was unnecessarily awkward. I had to answer additional questions before being sent a prepaid label, which I had to print at my own expense. They do not provide QR codes. I paid £1.50 to have the label printed and was instructed not to send it in the original packaging but to place in a cardboard box ot a very stron Jiffy bag This does not feel like a customer friendly returns process. I recieved the package on Monday and on Wednesday
While I was in the Queue at the Post Office waiting to return the parcel Claire emailed me asking me ifI could to delay posting till Friday so their warehouse could inspect it on Monday I thought that a very very strange request and posted it as I was already in the post office and totally fed up with the palaver of returning this item.
Two days after posting, I received an email stating the duvet had arrived back “dirty and contaminated” and was therefore unsellable. They refused a refund. Btw The so called “warehouse” is a residential address in Northampton. They offered to send the item back to me at my own expense and said if I did not respond within 14 days they would dispose of it and retain my money.
Next day I opened a PayPal dispute on Saturday.
At 10pm on Sunday evening, Mike emailed me in what I found to be a patronising tone, stating he understood how “frustrating” this must be for me but insisting the duvet had been returned “filthy and contaminated.” He attempted to persuade me to close the PayPal dispute and deal directly with them instead.

Mike then stated that if I continued with the PayPal case, they would submit around 20 photographs as evidence of the “filthy” condition. He sent these photos to me directly, which appeared intended to intimidate or discourage me from proceeding. Despite this, they did not respond to PayPal at all.
replied that I had returned the item unused and in pristine condition and would allow PayPal to decide.
I sent all my evidence to PayPal &
the case was decided in my favour. I received a full refund.
After reading other reviews, it appears this Is not be an isolated incident. They've done the same thing to other people
Based on my experience, I would strongly advise others to avoid this company they are total con artists.



26 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Hi Simone,

For transparency, we’d like to clarify a few important points for future readers.

This was your second order with us. The product quality, material and supplier were the same as your previous purchase.

Across this order and return process, we exchanged 7 support tickets and 89 emails. Every question was answered, additional information was provided, and we supported you through each step. That level of communication reflects how seriously we take customer service as a small business.

When you felt the design did not meet your expectations, we immediately offered a completely free return label. We also offered an optional partial refund as a goodwill solution in case you preferred to keep the item. You declined, which is absolutely your right, and we proceeded with the return.

The refund decision was not based on colour perception or lighting differences.

It was based on the condition of the returned item.

When the duvet was inspected on 13 February 2026, it was not in resalable condition. We photographed the parcel upon arrival alongside the item. The bedding showed visible contamination and handling beyond what would be considered a simple inspection.

Under UK consumer regulations, hygiene related goods such as bedding cannot be resold once returned in a compromised condition. This is not a discretionary policy. It is a legal requirement designed to protect customers who expect to receive brand new products.

Regarding PayPal, we intended to submit our evidence but missed the response deadline. As a small business without a dedicated claims department, that responsibility falls directly on us. The case was therefore closed in your favour automatically, and we respect that outcome.

We offer free returns because we understand that personal taste varies. What we cannot do is resell items that are returned in a condition that prevents them from being sold to another customer.

That principle protects every customer who orders from us expecting a brand new product.

For completeness, the email referenced as being sent “at 10pm” was in fact sent at 4:06pm on 15 February 2026.

Mike

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Stunning bedding.

They kept me updated with emails so I knew what was going on. I have wanted this bedding for a long time it is beautiful and lovely to sleep on.

23 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Hi Delia,

Thank you so much for your wonderful review.

It’s great to know our updates helped you feel informed every step of the way. Wishing you many cosy and restful nights ahead.

Warm regards,
Holsper

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Beautiful bedding

Beautiful bedding. Feels lovely and luxurious. Arrived quickly and packaged well

9 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Thank you so much for your lovely feedback Beverley! We really appreciate it.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love my latest purchase

I love my latest purchase. Easy zip up quilt cover and pillow cases, in the Egyptian cotton is beautiful.
🤩 ***

18 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Holsper

Resposta da Holsper

Hi there,

We’re absolutely delighted to hear how much you’re enjoying your latest purchase! It’s wonderful to know you love it — that’s exactly the experience we hope to create.

Thank you for taking the time to share your thoughts, it truly means a lot to us. We hope your new bedding brings you many beautiful and comfortable nights ahead ✨

Warm wishes,
Holsper

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais