OJA Biler Avaliações 66

O TrustScore é 5 de um total de 5

4,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

En fornøjelse at handle bil hos OJA. Køb af første elbil, og modtog professionel hjælp både før, under og efter købet. De forstod at finde den rette bil til mit behov, fordi de lyttede til, hvad jeg... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi har lige hentet vores nye Skoda fik virkelig en god behandling af vores trofaste sælger claus lorenzen som har hjulpet os utrolig meget Tak for handlen 🙏🫵

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg havde en virkelig god oplevelse hos OJA Biler fra start til slut. Hele processen var både tryg og professionel, og man mærker tydeligt, at de har styr på tingene og sætter kunden i fokus.... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vi siger tak for en god, grundig og gedigen gennemgang af elbilens mange muligheder. Som nye ejere af vores første elbil føler vi os både glade og trygge i vores valg. En særlig t... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Concessionária

Sobre OJA Biler

Escrito pela empresa

OJA-Biler - Salg af Elbiler, Benzin- og Dieselbiler, autoværksted og glade kunder siden 1976

✔️Syddanmarks Elbil Center
Vi rådgiver vores kunder ved køb af elbiler, så de er godt klædt på inden købet. Uanset om du ønsker en helt ny elbil eller en af vores nyere brugte elbiler, kan du forvente den helt samme gode kundeservice

OJA Biler
Skoda Enyaq
VW ID3
Skoda Enyaq
Skoda Enyaq

Informações de contato

4,8

Excelente

O TrustScore é 5 de um total de 5

66 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Min kæreste og jeg købte vores nye…

Min kæreste og jeg købte vores nye ev6er hos Over Jerstal Autohandel, hvor vi fik fat i Jakob, som fra det punkt tog sig af handlen.

Vi blev mødt med den bedste service fra dag et, hvor hele processen blev gennemgået og tidsestimeret i forhold til levering (vi handlede online/tlf da vi selv bor på sjælland) og der var ikke et eneste spørgsmål der ikke blev mødt med et smil og godt humør.

Der var hurtige svar både via mail og telefon gennem hele processen og overleveringen har været den hidtil bedste vi har oplevet.

Vi kan kun varmt anbefale dem, især hvis man overvejer onlinehandel hvor tryghed og den personlige handel er vigtig.

21 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Service i særklasse!

Jeg har lige hentet min nye Tesla hos OJA Biler og jeg har fået en fuldstændig ekstraordinær behandling, hele vejen igennem!

Jakob og Peter er nogle super flinke gutter, som virkelig forstår sig i el-biler og hvad god service er.
Teslaen blev overdraget i top stand, app'en blev overdraget på stedet og spørgsmål m.m er løbende blevet besvaret hurtigt og uddybende.
Det bliver ikke sidste gang, at jeg handler hos OJA Biler. Tak for en god handel.

14 de abril de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super god handel...!!!

Super god handel...!!!

Jeg har netop handlet Skoda Enyaq hos OJA, og jeg modtog en venlig, behagelig og professionel betjening. Jeg har ikke en finger at sætte på noget, og jeg vil til enhver tid anbefale OJA til venner, bekendte og familie. Tak for handlen og den gode service.
Vh Brian b.

12 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Tryghed fra første minut

Lige fra første kontakt føle vi os i de rigtige hænder. Først og fremmest havde de stort udvalg i den bil vi ledte efter og dels var var alle søde og forklarende. Da vi afhentede vores ny indkøbte elbil brugte de over en time på at instruere os i vidunderet utallige valgmuligheder. At vi så også fik en god pris for vores brugte bil gjorde ikke oplevelsen dårligere.
Her kan man trygt handle 🙂

28 de outubro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hallelujah !!!

Kunne ikke være mere “oppe at ringe”.

Aldrig før har vi været mere tilfreds med køb af bil (og salg af egen brugt i forbindelse hermed.

Er faktisk ærgerlig over, at nu hvor den nye bil skal hentes, er kommunikationen slut.

Men nej - vi slutter ikke. Vi kommer med garanti tilbage. Vi kører gerne fra Århus til Vojens efter en sådan oplevelse.

OJA Biler havde lige præcis den bil, som vi ville have. Menneskene hos OJA Biler er virkelig behagelige og imødekommende - slet ikke så arrogante som mange andre storby-sælgere.

Hallelujah for OJA Biler !!!

31 de maio de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Køb af bil

Kan kun anbefale at købe bil hos OJA Biler, top professionelle og til at tale med også når købskontrakten er underskrevet og bilen er hentet.
Alt er gået lige efter bogen.
Vi tager gerne turen fra Sjælland en anden god gang.

20 de maio de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Køb af bil

Nærmest perfektion fra første kontakt over telefon.
Ved fysisk fremmøde i butikken ca. en uge senere, mødes vi af yderst behagelig og meget kompetent sælger (Peter Henningsen), der vidste, hvad vi ville have, var klar i mæglet og ærlig om sit produkt.
Der er ingen tvivl om, vi klart vil anbefale at handle bil ved OJA biler, og vi kommer gerne igen næste gang.

22 de abril de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super god service

Blev opmærksom på en sprunget forlygte på min bil og kørte til det første værksted jeg mødte på min vej. Jeg blev mødt af en imødekommende mekaniker, som skiftede lyskilden på 5 min.
Super god service - jeg kan helt bestemt anbefale værkstedet, hvis man skulle komme på disse kanter.

3 de março de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Man kender først sin bilforhandler

Man kender først sin bilforhandler, når der er noget galt med den bil man har købt. I mit tilfælde var der ingen problemer med at få den lavet, ingen sure miner, og nu har bilen kørt som en drøm siden januar. Kan kun anbefale OJAbiler! Har fået den bedste servoce i forhold til andre steder hvor jeg kikkede efter bil.

17 de julho de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Købte en c4 Cactus ved Peter i januar

Købte en c4 Cactus ved Peter i januar, super god service aftaler blev overholdt og fik en fair pris for den gamle bil. Har ventet lidt med anmeldelsen hvis der skulle opstå problemer, men det har der ikke været😊
Jeg kan kun anbefale og ville selv handle der igen😉👍

8 de abril de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Kan varmt anbefales

Kan varmt anbefales. Købte en 3 år gl. Volvo V40, som vi hurtigt blev glade for. Efter kort tid, gik koblingen i stykker og da vi kontaktede OJA Biler var der en helt super kundeservice. Bilen kom først på eget værksted, men måtte efterfølgende en tur til Volvo for at få udbedret fejlen. I hele forløbet har vi fået fantastisk service og vi handler gerne bil her igen.

18 de março de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

En super oplevelse

Jeg har netop handlet bil hos OJA, og jeg modtog en venlig, behagelig og professionel betjening. Jeg har ikke en finger at sætte på noget, og jeg vil til enhver tid anbefale OJA til venner, bekendte og familie. Tak for handlen og den gode service. Vh Martin

17 de fevereiro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Dejlig forhandler

Skide god og venlig sælger! Bilen jeg købte er bare som den skal være, ingen fejl, ingen mangler. Udover det blev der tilgivet garanti på sliddele de første 6 måneder.
Bilen havde dog et ødelagt dæk men blev skiftet inden bilen blev afhentet.
Kan varmt anbefales herfra! Super dejlig oplevelse!

20 de janeiro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Så får man vist ikke bedre behandling…

Så får man vist ikke bedre behandling og service. Har netop handlet bil med Peter. Han har hele vejen været behjælpelig med alt hvad vi havde brug for. Den service har vi ikke just været vant til andre steder.
Så vi kan kun anbefale overjerstal autohandel.

11 de setembro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Total utroværdig

Lover "guld og grønne skove" ved køb, som ikke overholdes når først handlen er indgået. Oplyste gentagne gange ved køb, at man først kender sin bilforhandler når der evt. er noget galt med bilen EFTER købet og HAM kunne man stole på. Det er så overhovedet ikke tilfældet. Ved første fejl forsøgte han/de at benægte, at de var lavet fejl, selvom det blev konstateret hos aut. forhandler. Næste fejl (en defekt A/C) mente han, at vi selv var skyld i, selvom der umiddelbart før købet var fyldt væske på A/C anlægget, da bilen havde tabt kølervæsken, hvad vi først fik oplyst ved klagen. Blot til advarsel/orientering, da vi i første omgang havde "god fornemmelse" af stedet, men blev så "klogere" på den dyre måde !!!

3 de janeiro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Total utroværdig !!!

Havde min Porsche 944 til reparation da den blev meget varm, og efter 2 min. blev der konstateret at det var en toppakning. Vi blev enige om at denne skulle skiftes, og i samme ombæring skulle der 4 nye dæk på.

Jeg får udleveret bilen igen, og kørte ikke 5 km inden den var varm igen, kørte tilbage og mekanikeren stak en skruetrækker ned ved udluftningshætten hvorefter kølerslangen flækkede, dette skulle jeg selv i første omgang betale for, hvor efter et møde at de nok skulle tage det på deres regning. Jeg spurgte op til flere gange om det ikke kunne være køleren, men fik at vide hver gang at den havde de tjekket igennem, jeg fik skiftet vandpumpe og div. andre ting, og endte med en regning på ca. 30.000 + de dele som de skiftede, og da jeg hentede bilen endnu engang blev den stadig varm, endte med selv at skifte køleren, og vupti problemet var løst !!!
Så 30.000 kr for 4 nye dæk syntes jeg er dyrt, og så har de ingen gang skiftet ventiler, og de har sørme også sat afbalanceringsklodserne udvendigt, på org. Porsche fælge ---FLOT
Alarm systemet har de afmonteret og ikke monteret det igen!!!
Jeg valgte Overjerstal Autohandel da de sagde, at de havde masser af erfaring med Porsche, men det har de tydeligvis ikke.
I dag vil jeg ingen gang så meget som at få dem til at skifte dæk på min cykel.

14 de novembro de 2016
Avaliação não solicitada
logotipo da OJA Biler

Resposta da OJA Biler

Nu er det jo mere end 2 år siden din bil var på vores værksted hos os - og vores opfattelse er en anden end din - derfor er du meget velkommen til at komme forbi - da vi altid gerne vil lytte til kritik.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fremragende service

Vi har netop købt vores bil hos OJ Autohandel og har nu for 2. gang handlet her. Peter og hans medarbejdere har været utrolig hjælpsomme, tålmodige og super professionelle gennem hele vores overvejelses-, beslutnings- og købsproces. Her kunne andre bilforhandlere lære en del!
Alle aftaler er blevet overholdt og vi vil derfor helt klart vælge at købe bil hos Peter igen!
Som kunde føler man sig altid meget velkommen og der er altid tid til en god snak over en kop kaffe. Over Jerstal Autohandel kan varmt anbefales!

8 de novembro de 2016
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais