Pockethose Avaliações 

215
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

2,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

5/2025, purchased 2- 50' Copper Bullet hoses, using them separately; 8/2025, the 1st one developed several pinhole leaks in the hose. Contacted them and they immediately replaced it. The replaceme... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The Pocket Hose 2.0 100-foot length fails to maintain its "dynamic operational length" under open-flow conditions. Meaning, that as long as you have 100% water pressure filling the hose, it expands to... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

i originally bought the copper bullet and it did not last as long as i expected. pocket hose company sent me the ballistic hose and i love it, seems much more durable. i'm really grateful they care ab... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I purchased 3 pocket hoses two have leaks the third is still performing well although I would expect it to fail soon. We live in a mild climate no freezing or extreme heat these hoses have failed to m... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contato

2,2

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

215 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,2

Todas as avaliações

(215)

51 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Still waiting on delivery

11 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hello Donna,

We would like to inform you that your package was delivered on April 15th, 2025, at 02:01 PM. If you still haven't received your order, or for any other inquiries, we encourage you to get in touch with our customer support directly at customersupport@pockethose.com. We will be more than happy to assist you further.

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hoses are much lighter and don’t kink

We are seniors and we love that the hoses are so much lighter and easier to put away. Also the hoses don’t kink. The sprayer is fantastic!

9 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Thank you so much for the wonderful review! We're thrilled to hear that the hose has made things easier and more convenient for you. It truly means a lot to know that our product is helpful—especially for seniors who deserve that extra bit of ease and comfort.

-Natalie, Pocket Hose Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This is best hose to have ever had.

This is best hose to have ever had.

9 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hi Gary,

We are absolutely thrilled to receive your 5-star review! We always aim to provide top-quality products, and it's truly satisfying to know that our hose made such a great impression on you. Your feedback motivates us to continue improving and delivering the best products possible. Thank you for sharing your positive experience with us. We truly appreciate it.

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

We have had two new hoses spring leaks…

We have had two new hoses spring leaks right away and you have replaced them but this is not good! I like the concept and light weight of the hose but terrible quality causing these leaks! Water just sprays out of the middle of the hose and we are also very careful with it.

10 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hi Randy,

We are terribly sorry to hear about the issues you've been experiencing with our hoses. Your feedback is invaluable to us, and we are dedicated to enhancing your experience. We previously requested additional information regarding your order in an effort to thoroughly investigate this matter and propose a resolution. Unfortunately, due to the lack of any response within the timeline set by Trustpilot, we've been unable to identify your account or make further contact.

We respectfully request you to directly contact our customer support at customersupport@pockethose.com. Our team stands ready and eager to provide further assistance. Your satisfaction is our primary concern, and we will do everything in our power to rectify this situation promptly.

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We had 2 25ft hoses

We had 2 25ft hoses, both developed a whole in the hose, in the actual hose. I wrote to the company 4 times, no response. Tried again and the fifth time they said they were sending me 2 new hoses. I have checked the tracking number they gave me and it has never shipped and that was about 3 weeks ago.
I will never buy anything from them again, they do not stand behind their product

11 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hi Laurie,

We regret to hear about the predicament you have been dealing with concerning our products and their replacement. Upon taking an in-depth look into the situation, it appears that the replacement order was, unfortunately, lost somewhere in the shipping process. We understand the inconvenience this situation has brought you, and for that, we sincerely apologize. To remedy this, we're pleased to inform you that a new replacement order has been put through. You should have received a confirmation email regarding this in your inbox. Given the circumstances, we will be monitoring this closely to ensure the swift and successful delivery of your items. If you need further assistance, please do not hesitate to get in touch with our customer support directly at customersupport@pockethose.com.

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I am a customer and don't give reviews…

I am a customer and don't give reviews unless I am happy. This review is to let others know that this is an excellent hose. I was leery at first but now that I have had it for a while I can with all honesty say...Thank you! Have tried other hoses that curl back up that were just garbage. This one - I just love it! I bought another! And customer service is also the greatest. What more can one ask for?

11 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hi Rita,

Thank you for sharing your experience with us. It warms our hearts to hear how satisfied you are with our product and customer service. Your feedback is incredibly valuable to us and plays a major part in our continuous efforts to improve our products and services. Once again, thank you for your generous review. We look forward to continuing to serve you.

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Hose broke loose at coupling

1 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hi Gunnar,

We sincerely apologize for the difficulty you've encountered with the hose coupling. We always aim for our customers to have a seamless experience, so it's unfortunate to hear about the problem. We sent a request for more information about your order to investigate the issue, but we didn't receive a response within the specified timeframe. As a result, we were unable to find your account or make further contact. Please contact our customer support team directly at customersupport@pockethose.com. Your satisfaction is our top priority, and we're committed to finding a swift solution.

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I paid fork an extra hose and got…

I paid fork an extra hose and got charged for it and never receive it.

11 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hello Roger,

We apologize for any misunderstanding that may have occurred. Upon checking our records, it appears that you ordered and paid for only one 50 ft Pocket Hose Copper Head UV Blocker Edition. We would advise you to double-check the order confirmation email that was sent to you shortly after you officially placed your order.

If you require further assistance or have any other concerns, feel free to reach out to our customer support directly at customersupport@pockethose.com. We're here to help!

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Received the Wrong Item with no resolution

I ordered one 100' hose but received to 50' hoses with a splitter for one faucet. I sent a note to customer service and never heard anything. Order number 239598 if you can help. Will leave a positive review if someone can tell me how to resolve this. I cannot use two 50' hoses

24 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hi Krista,

We reached out to you on 3/28/25 but didn’t receive a response. The 100 ft Copper Bullet Hose is currently out of stock, so we sent two 50 ft hoses as a substitute, since they can be connected to achieve the same length.

If you're experiencing any issues with the hoses, we’d love the opportunity to make it right. Please reach out to us at customersupport@pockethose.com, and we’ll work with you to find a resolution you’re happy with.

We truly appreciate your patience and hope to turn your experience around.

-Natalie, Pocket Hose Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This hose eliminates a lot of issues…

This hose eliminates a lot of issues with the ability to reach places other hoses can't get to

11 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hi Pete,

Thank you for your 5-star review! We are thrilled to hear that our hose has solved many of your reach issues. Your feedback is greatly appreciated. Thank you once again for choosing Pocket Hose!

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Innovative Creative and Different

Truly amazing product, the hose does everything that you need it to do with ease, comfort and minimal effort

11 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hi Angelo,

Thank you for taking the time to leave us such a fantastic review. Your feedback is greatly appreciated. We are thrilled to hear you found our product to be innovative, creative, and different and that it meets all your needs with ease, comfort, and minimal effort. Thanks once again for your kind words.

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I like the hose I think

I like the hose I think, however not sure how long it will last. Snags easily on things. Material with snags, I’m afraid not going to be able to use for everything.

8 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hello SE,

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We appreciate your feedback.

We understand your concerns about the durability of the hose material. For further guidance on the proper usage to ensure longevity, we would suggest reaching out to our customer support team at customersupport@pockethose.com. They are eager and ready to help you make the most out of our products.

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bite the Bullet

I bought the Copper Bullet hose and the second time using it washing a vehicle and dropped onto an asphalt driveway, the end with the sprayer nozzle snapped into. I tried to reach out to pocket hose but never got any answer back from them.

15 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hello Charles,

We apologize for the inconvenience you've experienced with our Copper Bullet hose and poor communication thereafter. We understand your disappointment and assure you that this isn't the standard of quality we wish to deliver.

We had sent a request to gather additional information concerning your order so that we could investigate this situation further. However, we haven't received the necessary details from you within the timeline set by Trustpilot; hence, we've been unable to identify your account or conduct further communication.

We kindly urge you to contact our customer support directly at customersupport@pockethose.com. They are well-equipped and eager to resolve your concerns. Your satisfaction remains our paramount concern, and we are committed to resolving this issue promptly for you.

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent product...!!!

Excellent product...!!!
...No more rubber hoses for me...!!!!
The quality of the product is fantastic...The price is very competitive.....You want go wrong purchasing the Pocket Hose...
Thank you...

11 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hello Anthony,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are overjoyed to know that you are pleased with our Pocket Hose. Your kind words have reaffirmed our commitment to delivering quality products. We look forward to serving you further in the future.

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This hose and company are the real deal.

I’ve seen this hose advertised a lot. I wanted to try it but it seemed too good to be a product that actually worked as shown. I bought one and I was pleasantly surprised at how well it worked and how light it was. It works as shown on the commercials. I had a minor problem and the company took care of things immediately. I can’t speak highly enough about this product and the level of customer service the company offers.

26 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hi Dave,

Thank you so much for taking the time to write such a fantastic review of our product and service. Your kind words mean so much to us and affirm the hard work we put into ensuring our customers receive quality products and excellent customer service. Thank you once again for your support and feedback.

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My spray nozzle just essential fell…

My spray nozzle just essential fell apart after very limited use. I do love the hose itself but I feel like I should've been able to get more than 3-4 months out of the nozzle

27 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hello Brian,

Thank you for your review. We are sorry to hear that you've had issues with the spray nozzle. Upon checking, we see that a replacement spray nozzle was successfully delivered to you recently. If there are any issues in the future or if you're currently experiencing any difficulties with the replacement, please do not hesitate to contact customer support at customersupport@pockethose.com. We have a dedicated team that is fully prepared and eager to assist you further. Your satisfaction is our priority, so we will strive to resolve this issue as swiftly as possible.

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Happy Customer

This is truly a great product, I've purchased hoses like this in the past that never lived up to it's promises, This hose (Pockethose) 100% lives up to it's promises! Shipping was fast, I'm 100% satisfied!!

11 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Thank you so much for the kind words! We're thrilled to hear that the Pocket Hose lived up to your expectations—especially after past letdowns with similar products. It means a lot to us that you’re 100% satisfied, and we’re glad the fast shipping was the cherry on top! 🙌

We truly appreciate your support!

-Natalie, Pocket Hose Support

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

We have a small hole in our which has…we have just received a reply from pocket hose folks they are replacing the hose in question which is a real customer service application. Thanks to Copper

We have a small hole in our which has already been replaced once. Probably will not last any 10 years that they guarantee in their advertisement

10 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Hello Carroll,

We're truly sorry to hear about the issue you've experienced with our hose. Our primary aim is to provide all our customers with high-quality products, and hearing about your situation indeed concerns us. To address the problem, we have issued a free replacement for your hose, and we're exerting all effort to ensure that it gets to you as promptly as possible. If you need further assistance, please do not hesitate to get in touch with our customer support directly at customersupport@pockethose.com. We're always here to help.

— Keith, Pocket Hose Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Absolutely love the Pockethose

Absolutely love the Pockethose! I have 3. I have 2 long hoses that are attached together to reach a garden behind my house which is at a great distance from the water source. I also have a smaller one for use in the front. Easy to "collapse" and get out of the way when necessary. Also easy for winter storage.

11 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Thank you so much for the awesome review! We’re so glad to hear you’re loving your Pocket Hoses and that they’re making gardening more convenient for you! It’s great to know they’re easy to store and handle, especially with the longer setup for your garden.

We truly appreciate your support and are happy to be part of your outdoor routine! 🌿💧😊

-Natalie, Pocket Hose Support

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The company made the pocket hose well

The company made the pocket hose well! The nozzle is not made cheap, the hose is lightweight and easy to manage. So much better than those rubber hoses! I got rid of mine and replaced them all with pocket hoses. They will make great gifts too.

5 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Pockethose

Resposta da Pockethose

Wow—thank you so much for the fantastic review! We’re thrilled to hear you’re loving the quality and design of the Pocket Hose, especially the nozzle and lightweight feel.

Thanks again for your support! We’re so glad to have you as part of the Pocket Hose family! 💚

-Natalie, Pocket Hose Support

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais