Sage and Paije 

Obrigado por visitar a Trustpilot. Infelizmente não é possível deixar avaliações pois o site da empresa está fechado. Sinta-se à vontade para entrar em contato conosco em caso de dúvidas.

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Their online marketing (photos and description) is inaccurate. I called them out on it and they still wouldn't give me a refund. I even sent photographs of my dress and screenshots of their dress as a... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID AT ALL COSTS Don't ever ever purchase from this company. They say they don't do refunds and it's only store credit. A load of crap material and they arent a nice company to deal with. Nowhere... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This is the first time I have ever bought anything from Sage and Paije but I found the experience easy, clothing divine and prices very well priced! I can't wait to receive my new purchase!

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cannot believe there UK site is not compliant with UK law to refund items. Having to file a claim through my bank to claim money back from there scam organisation as unfortunately all 3 dresse do not... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de moda feminina

Sobre Sage and Paije

Escrito pela empresa

Get ready to slay with us, your ultimate source for trendy, MUST-HAVE fashion finds online🌟☀️

NEW ARRIVALS

DRESSES

ACCESSORIES

FREE SHIPPING OVER $120

Fast Despatch

Get Free and Fast Shipping after order confirmation.

Informações de contato

Todas as avaliações

(407)

31 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not use this company

Do not use this company. Clothes arrived too late for my wedding and I had ordered 4 dresses. All couldn't be returned for a refund - only store credit. You won't get your money back! That's £250 that I will never see back. Avoid!

10 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Lauren,
Thank you very much for your feedback. We’re truly sorry to hear that your order didn’t arrive in time, and we apologize if our returns policy didn’t meet your expectations.

While we make every effort to dispatch orders promptly, delivery timeframes can occasionally vary, particularly during peak periods. As mentioned on our website, we currently offer store credit for returns, which we understand may not suit everyone.

Could you kindly provide your order number? This will allow our customer care team to assist you further and investigate the matter more closely.

We truly value your input and are here to help should you need any additional assistance.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cannot return items for a refund

I was going to order, but changed my mind when I noticed you can only return for store credit. What an absolutely ludicrous store policy

8 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Ashleigh,
Thank you for your honest feedback — we truly appreciate you taking the time to share your thoughts.

Please note that our store credit–only return policy is clearly stated in bold on both our website and returns portal, as part of our commitment to transparency during the shopping experience.

That said, we're always more than happy to assist with sizing, styling, or product-related questions before you place an order, to help ensure the best possible fit and satisfaction.

If there’s anything else we can do for you, please don’t hesitate to reach out — we’re always here to help and would love the chance to assist you.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Sizing is off, slow shipping, pricey returns/exchanges

I placed an order of two items for an event that was 2 weeks away. Before placing the order, I reached out regarding sizing for one of the items. I did not receive a response before I placed the order. Ultimately, my order did not arrive in time for the event. Additionally, neither item fit in accordance with the size chart. One was extremely tight. The other was tight in the bust and loose in the waist. I was charged an additional $12.99 to print a return label and the store only offers store credit.

Edit: in response to the store’s request below, my order # is US62197.

4 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Shana,
Thank you so much for your feedback — we’re truly sorry to hear about your experience and sincerely appreciate you bringing it to our attention.

Our pieces are designed to be true to size, though we understand that fit and comfort can vary based on individual body types. For future orders, you are very welcome to reach out to us with your measurements — we’d be more than happy to offer personalized sizing advice to help ensure the best fit.

At Sage and Paige, we strive to dispatch all orders placed before 2:00 PM AEST (Sydney time) on the same business day. Orders placed after that time, or on weekends and public holidays, are shipped on the next business day. Please note that public holidays are not included in shipping timeframes, and occasional delays may occur during peak or promotional periods.

To help us look into this further, could you kindly provide your order number? Our customer care team would be happy to investigate this for you.

As stated clearly in bold on both our website and returns portal, we currently offer store credit only for returns. We understand this may not suit everyone and truly appreciate your understanding.

If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out — we’re always here to help.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute Con. Shein/Temu quality

Absolute con, items look cheap and arrive in cheap packaging, think Shein/Temu quality

cannot return sale items, any return is store credit only

6 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Katerina,
Thank you very much for taking the time to share your feedback with us — we’re truly sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations.

Please know that we carry out a thorough quality check on every item before it is dispatched, as maintaining high product standards is very important to us.

We also do our best to ensure that our returns policy is communicated clearly on our website. It is stated in bold that we offer store credit only for returns. In addition, as outlined in our policy, items marked as ‘FINAL SALE’ — which include all items with prices ending in $XX.50 — are excluded from return eligibility.

We understand that these policies may not suit everyone, and we truly appreciate your understanding. If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They do not accept refunds so you will lose your money if you don’t like the product. Be sure before you buy

Although the product is beautiful and I am happy with it. I ordered 3 dresses for a wedding and one in multiple sizes. It was not clear anywhere that they don’t do refunds. I am now left over £200 out of pocket! To not allow for refunds is ridiculous. Would not order again because if this. My advice would be change your policy or you will keep receiving negative reviews

6 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Hazel,
Thank you so much for your feedback — we truly appreciate you taking the time to share your experience with us.

We’re so glad to hear you’re happy with the product itself, but we’re genuinely sorry to learn of your disappointment regarding our returns policy. We completely understand how frustrating this can be, especially when ordering multiple styles or sizes.

At Sage and Paige, our current policy offers store credit for returns, as clearly outlined in bold on our website and in our returns portal.

If the sizing isn’t quite right, you’re very welcome to send us the product link along with your bust, waist, and hip measurements before placing your next order — we’d be more than happy to help recommend the best size for you!

If there’s anything more we can assist you with, please don’t hesitate to reach out — we’re always happy to help.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible customer service

Terrible customer service . When you inquire about your order they have automatic machine set up to talk with you . No real person help . My dress that I paid for is lost in the transit and no one at this Sage and Page company to help sort out the problem . Completely not trust worthy , unreliable . Never will I buy anything from them again

20 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Zaneta,
We’re truly sorry to hear about your recent experience, and we completely understand how upsetting and disappointing this must be. Please know that this is not the experience we want any of our customers to have.

While we do use automated messages to assist with basic questions, our real Customer Care team is always here and ready to help — especially when something goes wrong.
We’d love to look into your order and make this right for you. If you could please provide your order number or the email address used at checkout, we’ll investigate the issue immediately and do everything we can to assist.

We sincerely appreciate your feedback, and we’re so sorry again for the frustration caused.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Faulty item

Faulty item, hole in side of garment and they refuse to provide refund only store credit. Would never purchase from brand again

1 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Leah,
We’re very sorry to hear about your experience. Please know that every item goes through a quality check before it’s shipped, but we sincerely apologize if a fault was missed.

For faulty items, our policy allows for an exchange, or you may return the item free of charge. However, as clearly stated (in bold) on our website, we currently offer store credit only for returns.

Could you please provide your order number? Our Customer Care team will reach out to assist you further.

We understand this may be disappointing, and we truly appreciate your understanding. If you'd like to proceed with the return or exchange, feel free to contact us — we’re here to help.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Difficult Exchange / Credit

Unfortunately, if you need to make a size exchange- you have to wait 6-8 weeks for the international package to arrive back to Australia before you get the store credit. No refunds are allowed. Made it hard to have the dress I ordered for a special event.

27 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Randi,
Thank you very much for your feedback. We’re truly sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations.

If your return was submitted through our Return Portal, store credit is usually issued once our US or UK warehouse receives and scans the returned items. However, for returns sent independently (outside the portal), the package needs to reach our Australian head office for inspection before we can proceed with issuing store credit. We appreciate your patience and understanding, as this step is important to ensure everything is in order.

As we are an Australia-based brand, international returns can take approximately 6–8 weeks to be received and processed.

To assist you more efficiently, could you kindly provide your order number? Our Customer Care team will be more than happy to look into this for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

A total scam

I ordered a dress that cost £102. I did not want to keep it so am returning it to find that they have deducted £16 from the original £102 charged and I have to pay £11 return delivery on top. I would never order from this site again. It is disgusting that they make profit in this way. Also, I have just realised they only issue a store credit from a site that the clothes are not good quality. A total scam.

26 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Amanda,
Thank you very much for your feedback. We are truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

At Sage and Paige, we are committed to providing high-quality products and service. We sincerely regret that the items did not meet your standards, and we truly appreciate your input as it helps us continue to improve.

Kindly note that we are based in Australia, and according to our return policy, customers are responsible for the cost of return shipping. If shipping fees were paid at the time of purchase, they are unfortunately non-refundable once the return is processed.

As outlined in our returns policy (available on our website), we offer store credit for returned items rather than refunds.

We genuinely appreciate your understanding. Should you have any further questions or need any assistance, please feel free to reach out to our Customer Care team — we are more than happy to help.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bad experience

Bad experience, bad materials

12 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi DN,
Thank you for your feedback, and we're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We take quality seriously and regret that the materials did not meet your standards. Your satisfaction is important to us, and we'd love the opportunity to make things right. Could you please provide your order number so that our Customer Care team can assist you better?

We truly appreciate your feedback as it helps us to continuously improve. If there’s anything else we can do to assist you, please don’t hesitate to reach out.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I am so unbelievably annoyed not only…

I am so unbelievably annoyed not only did I wait ages for delivery with no actual proper email to say my order was confirmed or on its way, the items have turned up looking like something off of a market stall. And they want to give me store credit for what another bag of cheap, poorly made clothing no thanks

It's NOT clearly marked in your site and it's NOT consumer law we do NOT have to accept store credit and you know this. You did NOT email me anything after my purchase I had to log into the account to see what I had bought and only found out your policy aftee discovering the items were low grade and checked your faqs. I have reached out to customer service and had no reply stop selling TEMU grade products at high prices.
I am taking this further

25 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Nicola,
Thank you for reaching out, and we're sorry to hear about your experience.

Please note that once an order is completed, our system automatically sends a confirmation email, and a shipping notification is sent once your order is dispatched. We suggest checking both your inbox and spam/junk folders in case the emails were filtered.

At Sage and Paige, we take pride in delivering high-quality products and service. All items undergo thorough quality checks before shipping, and we value feedback like yours to improve continuously.

Regarding your return, as clearly stated in our return policy (available on our website), we offer store credit only for returned items.

If you have any further questions or need assistance, feel free to contact our Customer Care team — we’re here to help.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible customer service

I returned an item at the start of March, received an email that my store credit was being processed. I sent 3 follow up emails in April and still haven't received a reply or credit. I am escalating this matter to Dept of Consumer Protection. Unless resolved today, my order number is 119643.

3 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Shelley,
Thank you for reaching out, and we’re really sorry to hear about the inconvenience caused.

After reviewing your case, we can confirm that your store credit was issued on March 3rd. We’ve just re-sent the store credit email to you again — please check your inbox and also your spam or junk folder just in case it landed there.

If you’re still unable to locate it, feel free to reply here and we’ll be happy to assist further.

We truly appreciate your patience and understanding.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Store credit not received

Will not refund, only offer store credit, less $10.50 of initial payment. Returned items January 4th and have never received store credit and they don't respond to emails or phone calls. What a scam. Contacting Fair Trading Australia.

17 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Maria,
Thank you for reaching out, and we're truly sorry to hear about your experience.

We’d love the opportunity to look into this for you and make things right. Could you please confirm your order number or the email address used for your purchase so we can investigate further?

As clearly stated on our website in bold, our return policy offers store credit only. Additionally, please note that for Australian returns, we deduct $10.50 for the use of our return label, as outlined in our returns policy.

That said, if your return was received on January 4th and you still haven’t received your store credit, this is definitely not our usual practice — we typically issue store credit as soon as we receive the returned parcel.

Once we have your details, our team will prioritize your case and ensure it’s resolved as quickly as possible.

Thank you again for your patience, and we look forward to resolving this for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not happy

Bought 4 dresses for my hen party, to try on different styles with the want of returning three. I’m usually a size small but the small didn’t fit, however from looking at the size small on me, medium would be too big. Only when I went to return, they don’t offer refunds only store credit!!! Medium will be too big, and small is too small. I’m now stuck with near £300 credit for a website that I won’t fit in to. It also costs £11 to return which is not taken out of store credit.

31 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Lindsey,
Thank you so much for your feedback — we’re truly sorry to hear about your experience and completely understand your frustration.

Our pieces are designed to be true to size, and while we do our best with detailed descriptions and guides, we know online sizing can be tricky.

Our store credit return policy is clearly outlined on our site for transparency, and we’re always here to help you find something that feels just right. If you’re open to it, feel free to share your measurements (bust, waist, hips), and we’d love to suggest styles that may suit you better.

We really appreciate your understanding and are here to assist however we can.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible customer service.

Terrible customer service.
Extremely strict policies that my questions in relation too were just responded too by automated bot messages.
I needed help, not patronising 'copy and paste' responses.
My issue was not resolved and I am out of pocket for a dress that I can't use.

Sizing is also WAY OFF the size guide on website.

7 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Angie,
Thank you for your feedback! I’m really sorry to hear about your experience, and I completely understand your frustration. It's certainly not the experience we aim to provide, and I apologize for any inconvenience caused.

We take customer feedback seriously, and I want to assure you that we are here to help resolve this. If you could kindly provide your order number, I’ll personally look into this issue and work with our team to find a solution that addresses your concerns.

Regarding the sizing, I understand how important it is to get the right fit. We do our best to ensure our clothes are true to size. Could you please provide us with your measurements (bust, waist, hips)? This will help us better assist you.

Once again, I truly apologize for the frustration this has caused, and I’ll do everything I can to assist you. Thank you for your patience.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SHOCKING! AVOID!

Extremely poor quality clothing. Even worse customer service.

Received two items $100 each. Both very poor quality. One is completely faulty, frayed stitching, flawed and pulled material. Reported to customer service via the website. Without even requesting images of the faults to inspect customer service representative responded saying “too bad, so sad” basically. Will not refund and I will have to pay return shipping if I even want store credit (like I would ever buy from them again)

2 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Jazz,
Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for any inconvenience. At Sage and Paige, we prioritize product quality and customer satisfaction.

We understand how disappointing it can be to receive an item that doesn't meet your expectations. Our team performs a thorough quality check before shipment, but if you believe the item is faulty, we are happy to assist you.

Please provide your order number or send photos of the faulty item to info@sageandpaige.com. If the item is found to be faulty, we can offer a replacement or full refund, depending on your preference.

We appreciate your patience and look forward to resolving this for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Laughable business model. Don’t order from here.

Not sure where to begin.
I ordered a dress, paid for expedited shipping (3-6 business days) - which was an extra $23.
Tracking never left the “ready to ship” status, I emailed customer service, their response was it’s pretty much out of their hands. Eventually they said “The typical transit time is between 4–10 business days, though this is an estimate and not a guaranteed delivery window.” so then WTF is the point of paying for expedited shipping?!
I’ve requested a refund 4x and they’ve ignored that request and tell me to continue waiting for shipping.
If this dress ever arrives, I won’t want it and I guarantee they will tell me I need to pay to ship it back only two receive store credit from a company that I’ll never want to buy from again.
Best part, I got an automated email asking me to review my dress. WHAT DRESS!?! I NEVER GOT IT!
This company is a scam. Be warned.

25 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Stefanie,
Thank you for reaching out. We sincerely apologize for any frustration or inconvenience you’ve experienced.

As mentioned on our website, we have very limited control over the parcel once it leaves our warehouse. Delivery times may be influenced by the shipping carrier, customs clearance, and other external factors. Since our warehouse is based in Australia, international shipments may require additional processing time.

We’d love to assist you further. Could you kindly provide your order number? We will prioritize checking its status and explore possible solutions for you.

We truly appreciate your patience and understanding. Please let us know how we can help.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Only offer store credit for returns!

Only offer store credit for the return of a dress that is simply too small and expect a payment to return the dress on top of that. Disgusting company. Won't be using them again. This should be illegal.

30 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sage and Paije

Resposta da Sage and Paije

Hi Connie,
Thank you for your feedback, and we're truly sorry to hear about your experience. Customer satisfaction is very important to us.
Our return policy, which offers store credit instead of refunds, is clearly outlined on our website to ensure transparency for all customers. We understand that sizing can sometimes be tricky, and we’re always happy to assist with size recommendations before purchase.

If there’s anything we can do to help, please don’t hesitate to reach out. We appreciate your understanding and your time.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais