Photo Fresh Avaliações 

155
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

After a delay in my order then receiving it was disappointed. However I can not fault the response from Stephen who not only fast tracked a larger size at no extra charge but also a full refund. That... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Communicated when something went wrong and offered refund when due however the air freshener is perfect smells lovely. Lovely staff would use again :)

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Long delay in delivery of items. Ordered 12th Aug and delivery stated 5-10 working days. I contacted customer service and was assured I would have my items by the end of last week. Order only been de... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered 6 different custom scented prints only days ago and they arrived this morning, I absolutely love them, photofresh will be getting used again for any more custom prints for friends and family,... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Acessórios Automotivos

Escrito pela empresa

At PhotoFresh, we turn your favourite photos into personalised car air fresheners — combining fresh scents with the faces you love! Whether you’re creating a memorable gift, promoting your brand, or adding a personal touch to your car, we’ve got you covered.


Informações de contato

4,1

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

155 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,1

Todas as avaliações

(155)

146 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Genuinly taken back by how good these…

Genuinly taken back by how good these are. Highly recommended as a unique gift idea, always brings a smile and giggle.

8 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Maria,

Thank you so much for your lovely review! We’re so happy to hear they exceeded your expectations and that they bring smiles and giggles, that’s exactly what we aim for.

Thanks again,
Stephen

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid this store at all costs

It’s been just under two weeks and they have not dispatched my order. I purchased from this store as a gift for Valentine’s Day, now it won’t arrive in time, I even paid for next day delivery.
Changed my delivery address to my partners as a result of this and I’m abroad. They failed to do this which means it’s gone to my address and will rot in the rain for weeks!. When I contacted them again about this new issue, they attempted to accuse me of posting this weeks before any of these issues occurred and proceeded to argue with me, blamed it being a “busy period for them’ and acted like this was my fault! They then stated they felt bad for me and was going to refund me, however I have received no refund.

Avoid this store at all cost, totally unprofessional.

11 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Amelia,

We’re really sorry to read this and would like to clarify a few points for context.

The next day delivery option refers to the shipping method once production has taken place, not the overall turnaround time. We have messaging across our website explaining that production times range from 5–10 days depending on demand, and we also clearly communicated the Valentine’s Day cut-off date due to high order volumes at that time.

As explained in our messages, we did attempt to amend your delivery address when you contacted us. Unfortunately, by that stage the order had already entered the dispatch process and the label had been printed, which meant we were unable to intercept it in time. We absolutely were not trying to shift blame, only to explain the situation transparently.

To resolve this for you, we have offered to resend the order to your new address free of charge, and we have also processed a full refund, which can take 3–5 working days to reflect depending on your bank.

We’re genuinely sorry this experience caused frustration and disappointment, especially as it was intended as a gift. Our intention has always been to resolve this fairly for you.

Thanks,
Stephen

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Picasso air fresheners

We decided to get our first air freshener, one of my rescue dog, Picasso (we got two air fresheners), and OMG! They turned out adorable and made my entire car smell incredible. After we placed our order, it didn't take long for the air fresheners to be made and delivered straight to our door! I couldn't be more pleased with our experience and cannot wait to order more.

31 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Angel,

Thank you so much for such a lovely review! Picasso sounds adorable, we’re so happy to hear your air fresheners turned out just as you hoped and that your car smells incredible. It means a lot to know you had such a great experience, and we can’t wait to make more for you soon.

Thanks again,
Stephen

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Pretty fast delivery brilliant product

Pretty fast delivery, brilliant product, slightly slow on communications but were there to help. would recommend.

9 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Tiffany,

Thank you so much for your honest review! We’re really glad you were happy with the product and delivery, and we appreciate the feedback on communication too, that’s something we’re always working to improve.

Thanks again,
Stephen

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Took 15 days for them to dispatch. Won’t order again

I ordered on 19th January and in the confirmation email it said I would receive my order within 5-10 days. I finally received my order on 7th February (19 days later), after having to chase them via email, so straight away their claim that customers receive their orders within 5-10 days is false. But prior to this when I was still wondering where my order was, I had emailed the customer service email on 31st January, and on 3rd February I received an extremely short and generic response saying that it was in the process of being dispatched, and then conveniently immediately after that I received a dispatch email, almost as if they weren’t intending on dispatching unless I emailed to chase it. I ordered on 19th Jan and it was dispatched on 3rd Feb - 15 days (!!) later. It should not take ANY company 15 days to dispatch an order, especially when it’s not even over the Christmas period. I have now received my order and I am happy with the product, but unfortunately I wouldn’t order again simply because of the amount of time it took them to send my order out. I have also had the owner emailing me twice now asking me to change my review which I find unethical - if you don’t want a bad review, then do a better job as a company. I stand by my first point - 15 days to dispatch an order is unacceptable.

7 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Rebecca,

Thank you for taking the time to share your experience. You’re absolutely right that a 15-day dispatch time is not acceptable outside of peak season, and we’re genuinely sorry that your order was delayed. That fell below our usual standards, and we understand why that put you off ordering again.

As an apology, we issued a full refund for your order, even though the item was delivered and you were happy with the product itself. That was our way of acknowledging the delay and taking responsibility for it.

I also want to clarify one point regarding the review. We reached out not to pressure you, but because your original review stated that we were a scam and that we hadn’t responded to you. We're, of course, not a scam and we had in fact reached out to you multiple times via email and Instagram messages. Our intention was simply to ensure the information was accurate, not to dismiss your concerns about the delay, which were completely valid.

We genuinely appreciate honest feedback, even when it’s critical, as it helps us improve. I’m sorry again that your experience didn’t match the standard we aim to provide.

Thanks,
Stephen

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Slow



I ordered over 10 days ago, still not received any package. Tracking link does not work just says awaiting details.

Did arrive after 2 weeks

2 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Caitlin,

Thank you for your review. All of our orders are usually delivered within 7–10 days at most, so we’re really sorry we fell a few days short of that timeframe this time. We also apologise for the confusion around the tracking link.

We’re glad to hear your order did arrive in the end and really appreciate your patience.

Thanks again,
Stephen

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid - order never arrived + no response to emails.

Ordered in early December for a Christmas present. Was sent a tracking link, which never worked. Had no response to multiple emails until January, where finally a half hearted excuse about missing packages was made. I asked for a replacement to be sent out, and was told this would be sent out straightaway. Several weeks after this I still have had no replacement order arrive, and no response to follow up emails. Quite surprised by the other positive reviews for this company.

29 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Tom,

We’re really sorry to read this and completely understand your frustration.

We just want to clarify that our team has tried to reach out to you three times using the email address provided with your order but haven’t received a response. We’ve now gone ahead and processed a full refund for your order so you’re not left out of pocket.

That said, we’d genuinely still like the opportunity to resolve this properly for you. If you’re able to reply to our emails or get back in touch with us directly, we’d be more than happy to look into this further and see what more we can do.

Thanks,
Stephen

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Customer services quick in resolving problems

Ordered air fresheners for Christmas presents at the beginning of December, it was slow to receive these however this was out of the company’s control given the time of year.

I received my order on Christmas Eve, part of it was missing however they were quick to resolve this and communication was quick.

Overall, I am satisfied with the product. It seems to be of much better quality than custom air fresheners I have previously purchased elsewhere.

26 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Lesa,

Thank you so much for your thoughtful review. We really appreciate your patience during the busy Christmas period and are glad we could resolve the missing item quickly for you. It means a lot to hear you were happy with the quality, especially compared to similar products elsewhere.

Thanks again,
Stephen

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Never arrived …

Ordered a personalised gift on Dec 15th, emailed multiple times, they said they were so busy with Christmas orders and the post was delayed! Now January 26th and still nothing! I contacted my credit card company and thankfully they were able to refund me!

15 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Kerri,

We’re really sorry to read this, and we completely understand how frustrating that delay must have been.

As discussed with you via email at the time, your order was unfortunately lost in transit during a very busy Christmas period. When you requested a chargeback through your bank, we accepted it immediately to ensure you weren’t left out of pocket.

We also went ahead and produced and shipped a replacement order to you, free of charge, which arrived in early February. We have reached out to you now several times as we were hoping you might have considered updating your review with the full resolution in mind, but we haven’t heard back from you since the replacement was delivered.

We’re genuinely sorry for the inconvenience caused during that period and appreciate you taking the time to share your experience.

Thanks,
Stephen

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No order received / No email reply

I placed an order 15th January and did not receive any shipping confirmation / tracking information. It was in Production Cycle 1 so should have at least been dispatched.

I emailed multiple times regarding this and also sent messages on your website portal but have only received generic replys blaming courier issues.

Failure to deliver within a reasonable time and after the agreed deadline (25-01-26) is a breach of the Consumer Rights Act 2015.

This date has now passed and I would like a full refund processed with immediate effect or I will be escalating this matter to the Financial Ombudsman Service.

YOU HAVE TAKEN MY MONEY AND I HAVE NOT RECEIVED ANY GOODS.

Please issue my full refund of £11.99 to my original payment method and send me through proof that the refund has been processed.

Furthermore, the contact number you have on your website and also within the Shop App is invalid and cannot be connected.

15 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Janty,

Our team have tried to find your order details from the 15th January in order to reach out to you. We don't have an order under anyone named Janty, nor have you included an order number or postcode. If you can reach out to us at Hello@PhotoFresh.co.uk, or via direct message on socials with an order number or postcode, we can resolve this for you.

Thanks,
Stephen

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Good customer service

Edited review -
The customer service received from Mia was absolutely fabulous.
I did not receive my order after waiting a substantial amount of time and as a result could not give the gift at the time.
I sent an email to the customer services at the time but had no response.
I left a 1 star review following my poor experience.
Mia contacted me after leaving a review and got this refunded and a replacement sent out to me asap, she also stayed in contact with me throughout which was great.
A shame that the order was not initially fulfilled but grateful for the effort by the customer services team.

15 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Lucy,

Thank you so much for updating your review and for your kind words about Mia, that really means a lot to us. We’re very sorry again that the original order wasn’t fulfilled in time, especially as it was intended as a gift.

We’re really glad Mia was able to step in, get the refund processed and arrange the replacement quickly while keeping you updated throughout. Your feedback is genuinely appreciated, and we’re grateful you gave us the chance to put things right.

Thanks again,
Stephen

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Review of personalised car air freshener

I ordered 5 personalised car air freshener for birthday presents. OMG they are absolutely amazing.

I love the idea of personalised your own air freshener and also choosing a specific scent. The quality of the product is great and the images are so clear. The business really does take care and precision with their images and products.

Will be ordering more very soon.

Would highly recommend as they are affordable, quick delivery and high quality. 10/10

19 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Isobel,

Thank you so much for your amazing review! We’re absolutely thrilled to hear you loved the air fresheners and that the quality, clarity and scent choices all hit the mark. It means a lot to know the care we put into each order shows, and we really appreciate the recommendation. We can’t wait to make more for you soon.

Thanks again,
Stephen

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Awful service

Awful service. Ordered on 17/12/25 and only judt received today, 13/01/26. No communication whatsoever about any delays, no apology, and to top it off, despite their website and all correspondence saying they ship via Royal Mail 48h, they sent it 2nd class.

Reply to Photo Fresh's comment: I've checked and the order confirmation email makes absolutely no mention about a factory closure so what you've stated is false. I also don't believe it was stated on the website as this is the first I'm hearing of it. Similarly, none of the other reviews here make any mention of a closure.

Your email states the order should have been received within 5 - 10 days from purchase.

13 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi,

Thank you for your review, and I’m genuinely sorry for the frustration caused by the delay over the holiday period although we do state on our website that all orders placed after 16th December would not be processed until 5th January, as our factory closes over the Christmas period. I’m very sorry if this wasn’t seen at the time of ordering, although it was also included in the confirmation email you should've received immediately after ordering.

We completely understand how disappointing it is when expectations don’t align, although we did try to make our holiday closure dates as clear as possible.

In terms of postage, Royal Mail 48h and Royal Mail 2nd Class only differ depending on the order size. As your order was smaller, it will be sent as a letter (2nd Class). Both have the same estimated transit time, however I appreciate that this wasn’t clearly communicated and we're sorry for any confusion caused.

We always aim to be transparent and do better by our customers, so if you don't mind getting in touch by email (Hello@PhotoFresh.co.uk) or via our Instagram direct messages, we'd love to try and make things right for you.

Thanks,
Stephen

EDIT: Again, please get in touch directly so we can make this right for you.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Great gifts

The products themselves are really well made and fun. I got these as new years gifts for family. They did take longer than expected, seemed like they were overrun at Christmas and not set up to deal with the increase in orders or queries. However, their customer Service did reach out and help me out quickly once the Christmas break was over.

20 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Tanya,

Thank you so much for your honest review. We’re really glad to hear you loved the products and that they made fun New Year gifts. We completely understand the frustration around the delays over Christmas, it was a very busy period for us, but we’re pleased our customer service team were able to help once we were back. We really appreciate your understanding and support.

Thanks again,
Stephen

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID PHOTO FRESH!

AVOID PHOTO FRESH!

I placed an order with Photo Fresh on 3rd December for a Christmas present and paid £52.76.

I have not received my order or a refund. I have requested a refund by email, and via their website, and on Instagram. I have been ignored.

I don't believe the Royal Mail story. I've had plenty of deliveries from reputable companies via Royal Mail with no problems.

3 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Julie,

We’re really sorry to read this and understand how frustrating this situation must have been, especially with it being a Christmas order.

However, we do want to clarify that following our conversations with you via email, we went ahead and issued a full refund for your entire order and also organised a complete replacement order free of charge. We’ve since reached out to you multiple times to follow up and ensure everything was resolved properly, but unfortunately we haven’t heard back.

We absolutely take concerns like this seriously and would never ignore a customer. If you’re able to reply to our emails, we’d genuinely appreciate the opportunity to close this out properly for you.

Thanks,
Stephen

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good quality personalised air freshener

Really cute air freshener with good likeness of my dog. Liked the variety of shapes and the smell was fresh and sweet in my car.

15 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Amanda,

Thank you so much for your lovely review! We’re glad to hear you were happy with your order. We really appreciate your support.

Thanks again,
Stephen

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Good product, order earlier

Ordered 21/11, received 15/12. Delay was unfortunate, but I received a quick response when I emailed asking for an update. Tracking is not the best, quite vague but I understand royal mail can be problematic sometimes. Item is great though, smell is strong and picture cutout/editing is neat.

15 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Alexa,

Thank you so much for your honest review and for your patience during the delay. We’re glad we were able to get back to you quickly when you reached out, and we really appreciate your understanding around Royal Mail tracking.

We’re already planning improvements for 2026, including moving all orders to 'Royal Mail 24-Hour Tracked' shipping, even for smaller orders, so customers have clearer visibility of their deliveries at all times. We’re really happy to hear you loved the final product.

Thanks again,
Stephen

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Delighted with the air freshener

Delighted with the air freshener, quick shipping with a kind and helpful team. It’s made for a great christmas present. Thank you!

24 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Will,

Thank you so much for your lovely review! We’re really happy to hear you were delighted with your air freshener and that it made a great Christmas present. Your kind words about the team mean a lot to us.

Thanks again,
Stephen

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Having read reviews on here and…

Having read reviews on here and seemingly really good I decided to go with photo fresh over other companies.
I placed my order 25/11/25, with the email stating orders take 5-10 days to arrive.
Of course i expected longer delays with it being relatively near to Christmas.
However, when my order stated ‘delivered’ and I’d never received it I started emailing just saying I hadn’t received it and please could I have a POD. The company then kept sending me the same email ‘we expect your order to arrive today / tomorrow there has been delays with Royal Mail and your order hasn’t been delivered’.
They then sent a generic one stating orders made before Dec 9th will receive orders before Christmas. Obviously my order has never arrived and now the company has been ignoring my emails for nearly a week.
Having spent over £50 on air fresheners I’d have thought they’d at least have the decency to respond to emails and keep me updated instead of just ignoring the fact I’ve never received my order a month later.
Will be requesting my money back.

24 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Mandy,

I’m really sorry to hear about your experience and completely understand your frustration, especially after waiting so long and having to chase for updates. That’s not the experience we want anyone to have, particularly after placing a larger order.

We’d really like the opportunity to look into this properly and make things right for you. We requested more information from you via Trust Pilot regarding your order but unfortunately we didn't hear back although if you’re able to get in touch with us directly with your order number or postcode, we can investigate what’s happened with your delivery and resolve this for you, whether that’s a refund or a replacement.

Again, I’m very sorry for the lack of clear communication and appreciate you taking the time to share your experience.

Thanks,
Stephen

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Order took 3 weeks to arrive with poor communication

My item arrived today after 3 weeks of waiting. The actual product is ok but the customer service and delivery really let it down. Wish I had seen some of these reviews before ordering.

Ordered on 6th December, got an email on 11th December to say it had been shipped with Royal Mail 48 Hour. I emailed on 17th December as I was yet to have them delivered and asked for tracking information. I received a generic reply that they’re experiencing delays with Royal Mail at the moment and that they were unable to provide a tracking number to keep costs low for customers. Order arrived today with a Royal Mail stamp on it saying “do not surcharge” and stating it was sent 2nd Class, not the Tracked 24 delivery the website states it uses. Assuming that’s why it took so long to arrive. I think there needs to be more clarity and communication on shipping methods used, especially at a time of year where they’re inevitably going to receive more orders.

23 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Photo Fresh

Resposta da Photo Fresh

Hi Lauren,

Thank you for taking the time to leave such a detailed review. I’m genuinely sorry for the frustration caused by the delivery delay and the lack of clear communication, especially around tracking and postage, which understandably led to disappointment.

While Royal Mail 48 Hour and Royal Mail 2nd Class have equivalent estimated transit times, we completely accept that this wasn’t communicated clearly enough, particularly during a busy period like December. That’s on us, and we appreciate you highlighting it. Your feedback has been taken on board and we’re already making changes to improve clarity around shipping methods and customer updates going forward.

I’m glad to hear the product itself arrived safely, but I’m very sorry that the overall experience didn’t meet expectations. Thank you again for sharing your experience, it genuinely helps us improve.

Thanks,
Stephen

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais