Roamwild Avaliações 

7.029
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent feeders, expensive but look as if they’ll last years! They’re larger than normal so don’t have to fill them so often plus good variety of feeders to suit all the garden birds! They’re a lov... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I am very happy with you can buy replacement parts for the 2 different Roam PestOff Bird Feeders I have from you. However, it is a shame you don't have the various parts listed on your website as I... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Delivery was in good time, good communication, I purchased the Multi digger and from experience (my previous one) I know not to try and use it a a leverage tool. That said it lasted over three years u... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The seeds arrived quickly and the birds are loving them as usual. The 3 pest off bird feeders are fantastic and I have to refill them regularly but they do not touch the suet feeder, which is unfortun... Ver mais

Detalhes da empresa

Escrito pela empresa

Our mission? To make products that work better and make your life easier. We think of new designs and ideas that are more than just functional - they're also unique and innovative. And we have a simple rule: if we wouldn't use it ourselves, we won't sell it.


Informações de contato

4,6

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

7 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 48 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,6

Todas as avaliações

(7.029)

1.207 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered a bird feeder that was not…

Ordered a bird feeder that was not suitable. Sent it straight back unused on the 2 October, I was informed I would have to wait 10 - 15 days for a refund. It’s really not acceptable to hold on to customers money when most businesses have an extremely quick turnaround. I’ll go back to Amazon !!!

2 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Roamwild

Resposta da Roamwild

Dear Catherine

We're sorry the feeder wasn't right for you.

We'd like to clarify our refund process. As stated in our returns policy, refunds are issued within 15 working days of the returned item being received by us. This timeframe covers our team receiving and checking the return, processing the refund, and the time your payment provider then takes to return the funds to your account, which varies between providers and is outside of our control. Your return falls well within this window and your refund will be processed accordingly. We're certainly not holding on to customers' money, we simply follow a clear and consistent process for every return.

We're a family run business that has been trading since 1990, and while we can't match the scale of a global marketplace, we always aim to treat our customers fairly. We would also gently note that buying direct from us is typically the best value way to purchase our products, as prices on larger marketplaces are often noticeably higher so that they can cover their fulfilment processes.

Our PestOff range has sold over a million units across the UK and USA and has been independently recommended by the Telegraph. If there's anything we can help with in the meantime, please do get in touch with us directly.

Kind regards,
The Roamwild Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Product is excellent and the service…

Product is excellent and the service was excellent too. I asked them to hold my order but then didn’t have time to add to it as i wanted. They listened, followed my different requests and executed everything without a fault. A lot more organised and efficient than i will ever be!

2 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Would Buy Again

Item works as advertised for this Pacific Northwest customer. Quality materials easy to assemble and clean. Recommended.

13 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Delivery was great!

Delivery was great!
I like the bird feeder. I have only had one chickadee and one squirrel eating from it. I hope to get the cage for it to try to keep the squirrel out. When it’s back in stock.

2 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great craftsmanship and easy to carry

Great craftsmanship and easy to carry. Using the tumbler without the ceramic insert keeps the coffee hot, but the ceramic bleeds too much heat and the coffee cools faster. USPS was a hangup on delivery by a few days, but packaged well and survived.

12 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quality products

Quality products , beautiful build quality. HOWEVER,BE PATIENT! Takes little birds time to adjust to the new environment. But worth the wait, much less waste and raids by bigger birds .

12 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great quality game changing solution …

Great quality products and a real game changer when it comes to keeping various bird feeds fresh (from the damp UK weather) and also, the reduction of waste, this aspect is a massive improvement upon previous feeding methods.
Yes, these are at a premium price, but now, having three different models, they truly are a premium product with many advantages, not just build quality.

12 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Roamwild edger

I ordered and Roamwild shipped right away to me. My edger is a solid tool added to my gardening collection. Just makes edging so much easier for my newly retired years. Thanks for a great experience!

24 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

One star is too many in my experienced

Hung out my new 3.0 Roamwild seed feeder on 10th June filled with regular bird seed. Birds didn't feed for a few days so emailed Roamwild. They advised I should give 2 weeks for birds to feed. It is now 10 Oct and I'm still waiting. Bought my sister the large waisted feeder model at same time and she has similar problems. Paid £90 for the two. So, they do not work. We have tried different seed with no success. Trading Standards/CAB quote that items should be returned for full refund/return postage labels in conformance with
the 2015 Consumer Rights Act allowing six months for return of unsatisfactory goods not fit for purpose. Roamwild states they will allow return but my sister and I must bear the return charges. The Roamwild policy only allow free return of unused goods for 30 days. They normally wouldn't allow return of our feeders but will do us the favour on condition we pay return charges; they also demand the feeders are thoroughly cleaned.
It's hard to accept their awful attitude claiming there is nothing faulty with their 3.0 model. The birds that visit our feeders in Lincs and Kent find otherwise!

10 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Roamwild

Resposta da Roamwild

Dear John

We're sorry the birds haven't taken to the feeders yet.

We'd like to share some context. Our instructions and the advice our team provides clearly recommend using 100% sunflower hearts in the PestOff seed feeder, hanging it alongside a familiar feeder, and letting the old one run down without refilling it so the birds naturally move across. Unfortunately, the feeder was filled with regular mixed seed from the outset, which is one of the most common reasons birds are slow to take to a new feeder. Birds will rummage through mixed seed for their favourites and are far less drawn to it than to sunflower hearts, which smaller songbirds find irresistible. Positioning the feeder near a tree or bush also gives the birds a safe retreat while they build confidence.

It's also worth noting that the feeder was put out in early summer, when natural food is at its most plentiful and birds rely far less on garden feeders. As we head into the colder months and natural food becomes scarcer, garden feeder activity picks up significantly, so now is the ideal time to follow the steps above.

Our PestOff range has sold over a million units across the UK and USA and has been independently recommended by the Telegraph, and when our setup guidance is followed, it works for the vast majority of our customers.

On the Consumer Rights Act, we'd like to clarify a common misunderstanding. The six month period does not give an automatic right to return goods that customers are unhappy with. It relates to goods that are faulty, where a fault appearing within six months is presumed to have been present at delivery. Birds not yet using a feeder is not a fault in the product, so this doesn't apply here.

Our standard returns policy covers unused items within 30 days. As your feeders were used and outside this window, we would not normally accept them back, but we offered to do so as a goodwill gesture due to current high demand for our seed feeders. We ask that returned feeders are cleaned so they can be put back to good use, and as the feeders are not faulty, return postage is at the customer's cost. This was offered in a spirit of helpfulness, and we're sorry it came across otherwise.

We'd genuinely love the chance to help you get your feeders working this winter, so please do get back in touch with us directly.

Kind regards,
The Roamwild Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais