Zijn gewoon SHEIN horloges, plastic en totaal niet als verwacht. Slechte kwaliteit. Ik zou jullie de moeite besparen om te bestellen. Heb je ze zelf goedkoper van op SHEIN en daar kan je wel makkelij... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Zijn gewoon SHEIN horloges, plastic en totaal niet als verwacht. Slechte kwaliteit. Ik zou jullie de moeite besparen om te bestellen. Heb je ze zelf goedkoper van op SHEIN en daar kan je wel makkelij... Ver mais
A empresa respondeu
I bought the watch only a year ago and used it with the utmost care: it was never in the water, I only wore it for formal/work events, etc. Then, after ONLY ONE year of use, it broke out of the blue w... Ver mais
A empresa respondeu
The watches are so beautiful!! They're a bit smaller and dainty so be aware but that's exactly the look I was going for. The only thing I'd say is resizing the watches when they have round/clover shap... Ver mais
A empresa respondeu
I loss a Stone on my beautiful Isabella Watch, i wrote them an E-Mail and asked them for a replacement, after i sended them the photo of the watch, they confirmed me that i‘m receiving a new Isabella... Ver mais
A empresa respondeu
OhKlassy is a jewelry and watch brand that blends vintage elegance with a modern twist. We design timeless women’s watches with attention to detail, water resistant, scratch-resistant, and made with long-lasting color that never fades. Each piece comes in a luxurious gift box and is made to stand the test of time. What sets us apart is our combination of quality, style, and thoughtful service. Every order includes free shipping, a free sizing tool, and a free OhKlassy cotton bag. Our watches are adjustable to fit any wrist and make the perfect gift, or a meaningful treat for yourself. We’re proud to offer a lifetime warranty on every piece, because we believe in lasting beauty and lasting value. At OhKlassy, we create accessories that are more than just pretty, they tell a story, just like you.
Sem histórico recente de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 100% das avaliações negativas
Normalmente leva mais de 1 mês para responder
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Ganz übel! Ich habe 2 Uhren bestellt! Beide Uhren kriegt man kaum zu und auf schon gar nicht! Eine ist direkt kaputt gegangen! So ein Schrott !

Resposta da Ohklassy
I love!! My husband bought me two of the watches from Ohklassy and they turned out to be so much prettier in person! I love the antique look they have and how dainty they are. The packaging looked very intentional and thoughtful which is nice, as the watches are in the hundred dollar price range. They definitely do not look cheap nor do they feel cheap, but actually have a very decent weight to them. The only thing I would have liked to see is them use a real what I think is supposed to be a tigers eye stone for the band but other than that, I will definitely be purchasing more watches from here and am very pleased with my order!

Resposta da Ohklassy
NIET BESTELLEN! Horloges ontvangen, vond de kwaliteit slecht, zien eruit alsof ze van plastic gemaakt zijn. Meteen retour aangevraagd en die werd afgewezen.
Na meerdere mails beloofd een retour etiket te sturen, nu maanden verder en nog steeds geen retour procedure op gang gezet.

Resposta da Ohklassy
Wat een *** bedrijf. Ik ben er zo klaar mee en vind het heel naar dat het zo’n enorm gedoe is. Als ik dit had geweten had ik sowieso nooit wat besteld, maar nu al helemaal nooit meer. Eindelijk na weken wachten kreeg ik mijn pakketje en zijn het gewoon twee horloges van SheIn!!! Niet normaal.
Vervolgens hebben ze mij geblokkeerd op Instagram omdat ze van mij onder hun post berichten kregen omdat ze niet reageerde op mijn DM’s.
En dan zie je dat ze heel netjes reageren onder mijn eerder geschreven review. Netjes toch? Maar vervolgens als ik ze het honderde mailtje heb gestuurd reageren ze alsnog niet. Het is allemaal schijn! Retourneren kunnen ze ook niet. Ik ga hier niks voor betalen en ben bezig met rapportages bij verschillende organisaties. Dit laat ik echt niet over m’n kant gaan. Dus neem alsjeblieft mijn advies aan want dat bespaart je een hoop gezeur.

Resposta da Ohklassy
I thought the watches would be bigger, but I’m actually glad they’re not. They’re small, elegant, and very lightweight. I bought two and have only worn one so far, but I’ve been wearing it constantly for the past few months and it hasn’t tarnished or shown any signs of wear. It’s truly beautiful!

Resposta da Ohklassy
I got he black friday deal of two for one. Still pricey but worth it as I’ve been wanting some cute wrist watches! I’ve been wearing them constantly for a week and a half now, very happy with them. Wouldnt say theyre the most practical as I can’t really adjust or tell the exact time down to minutes, but it’s fine because it’s more about there aesthetics than practicality for me. Love that it came packaged super nice with wristband adjusters.

Resposta da Ohklassy
Amazing watches and the bags are unique and high quality as well.

Resposta da Ohklassy
Please please please, don’t buy anything from this store. The quality is garbage and one of the wacthes didn’t even match the picture. They’re way too big, and someone wrote here that they’re not even adjustable even though the website says so?
Returning the the items was made impossible. There was repeated delays and excuses, no return label was ever sent.
I repeat, DON’T BUY ANYTHING FROM THIS SCAM SITE!!!!!!!!!!!!!

Resposta da Ohklassy
i love it, i didnt think i would love it this much but wow the packaging the presentation and the watches themselves are amazing.

Resposta da Ohklassy
The watches look great but sadly i couldnt properly adjust one of them bc the enclosed tool couldnt catch the pin and damaged the watch.

Resposta da Ohklassy
Ben nu al meer dan een maand aan het wachten op me pakketje, als ik ze mail of berichtje stuur dan krijg ik elke keer het zelfde antwoord in het Engels. “We’re really sorry for the delay. I’ve flagged your order to our fulfillment team and asked them to prioritize checking its status” niks hier kopen is een grote scam!! Het komt niet aan.

Resposta da Ohklassy
This company is running a scam. Poor quality. They don't let you return. Have begun a Consumer Affairs Inquiry.

Resposta da Ohklassy
When it arrived, I was disappointed to find it cheaply made, mixed metals including iron, and a quality closer to $30 AUD rather than $100+. I immediately contacted customer service to request a return, as the watch was unworn and still in its original packaging.
That was over a month ago. Despite their website stating that “unworn items can be returned within 60 days for a full refund,” OhKlassy has refused to authorise a full return. After engaging in delay tactics, they started by saying they would get a return label. They have since offered partial refunds (first 30%, then 50%) while asking me to keep the watch. I’ve provided screenshots of their policy and proof that the watch is unused, yet they continue to deny the refund with no explanation, whilst also cancelling the request for a return label.
I’ve since contacted the ACCC, requested a chargeback through my bank, and reached out to the International Consumer Protection and Enforcement Network (ICPEN). OhKlassy continues to claim they acted in “good faith,” but their refusal to honour their stated return policy suggests otherwise. It is clear that they are acting unlawfully by refusing to honour their guarantees.
Their customer service has been extremely poor, and based on my experience, I would not recommend purchasing from this company.

Resposta da Ohklassy
Bestellt da nicht!!! Ich wollte die Uhren zurück schicken die ich bestellt habe, unbenutzt und in Orignalverpackung. Seit über 2 Wochen schlage ich mich mit dem Kundendienst mir ein Rücksendeetikett zukommen zu lassen und mir den Betrag rückerstatten. Sie weigern sich!!
Bestellt da bloß nicht!!!

Resposta da Ohklassy
Very bad return service! BE AWARE!!!
I bought 2 watches from them and the style unfortunately not fit me, they don't look good on me, and I emailed them to get me through refund process. And they keep pushing it back the return process with excuses and explaining themselves how descriptive they are with the details of the product. But it doesn't matter! Everyone is different and it looks good on one doesn't mean it looks exactly the same on my hand! I don't even know why I have to explain myself to them to get the refund why they stated on their website "Money back guarantee"! Clearly NOT GUARANTEE!
So be careful everyone! I will not recommend purchasing anything from them! Im still fighting with them about my return🤦♀️

Resposta da Ohklassy
Ich habe bei Oh Klassy Uhren bestellt und bin wirklich enttäuscht. In den Bildern sehen sie hochwertig aus, aber in echt wirken sie sehr billig und fühlen sich auch nicht wertig an. Leider konnte ich keine der Uhren zurückschicken – das Serviceteam hat mir zwar ein Retourenlabel versprochen, sich aber absichtlich erst gemeldet, als die Rückgabefrist bereits abgelaufen war. So etwas habe ich noch nie erlebt.
Der Kundenservice ist unzuverlässig und die Qualität der Produkte steht in keinem Verhältnis zum Preis. Ich kann die Marke absolut nicht empfehlen und rate jedem davon ab, dort zu bestellen.

Resposta da Ohklassy
I ordered three watches but unfortunately didn’t like them; their quality is so cheap and their size is tiny (not like a regular watch). Then, I contacted them through WhatsApp in order to return them, they said okay and the’ll send me a return label asap. That was almost a MONTH ago and they still haven’t issued the return label. Such a disregard.

Resposta da Ohklassy
Worse purchase I ever made cheap doesn’t fit grown men absolutely terrible

Resposta da Ohklassy
The quality is excellent.
I really loved the packaging and the envelope for the watches.
Thank you very much!

Resposta da Ohklassy
Die Uhren gefallen mir sehr gut und entsprechen genau der Beschreibung im Shop. Die Lieferzeit war zwar etwas länger, lag jedoch im angegebenen Zeitraum. Insgesamt bin ich sehr zufrieden. Schönes Packaging, zudem war ein kostenloses Werkzeug zum Verstellen der Uhr enthalten.

Resposta da Ohklassy
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.