Refinely Avaliações 66

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Achtung Abzocke!!!!! Ich habe am 03.05.26 ein Testabo für 2,99 € abgeschlossen. Am selbigen Tag habe ich per E-mail meinen Vertag gekündigt. Auf diese Email kam leider keine Reaktion. Und doch wurde... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Zero responsibility and bullshit service. Bought the trail for my exam to use short term and sent email to cancel or stop the automatic monthly program . They told like we have to cancel it at least 2... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ik heb mijn abonnement direct tijdens de proefperiode opgezegd, maar toch wordt er iedere maand €39,99 afgeschreven. Inmiddels is dit gebeurd op 1 januari, 1 februari, 1 maart, 1 april en 1 mei.... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Vorsicht Abo-Falle. Ich bin leider auf Refiney hereingefallen und habe bereits zwei Mal 39,99 für ein angeblich abgeschlossenes Abo zahlen müssen. Ich lasse gerade prüfen, ob das rechtens gewesen... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contato

1,3

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

66 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 56% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I keep on sending emails regarding my…

I keep on sending emails regarding my cancellation of the subscription, but there is no response i really hope they could cancel it as soon as possible

14 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

We are sorry for the inconvenience, and thank you for your feedback.
Please note that when you send a cancellation request, the system automatically replies to you asking for your feedback regarding cancellation and about the servoce is general. We believe that you did not reply to that email; therefore, your request was left unanswered. We sincerely apologize for that.

Unfortunately, we couldn’t locate your account in our system due to insufficient information. Please contact us via email so we can find your account and process a refund for the unexpected charges - support@refinely.io. Best regards!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Der größte Scam!!

Der größte Scam!!! Auch ich habe nur das Testabo abgeschlossen und am selben Tag per Mail gekündigt (Ende Februar). Darauf wurde im März trotzdem der volle Betrag ca. 40€ abgebucht und es gab keine Reaktion auf meine Kündigungsmails.
Auch diesen Monat wurden erneut die 40€ abgebucht und auch erneut keine Antwort erhalten. Habe bestimmt schon 5 Kündigungsmails rausgeschickt.
Meine Bank hat Reklamation veranlasst und das Geld zurückerstattet aber die buchen im nächsten Monat trotzdem weiter ab.
Aufgrund dessen wird der nächste Schritt der Weg über einen Anwalt und Polizei sein aufgrund von Betrug.

13 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

Es tut uns sehr leid, dass Sie diese negative Erfahrung gemacht haben. Wir möchten betonen, dass sich das Abonnement automatisch verlängert, sofern es nicht vorher gekündigt wird. Diese Information wurde Ihnen auf der Checkout-Seite und in der Bestätigungs-E-Mail angezeigt, die Ihnen nach dem Kauf zugesandt wurde.

Wir gehen davon aus, dass Sie Ihr Abonnement beim ersten Mal nicht ordnungsgemäß gekündigt haben; daher ist eine weitere Abbuchung erfolgt.

Wir konnten Ihr Konto in unserem System finden. Wir haben Ihnen den vollen Betrag zurückerstattet und Ihr Abonnement gekündigt. Sollten Sie weitere Unterstützung benötigen, helfen wir Ihnen gerne. Alles Gute!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Finger weg

Trotz fristgerechter Kündigung des Probeabos wurde Geld abgezogen und erst danach die Kündigung aktiviert. Zudem wurde der wissenschaftliche Text der von meinem Mann geschrieben wurde als KI Generiert gekennzeichnet. Funktioniert nicht und ist Abzocke.

30 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

Es tut uns sehr leid für die Unannehmlichkeiten, und wir danken Ihnen für Ihr Feedback. Bitte beachten Sie, dass Sie sich zur Kündigung Ihres Abonnements an unseren Kundenservice wenden müssen. Wir gehen davon aus, dass Sie nach Ihrer Kündigungsanfrage ein Schreiben mit der Bitte um Ihr Feedback erhalten haben, aber bis zum Verlängerungsdatum nicht geantwortet haben.

Bitte beachten Sie, dass KI-Systeme nicht fehlerfrei arbeiten und nicht immer hundertprozentig korrekte Ergebnisse liefern. Generell gilt: Liegt der KI-Anteil unter 40 %, wurde der Text wahrscheinlich von einem Menschen verfasst. Der Hauptgrund dafür ist, dass KI-Systeme nicht erkennen, ob ein Mensch den Text geschrieben hat; sie berechnen stattdessen eine Wahrscheinlichkeit anhand von Mustern. Wenn Ihr Text gut strukturiert, klar und professionell ist, kann ein KI-System ihn aus verschiedenen Gründen als KI-generiert einstufen.

Leider konnten wir Ihr Konto aufgrund fehlender Informationen in unserem System nicht finden. Wir bitten Sie daher, uns per E-Mail zu kontaktieren, damit wir Ihr Konto finden und Ihnen die unerwarteten Gebühren erstatten können: support@refinely.io. Beste grüße!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I subscribed to refinely because I…

I subscribed to refinely because I thought it will help me write a paper for my college. I paid 2.99 for the free trial, but then I see $5 and $0.75 transacted from my account, so I freeze the card immediately.
They are a bunch of SCAMMERS!

26 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

We are sorry for the inconvenience caused. Please note that when you buy a subscription, our system may place a small, temporary charge of $0.75 on your account, which is usually reversed within a few seconds. This is a standard process used by many companies to verify that your payment method is active and valid.

We believe that you paid for the trial premium plan ($2.99), and you also upgraded your subscription with a special offer for $5.00, which allows you to use the service for 20 thousand more words. We'd like to emphasise that there was a possibility to decline this extra option. It was never added automatically.

Unfortunately, we couldn’t locate your account in our system due to insufficient information. Please contact us via email so we can find your account and process a refund for the unexpected charges — support@refinely.io. Best regards!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

absolut Schlecht

Ich bin extrem enttäuscht von diesem Service. Trotz fristgerechte Kündigung meines Abonnents (Abofalle) wurde mir weiterhin Geld vom Konto abgebucht ohne meine Zustimmung. Noch schlimmer ist es, dass auf meine E-Mails überhaupt nicht reagiert wird. Es gibt scheinbar keinen funktionierenden Kundenservice, was absolut in akzeptabel ist!!

8 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

Wir entschuldigen uns aufrichtig für die entstandenen Unannehmlichkeiten. Bitte beachten Sie, dass Sie sich zur Kündigung Ihres Abonnements an unseren Kundenservice wenden müssen. Wir gehen davon aus, dass Sie nach Ihrer Kündigungsanfrage ein Schreiben mit der Bitte um Ihr Feedback erhalten haben, aber bis zum Verlängerungsdatum nicht geantwortet haben.

Bitte beachten Sie, dass unser Kundenservice am Wochenende nicht erreichbar ist; daher kann es zu leichten Verzögerungen bei der Bearbeitung Ihrer Anfrage kommen.

Leider konnten wir Ihr Konto in unserem System nicht finden, da uns nicht genügend Informationen vorliegen. Bitte kontaktieren Sie uns unter support@refinely.io, damit wir Ihr Konto finden und Ihnen bei der Rückerstattung behilflich sein können. Mit freundlichen Grüßen!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I emailed to cancel my subscription 2…

I emailed to cancel my subscription 2 days before billing and they still charged me the subscription price

2 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

We sincerely apologize for the inconvenience caused.
According to our system, when we received the first email from you, we sent you a letter requesting your feedback regarding cancellation, but we have not received a response from you till the renewal date. We are so sorry for that.

We managed to locate your account in the system. We refunded your last charge in full and cancelled your subscription. Please let us know if you require any additional assistance. We'll be happy to assist you. Best wishes!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Kann nur bestätigen was alle schreiben

Kann nur bestätigen was alle schreiben. Habe für 2,99€ autorisiert, mir wurden insgesamt 42,99€ abgebucht. Habe Antwort erhalten, dass ich das Geld nicht zurück bekomme.

1 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

We are deeply sorry to hear about your negative experience. We'd like to emphasise that the subscription auto-renews if it is not cancelled beforehand. The information about it was displayed on the checkout page and in the confirmation email, which was sent after the purchase.

Unfortunately, we weren't able to locate your account in the system due to a lack of information. Therefore, we kindly ask you to contact us via email, so that we can find your account and proceed with a refund for the unexpected charges - support@refinely.io. Best regards!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fraud!

Bad! A nasty company that fraudulently rips off its customers. They offer an opaque and misleading trial subscription, and before you know it, you're paying a full month's fee of €39.99. Stay away!

2 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

We are truly sorry to hear about your negative experience. Please note that the subscription renews automatically unless it is cancelled in advance. This information was clearly shown on the checkout page and in the confirmation email sent after your purchase.

We’ve successfully located your account and processed a full refund for the charge. Your subscription has also been cancelled. If you need any further help, please don’t hesitate to reach out—we’re happy to assist. Best regards!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT SUBSCRIBE TO THEIR FREE TRIAL

Well, I wanted to Humanize a letter that I need to send, so I subscribed to their 3 days free trial. After humanizing it, and subscribing, I used their other service which is to detect AI, and it detected 100% ai, so I did it many times again, and the result was always 100% ai. After that, I wanted to cancel my subscription, I went and sent them an email as they guided. To my surprise, they never answered, 4 days have passed and I am charged 39$, because my 3 days free trial expired and was enrolled in the normal subscription, which I demanded for 3 days straight to cancel. Luckily my card is empty so they couldnt take more money. The funny part is that they tried to take 10$ for no reason after they couldnt take 39$. They know that what they are providing is utterly useless and they are openly scamming people. DO NOT SUB

26 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

We are really sorry to hear that you have issues with our service. Unfortunately, due to the high workload, the responses might be slightly delayed. All customers' requests are usually processed instantly; however, when you send an email, the system automatically asks you to provide feedback regarding the cancellation and about the service in general. We suppose that you did not answer that email; therefore, we did not receive your request. We sincerely apologise for that.

Additionally, we'd like to emphasise that there might be many reasons why your work was still flagged as AI after the huminization process. To investigate this matter, we need you to send the evidence or the original work to our email.

Unfortunately, we couldn’t locate your account in our system due to insufficient information. Please contact us via email so we can find your account and process a refund for the unexpected charges — support@refinely.io. Best regards!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible experience

Terrible experience! I wrote over 10 mails to cancel a subscription I never ordered in the first place. If you login on the website it says I have a subscription for 39 euros a month. They took over 100 euros from my credit card in the last 3 weeks. I will seek help from a lawyer

26 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

Thank you for your feedback, and we sincerely apologise for the inconvenience. Please note that all customer requests are typically processed immediately. However, when an email is sent, the system automatically requests feedback regarding the cancellation and the service overall. It appears that this email may not have been answered, and as a result, we did not receive your request.

We’re sorry, but we weren’t able to identify your account in the system because we don’t have enough details. Kindly reach out to us at support@refinely.io so we can locate your account and assist with the refund. Best regards!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM!!!

SCAM!!!

Niemals dieser Seite vertrauen, es wird mehr Geld abgebucht als angegeben, außerdem wird Geld ohne Autorisierung abgebucht und auf E-mails wird nicht geantwortet!

25 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

Es tut uns sehr leid, dass Ihnen dieses Problem entstanden ist. Zur Erinnerung: Alle Abonnements verlängern sich automatisch, sofern sie nicht vorher gekündigt werden. Diese Information wurde Ihnen auf der Checkout-Seite angezeigt und war auch in der Bestätigungs-E-Mail enthalten, die Sie nach dem Kauf erhalten haben.

Leider konnten wir Ihr Konto aufgrund fehlender Informationen nicht in unserem System finden. Wir bitten Sie daher, uns per E-Mail zu kontaktieren, damit wir Ihr Konto finden und Ihnen die unerwarteten Gebühren erstatten können: support@refinely.io. Mit freundlichen Grüßen!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

functionality

functionality : zero !!!
but they just charge you 40 euro for nothing !!!

17 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

We regret to hear about your dissatisfaction. The subscription you purchased is set to auto-renew unless cancelled prior to the renewal date. This was indicated both during checkout and in the confirmation email sent right after your transaction.

Please be informed that the service works perfectly fine. If you need assistance on how to use it or how to log in to your premium account, we'll be happy to help you with that.

Unfortunately, we couldn’t find any matching account in our system based on the information provided. Please email us at support@refinely.io so we can locate your account and issue a refund for the unrecognised charges. Best regards!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Warning: Unauthorized billing and ignored cancellation

I signed up for a 3-day trial and canceled my subscription immediately. Despite this, Refinely charged me for the trial, the first full month, ALL while they told me that they canceled my subscription.
​This is a clear case of deceptive billing and a violation of ROSCA (Restore Online Shoppers’ Confidence Act). I have tried to resolve this with support, but they have not refunded the unauthorized charges. I am requesting an immediate refund to avoid a formal bank chargeback and a report to the FTC.

20 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

We’re sorry to hear about your unpleasant experience. Please keep in mind that the subscription is set to renew automatically unless cancelled beforehand. This information appeared both on the checkout screen and in the confirmation email sent right after your purchase.

To cancel your subscription, contact the customer support representative. If you did not do it, your subscription was not canceled. We apologize for that.

At this time, we’re unable to locate your account due to limited information. To help us resolve this and proceed with a refund for the unexpected charges, please contact us at support@refinely.io. Best regards!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

STAY AWAY!

I signed up for this platform to test whether it's suitable for my needs as a moderator when marking my students' papers.

I cancelled within 2 hours of sign-up because the platform did not meet my expectations. On the contrary, when I tested it, it "refined" my own written work into 100% AI-generated work.

I requested a refund but was denied under their Terms and Conditions.

As a consumer, I am protected under the Consumer Contracts (Information, Cancellation and Additional Charges) Regulations 2013 (UK) as well as the EU Consumer Rights Directive (2011/83/EU), which provides a 14-day cooling-off period for online purchases, including digital services. These rights cannot be waived by Terms of Use unless there has been clear, informed consent to waive the right of withdrawal and full performance of the service has begun.

I will proceed to escalate the matter through my payment provider (chargeback), as well as report this as a potential abuse of consumer rights to relevant consumer protection bodies and appropriate online business and regulatory forums.

UPDATE:

I received their feedback saying the following:

"We apologise for any confusion. Please note that content may be flagged as AI-generated for various reasons, including writing style patterns, vocabulary consistency, and sentence structure. Current detection tools rely on probabilistic models and are not always fully accurate. Additionally, different platforms use different algorithms, which is why results and percentage scores may vary.

We were unable to find your account in our system with the details available. Please get in touch with us via email at support AT refinely.io so we can identify your account and assist with the refund. Best regards!"

I have a principal problem with this horrible response.

I have been in contact with them via the support email they suggested from the start (specifically Alina), and I was told they would not refund me.

So their solution is to send me back and forth in the same loop of communications?

This company is a scam, and I urge people not to make the same mistake. Just take a look at the rest of their reviews. Says the same thing.

18 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

We apologise for any confusion. Please note that content may be flagged as AI-generated for various reasons, including writing style patterns, vocabulary consistency, and sentence structure. Current detection tools rely on probabilistic models and are not always fully accurate. Additionally, different platforms use different algorithms, which is why results and percentage scores may vary.

We were unable to find your account in our system with the details available. Please get in touch with us via email at support@refinely.io so we can identify your account and assist with the refund. Best regards!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

STAY AWAY

STAY AWAY!
I noticed a £6.21 charge on my account, and my bank subsequently blocked a further attempted charge of $39.99 due to suspicious activity. Looking at your Trustpilot reviews, it is clear that many others have had similarly terrible experiences, which is absolutely disgusting.

18 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

We are deeply sorry to hear about your negative experience. As we can see, you paid for the trial premium plan ($2.99), and you also upgraded your subscription with a special offer for $5.00, which allows you to use the service for 20 thousand more words.
Additionally, we'd like to emphasize that the subscription auto-renews if it is not cancelled beforehand. The information about it was displayed on the checkout page and in the confirmation email, which was sent after the purchase.
However, the payment for $39.99 was declined. We apologize for the misunderstanding.
We managed to locate your account in the system. We refunded your charge in full and cancelled your subscription. Please let us know if you require any additional assistance. We'll be happy to assist you. Best wishes!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM ALERT

Its a scam! Please, stay away!

I subscribed for their 3-day trial. Then i decided that i do not like their premium service due to how generic it is, so i canceled it.

But then i realize, that you have to contact them to cancel the subscription.

I realize something sketchy was going on, so i decided to check the reviews and stumbled by their trustpilot reviews, which is this.

I was shocked to learn that they're scamming their customers, when i check my bank account, they took atleast 51.000 IDR (which is around 3 USD). When its supposed to only take 0.99 on the first 3 days.

I realize that this was not a "trial" at all, and i immidiately contacted the bank to block my bank account.

Now, im in the process of making a new bank account. So please, for anybody who hasn't fallen for their scam. DO NOT SUBSCRIBE!

17 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

We are deeply sorry to hear about your negative experience. We'd like to emphasise that the subscription auto-renews if it is not cancelled beforehand. The information about it was displayed on the checkout page and in the confirmation email, which was sent after the purchase.

If you did not send us an email, your subscription was not cancelled. Additionally, you were supposed to receive a cancellation confirmation email.

Unfortunately, we weren't able to locate your account in the system due to a lack of information. Therefore, we kindly ask you to contact us via email, so that we can find your account and proceed with a refund for the unexpected charges - support@refinely.io. Best regards!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don’t fall for there scam

If I could give it a zero star rating, I would it charged me $33.99 when it was only supposed to be charged $0.99 Au per day for the first three days so it is definitely a scam and I have now have to lock my card and call the back

17 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

We are truly sorry to hear about your negative experience.
Please be informed that the price of $0.99 is listed per day. Since you purchased a 3-day trial, the full price was $2.99.
Additionally, the subscription renews automatically unless it is cancelled in advance. This information was clearly shown on the checkout page and in the confirmation email sent after your purchase.

Unfortunately, we couldn’t locate your account in our system due to insufficient information. Please contact us via email so we can find your account and process a refund for the unexpected charges — support@refinely.io. Best regards!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM

Schrecklich wirklich. Man tippt auf das einmalige zahlen von 2,99€ und im Endeffekt werden einem dazu nochmal 19,99€ abgezogen. Ich dachte menno aber gut damit ist es erledigt… stellt sich heraus ich hab anscheinend ein Abo gekauft was ich nie getan hab. Finds peinlich jetzt dass ich drauf reingefallen bin aber was soll ich machen… hab direkt paypal käuferschutz gemacht und denen jetzt eine email zum kündigen geschickt und hoffe die antworten. Bin schockiert.

14 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

Es tut uns leid für die Unannehmlichkeiten und wir danken Ihnen für Ihr Feedback. Ihren Angaben zufolge haben Sie für den Premium-Testplan (2,99 $) bezahlt und Ihr Abonnement zusätzlich mit einem Sonderangebot für 19,99 $ aufgewertet, wodurch Sie den Service für 20.000 weitere Wörter nutzen können.

Leider konnten wir Ihr Konto in unserem System nicht finden, da uns nicht genügend Informationen vorliegen. Bitte kontaktieren Sie uns unter support@refinely.io, damit wir Ihr Konto finden und Ihnen die Rückerstattung veranlassen können. Mit freundlichen Grüßen!

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Achtung Abo-Falle

Vorsicht Abo-Falle.
Ich bin leider auf Refiney hereingefallen und habe bereits zwei Mal 39,99 für ein angeblich abgeschlossenes Abo zahlen müssen. Ich lasse gerade prüfen, ob das rechtens gewesen und ist. Sollte das nicht so sein, werde ich weitere Schritte gegen das Unternehmen in Erwägung ziehen.

Aktualisierung 16.03.26
Das Unternehmen hat nach einigen E-Mails die beiden abgebuchten Beträge erstattet und meine Kündigung schriftlich bestätigt.

9 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

Es tut uns sehr leid, dass dieses Problem aufgetreten ist. Zur Erinnerung: Alle Abonnements verlängern sich automatisch, sofern sie nicht vorher gekündigt werden. Diese Information wurde Ihnen auf der Checkout-Seite angezeigt und war auch in der Bestätigungs-E-Mail enthalten, die Sie nach dem Kauf erhalten haben.

Leider konnten wir anhand der angegebenen Informationen kein passendes Konto in unserem System finden. Bitte kontaktieren Sie uns per E-Mail unter support@refinely.io, damit wir Ihr Konto finden und Ihnen die nicht zugeordneten Gebühren erstatten können. Mit freundlichen Grüßen!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Betrug!! Abzocke! Aufpassen! Es wird einfach so weiter Geld abgebucht!

Betrug!!! Es wurde weiter mein Abo abgezogen, obwohl ich es gekündigt habe.

14 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Refinely

Resposta da Refinely

Es tut uns leid, dass Sie diese negative Erfahrung gemacht haben. Bitte beachten Sie, dass sich Ihr Abonnement automatisch verlängert, sofern Sie es nicht vorher kündigen. Diese Information wurde Ihnen sowohl im Bestellprozess als auch in der Bestätigungs-E-Mail direkt nach dem Kauf angezeigt.

Wir gehen davon aus, dass Sie Ihr Abonnement nicht ordnungsgemäß gekündigt haben. Sie hätten außerdem eine Kündigungsbestätigung per E-Mail erhalten sollen.

Aufgrund der wenigen Informationen, die uns vorliegen, können wir Ihr Konto derzeit nicht finden. Um das Problem zu lösen und Ihnen die unerwarteten Gebühren zu erstatten, kontaktieren Sie uns bitte unter support@refinely.io. Mit freundlichen Grüßen!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais