Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered 2 Cordless Spring Loaded Roller Blinds - exactly the same as a blind previously ordered from Order Blinds. When the 2 new blinds were installed, it became apparent that there were no... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Perfect Fit Roller Blinds. Well packaged for delivery. Easy to assemble and install. Excellent customer service (thank you Stacey) promptly sending out replacement clips after I measured bead depth in... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had a slight issue with my blinds and Stacey in customer service was outstanding, Keep me updated throughout the process of my order, went out her way to assist. She is a real credit to the company... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The replacement blind slats arrived to freshen up all of my lounge windows with a clean fresh look, lovely quality, just what I ordered and the sheer gives me privacy whilst allowing light and vision... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Persianas

Escrito pela empresa

Choose from our huge range of window blind solutions including rollers blinds, shutter blinds, vertical blinds, roman blinds and more, all made to measure in the UK. You can trust in us for easy ordering, market leading quality, best prices all year round and excellent customer service.


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

471 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very happy with Order Blinds

Very happy with Order Blinds. The order process was simple and the blind is a good quality one, and easy to fit.
I had a bit of a problem with the first blind sent being damaged in transit, but the company were excellent at sorting out the problem and sending me a replacement very quickly. I would definitely use themagain.

17 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you’re happy with your new blind and that you found the ordering and fitting process straightforward. We’re sorry again about the initial damage in transit, but we’re glad our team could resolve it quickly for you. We really appreciate your understanding and look forward to helping you again in the future!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Perfect fit blinds not black-out

The perfect fit black-out blinds we ordered are anything but black-out. There is so much light coming around the sides of the perfect fit blinds and out of the top, that they really can't be described in any way as 'black-out'. Frankly our old roller blind did a better job. What's worse is that because the blinds are made to measure, we can't send them back for a refund- so some VERY expensive chocolate tea pots. A poor design, poor description as 'black-out' and a costly mistake for us.

11 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

Thank you for your review. We’re really sorry to hear that you’re disappointed with your blackout blinds. We completely understand how frustrating it can be when a product doesn’t meet expectations.

Our product description does explain that while the fabric is blackout, the blinds are not a full blackout solution, as some light can leak around the edges and top of the frame. We include this to help set expectations, but we’re sorry if this wasn’t clear enough.

We’ve not received any contact from you regarding this issue, but our customer service team would be happy to take another look at your order and offer advice on reducing light gaps if you’d like to get in touch via email: info@orderblinds.co.uk

Kind regards,
Order Blinds Customer Service

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Won’t be ordering again

Not a great experience. Blinds feel cheaply made and very flimsy. Constantly coming out of the runners when opening and closing, even when being gentle. Part of the frame arrived damaged and dented. Blinds come with no instructions so have to find them through the website which is not ideal for people who do not have easy access to do so. Instructions state to use the fitting card which was also not included in the package. Wouldn’t order again

8 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

We’re really sorry to hear about your experience and that your order arrived with issues — this isn’t the standard we aim for. Please accept our apologies for the missing fitting card; your feedback has been passed to our packing department to ensure these aren’t missed again.

The Perfect Fit system was developed by one of the UK’s leading blind manufacturers and has been thoroughly tested for quality and durability. There will be a small amount of movement before the frame is fully secured, but once clicked into the brackets it should stay firmly in place if the measurements are accurate. The blinds coming out of the runners may suggest the feet were fitted into the wrong side channel gap — if you’d like to get in touch, we’d be happy to guide you through fixing this.

The dented frame sounds like it was damaged in transit, as it wouldn’t have left our factory that way. If you could please contact us with your order details, we’ll arrange a replacement as soon as possible.

Thank you for your feedback — it really helps us improve.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I am very happy with my order and great…

I am very happy with my order and great communication with company before my order was processed as I ordered personal photo blinds and I had a lots of questions and had an answer very prompted. Very easy to fitting follow unclouded instructions. Blinds looks great. Just recently. I lost my last one dearest dog and it’s very hard to take for me so I decided to order blinds with my babies together and now I have they in real size and feel like they’re still here with me.

1 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very disappointed with the service I…

Very disappointed with the service I have received. Blinds arrived without instructions.
I had order from them before so didn’t envision any problems with this order. I hadn’t checked the small print so booked a fitter at a cost of £30 call out. Fitter was unable to complete the job as pelmet’s are quite tricky to fit without instructions . Now will need to pay fitter for a second visit . Stacey in customer service was just not interested. They called it human error on there part but my fault for not reading the small print… unhappy customer - Just Beware 🥲

13 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

Hi Maureen,

We’re very sorry to hear about your recent experience and appreciate you taking the time to share your feedback. We completely understand how frustrating it must have been to arrange for a fitter, only for the work to be delayed due to the missing instructions.

As soon as you contacted us, we sent the fitting instructions over by email so the installation could be completed. However, as set out in our terms and conditions, we’re unable to cover any additional costs for fitters or return visits:

“If you are using a blind fitter, we do not recommend booking a fitter until the blinds have arrived and they have been inspected to ensure there are no defects and everything is present.”

This policy is in place to help prevent situations like this, and we regret that this was not your experience on this occasion.

We would also kindly ask, out of respect for our team, that individual staff members are not named in reviews. Please be assured that your comments have been shared internally so that we can address the matter and improve our service.

Once again, we’re sorry for the inconvenience caused and appreciate your understanding.

Kind Regards,
The Order Blinds Online Customer Support Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Brilliant service

A great company to do business with...The communication was brilliant and they even personalised my blind to exactly what I wanted..
I would definitely use them again..

16 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled you’re happy with your blind and our service, and we’d be delighted to help you again anytime.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Still excellent product

Had a number of e-mails with company during the ordering of these blinds. Received rapid and helpful responses.
Finished products are lovely.
Have used this company previously which is why I returned to them

1 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

Thank you for taking the time to leave a review and for your continued trust in us! We’re so pleased you love your new blinds and appreciated the support along the way, we're always happy to help!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

From start to finish my whole…experience was nothing short of excellent

From start to finish my whole experience with Order Blinds was excellent. My emails were answered quickly, very efficiently and nothing was too much trouble. I had several blinds that were only millimetres different so they were all labelled - brilliant. I cannot recommend Order Blinds highly enough.
Helen - Buckinghamshire

7 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

Thank you for taking the time to leave such a wonderful review, Helen.

We’re delighted to hear your experience from start to finish was excellent, and we’re so pleased the extra details like labelling your blinds made a difference.

Your recommendation means a lot to us!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy to order

Easy to order. They arrived quickly and look great.

14 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

Thank you for taking the time to leave a review! We’re so pleased you found the ordering process easy and that they look great in your space.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great company

Excellent service and great quality product.
I ordered 4 free samples to find the exact shade I wanted, they arrived quickly. Once I had selected the colour I ordered the blind. The website was easy to navigate and use and gave plenty of information about fitting the blind.
As this is a made to measure product there is a short wait between ordering and delivery but the blind arrived ahead of time.
I will definitely order my blinds from this company as each room makeover nears completion.

5 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

Thank you for taking the time to share your experience! We’re so glad you found the process smooth and look forward to helping with the rest of your room makeovers!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super replacement vanes

Super replacement vanes. Great level of transparency and good bright white colour. Very happy with quality and extra spare included in each size. Great service.

8 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

Thank you for taking the time to leave a review! We’re so pleased you’re happy with your order and we're glad the extra spares came in handy.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Second order

Second time I've ordered as I was so impressed first time. The blinds are really good quality. The website makes it easy to find your measurement. The prices are probably the best you can get.

3 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

Thank you so much for your kind words and for choosing us again!

We're thrilled to hear you're happy with the quality of our blinds and found the website easy to use. It means a lot to know that our pricing and service continue to impress.

We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The blind looks great

The blind looks great. Measuring was a bit stressful in case I did it wrong. The chain is a bit short, my wife isn’t very tall. Also the chain rubs on the edge of the blind when lifting. I can foresee problems in the future with wear. Good quality and so easy to fit. The chain only rubs on the edge of the blind when lifting or dropping. It’s not a problem for me because I can reach ok. I would recommend these blinds to anyone that doesn’t want to drill holes.
Update. Order blinds contacted me and sorted out my small problem. Well done.
Will definitely use again.

31 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

Thank you for your feedback – we're really glad to hear you’re happy with the look and quality of the blind, and that installation was straightforward!

We're sorry to hear about the issue with the chain. The chain shouldn’t be rubbing on the edge of the blind, so if you could get in touch with us, we’d be happy to see what we can do to help. We can also provide a longer chain, as long as it remains compliant with blind safety regulations.

Please don't hesitate to reach out – we want to make sure you're fully satisfied.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent

Very good quality blinds
So easy to order and well packaged when they came.
I will definitely recommend to anyone thank you

20 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

Thank you for your kind words! We're so glad you found our website easy to use and that you're happy with your new blinds. We really appreciate the recommendation!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible blinds and customer service

Blinds were ordered including a measure guarantee. Of 5 blinds ordered:
- 1 arrived damaged so couldn’t lock into its housing
- 2 didn’t fit into housing
- 2 went up ok but 1 has subsequently fallen down and the other has become locked at set height
Customer service response has been non existent over 4 week period

18 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Order Blinds

Resposta da Order Blinds

Thank you for taking the time to share your experience — we’re very sorry to hear about the issues you’ve encountered with your order.

We sincerely apologize that multiple blinds arrived faulty or have since failed to function correctly. This is far from the standard we aim to deliver, especially when our measure guarantee is in place to ensure peace of mind.

We also want to acknowledge the frustration caused by the lack of communication. While this is by no means an excuse, we’ve recently been extremely low-staffed due to a combination of annual leave and unexpected sickness. This has unfortunately led to slower-than-usual response times, and we genuinely regret the impact it’s had on your experience.

We believe we are now caught up on outstanding communications, so your issues should have been resolved — but if there's anything still outstanding or if we can assist further, please don’t hesitate to let us know.

We appreciate your patience and understanding, and we’re committed to ensuring everything is put right.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais