Shefit Avaliações 

3.395
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best bras I've ever bought. Expensive... but last 5 years. Adjustable, cute colours, whats not to love - my F-cups arent going anywhere.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They do not show that any purchase is final sale unless you search for the return policy, which few people do until AFTER they receive an item and learn it is not acceptable. Their merchandise is jun... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered item, ship to addresss is a secure ship shop. Received message cannot ship to this address, click to confirm a valid shipping address - link goes no where opens a blank browser window. Went to... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have had to return something from overseas via APO and these addresses are apparently free to ship to but not for a return! May I say the quality of the stitching has also be one so lousy lately th... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de roupas desportivas
  2. também em
  3. Loja de Roupas

Informação fornecida por fontes externas variadas

The Shefit® custom adjustable, high-impact sports bra empowers women of all ages, athletic levels and breast sizes with the right level of comfort and support.


Informações de contato

1,7

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

3 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,7

Todas as avaliações

(3.395)

6 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

return policy is garbage

Don't order from here unless you know the product is going to fit and you're going to love it. The return policy is garbage and you'll likely pay for shipping at least twice. I have never ordered from here without having an issue and having a frustrating customer service experience. I am doooone ordering from them. If you have a pretty typical body/boob shape it might be fine but if you are trying these to find a bra that works for you i'd look elswhere.oh not to mention that it takes freaking forever to get you stuff and if you have to exchange even longer. count on 3 weeks average but if an exchange count on 2 months.

30 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Unresponsive Customer Service

I've bought both the high and medium impact bras from Shefit and loved them even though they are pricey. Over black Friday I wanted to try their lounge bra and after one wear the zipper is broken/stuck.

When I reached out December 5, 2023 and followed up a month later, I've still yet to hear form them as of April 18, 2024.

Overall, only the medium impact bra is really worth the price in my opinion, but the customer service is severely lacking and if you get a busted one, you likely won't hear from them, or get a replacement.

18 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered from Shein last year

I ordered from Shein last year. When my order didn't come I sent an email. Was told it was delivered and signed for. It was not. I asked for a screen shot of the signature and which company delivered. They did not provide the info. They sent me a tracking number and it didn't work.
They responded that they would resend the clothes.i was happy. Asked for company that delivers and no response. No clothes so I asked for a refund. They responded that I would get a refund. Still nothing.
If the company is reliable they will look up my account and send me the clothes I ordered. I really wanted the clothes all along .
I ordered as I was recommended by a couple close friends.
I unfortunately don't have a date or form of payment, as I had to get a new phone, as my old one stopped working,before I got info written down. Is Shefit part of Shein?

9 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrible processing and shipping

This isn't so much a problem with the product as it is with the shipping methods they use. Very slow processing and getting product to customer! Took nearly one full week just for them to create label and prepare for shipment....this isn't including from that point to when it actually was delivered! Total time from when I placed order until it arrived... 3 weeks! Ridiculous! If you like the product, purchase elsewhere, not directly......

19 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Awful company

Awful company. I was told by SHEFIT their bras could be uncrossed and worn like a real bra that does not interfere with the traps when using the shoulders as they do when crossed behind over the traps. I bought the extremely overpriced stiff bra, that has many adjustable spots but still doesn't fit. Regardless, the straps are way too long and the velcro part that adjusts them too small. When I tried to return it they charged me $7! I am reporting them to the BBB as false advertisement - Do not buy these bras!!

6 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Good flex sports bra, bad everything else

Good quality flex sports bra, but a little bulky. Poor quality everything else. The tanks, bodysuit, seamless tops, etc are all so thin and unflattering. The leggings, shorts, and skirts, all have tiny waists even when sizing up two sizes. Doesn’t feel like it was designed to be size inclusive for bigger waists or rectangle shaped bodies. I’ve learned to just suck it up and keep or resell whatever I buy because their customer service sucks.

25 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

TERRIBLE customer service

terrible customer service

warning: if you order something be prepared to keep it or else pay $7 in shipping and then pay them back taxes and fees. When I contacted them for help, they completely blew me off- I told them I wouldn't be ordering from them again and they gave me a passive aggressive response...this is your warning to steer clear!!

12 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Does the company actually exist?

Ordered item, ship to addresss is a secure ship shop. Received message cannot ship to this address, click to confirm a valid shipping address - link goes no where opens a blank browser window. Went to website, logged into cancel order. Order says availalbe for cancel until 01/31/2023 - when I cancel the browser opens to a google window says unable to return. Luckily I purchased with a pay account that will reverse charges for me. I would recommend staying away from this vendor.

30 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Decent bra, horrible company.

I like the bra but hate the company practice and horrible customer service. I was a first time purchaser and was given a discount code on my first purchase, but was told I couldn’t use it because the items in my cart was already discounted. When I contacted them to express how I felt about being told that, I was given another code as an apology for the inconvenience and that code did work either. Told discounted code could only be used on full price items. What?! Why send me a new customer welcome code and make me purchase items I don’t want. And on top of that, I’m a hospital worker and tried to use the GOVX ID discount and again was told it could not be applied. What a scam. Then I earned rewards points ($5) after making a purchase and tried to use it on my next purchase and was told I could use my rewards without any reason as to why. Decent product, but really bad business practices. Also when I went to look at a pat purchase, I site showed that I never purchased anything even though I had signed up at the time of purchase. What the heck?!

6 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Oh noooooo

I bought shefits when they originally came out and have worn them at times but have found increasing issues w breathing and problems of congestion.
Now I realize it might be these expensive bras I took a chance on!

I think its ironic that as one of the first people to buy these when you first released them, and someone who bought one for each of the ladies in my family, you don't even answer my review. Not cool.

7 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I haven’t bought the product but based…

I haven’t bought the product but based on your customer service canned response to customers on your return policy, I never will!

27 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Shefit

Resposta da Shefit

Hi Rose, we are sorry to hear this! We would be happy to help answer any questions that you have or you can checkout our FAQ page. Please feel free to reach out to us via phone, chat, email, or text.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Not "Risk Free"

The website says "Risk Free". They were very good about exchanging the first set of bras I bought, telling me I needed a smaller size. But the second set I had a lot of difficulty zipping, the instructions say to zip it and then reach back and pull the back strap. I have a very bad shoulder I could not do that. So I am returning these 2 bras, also.
and they are charging me $7. So much for "risk free"

16 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Shefit

Resposta da Shefit

Hi Colleen, we are sorry to hear this! Our Fit Experts would have been happy to have helped. We also offer Virtual Fittings. We share as much information as possible on our FAQ page to let customers know what to expect.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

best sports bras ever

I’m a runner and have tried dozens of sports bras, constantly searching for one that provided excellent support while being comfortable and breathable. SheFit has the best, hands down. Previously I’d been wearing mostly Brooks bras, but these are superior. I especially love how every aspect is customizable - I purchased my first pair years ago, and it’s still part of my regular rotation. I can even adjust it while working out, since it’s a quick Velcro adjustment. I’m now up to three pairs and I hope they continue to make these with the same quality materials. I did need to return the first pair I ordered because the cups were too small, but once I got their sizing down, I haven’t had any issues. One of my favorite Instagram buys.

3 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Shefit

Resposta da Shefit

Thank you for your review, Zee, this is exactly what we like to hear! We are thrilled that you found your best fit with us and are getting the support that you need and deserve.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Highly disappointed with sizing and returns

I did everything it said and measured and used their guide to buy my bra. I just had a double mastectomy with reconstruction so I was not positive on the sizing I need.
I even read that returns were available. What it didn’t tell you is there is a $7 fee to return. I paid $70 for my bra but they are only returning me $58, unless I wanted a store credit. I do not want a store credit because your sizing didn’t make sense. I even took you survey twice to make sure I had the right size. Before you order I suggest you do more research on the sizing. I was highly disappointed

15 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Shefit

Resposta da Shefit

Hi Lanie, we are sorry to hear this! We offer various way to help determine size. The Return Request submitted indicates that the bra was too big. Our Fit Experts would be happy to help! We would encourage you to contact us at support@shefit.com or if you would like we offer Virtual Fittings. We do our best to share as much information as we can to customers so that they know what to expect by adding information onto our FAQ page with a specific section focusing on returns. We look forward to hearing from you to help find the best size and style for your needs!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I honestly was so disappointed

I honestly was so disappointed. I didn't have the same experience as the majority. Measured my size just like instructions and when I received my order it was to small. I was going to return product so I could do more research and the website is not user friendly. Had to email company for instructions on how to return. Then realize the product I was returning that total cost me an average of $46 after returning I would only receive $37 back. Honestly I feel poor business to charge for a return. Not saying it doesn't say that on website because I don't know. I had a very difficult time on website and felt it wasn't user friendly. That should have been a red flag since I buy everything online. Lesson learned just wanted others to be aware and not get done like me.

14 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Shefit

Resposta da Shefit

Hi Heather,

We are sorry to hear of your experience. We do our best to make everything as clear as possible for the customer by sharing information on our FAQ Page. Our Support Team is also available to help with anything. We would be happy provide assistance with any confusion. Please send us a message at support@shefit.com.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Never going back to a regular bra.

At first I ordered the wrong size, but the return was painless. Finally received the correct size today and OMG I am never going back to a regular bra. This Lounge bra is the most comfortable and supportive bra I have ever worn.

30 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Shefit

Resposta da Shefit

Hi Shelly, thank you for taking a chance on us and for letitng us support you!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely terrible

Company doesn’t seem to know what a 14c bra size is…told me to get 1L (which isn’t how any woman run business should address bra sizing). I can’t leave a 1 star review on their own website either, I can’t find anywhere to review

28 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Shefit

Resposta da Shefit

Hi Kim, we are sorry to hear that you did not find the best fit with us. Determinining size can be a little tricky since our bras are like no other on the market. This is why our Fit Experts are available via email, phone, chat, text, Virtual Fittings, and social media. The best way that we can recommend a size is my the information that is shared with us. We would be happy to help find your best fit. Please reach out to us at support@shefit.com. We send an email within 30-days of your order being placed to the email address used at checkout to leave a review.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Worth every penny

Worth every penny of the €35 shipping to Ireland! It killed me inside to pay that much first time when I hadn't ever purchased one before but I finally a sports bra that does what it's designed to do!

14 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Shefit

Resposta da Shefit

Thank you for shopping with us, we are happy to hear your first experience was so amazing and that you are thoroughly enjoying your new bra!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Non existent customer service

non existent customer service
Do not waste your money!! Awful sports bra that rubbed and cut me. Reached out to customer services who then said their own sizing tool can get it wrong sometimes and I should have a virtual fitting and to send measurements. Sent the info to be told I had selected the right size you now need a virtual app to see how to wear bra. I have never had an issue with any other bra in my life chaffing and cutting my skin. This company is shocking and they are overpriced bras that take a very long time to be delivered from the US.
I explained in my email to CS that I had saved the bra to use in a charity run I was doing and hadn’t used it for the first 4 months of having it as it went in the pile of preparation clothes. I offered to send pictures of cut skin, condition (like new) of bra but was still offered a virtual fitting. So for those that don’t want a virtual fitting be warned, you will be blamed for Shefit’s poor manufacturing!
I emailed just around the 5 month mark and then i had a delay in replying due to family sickness but that’s of no business to them. I did however apologise and explain the situation and was told aw now it’s over 5 months we can’t do anything.
Terrible company profiting off of instagram and Facebook adverts that are not to be trusted!!
All you have to do is read all the other reviews on trustpilot to see how rubbish they are. 100% will not be buying anything from this company again, they don’t seem to understand repeat customers and customer loyalty one bit.

14 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Shefit

Resposta da Shefit

Hello, we are so sorry to hear that your SHEFIT experience was not what you expected. We do NOT have a 5-month return policy. We offer a 30-day wash it, wear it, try it return window for our bras, and see that you originally reached out in August after ordering your bra in March. This was already four months outside of our 30-day return policy. Additionally, we see that after our Fit Expert offered assistance with your fit, you did not respond for an additional two and a half months, and declined her assistance. We are so sorry to hear that you are chafing in your bra, this should not happen and always indicates an adjustment or sizing issue. We are still happy to help you with your fit if you would like to respond to our agent or sign up for a Virtual Fitting, however, since you are so far outside of the 30-day window, we are able to accept it back for a return.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrible customer service

Horrible customer service. They will put you thru a million questions before they send return info. Then deny the return because its out of their “time frame”. Which is 30 day from date of order. Not shipping or receiving. Ordered. This company sucks!

26 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Shefit

Resposta da Shefit

Hi Jennifer, we are so sorry to hear that you didn't have an ideal experience with our team. We took a look at your order and see that when you requested your return for refund, you were outside of your 30-day return and exchange policy. It looks like our team only asked one question to help you find the right size, which you declined to answer, so we made a one-time exception as a customer concession for you to return your items outside of the return window for in-store credit, which you accepted and received. Please let us know if you have any questions or if we can assist you in finding a better fit.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais