Modularbottle Avaliações 

94
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bottle took weeks to arrive. When it did arrive, glass chamber was completely smashed. Customer service is useless.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The bottle we received feels extremely cheap. For the price, I’d expect much higher quality products. The main lid spins and when I finally get it fastened on, I can’t get it off again, the alternat... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Early kickstarter Customer loving the product but one feature is missing considering what is out on the market currently. You should create a magnetic top with a ring so you can attach your cell phone... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This is officialy my favorite bottle. I've tried so many ove the years, but nothing comes close to the ModularBottle. It looks amazing , feels premium, and the modular design is actually useful, not j... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa


Informações de contato

3,3

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

94 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 23% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,3

Todas as avaliações

(94)

31 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered 2 bottles

Ordered 2 bottles, the delivery was not the quickest, but totally ok and could be tracked. One of the glass insert bottles was broken, I got in touch with the customer support and they sent replacement without further questions.
Now we are using both of the bottles, they look great and function as expected - very well.

1 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Modular parts constantly being stuck and cant be opened

I ordered a bottle from the website and my point is not the customer service that was bad. The modular cap just didnt come of when I wanted to take it of for the first time. After using rubber gloves and a lot of force the cap came off. Used the bottle like 3 times and literally the same problem happened. After screwing the the same modular ring back on with not much force at all the cap just refused to come of. I have tried everything, even using tools to get the cap off but it just was stuck again. Broke the bottle trying to get the ring off. Terrible product

24 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My New Favorite Bottle

For starters, this is the coolest looking water bottle I’ve ever own or seen, and I’ve had many. It’s also great how you can get such a wide variety of caps and other attachments from diffusers to metal straws and more. The bottle is awesome… and the customer service was second to none. Not only did the respond to my email quickly, they were extremely helpful in fixing a problem that wasn’t even their fault. I’m very pleased with The Modular Bottle as a product, AND as a company.

17 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

5/5 for the bottle

The bottle is a quality build and has as advertised replaced all my other bottles.

My only criticism is that i can't buy the extension for the 500ml bottle to make it 700ml. Being modular i would.have expected the ability to mix and match.

Maybe something to think about.

My advise till this chances is to go for the 700ml version. No regrets!

1 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible Customer Service

Rolled the dice on this company because the bottle looked neat, unfortunately the other reviews are correct, the customer service is the worst I've ever seen. Zero communication and no progress on my order, even after reaching out to them asking for help.
Can't speak to the quality of the product of course, but I definitely don't want to deal with them again.

5 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The best bottle with the WORST customer service and WORST management

TMB bottle is the best bottle I ever seen, but unfortunately this company got the worst management and customer service department. Either the owner or manager is not a business type person.
I start paying since the first day they came out on Kickstarter, I purchased 3 bottles bundle, and until this day it never arrives, I emailed and they said they will get investigated into this but never have any answer and never email me back anymore.

Last week I purchased 3 bundles again due to the discount for Boxing Day, I received 3 bottles FINALLY, but one bottle is super loose, I emailed them at the first moment I opened the box. After 4 days (96 hrs) present, I still not received any email answer back. I even emailed again to say that I have no harmful message, I use thank you and hello and beginning and all the polite words to make sure they dont feel aggressive.
But im so disappointed.

so, with $275.54, many years, I got 2 bottles.
I never have such bad experiences on online purchasing.

3 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Update: Resolution Reached (And a Sigh of Relief!)

I am happy to report that this issue has finally been resolved. After a lengthy, in-depth discussion with their customer service team, we were able to iron everything out. They ultimately stepped up, took ownership of the situation, and ensured I was taken care of. I am now completely happy, content, and glad to have this sorted.
For context, here is how the experience started:
I ordered the Ultra Pack from TMB ModularBottle (Order #TMB26201). While the bottle itself is well-designed and looks great, my initial experience with customer service was extremely frustrating. My order arrived missing items that were explicitly included in the Ultra Pack (a straw kit and flat cap). After contacting support, I was repeatedly promised replacements and tracking numbers, but over the course of several months, I faced communication gaps and confusing regional shipping policies.
It took some serious persistence and a long, detailed conversation to get past the initial roadblocks. However, once I reached the right support representative, the tone completely changed. They listened to the history of the issue, corrected the errors, and made sure I received exactly what I paid for without any further hassle.
This is a massive relief because the product itself is genuinely good. Now that the after-sales support has matched the quality of the bottle, I feel much more confident in the brand and am happy to finally enjoy the full Ultra Pack as intended!

11 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Simply a nuisance

This bottle struggles to get the basics right beyond its aesthetic look, making the price point absolutely absurd.

The bottle is comprised of many parts which make washing it a pain. Refilling it is a needlessly frustrating process as the detachable top section is tricky to line up with the notch on the internal part that fits into the glass inner bottle. This is something you'll have to do regularly because the bottle is so tall that simply taking the cap off doesn't always leave enough room for the bottle to fit underneath whatever you're refilling it with (e.g. a fridge tap).

And all this inconvenience and money for... 750ml? Yeah, no. Even on sale this product simply isn't worth it in my opinion on the sole basis that it does not make your life any easier (quite the opposite) nor does it add much value over a regular glass or stainless steel bottle beyond the flashy design. Now mine seems to be leaking too!

I really do appreciate its good looks and I wish I could find this bottle to be more usable, but it seems to always want to work against me. The worst part? It discourages me from drinking more water when I'm using it as my main bottle, and THAT is enough for me to say that it has failed in my eyes.

A regretful purchase.

29 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Modularbottle

Resposta da Modularbottle

Thanks for the detailed review — and I’m truly sorry the bottle has felt like “work” instead of making hydration easier.

A couple of important notes from our side:
• Leaking: This shouldn’t happen. In our experience, leak reports are extremely rare (roughly 1 in 10,000 units), but even if you’re the one person, it’s still unacceptable and we’ll make it right.
• Notch / alignment: You’re right that the earlier version required alignment. We’ve since updated the molds, and the new version no longer has the notch system — so there’s no alignment step needed anymore.

Please reach out to our support team with your order details and a quick photo/video of the leak, and we’ll help immediately (replacement parts or a full replacement, depending on what’s best).

We genuinely appreciate the honest feedback — it directly pushed improvements like the mold update above, and we’re sorry yours wasn’t the experience we designed it to be.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

The bottle feels quite cheap, assembly not easy.

The bottle feels quite cheap, definitely not worth the 130$ price tag. I have the 700ml variant and its very large, way bigger than bottles of similar volume. The assembly is also not easy. You have to align the top plastic part with the actual mouthpiece, pull the mouthpiece upwards, because just leaving it in the outer shell makes it impossible to align the top plastic, while holding the whole thing together and screw it downward. Easy this is not, so much so that i just don't want to bother with it most times. The sealing rings are not attached to any part of the bottle, so they will fall out while disassembling. For 130$ i would have expected them to be attached, inside a grove in the plastic or something.
The bottle looks nice. If they make the assembly easier in a next version i might buy it if the top part can be bought separately and is compatible with version 1.0, mainly to get a usable bottle and not have completely wasted my money.
Can not recommend this bottle to be honest, if it was 20$ maybe, but even then the headache each time filling it up, you would end up with a 20$ paperweight.

24 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Modularbottle

Resposta da Modularbottle

Thank you for taking the time to write such a detailed review — we genuinely appreciate the honesty, even when the experience wasn’t a good one.

We’re sorry that the bottle felt frustrating to use. That’s not what we aim for, especially at a premium price point.

A few clarifications and updates from our side:
• Assembly & alignment: You’re absolutely right about the early version. The alignment step and upward pull you described were part of the original design, and we’ve since acknowledged that this wasn’t intuitive enough. As a result, we updated the molds — the current version no longer requires any notch alignment at all, making assembly significantly simpler.
• Sealing rings: Your feedback here is valid. In the updated version, we improved tolerances and retention to reduce the chance of seals falling out during disassembly. This was a direct result of feedback like yours.
• Size perception: The bottle can feel larger than other bottles with similar capacity due to the double-wall construction, modular system, and glass inner, which prioritizes durability, insulation, and taste neutrality over compactness.
• “Cheap” feel: While the bottle uses premium, BPA-free technical polymers and borosilicate glass, we understand that perceived value is subjective — especially if usability falls short.

Importantly, we don’t want you to feel like your purchase was a waste. If you’d like, please reach out to our support team — we can discuss compatibility options with the updated top, replacement parts, or another solution that makes sense for you.

Your feedback directly influenced real product changes, and while that doesn’t undo your experience, it does help us build a better version going forward. Thank you again for taking the time to share it.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I had high hopes

I had high hopes. When unpacking I noted the very flimsy plastic, the unpractical assembly and was concerned. I asked for refund which was offered, but shipping to Canada is expensive from Europe. I tried the bottle out. The glass broke in first week as virtually no side impact buffering inside plastic. Overall this is a terrible bottle, poorly designed and overcomplicated. DO NOT BUY.

11 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic drinking bottle and great service!!

Fantastic multifunctional bottle and great service!
I’m really happy with my ModularBottle.com It’s a clever and versatile design — perfect for everyday use, and great for infusions thanks to the built-in strainer. What I really like is that you can customize the bottle completely to your needs – with or without the strainer, and with different lids depending on how you want to use it.
The fact that you can take it fully apart makes it super easy to clean, and the build quality feels solid and well thought-out.
Also, big compliments to Team TMP for their quick and friendly service. A beautiful, durable product clearly made with care. Highly recommended!

24 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Great delusion

If I had to talk only about aesthetics I would give 5 stars. I was very happy and satisfied to use it until the inner glass cup broke. All that is left is a beautiful but useless plastic object. They offer you the possibility to replace it, but with the shipping costs at your expense

23 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Cool idea but not worth the price

It works as a bottle cool design but build quality is mediocre, the snack compartment doesn’t line up visibly hard to tell but when holding I feel one side of the compartment edge sticks out and on the other the bottle edge sticks out. Smaller model comes with an aluminum straw when the larger one comes with a steel one, don’t know why they cheaped out on the smaller one. Cool idea but for that price the quality isn’t the best. If the plastics felt more solid and aligned cleaner and the straw was steel then I would say I would have definitely recommend. But frankly disappointed a little

13 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Modularbottle

Resposta da Modularbottle

Hi Hugo,

We’re sorry to hear the build didn’t fully meet your expectations. Each Modular Bottle is assembled by hand and designed for durability and easy part replacement. Still, small alignment variations can occasionally happen, and we’ll be happy to send you a replacement part or check your unit to make sure everything fits perfectly - so please email us at hello@modularbottle.com and we’ll make this right for you.

Regarding the straws — the smaller model includes an alloy version as we liked the matte finish more - but the manufacturer could not make it as long - so we had to use steel for the tall bottle. Price the same between the two parts so it wasn't a cost related decision.

We’re always improving based on feedback like yours, so thank you for helping us make the bottle even better.

Best,
Alex

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered 42 days ago

Ordered 42 days ago. Still not been delivered. They insisted one was posted out but there was an "issue with the address"which funnily enough they can't provide a tracking number. Haven't had an issue with my address in 14 years. Definitely a scam

29 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Modularbottle

Resposta da Modularbottle

Hi Farren,

We’re truly sorry for the delay and the frustration this has caused.

Your order is absolutely not a scam — we’ve been dealing with a few isolated delivery issues and are working hard to make sure every customer receives their package.

Thank you for your patience and for giving us the chance to fix this.
Best,
Alex

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

China Product and ZERO Communication.

After ordering I didn't hear back for a whole month. After sending an e-mail I was told, that my order will be shipped the next day. Then a week later still nothing had happend I wrote them again and was told, that my order wasn't on stock, but it will be sent out in the next couple of days. Now I received an e-mail from an chinese delivery portal. I am very unsetisfied with the communication and wasn't expecting a low quality product from some dropshipping firm in china. I wouldn't recommend buying and can only hope that I will receive a product after 2 months of waiting without any information - and hopefully the product itself doesn't suck.

27 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Modularbottle

Resposta da Modularbottle

Hi Manuel,

I’m truly sorry for the poor experience you’ve had with your order and the lack of clear communication. This is not the level of service we want to provide. Your feedback is fair and very important to us.

To clarify: we are not a generic dropshipping company. All our products are designed and developed by our team, and we manufacture in China with partners we’ve carefully selected for quality. Unfortunately, your order was affected by a temporary stock issue, and we failed to update you promptly — that’s on us, and I sincerely apologize for the frustration this caused.

We will make sure your order is tracked properly and delivered, and if for any reason you’re not satisfied with the product once it arrives, we’ll stand behind it with a replacement or a full refund.

Thank you for bringing this to our attention — we’re already working on improving our communication system so situations like this don’t happen again.

Best Regards,
Alex

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best costumer service ever

The product is of outstanding quality, and its versatility makes it genuinely useful in many situations. What impressed me even more is the customer service — without a doubt, the best I have ever experienced. It’s clear that this team is focused on building long-term value rather than chasing quick rewards. The way they treat their customers reflects true professionalism and strong, genuine values.

23 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought it one month ago and I still…

Bought it one month ago and I still haven’t received it
Can you please send me an update or a refund this is unacceptable

22 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Modularbottle

Resposta da Modularbottle

Hi Victor – I’m really sorry to hear you haven’t received your order yet.

This is definitely not the experience we want for our customers. While shipping delays are sometimes out of our control, we take full responsibility for making sure you get your product (or a refund if needed).

Our team will check your case right away and reach out to you directly to resolve this as quickly as possible.

Best,
Alex

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais