En fornøjelse at handle bil hos OJA. Køb af første elbil, og modtog professionel hjælp både før, under og efter købet. De forstod at finde den rette bil til mit behov, fordi de lyttede til, hvad jeg... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Vi har lige hentet vores nye Skoda fik virkelig en god behandling af vores trofaste sælger claus lorenzen som har hjulpet os utrolig meget Tak for handlen 🙏🫵
Jeg havde en virkelig god oplevelse hos OJA Biler fra start til slut. Hele processen var både tryg og professionel, og man mærker tydeligt, at de har styr på tingene og sætter kunden i fokus.... Ver mais
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Vi siger tak for en god, grundig og gedigen gennemgang af elbilens mange muligheder. Som nye ejere af vores første elbil føler vi os både glade og trygge i vores valg. En særlig t... Ver mais
Detalhes da empresa
Sobre OJA Biler
Escrito pela empresa
✔️Syddanmarks Elbil Center
Vi rådgiver vores kunder ved køb af elbiler, så de er godt klædt på inden købet. Uanset om du ønsker en helt ny elbil eller en af vores nyere brugte elbiler, kan du forvente den helt samme gode kundeservice

Informações de contato
Skausvej 7, 6500, Vojens, Dinamarca
- 74547568
- salg@ojabiler.dk
- ojabiler.dk
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
god er seriøs behandling
Har købet en Renault Megane fra 2015 som var billigst via bilbasen.
Mega pæn bil og fik en undervognsbehandling plus 4 gode vinterhjul med dæk med i købet.
Fik en god pris for vores gamle bil fra 2001, så jeg er alt i alt meget tilfreds med købet og mødet med Over Jerstal bilhandel, og det efterfølgende forløb, hvor der er fulgt op på, om der har været problemer af noget art, og om jeg fortsat er tilfreds.
God og seriøs forhandler.
Super service ved bilkøb
Vi købte i foråret bil ved Over Jerstal Autohandel, og oplevede super god service, vi var i tvivl om hvilken model vi skulle købe, men ved hjælp af gode råd og vejledning fandt vi frem til den rette til en rigtig god pris. Kan klart anbefale andre, at handle ved dem.
Super service!
Super service fra start til slut... jeg havde et lille problem 2 måneder efter købet med bremseskiver. Det blev straks kiggede på og rettet. Det er ikke sidste gang jeg handler med Peter, selvom jeg kommer fra Herning.
Utroværdig forhandling
Lovede ved bilhandel at sommerhjul skulle indgå, men prøvede først at give mig ulovlige dæk. Da jeg opdagede det lovede man at aflevere lovlige på min adresse som Jf. Salgspapirerne skulle afleveres på min adresse. Jeg måtte selv køre 220 km for at hente dem. Jeg accepterede at hente fordi samarbejdsværksted skulle rette nogle fejl der var på bilen inden for første måned. Det nægtede Oj-auto at betale for under dække af at FDM rapport ikke viste de pågældende fejl inden overtagelsen under henvisning til at jeg selv måtte have lavet skader der manifesterede sig i fejlene. En sag der er i strid med købeloven idet de aldrig fandt ud af hvori fejlen bestod trods tre dages fejlfinding og det er i den sammenhæng grotesk at hævde at det er noget køber har forårsaget, idet det er op til sælgeren at bevise det.
En aftale er ikke altid en aftale.
Jeg gav en gammel bil i bytte for en anden bil. Den bil jeg købte er helt iorden og stemmer helt over ens med det aftalte. Men... når man aftale en den bil der går i byt skal køres til skrot, og så sælger den vidre og den da har sat den til salg op nette, uden at omreg. bilen. Men jeg er selv en regle ret person, så jeg vente med at kontakt Oj-auto til der er gået 3 uge, som er den tid man har til at omreg en bil. Hvor man får en så lang løgn historie at man var ved at kaste op. Om at bil var solg vidre til en anden forhandler og han iøved ikke køre i den man nok skal få synet og omreg bil inden for 2-3 uger. Men bare rolig, bil blive afmeldt på mandag...
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.








