Lightswing® Avaliações 

14
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Iluminação
  2. também em
  3. Atacadista de iluminação
  4. Fabricante de Luzes

Escrito pela empresa

At Lightswing® everything is about lighting that moves with you. Your home is always changing, whether you have a new table, a different layout or you simply feel like refreshing your space. With Lightswing® your pendant light will always hang in the perfect spot without drilling or rerouting cables. You install the system once and from that moment on you can move your pendant light freely in the way that suits you. Lightswing® gives you instant freedom in your interior. The Lightswing® Single and Twin allow you to shift your pendant light up to ninety centimeters which is ideal when the ceiling power point is not placed where you need it. The Lightswing® Zero makes it possible to rotate bar pendant lights and pendant lights with multiple lights smoothly without creating extra holes in your ceiling. This lets you adjust your lighting easily to any setup. Our products combine everyday convenience with stylish design. They give your pendant light a clean and refined finish and make your interior more flexible than ever. Whether you move your dining table, redesign your living room or want to create a new atmosphere, Lightswing® gives you full control over your lighting. Discover why so many customers choose Lightswing® and experience how effortless and beautiful lighting can be when it truly moves with your interior.


Informações de contato

3,6

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

14 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,6

Todas as avaliações

(14)

6 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação

Nós verificamos as avaliações

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I am still waiting for the product…

I am still waiting for the product after two and a half weeks. I wrote them last week and was told ' the order got stuck' but five days later, I still haven't gotten news of the shipment.

I am really disappointed. It seems like a useful product, but so far it has just been costly and frustrating. They have taken the payment, but haven't sent the product.

23 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lightswing®

Resposta da Lightswing®

Hello,

Thank you for sharing your experience. We are very sorry to hear about the frustration and disappointment caused by the delay of your order.

Unfortunately, the product you ordered was temporarily out of stock, which resulted in a longer waiting time than expected. We have contacted you about this today to find a proper solution to the situation. We 
understand how disappointing it is to wait for your order after payment has already been processed, especially when you were looking forward to receiving the product.

We would also like to apologise for our communication not meeting the standard we normally strive for. We understand that the lack of timely updates only added to your frustration, and for that we are sincerely sorry.

We hope to resolve this issue with you through our email contact in a satisfactory manner and that, once you receive the product, it will live up to your expectations.

Kind regards,
Team Lightswing

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Pleased

Delivery took longer than expected, but still very pleased. It's a great bit of product design (and it's very neatly packaged too).

20 de agosto de 2026
logotipo da Lightswing®

Resposta da Lightswing®

Hello,

Thank you very much for your positive review!

We are sorry to read that the delivery didn't go as smoothly as we hope for. We are relieved that you are still very pleased with the product and we wish you lots of enjoyment with your Lightswing®!

Kind regards,
Team Lightswing®

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service

Just what I was looking for. Speedy delivery. Perfect.

30 de junho de 2026
logotipo da Lightswing®

Resposta da Lightswing®

Hello,

Thank you very much for your positive review!
We wish you lots of enjoyment with your Lightswing®!

Kind regards,
Team Lightswing®

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible customer service - no returns offered

We are still trying to return our lightswing after multiple weeks. We wanted to exchange the product but ended up having to order two due to the lack of response. Lightswing have continually failed to provide return details or organise a return, the 30 day return guarantee on their website is not accurate in our experience. The customer service is seemingly non existent.

8 de maio de 2026
logotipo da Lightswing®

Resposta da Lightswing®

Hello, 

Thank you for your feedback, and we are sorry for the delayed response to your review.

We sincerely apologize for the difficulties you experienced with your return request and for the lack of communication from our side. We understand how frustrating this must have been. If this matter is still unresolved, please do not hesitate to contact us again by email. We would be happy to review the situation and assist you further.

Thank you for sharing your experience. Your feedback helps us improve our communication and service.

Kind regards,
Team Lightswing®

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quality product

Delivered incredibly quickly and a well designed quality piece of kit beautifully packaged
Would highly recommend

13 de fevereiro de 2026
logotipo da Lightswing®

Resposta da Lightswing®

Dear Marc,

Thank you very much for your positive review!

We wish you a lot of joy from your Lightswing®!

Kind regards,
Team Lightswing®

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Practical, functional and simple to install

Offered exactly the solution I was looking for with my dining room light - I need the option to move the light back and forth so the light remained centered when I needed to move the table out and this does the job perfectly.

Communication and delivery time were good and it was simple to install. A well-designed product that offers practicality, simplicity and function.

13 de novembro de 2025
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent product and fast delivery

Excellent product which solves a problem of wheee to place a pendant light above a dining table!
Fast delivery with no issues.

5 de setembro de 2025
logotipo da Lightswing®

Resposta da Lightswing®

Dear Jane,

Thank you for your lovely review! Great to hear that Lightswing solved the “where to hang the lamp” dilemma so easily. That’s exactly what it was made for!

With kind regards,
Melloney - team Lightswing

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love my lightswing

I love my lightswing. Easy to install. Super fast delivery. Great customer service. Installation manual easy to use online or PDF.
Thank you.

7 de maio de 2025
logotipo da Lightswing®

Resposta da Lightswing®

Dear Pearl,

Thank you so much for your kind words!

We’re so happy to hear you love your Lightswing® and that everything — from delivery to installation — went smoothly. That’s exactly what we aim for. 
We also really appreciate you mentioning the customer service beause we love to help and be there for our customers!

I wish you a wonderful day!

Warm regards,
Melloney - The Lightswing Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product and simple to fit - brilliant purchase.

Great product and simple to fit. Nice clear instructions and guides online, 2 hands might be handy depending on your strength to hold in place whilst wiring, but is perfect for what I was after with our constant changing table layout. A great buy and would happily buy again.

28 de março de 2025
logotipo da Lightswing®

Resposta da Lightswing®

Dear Simon,

Thanks a lot for your lovely review! Great to hear the installation went well and that it fits perfectly with your flexible table setup. And yes – having an extra pair of hands definitely helps sometimes! Enjoy your Lightswing, and we’d love to welcome you back anytime!
 
Kind regards,
Melloney from team Lightswing®

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

great idea

great idea. looks phenomenal

14 de junho de 2024
logotipo da Lightswing®

Resposta da Lightswing®

Hi Kasia,
Thank you so much for your nice review. We are really happy to see that you are enjoying your Lightswing®!
Kind regards, 
Colombe from Lightswing

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Swing ligh fitting

This product solves a problem if you need to change position of a ceiling light, I am to old to play with electric fitting, but the electrician was impressed by Swing light, well made and easy to fit. I would recommend this product.

9 de junho de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Lightswing®

Resposta da Lightswing®

Hi Ian, love to hear the electrician was impressed by our Lightswing. Thank you for writing this review and for the recommendation! Best, Tabita from Lightswing

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Slow delivery, Good product

Next day delivery promised by website but took 3 weeks. The company sorted it out, but quite a faff. Product itself easy to install and works well. One thing not clear from the website is how hard it is to move the light track laterally - rotation is easy, but the sideways movement requires quite a bit of force.

28 de maio de 2022
logotipo da Lightswing®

Resposta da Lightswing®

Dear Roger, first of all thank you for writing a review. We are sorry to hear that the shipment took so long. We will immediately get to work to prevent this from happening in the future. Thanks again for your feedback and have fun with your order! Regards, Tabita

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exactly what we were after

Exactly what we were after! Love our lightswing so much! We have an extendable dining table and wanted to be able to place our pendant light in the centre no matter where the table was put in our kitchen. This is such a simple and stylish solution to our problem, and a bargain price too! Love the design, love the innovation. Arrived super fast and was easy to install too. Cannot recommend it enough!

3 de maio de 2022
logotipo da Lightswing®

Resposta da Lightswing®

Hi Charlie, Thank you very much for writing this nice review. Haha we are happy to hear that you are so enthusiastic and happy with the Lightswing! Regards, Alyanne from Lightswing.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product and great customer service

All round this company was excellent to buy from, the Lightswing device itself is wonderfully made, a high quality mechanism and looks great. Customer service from the team was very good, we had some delays on delivery as there was some confusion regarding customs/import tax from customs(not Lightswings fault as they have that covered for UK buyers) but the Lightswing team repsonded to my emails promptly and resolved everything so.... albeit a little later than expected our Lightswing was delivered and I would definatley recommend and purchase another

23 de novembro de 2021
logotipo da Lightswing®

Resposta da Lightswing®

Hi Martyna, first of all thank you very much for writing this excellent review. I'm glad to hear you're happy with the Lightswing. Unfortunately you had to wait a little longer for your order, but it's good to hear that my colleagues from customer service helped you well. Regards, Tabita from Lightswing.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais