Luxury Holidays To Ltd Avaliações 

121
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Usually I'm organizing my travels by myself, but it turns-out using an experienced travel agent can save you a lot of time and money. Thank you for the unforgettable trip to Dubai!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Unfortunately not clear when booking, advisar did not tell me that adult has to pay for the child under 11 who is inclusive at grand hyatt!!! so disappointed, i would have considered Destination 2 as... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This was our third time booking with Luxury Holidays. A week in Baku followed by two weeks in Islamabad this time. Andi was absolutely fantastic in getting us the best price possible. She made sur... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not worth the hassle to save a couple of quid. Blatantly lied about how they were offering exclusive packages, I found the exclusive Hilton deal elsewhere including direct from Hilton. When Covid stuc... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Agência de Viagens
  2. Agregador de viagens
  3. Operador de turismo

Escrito pela empresa

Luxury Holidays offers the best hand picked luxury destinations. All our experts have first hand knowledge of all the hotels we sell.


Informações de contato

3,5

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

121 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 89% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,5

Todas as avaliações

(121)

44 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Appalling - book with another company !!!

Booked many times with Value Added Travel and Luxury Holidays.
Recent experience has been appalling. We booked a suite at a hotel in Dubai only to get notification once booked that club lounge is closed and found out normal choice of meals not being served for dinner.

Asked for booking to be cancelled and refund of deposit. Continually told would receive confirmation of cancellation the following day - staff openly lie - still waiting for confirmation.

Told it would be a credit note rather than refund of deposit - I stated no as they were fully aware of current situation in hotel prior to booking.

Now booking our many holidays with another travel agency.

My advice: book with a company that doesn’t continually lie to you and not deliver !!!!!!

15 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Ms Anne,

Thank you for your feedback and sorry to hear that you were not happy with the service. Please could you kindly email your booking details to admin@luxuryholidays.co.uk so we can have a look into the matter for you.

Kind regards,
Luxury Holidays Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I got a call from this company saying…

I got a call from this company saying that i won some raffles and i know that i didnt filled any thing i was politely rejecting and the lady become very frustrated and reacting very rude then i confirmed it is a scam

11 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Arya,

Kindly remove this review please as it is not related to our company. We do not give out raffles, therefore we have not contacted you regarding this.

Kind regards,
Luxury Holidays Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

102 Days and Still No Refund

ANOTHER EDIT:

Luxury Holidays now claim they could not process a refund as a chargeback had been initiated. What they have omitted is that they fought back on the chargeback claiming I wasn't eligible to have my money returned. The claim progressed to arbitration where MasterCard determined this was nonsense. Had Luxury Holidays reached out and said apologies we are processing a refund for you I could have called the credit card company and stopped the claim. The card company explicitly stated the operator could do this and to let them know should they choose to do so.

I finally got all my money back using chargeback/section75 claims on 17th July - 19 weeks after I requested to cancel. 17 weeks longer than Government legislation says they should have.

Do you really want to book with these people?

----------------

I cancelled my holiday to Dubai on 7 March 2026 after being advised by Luxury Holidays that a refund would be processed. It is now 102 days later and I have still not received a penny.

The company continues to claim that the refund is being processed despite the Package Travel and Linked Travel Arrangements Regulations requiring refunds to be made within 14 days. I have had to pursue chargebacks and Section 75 claims through my credit card providers simply to try and recover my money.

Luxury Holidays have argued that deposits are non-refundable, despite previously agreeing that a refund would be processed. I have also contacted suppliers within the booking chain directly (Rixos and Arabian Adventures are aware of this). Whilst they have confirmed the booking was cancelled free of charge, they have not confirmed that any money ever reached them in the first place.

Extremely poor communication - I've heard nothing since 20th March, constant delays and no meaningful progress despite more than three months passing since cancellation.

On 20th March they advise refunds will take 12-14 weeks. We're 13 weeks on from then and 14 weeks and 4 days since the date of the original cancellation request.

I would strongly advise anyone considering booking through this company to proceed with caution. I can't emphasise how much undue stress this has caused. They have over £9,000 of my money and are refusing to return it.

7 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Mr Jamie,

Thank you for your feedback and sorry to hear that you were unhappy with our service.

Please note that we have not refused a refund at any point. However, as a chargeback has been raised, we are unable to process a refund separately while the chargeback process is still ongoing.

Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid this agent

Avoid this agent. Still no refund from a cancelled holiday to Dubai 8 weeks on. Travel regulations state 2 weeks maximum. This company should be struck off. Rest assured you will not be getting any further business from me.

7 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Mr Karl,

Thank you for your feedback and sorry to hear that you were not satisfied with your service.

Please note that due to the current unprecedented situation that is taking place in the Middle East, all suppliers are taking their time to refund us. We are currently waiting for our suppliers to process the refunds back to us before it can be passed onto you.

As soon as we receive the refunds back from our suppliers, we will let you know. The reservation manager Shikha has been in contact with you in the meantime to keep you informed.

Thank you for your patience and we will be in contact with you in due course.

Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Nilesh was great

Nilesh was great

A trip to the Maldives for 10 nights
Nilesh was great with all the questions .

Many thanks once again

19 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Customer,
Thank you for leaving a lovely review. We are very glad to hear that your experience booking with us was satisfactory and we look forward to any future booking that you make with us, ensuring that we will provide the same high-standard level of service as before. Thank you for booking with Luxury Holidays!
Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Sufyaan is always helpful


Sufyaan is always helpful. I’ve been booking with him for a long time and he always finds me a great deal. We usually go to Dubai, but this time we’re trying something different with a 10-day Sri Lanka package he suggested.

13 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Customer,
Thank you for leaving a lovely review. We are very glad to hear that your experience booking with us was satisfactory and we look forward to any future booking that you make with us, ensuring that we will provide the same high-standard level of service as before. Thank you for booking with Luxury Holidays!
Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing service

Booked a holiday to Thailand with Sol. They were so helpful from start to finish. Very professional as well as giving us local info.

13 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Customer,
Thank you for leaving a lovely review. We are very glad to hear that your experience booking with us was satisfactory and we look forward to any future booking that you make with us, ensuring that we will provide the same high-standard level of service as before. Thank you for booking with Luxury Holidays!
Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid!

Refused to refund within legal timeframe when our holiday to Dubai was unable to go ahead due to the conflict in the area.

7 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Ms Merry,

Thank you for your feedback and sorry to hear that you were not satisfied with your service.

Please note that we have not refused you a refund. The current unprecedented situation that is taking place in the Middle East means that all suppliers are taking their time to refund us. We are currently waiting for our suppliers to process the refunds back to us before it can be passed onto you.

As soon as we receive the refunds back from our suppliers, we will let you know. The reservation manager Shikha has been in contact with you in the meantime to keep you informed.

Thank you for your patience and we will be in contact with you in due course.

Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Cruise

We booked a 9 day Norwegian cruise from Japan travelling Kochi, Jeju and Nagoya with Charles and had a really good experience. He was helpful, easy to talk to, and made the whole process simple. Everything was handled smoothly, and I felt confident in the booking.

I’d definitely recommend him and would use his services again

4 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Customer,
Thank you for leaving a lovely review. We are very glad to hear that your experience booking with us was satisfactory and we look forward to any future booking that you make with us, ensuring that we will provide the same high-standard level of service as before. Thank you for booking with Luxury Holidays!
Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Went to Dubai 2 weeks ago and came back…

Went to Dubai 2 weeks ago and came back last night. Luxury Holidays were very helpful from booking the hotel and even extending my trip through the conflict. The staff know their jobs and very professional. Shikha was so helpful. I would definitely will book with them again.
Hassle free and professional company.

13 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Customer,
Thank you for leaving a lovely review. We are very glad to hear that your experience booking with us was satisfactory and we look forward to any future booking that you make with us, ensuring that we will provide the same high-standard level of service as before. Thank you for booking with Luxury Holidays!
Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We had originally booked our holiday in…

We had originally booked our holiday in Jan to go in March to Abudhabi,but our flights got cancelled. Thankfully Azim was very helpful and booked to go to Thailand in May as it is a birthday present. We had to more money but it will be worth it as we have not been there.

31 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Customer,
Thank you for leaving a lovely review. We are very glad to hear that your experience booking with us was satisfactory and we look forward to any future booking that you make with us, ensuring that we will provide the same high-standard level of service as before. Thank you for booking with Luxury Holidays!
Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Obstructive company

refusing to provide holiday refund for 5 months - dDbai cancelled and they have been refunded by their supplier - they have lied throughout and are trying to keep our monies for months even through they are sat in their account. Avoid at all costs

14 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Ms Lewis,

Thank you for your feedback and sorry to hear that you were not satisfied with your service.

Please note that due to the current unprecedented situation that is taking place in the Middle East, all suppliers are taking their time to refund us. We need to wait for the monies to be processed back from our suppliers before it can be passed onto our you.

We appreciate that this is not ideal, however we are unable to do anything further at this moment in time I'm afraid. Shikha the reservation manager will keep you updated in the meantime should you have any queries.

As soon as we receive the refunds back from our suppliers, we will let you know.

Thank you for your patience and we will be in contact with you in due course.

Kind regards,
Luxury Holidays Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Booked a Dubai holiday in January this…

Booked a Dubai holiday in January this year and had a fantastic experience, Sol was really helpful and advised on the best hotels to stay at and went out of his way to organise a driver for our trip too. Will definitely be booking our next trip with these guys again. Keep up the great work guys!!

17 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Customer,
Thank you for leaving a lovely review. We are very glad to hear that your experience booking with us was satisfactory and we look forward to any future booking that you make with us, ensuring that we will provide the same high-standard level of service as before. Thank you for booking with Luxury Holidays!
Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing service

Booked a holiday with Babs to the UAE despite what is going on. The process was quick and easy

13 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Customer,
Thank you for leaving a lovely review. We are very glad to hear that your experience booking with us was satisfactory and we look forward to any future booking that you make with us, ensuring that we will provide the same high-standard level of service as before. Thank you for booking with Luxury Holidays!
Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

B&B problem resolved

Azim & Andi really helped me during the time when I was looking for a package to book holiday in Korea and I forgot to add hotel b&b called up again answered the call real quick spoke with Azim and he got back to me confirming the price and sorted all out without stressing, this is the Service I want when I need support and help well done guys

10 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Customer,
Thank you for leaving a lovely review. We are very glad to hear that your experience booking with us was satisfactory and we look forward to any future booking that you make with us, ensuring that we will provide the same high-standard level of service as before. Thank you for booking with Luxury Holidays!
Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service during stressful situation

We booked last year with Sol for a holiday to Dubai due to travel in March when the conflict all kicked off. We were contacted and offered the option to move dates or move destination. Everything was amended promptly and we ended up having an amazing holiday in Maldives. Would definitely use again and recommend.

25 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Customer,
Thank you for leaving a lovely review. We are very glad to hear that your experience booking with us was satisfactory and we look forward to any future booking that you make with us, ensuring that we will provide the same high-standard level of service as before. Thank you for booking with Luxury Holidays!
Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent service and was really happy…

Excellent service and was really happy with the way my booking was handled. My original holiday to Dubai was affected by the current war going on.
But Sol was quick to respond and assisted me in getting my holiday rebooked for another date.
I have always booked my all my family holidays with them and have never had any issues.

18 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Customer,
Thank you for leaving a lovely review. We are very glad to hear that your experience booking with us was satisfactory and we look forward to any future booking that you make with us, ensuring that we will provide the same high-standard level of service as before. Thank you for booking with Luxury Holidays!
Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor experience

Booked package - impacted by Middle East. They were unhelpful & left us without any accommodation in Thailand and did not honour the rights that are meant to apply with a package holiday. Been a long standing customer over many years - will never use again and simply cannot now recommend them - avoid at all costs.

4 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Customer,

Thank you for your feedback and sorry to hear that you were not satisfied with our service.

Please note that our reservation manager Shikha has responded to you via email and offered a £300 credit which has been duly applied towards your future booking in December.

We hope that this matter has now been resolved satisfactorily and we look forward to any future bookings that you make with us.

Kind regards,
Luxury Holidays Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible holiday provider can see from…

Terrible holiday provider can see from the many other reviews that they steal people’s money and refuse to provide th holiday they promised they would take care of any issue then if there is issues it’s well pay extra money then they promised transfers for £120 then charge me £150 they took advantage of my brain damage and disability encouraging me to go get currencies for countries that thy knew they were not able to book me to they are either incompetent or liars or both

I would of been better booking the holiday myself they have caused me two weeks of distress leading up to the holiday meaning I’m probably not fit or well enough to fly anyway they promised on Sunday to call or back Monday then it’s Wednesday today meant to be travelling tomorrow and they have screwed up my entire holiday, whole idea of a travel agents is to avoid the stress I would of been better booking myself than with these dishonest crooks

In reply to their copy and paste reply etc … they told mistruths about what the hotel had said I know as I seen the email transcripts etc and also the transfers didn’t turn up or turned up two hours late or wanted more money as holiday company hadn’t provided them accurate times etc or changed of flights etc

They even originally suggest one transfer turn up at 6pm for a 3pm flight so unless it’s a magic time travelling taxi 🚕 etc….

Totally useless travel company I have all the emails to document this too

4 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Luxury Holidays To Ltd

Resposta da Luxury Holidays To Ltd

Dear Customer,

We would like to update you regarding your booking.

Please note that we did not charge you anything extra beyond the revised rate. At the time we initially provided the quote, the rate was subject to availability. By the time the booking was confirmed, the supplier had increased the price, which resulted in a £30 increase. As this is a private transfer, rates can change depending on availability at the time of confirmation.

We would also like to reassure you that we have addressed all of your concerns. We contacted each of the hotels directly regarding your complaints, and they have acknowledged them. As a gesture of goodwill, your rooms have been upgraded.

We have made every effort to ensure your holiday is as comfortable and enjoyable as possible.

Kind regards,
Luxury Holidays Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

🚨 Warning

🚨 Warning: Don't Fall for the Scam! 🚨

I'm sharing this to alert everyone about a fraudulent team that's been operating. They promise the world - invest 2k, 5k, 10k, or 25k, and you'll get access to 5-star hotels whenever you want. Sounds too good to be true? It is!

We've been trying to contact them for 5 months to book a hotel, but they're ghosting us. The sales guy, Khan, disconnects the call whenever we reach out. 😡

Don't trust them with your hard-earned money. They're scammers, plain and simple. Spread the word and save others from getting duped! 💔

#ScamAlert #Fraud #Beware

4 de março de 2026
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais