Vi kørte fra København til Horsens, da RAF Motors havde den absolut med konkurrencedygtige pris ift. kilometerstand og pris den MG Marvel R, som vi købte. På alle måder en professionel og meget... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Jeg købte en brugt Hyundai Ioniq 5 af Thomas i februar, og det var en virkelig god oplevelse fra start til slut. Thomas var nede på jorden og guidede os trygt gennem hele processen på en både profe... Ver mais
Der har bare været god service helt fra start og god hjælp hele vejen igennem! SINDSYGE søde medarbejdere! Helt oplevelsen med at lease en bil, har bare været super indtil videre! :)
Vi fik en Super venlig og Flot behandling , ved Nicolai , da vi en lørdag formiddag var ude og kikke på biler , vi var flere steder inden , men med den flotte og venlige behandling endte vi med at... Ver mais
Detalhes da empresa
Escrito pela empresa
Familie ejet virksomhed etableret tilbage i 1996, som sætter en ære i en god kundeoplevelse. Virksomheden er i dag blandt landets største, med forhandlingen af Nissan samt et stort udvalg af brugte biler. Vi holder til huse på Vejlevej 160 i Horsens. Landsdækkende service og reperation af biler. Altid gratis levering af biler i hele Danmark.
Informações de contato
Vejlevej 160, 8700, Horsens, Dinamarca
- 87118800
- nkh@rafmotors.dk
- rafmotors.dk
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Não respondeu a avaliações negativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Har for et par år siden købt en brugt…
Har for et par år siden købt en brugt bil hos RAF Horsens.
I forbindelse med service m.v. af den brugte bil, har jeg kun mødt stor venlighed, og hjælpsomhed hos firmaet.
Som kunde er man også jo selv ansvarlig for, at der skabes en god kontakt til firmaet.

Resposta da RAF Motors A/S
Professionel service
Professionel service, bred viden, og fokus på hvad jeg som kunde har brug for, så for mig af se super god bilforhandler

Resposta da RAF Motors A/S

Resposta da RAF Motors A/S
Vi havde nogle specifikke krav til…
Vi havde nogle specifikke krav til bilens udstyr og kabinefarve. I løbet af 14 dage havde RAF Skaffet os vores drømmebil. Tak for en fantastisk service.

Resposta da RAF Motors A/S
Ærlig rådgivning - 5 stjerner!
Det er vores 4. bil vi får købt hos absolut Danmarks bedste bil center i Jylland!
- Både nede i centeret og over telefonen bliver familien og jeg altid taget godt imod og får altid en ærlig rådgivning :)
Fortryder aldrig besøget og så har de også god kaffe!

Resposta da RAF Motors A/S
Yderst tilfreds
Igang med 2. leasing bil fra RAF motor. Venligt personale med god vejledning og stort udvalg af biler. Er altid det første sted jeg kigger efter nye biler.

Resposta da RAF Motors A/S
Træls oplevelse som førstegangskøber af…
Træls oplevelse som førstegangskøber af Elbil.
I december 2023 købte vi en Nissan Leaf ved Raf. Jeg havde fundet frem til bilen gennem Bilbasen.
Forinden havde jeg forsøgt at sætte mig så meget som muligt ind elbiler, og hvad jeg skulle være opmærksom på, herunder at WLTP om vinteren ofte var 20-40% under det som bilen var beskrevet til. Derfor havde jeg gjort et regnestykke ud fra mit kørselsbehov, og fundet frem til, at billen mindst skulle være over 300km WLTP, og det satte jeg min søgning til på Bilbasen. Frem kom vores Leaf, som stod til 378 km. (Jeg har et billede af den annonce som var på bilbasen, med de 378 WLTP)Fantastisk tænke jeg, det er det vi har behov for. På Raf's hjemmeside stod der ikke noget om WLTP, men kun Km/l (hvilket jo ikke giver nogen mening. Da vi prøver bilen siger jeg til forhandler, at det godt nok var et lavt tal der stod den kunne køre med ca 95 % strøm (ca 200km), men han sige at det er fordi at den laver et estimat ud fra de sidste ture den har kørt, og at det jo nok er kunder der har testet den af på motorvejen. Jeg har lige som ingen grund til at tvivle på den påstand, da jeg jo er helt ny i denne elbils verden. Vi er tilfredse med bilen, og laver en handel, hvor der også forhandles en lader med fra Cleaver, som vi kan få instaleret ca 25 dage senere. Vi vælger dog at få bilen med det samme, da konen kan tage bilen indtil vi får egen lader, da hun arbejder et sted hvor den kan stå og lade mens hun arbejder. Hendes job ligge kun 8 km væk. Frem til vi får egen lader, tjekker vi ikke bilens strømforbrug, da den jo kun køre de her ca 16 km pr dag, og blive ladet mens hun arbejder. Da jeg så begynder at bruge den, undres jeg over at den kun kan køre 200-220km på en fuld opladning, og begynder at undersøge det nærmere. Her finder jeg så ud af at bilen kun står til 270km i WLTP, altås 100km under det som stod i annoncen på Bilbasen. Jeg henvender mig, og de siger det naturligvis er en fejl, som de beklager. De tilbyder så enten at bytte bilen til en anden bil hos dem (uden omkorstniger), eller købe bilen tilbage minus 1,5 kr pr kørt km. Alt sammen fint og et godt tilbud, men da det så kommer til stykket, så betyder "uden omkostninger" IKKE uden omkostninger, da det lån vi har optaget koster 30.000,- i låneomkostninger, som står for min regning for en bil, som vi har haft i max en mdr, og som de har fejlinformeret mig om. Jeg skriver frem og tilbage med dem, men de står fast på, at de 14 dages returret er overskredet, og at jeg jo burde have kontaktet dem inden for den periode. Jeg har nu skrevet 2 mails til dem, som de total ignorere, og de påtager sig ingen skyld, men skyder i stedet skylden på Bilbasen. Det er sku skammeligt, at man i det mindste ikke kan give en ordentlig undskyldnig, eller en eller anden kompensation. Vi står nu med en bil, som i de kolde tider kan have meget svært ved at leve op til det kørselsbehov jeg har.
Så hvis i handler hos RAF, skal i ikke bare tro på alt hvad i læser

Resposta da RAF Motors A/S
Topservice på levering af en brugt bil
Topservice på levering af en brugt bil. Tjekket og tålmodigt :-) I´ll Be Back

Resposta da RAF Motors A/S
God kontakt med kunderne
RAF er god til at holde kontakten med kunderne - også efter bilsalget. Det vil jeg huske når jeg skal skifte bil næste gang

Resposta da RAF Motors A/S
Sikke et dejligt sted at købe købe bil…
Sikke et dejligt sted at købe købe bil med god rådgivning og gode priser på en brugt bil. Det er et sted vi kommer igen når vi skal af med bilen igen engang. Jeg ville ønske at man kunne give nogle flere stjerner for dem havde de fået fra mig.

Resposta da RAF Motors A/S
Har købt 3 biler hos RAF
Har købt 3 biler hos RAF, og det er bestemt ikke den sidste🙂
Man føler sig velkommen, og der er altid tid til en god bil snak.
Værkstedet løser efter min mening også opgaverne godt og hurtigt.
Tak for endnu en handel Thomas👍
Kan kun anbefale at køre forbi RAF Motors når du skal have ny bil.

Resposta da RAF Motors A/S
Smilende og venlig personale
Smilende og venlig personale. God service. Der er tid til kunden. Man føler sig altid velkommen. Tak for handlen.

Resposta da RAF Motors A/S
Kan klart anbefales
Købte en brugt bil ude ved RAF, mega god service og vejledning ved køb af bil.
Blev serviceret af Nikolaj Syndergaard, og kan varmt anbefale at købe bil ved ham og RAF Motors.

Resposta da RAF Motors A/S
Fantastisk oplevelse hele vejen…
Fantastisk oplevelse hele vejen igennem! Altid fantastisk service og oprigtighed.
Jeg vil klart anbefale Raf, og kommer helt sikkert til at købe min næste bil her 🤩🌟

Resposta da RAF Motors A/S
Kun positivt
Jeg har ad to omgange leaset bil hos RAF. Jeg har kun positivt at sige om firmet. Super kundeservice, tilgængelighed og åbenhed - både i salgsafdelingen og i serviceafdelingen. Et stort 5-tal fra mig.

Resposta da RAF Motors A/S
Mødes altid med et smil
Mødes altid med et smil.
Rigtig god behandling.
Har købt 3 biler der.
Hurtig levering. Og rigtig god service.

Resposta da RAF Motors A/S
Super service og rigtig god vejledning…
Super service og rigtig god vejledning om fordele/ulemper ved leasing vs. Køb af ny bil.
Så vi blev enige at lease en ny Qasqai, vi skrev under på leasingaftalen søndag d.3/12, og kunne hente bilen fredag d.8/12, hvor Nikolaj S. Lavede en grundig gennemgang af bilen og dens funktioner.
Alt i alt en 5-stjernes oplevelse, fra jeg kom i butikken første gang til afhentning.
Fantastisk sted at handle bil!
Fantastisk sted at handle bil!
Efter at have købt ny bil 2 gange ved en anden forhandler i Horsens ville min kone og jeg prøve en ny forhandler og nyt mærke.
Valget faldt på en ny Nissan quasqai tekna+ som vi købte af Thomas ved Raf motors. Jeg har aldrig, som i aldrig nogensinde, oplevet så god service som den Thomas gav os. Det gælder både hans viden om modellerne, hans imødekommenhed, forståelse af hvad vi ønskede, samt hans gennemgang af bilen ved levering. Egenskaber som jeg synes man sjældent møder ved en sælger i en bilforretning.
Foruden butikken er værkstedet sublimt ifht. At afhjælpe, hvis der er noget.
Generelt er servicen høj og løsningsorienteret.
En varm anbefaling.
Jeg vil gerne dele lidt af mine oplevelser med RAF, som jeg iøvrigt ønsker alt det bedste.
Har haft fornøjelsen af at lease bil et par gange hos raf og det har været udelukkende positive oplevelser jeg har haft. Både hvad angår når man besøger forretningen eller kommunikere på telefon eller mail. Præcise aftaler der er blevet overholdt og transparens og ordentlighed i aftalerne jeg ikke har oplevet før igennem de knap 12år jeg har leaset bil forskellige steder.
Jeg har kun de varmeste anbefalinger til overs for Nikolaj og resten af det yderst kompetente team som jeg har mødt i forretningen.
Ser frem til at handle mine næste biler her også.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Fantastisk god oplevelse at komme ind hos RAF Motors ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ God og fleksibel service, og altid glade og positive medarbejdere man bliver taget imod af. Største anbefaling herfra 🤩🙏
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.







