Opulaire Jewelry Avaliações 

465
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,0

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Over het algemeen goede kwaliteit en hele mooie sieraden. 1 ring van mij was helaas stuk gegaan, maar na gemaild te hebben kreeg ik erg snel reactie en heb ik een nieuwe ring opgestuurd gekregen. Hele... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hier geht wirklich alles schief, was schief gehen kann. Angefangen von falscher gelieferter Ware zu sich nicht auf unzählige Mails melden, wenn dann ein Kontakt zu Stande kam, brach der direkt wie... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I ordered a couple of rings from here. The postman didn't deliver, nor did he leave a card for me to rearrange delivery so essentially there was no way for me to have my parcel redelivered(Not the fau... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Mooie ringen! Ik had helaas wel een ring waar het steentje uit was gevallen. Kan gebeuren natuurlijk. Via het contactformulier de klantenservice benaderd en binnen 24 uur een hele lieve en behulpzame... Ver mais

Detalhes da empresa

Escrito pela empresa

Unique and waterproof jewelry brand based in Rotterdam, Netherlands.


Informações de contato

4,0

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

465 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 65% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,0

Todas as avaliações

(465)

94 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Nach ein paar Tagen wurden meine…

Nach ein paar Tagen wurden meine Anfrage dann doch beantwortet und der nicht lieferbar Artikel konnte aus meiner Lieferung entfernt werden und die anderen Sachen wurden mir zugeschickt.
Die Schmuckstücke sind sehr schön. Rückerstattung des Geldes vom nicht lieferbaren Artikel war auch kein Problem also nach 2-3 Tagen Aufreger doch alles top.

20 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Lange levertijd en slechte…

Lange levertijd en slechte communicatie.
Elke dag krijg ik wel publiciteit maar op bijna een tiental mails naar hun info-adres nooit geen reactie.
3 weken wachten op een paar oorbellen. Tot 2x toe een melding gekregen dat het pakket verstuurd werd maar telkens was het pakket niet aangekomen bij PostNl. Daarna meldingen v PostNl dat het pakket vertraagd was.
Trop is teveel.

18 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Opulaire Jewelry

Resposta da Opulaire Jewelry

Hoi Jos,

Zoals ook besproken in ons mailcontact waren de oorbellen in je bestelling pre-order items. Op de productpagina staat duidelijk vermeld dat deze binnen 1–2 werkweken worden verzonden. Het spijt ons als dit niet goed is opgevallen bij het bestellen of als we dit niet duidelijk (genoeg) hebben toegelicht.

Daarnaast is deze periode rond Black Friday en kerst aantoonbaar de drukste van het jaar, zowel voor ons als voor PostNL. Ondanks die drukte hebben we ons best gedaan om je mailtjes zo snel mogelijk te beantwoorden na het weekend. We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en vinden het jammer dat je ervaring zo is verlopen en dat je het nodig vond om niet 1 maar 2 reviews achter te laten. Helaas kunnen wij al helemaal niks doen aan vertraging bij PostNL.

Met vriendelijke groet,
Opulaire

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Geweldige klantenservice

Ik heb hier 6 sieraden gekocht, ze zien er mooi uit en na 4 maanden nog steeds. 1 armband is helaas na 4 maanden kapot gegaan, maar na uitstekend contact (en snel) en hulp van Opulaire krijg ik een nieuwe opgestuurd. Zeer tevreden!

20 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

The team was responsive but cheap

The team was responsive, honest, and helpful. Unfortunately, the items have already tarnished and lost color, which is the key component of their branding. One necklace already broke too.

19 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bij Opulaire een cadeau besteld voor…

Bij Opulaire een cadeau besteld voor mijn partner. Ik was onder de indruk van de snelle levering en hoe de sieraden verpakt is, echt leuk gedaan! Mijn partner was ook erg blij met haar nieuwe sieraden. Aanrader deze site!

19 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Geweldig sieraden merk met sieraden die je blijft dragen

Te vaak koop je iets dat na twee weken dof wordt of verkleurt. Maar deze sieraden blijven mooi! Ik heb hier al vaker besteld en draag alle sieraden dagelijks.

De verzending was snel en netjes verpakt.

Ik had deze keer per ongeluk twee keer dezelfde oorbellen besteld en kreeg snel een reactie van de klantenservice om een paar te retouren.

20 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Alles super!

Vorab: manche Ohrringe sind am Ohr ziemlich schwer. Ansonsten bin ich super zufrieden, der Schmuck sieht genau so aus wie auf den Fotos, fühlt sich nicht billig an und kam schnell bei mir an.

24 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Rigtig god kunde service

Jeg bestilte nogle smykker fra opulaire og da der var lidt problemer med et par øreringe bad jeg om en refundering. De var i første omgang udsolgt men da en anden kunde refunderet deres øreringe fik jeg med det samme besked. Rigtig god service

2 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The packaging is so good

The packaging is so good! Like a small snack bag for the jewelry and a Restaurant menu with all their products. And the earrings are really beautiful.

22 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

oorbellen met productiefout gekregen en klantenservice reageert niet

ik had hoop oorbellen maar kwamen binnen met een productie fout.. (ze sluiten niet) Ik heb ze gemaild en een dm gestuurd via Insta. Weken geleden en niks gehoord. Ook heb ik twee ringen van ze en na een half jaar beginnen ze te verkleuren terwijl in branding zie je overal staan dat het niet zal verkleuren.

3 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Geen communicatie

Eerste bestelling verliep vlot waardoor ik een tweede bestelling plaatste. 2 weken geleden ontving ik het verkeerde pakket. Op zich vind ik dit geen probleem, kan gebeuren, maar de communicatie hierover is beneden alle peil. Ik vulde meteen het formulier in via de website, daarna heb ik hen nog 2 keer gemaild en nog steeds geen reactie. Ik geef niet graag slechte reviews, maar ik hoop hiermee toch nog een antwoord te krijgen zodat ik mijn juiste bestelling of mijn geld terugkrijg :(

Update: ze hebben uiteindelijk geantwoord en zeiden dat mijn mails niet waren doorgekomen. Heb wel direct een terugbetaling en een retourticket voor de verkeerde items gekregen.

9 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Opulaire Jewelry

Resposta da Opulaire Jewelry

Hi,

Bedankt voor je bericht en wat jammer om te lezen dat de communicatie zo is verlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ons excuus hiervoor 🙏. We willen dit meteen voor je nakijken en oplossen.

Zou je ons je ordernummer kunnen doorgeven (we hebben deze info opgevraagd via TrustPilot)? Dan zorgen we dat je snel duidelijkheid krijgt en dit wordt rechtgezet.

Liefs,
Opulaire

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Happy, would order again!

Ordered a few jewels and I’m very happy with them! Good price-quality ratio, delivered after 2 days! Lovely packaging as well, would order again.

2 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

cheap shein look

i ordered two rings, one of them looks just fine apart from a scratch, the other one just looks cheap. it was the one with the green stone in the middle, i thought it will look like the photo, instead it looked like something you would order on shein. the green stone looked like cheap transparent resin that they carelessly poured in the middle, you could even see the gold part of the ring under it. it looked nothing like the one i ordered (bonn ring). but i am pretty sure that if you order a safe choice like rings with not as much detail or plain gold/silver rings, they won’t disappoint as much!

29 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Opulaire Jewelry

Resposta da Opulaire Jewelry

Hi,

We’re really sorry to hear that your experience with the Bonn Ring was disappointing. That’s definitely not what we want to deliver, and we truly appreciate you taking the time to share this feedback 🙏.

We’d love to sort this out together with you. Could you please email us your order details, or share them here? That way we can look into it right away and find the best solution for you.

Love,
Opulaire

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ik ben vrij zeker dat dit een…

Ik ben vrij zeker dat dit een drop-shipping company is. Ik zag een adverdentie voor exact dezelfde oorbellen aan de helft van de prijs nadat ik de mijne gekocht had bij opulaire. Het slotje is zeer flimsy, het metaal van het slotje boog meteen en het klikt ook niet goed vast. In het echt was het metaal ook veel blinkender dan op de foto wat een goedkope indruk geeft. Geen aanrader. De prijs ligt veel te hoog voor de kwaliteit die je krijgt.

23 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Opulaire Jewelry

Resposta da Opulaire Jewelry

Beste,

Onze sieraden worden altijd rechtstreeks vanuit Rotterdam verzonden, wat je eenvoudig kunt zien in de track & trace. Opulaire is dus geen dropshippingbedrijf. We vinden het jammer dat er zo snel conclusies zijn getrokken zonder eerst even contact met ons op te nemen.

Jammer dat je problemen hebt ervaren met de oorbellen, dat is niet de kwaliteit die wij nastreven. We hadden je hier graag direct mee geholpen als je eerst contact met ons had opgenomen. Vooralsnog is de prijs die we hanteren nodig om kwaliteit te garanderen, met materialen zoals waterproof stainless steel en de bijkomende kosten die daarbij horen.

Helaas kunnen we je zonder naam of ordernummer niet helpen. Je kunt eenvoudig contact opnemen via onze website of hier de gevraagde gegevens delen, zodat we je verder kunnen ondersteunen!

Met vriendelijke groet,
Opulaire

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

VERY KIND!!

VERY KIND!!
The jewellery is awesome, exactly like in the pictures. Also the packaging was soo cute and I love the notes i got with my order. Keep it up!💗💗

15 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor Quality.

Poor Quality.
I ordered 2 Months ago, the Stone inside the Ring i ordered already fell off.
Also its not waterproof, the golden colour fades after just 2 months of wearing it. I reached out to the customer service, hope they will replace or refund it.

8 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Opulaire Jewelry

Resposta da Opulaire Jewelry

We’re sorry to hear about your experience, Sophia. However, we wish you had contacted us, and gave us the chance to respond, before leaving this review, as we always offer a replacement or refund in the rare case something goes wrong. We always test our quality and use stainless steel for our jewelry. Unfortunately, in very rare cases, a defect can occur or something may have happened that caused this issue..

We have already reached out to you directly to resolve this matter and hope you’ll allow us the opportunity to provide the service and quality we are known for.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very kind :)

I have bought quite a few pieces from Opulaire and I am very happy with my purchases, which have also been shipped very quick each time.

Though some of the rings I received lost most of the gold plating rather quickly. I reached out to their customer service, who apologised a lot, were very kind and quickly helped fix the problem.

Overall a very good experience!

5 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

alles ok

Achtung unseriös!
Ich habe von dem 30tätigen Rückgaberecht Gebrauch machen wollen!
Leider blieben meine Emails unbeantwortet!
Ich kann nur jedem abraten dort zu bestellen!

Update: Opulaire Jewelry hat sich nach 7 Tagen bei mir gemeldet und mir die Retourenlabels zugesendet.

28 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Opulaire Jewelry

Resposta da Opulaire Jewelry

Hi there,

We’re sorry to hear about your experience. Please note that returns can easily be initiated through the "Returns" section on our website. Once submitted, you’ll automatically receive a DHL return label by email.

In addition, we’d be happy to assist you personally — but to do so, we do need your order number. We’ve already requested your order details and hope to receive them soon so we can help resolve this for you.

Warm regards,
Opulaire Customer Care

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Still hoping for a response

I placed an order with Opulaire 7 days ago, and my order still shows as “Unfulfilled.”
I’ve sent multiple emails and haven’t received any response.
There’s been no update, no shipping confirmation, and no explanation.

I was really looking forward to my order, but the lack of communication is disappointing.
Edit: they’ve reached out to me after 9 days and apologized for the whole situation , my order is on its way

19 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Opulaire Jewelry

Resposta da Opulaire Jewelry

Hi Martyna,

Thank you for your feedback, and we're truly sorry to read about your disappointment.

We completely understand your concern and frustration. We’d like to clarify that your order included a pre-order item, which is clearly noted on our website as having a delivery time of up to two weeks. We’re sorry if this wasn’t clear enough at the time of purchase.

We’ve checked our system and unfortunately haven’t received your earlier emails. As soon as we saw your recent message, we responded right away with an explanation and tracking update. If you haven’t seen it yet, please check your spam folder just in case.

We hope this clears things up and we’re still looking forward to delivering your order as soon as possible. If you have any other questions, feel free to reach out again — we’re happy to help.

Warm regards,
Opulaire Customer Care

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais