Fashion Station Avaliações 

1.517
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

2,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order number 1139763. I have placed the order and made the payment on 8 October. Delivery was meant to be latest by 12 October. Sent an email on 14 October to which I got a response that they will let... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

To anyone checking whether this website actually delivers on the promises it makes, PLEASE save your money and stay away! Order ID - 1139881. I placed my order 2 weeks ago, and it is STILL show... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

From Decades Best Online Genuine Website is Fashion Station.This time their was COD option .I purchsed Maria b Chiffon Collection dress.Sanjay Mishra from FS firm Delivered .I would Recommend customer... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

For the third consecutive time, I am receiving the same response from this company. They have now publicly confirmed on Trustpilot that I will receive my second refund of INR 40,380, yet the mo... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de moda feminina

Escrito pela empresa

100% Original Authentic Designer Indian and Pakistani Suits & Dress Material Online.


Informações de contato

2,1

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

2 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 91% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,1

Todas as avaliações

(1.517)

246 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order number is #1142024

Order number is #1142024. Placed on 10 October, still in processing, this order is shown on your website is ready to ship, but still not receiving a msg of dispatch!

15 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order number 1139763

Order number 1139763. I have placed the order and made the payment on 8 October. Delivery was meant to be latest by 12 October. Sent an email on 14 October to which I got a response that they will let me know in 23 days have since then sent multiple emails. Tried calling customer helpline approach them on Instagram. No response at all. This is completely unacceptable. If the article is not available, then you should refund my money and at least respond and let me know what is going on

8 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I’ve ordered for the first time on…

I’ve ordered for the first time on fashion station and My order id #1143110 , the website show d the expected delivery date to be 24-26 th October, but order is still in processing and not shipped yet , Requesting for a refund if the order is not deliverable.

26 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Dear Naveen,

I'm sorry we couldn't meet your requested early delivery for order #1143110. The Mushq Bloomveil outfit was on prebooking, with the dispatch timeline stated on the product page. As that timeline did not meet your needs, we have processed a full refund of ₹4,950 on 27 October 2026.

CF Refund ID: 153022890
Refund ARN: 629404091058

The payment gateway confirms the refund has been processed; this does not confirm that the credit is already visible in your account. Please let us know if you need help tracing it, and you can share the ARN above with your bank.

We apologise for the inconvenience.

Warm regards,
Customer Support Team,
The Fashion Station.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order Not Delivered, No Updates, No Customer Support

Very disappointing experience with Fashion Station.

I ordered the Nureh Marina NE-280 dress on 1st October as a wedding gift. The wedding is now over, and as of 25th October, the dress is still not delivered.

The delivery was within India, yet despite multiple follow-ups, there has been no proper response or update regarding the delivery status. Such a delay is completely unacceptable, especially for an occasion-specific order.

Very unprofessional customer service and poor communication. I do not recommend Fashion Station.

25 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Dear Khurshida, I'm sorry for the delay and the repeated follow-ups, especially as your outfit was intended as a wedding gift. Order #1138928 has now shipped, and tracking details will be shared within 24 hours.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

NEW INFORMATION:NO DELIVERY FOR 40 DAYS POST PAYMENT

In response to your request for more info:

There is nothing more to explain. The Fashion Station has an email trail, two Order numbers to follow up. Two credit card payments issued by me in my name and many other customers replicating my issue. You can tell them I am a senior IIT Professor and am going to the cybercrime portal with all the evidence they themselves have provided. I even have a name Syed Mohammed Imran Zaidi who got back in their earliest SMS to me.

Now I am out to do my public duty and ensure this corrupt company is punished. My losing hard earned pension is no longer the most important issue.

And to end, in case you are in some kind of exchange quid pro quo with them to increase traffic to your portal, then you too are implicated in the corruption. So please get back to them and tell them to give me one good reason why I should change my mind on this fraud. Thanks snd Best Wishes
Prof Amrit Srinivasan

is nothing to add. They have a mail trail two credit card payments issued by me and ine Syed Mihammed imran Zaidi's name as supplier. If they dint send my things, i am going to the cyber crime portal as a oublic duty sgsinst fraudNO DELIVERY FOR 40 DAYS, POST PAYMENT: I placed two Orders with The Fashion Station, on September 8 and 9, 2026 (Nos 1130637 & 1130638), and paid by Credit Card a total sum of INR 18,540/= These payments were acknowledged but the delivery has not yet happened, despite polite reminders. Some friendly accommodative email exchange has happened but now I find my Order Nos have gone missing from their Tracking Platform. This is serious and the public should know. Calling fraud by any other name does not make it smell sweet. The company's inefficiency has been proven in the feedback I saw only recently but Credit card fraud is criminal and at the auspicious time of Diwali Season I want no customer to face the disappointment and harassment I have. The Company should either deliver the items to me OR refund my money asap. Prof (Ms) Amrit Srinivasan, Delhi

8 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Dear Prof. Srinivasan,

Please accept our sincere apologies for the long delay and the difficulty you've had obtaining clear updates on orders #1130637 and #1130863.

We are actively working on both orders. As shared earlier, #1130637 has shipped. We are working to dispatch the remaining order as soon as possible and will share tracking details as soon as they are available.

I'm sorry for the inconvenience and repeated follow-ups this has caused.

Warm regards,
Customer Support Team,
The Fashion Station.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I placed an order with Fashion Station…

I placed an order with Fashion Station and, despite waiting well beyond the promised delivery timeline, my order was never delivered. After multiple follow-ups and conflicting updates, I was finally told that the order could not be traced and that a full refund had been processed.

I was specifically told that the refund would reflect within 4–5 business days. It has now been 8 days, and I still have not received the refund.

The entire experience has been extremely frustrating — from the delayed/non-delivery of the order to the repeated follow-ups and now the delay in receiving my money back. Communication throughout the process has also been unclear and inconsistent.

I would strongly recommend being cautious before placing an order, especially if you need the items by a specific date. I hope Fashion Station resolves my refund immediately.

15 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

BUYER BEWARE — charged twice for the same order.

I liked a dress and paid through my international card, order didn’t go through but I was charged. I went on their Q and A and it mentioned any failed orders payment will be refunded. So I used my India card and bought the same dress again. I was charged again and the order page failed. I repeatedly tried to call and email

Fashion Station finally acknowledged my Indian payment only after almost 10 days of repeated emails. My international Citibank payment still remains unresolved, despite providing my bank statement and payment screenshots. Nobody answers calls on the customer service number.

I remain out of pocket, and this experience has left me feeling scammed. I ended up paying twice I’m posting supporting screenshots to warn other customers. They have claimed the receipt of payment that’s how I have been charged. The bank obviously can’t charge and keep my money? They are not even willing to check their statement to see the charges of my card reflecting. Please be cautious before buying anything and paying them.

31 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Dear Rina,

I'm sorry for the prolonged inconvenience and the repeated follow-ups over your payments.

We have initiated a refund of ₹3,420 against order #1129134 today, 27 October 2026. The gateway currently shows the refund as awaiting completion, so we cannot yet confirm that the amount has reached your bank account.

Please let us know once the credit appears. As you reported two payments, could you also confirm whether you have received a refund or reversal for the international Citibank payment? If both payments have been credited back, or you receive any duplicate refund, please inform us of the amounts and credit dates so we can reconcile the records. There is no need to share full card or account numbers.

We apologise again for the delay and confusion.

Warm regards,
Customer Support Team,
The Fashion Station.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT WASTE YOUR MONEY! THIS IS A SCAM!

To anyone checking whether this website actually delivers on the promises it makes, PLEASE save your money and stay away!

Order ID - 1139881. I placed my order 2 weeks ago, and it is STILL showing as “Processing.” Absolutely ridiculous! Taking customers’ money and making them wait endlessly without fulfilling their orders is unacceptable.

I have lost all my patience. I want my refund IMMEDIATELY! I no longer wish to wait for an order that seems to be going nowhere.

I’m extremely disappointed with this experience. PLEASE DO NOT PREPAY! Learn from my experience and think twice before trusting this website with your hard-earned money. Save yourself the frustration and disappointment.

22 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Dear Sohail,

I'm sorry for the delay and frustration with order #1139881. Your refund has now been processed successfully from our end. The amount should reflect in your account/card within 4–5 business days; this confirms processing, rather than receipt in your bank account.

CF Refund ID: 152098910
Refund ID: REF_47b1269d-e5f7-40b2-b41f-728c4e834a20

The credit may appear under our payment partner's name. If it has not appeared after 4–5 business days, please contact your bank's customer care with your original payment reference and these refund details, and let us know so we can help follow up.

The port issue affected some earlier orders, and we apologise for the delays. The issue affecting those orders has been addressed for new orders, and new purchases are not expected to face the same disruption. We are working hard to improve the customer experience.

Warm regards,
Customer Support Team,
The Fashion Station.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No fulfillment on order

Ordered a suit by COD in September 2026, but its showing in processing without any shipment, and customer care is non-existent. I am glad I didn't pre-pay on their website, but i would have liked to have received the suit. Very bad experience!

20 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Refund

Haven’t received my refund yet
Order id 1136087

19 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

The order was under prebooking at the time of delivery and as per your request we have now processed the refund. Refund ID: 20261019020843189350813185679366633 - Refunded to source Original mode of payment.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No replies no update can you please…

No replies no update can you please tell me or just want people’s money and give them fake promises ?

13 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Order was under prebooking at the time of order , but as per your request full refund has been issued. please check email for more details.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

For the Third Consecutive Time – Still No Refund, Just Empty Promises!

For the third consecutive time, I am receiving the same response from this company.

They have now publicly confirmed on Trustpilot that I will receive my second refund of INR 40,380, yet the money has still not been returned.

I do not want another response saying, “We are checking and will update you.” I have been hearing this for almost a month without any action.

Please stop repeating the same promises and process my refund immediately

23 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Our team is actively working on your case, and we are coordinating with the concerned department to ensure a thorough resolution. We truly appreciate your patience while we complete the necessary review.
 
Please rest assured that your complaint remains a priority, and we are committed to resolving it as quickly and effectively as possible. We will keep you informed of any further developments and share the final resolution with you at the earliest.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

1139944 this is my order number and…

1139944 this is my order number and still no update after so many days , it still shows processing. You do not pick calls on customer care neither you respond to mail. Why are you not delivering

17 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Our team is actively working on your case, and we are coordinating with the concerned department to ensure a thorough resolution. We truly appreciate your patience while we complete the necessary review.
 
Please rest assured that your complaint remains a priority, and we are committed to resolving it as quickly and effectively as possible. We will keep you informed of any further developments and share the final resolution with you at the earliest.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I placed an order on 10 oct ,2026 .No…

I placed an order on 10 oct ,2026 .No tracking updates .still processing .
Order id - 1139900
Either ship it asap or arrange refund .

10 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Due to incomplete delivery phone order was undelivered we have now processed full refund to your account RRN 20261019020813189413246910341120077. Your refund related to this order has been processed successfully from our end. The amount should reflect in your account/card in 4-5 business days. Payment may appear as received from our payment partner CCAvenue, Paytm etc.

In case you do not receive the refund within 4-5 business days, please contact your bank's customer care and mention the bank reference number received at the time of order. Its usually
Given by your bank - you can check your bank statement for the same.

Hope this helps. Thank you for choosing The Fashion Station.

Please place the order again with full address and number once you get the refund to your bank account.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Pathetic service! Ordered on 12th August and still haven’t received my order. Nothing but delays and excuses! This is unacceptable. Refund my money immediately. I’m done waiting.

Pathetic service! Ordered on 12th August and still haven’t received my order. Nothing but delays and excuses! This is unacceptable. Refund my money immediately. I’m done waiting!

12 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Our team is actively working on your case, and we are coordinating with the concerned department to ensure a thorough resolution. We truly appreciate your patience while we complete the necessary review.
 
Please rest assured that your complaint remains a priority, and we are committed to resolving it as quickly and effectively as possible. We will keep you informed of any further developments and share the final resolution with you at the earliest.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Empty Promises, Zero Accountability — 50+ Days and Still No Orders!

It is absolutely appalling how Fashion Station treats its customers. I placed two orders, paid the full amount upfront, and here I am, more than 50 days later, with neither order shipped nor any proper update from the company.

Order No. 1127095 — 26/08/2026
Order No. 1127191 — 27/08/2026

After I posted my previous review, they publicly replied on 2 October, claiming the issue was being handled on priority. 14 days later, they have done absolutely NOTHING. No update, no shipment, no refund. Just another empty promise.

At this point, your customer service is a joke. You are quick to collect payments and post public apologies, but apparently incapable of doing the bare minimum of delivering orders or responding to customers. Making promises you have no intention of following through on is an excellent way to destroy whatever credibility your business has left.

I am not interested in another copy-pasted apology. Either ship my orders with valid tracking details or give me a refund immediately.

Potential customers, think twice before paying this company upfront. My experience has been nothing but delays, silence and meaningless assurances. Fashion Station, stop wasting my time and resolve this issue.

26 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Our team is actively working on your case, and we are coordinating with the concerned department to ensure a thorough resolution. We truly appreciate your patience while we complete the necessary review.
 
Please rest assured that your complaint remains a priority, and we are committed to resolving it as quickly and effectively as possible. We will keep you informed of any further developments and share the final resolution with you at the earliest.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

So i had booked 2 suits out of which…

So i had booked 2 suits out of which one was delivered other was refunded in their wallet
Out of compulsion i had to buy a suit again
Order number 1139393
Again there is no response from them they are just looting our money please beware
If you had to refund it should be in my account what cheats

7 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Our team is actively working on your case, and we are coordinating with the concerned department to ensure a thorough resolution. We truly appreciate your patience while we complete the necessary review.
 
Please rest assured that your complaint remains a priority, and we are committed to resolving it as quickly and effectively as possible. We will keep you informed of any further developments and share the final resolution with you at the earliest.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No update of shipment details yet as promised...such a Fraud


I have not received any information about the shipment details of my order #1139420 till now as promised by you.
I emailed you yesterday only that don't leave me hanging by just changing the status of my order from "In process" to "shipped".
I want the proper tracking information by today anyhow then I will track the shipment my self. If you fail to do so then give me my money back to the original source because after the event the dress will be of no use to me. I won't be able to get it stitched on time and wear it.

Send me the shipment details by today.

14 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Order #1139420 Order shipped via SHREE TIRUPATI COURIER AWB 392300030703

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Order- one one three nine four two…

Order- one one three nine four two zero.
This order is for my daughter.
Please send the shipment details of this order as promised.

15 de outubro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Fashion Station

Resposta da Fashion Station

Order #1139420 Order shipped via SHREE TIRUPATI COURIER AWB 392300030703

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais