Tony Kealys Avaliações 

3.006
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Phenomenal experience. Eoin in Walkinstown was amazing. It’s our first baby with absolutely zero knowledge of anything and Eoin couldn’t have helped us anymore. We covered everything without feelin... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic buying experience - Jean was so friendly and knowledgeable about the range of options when it comes to “travel systems” aka prams & buggies plus car seats. Gave us great confidence - thanks... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Just purchased two stair gates for our new home, specific info they are called “Safety 1st U-Pressure Fit Easy Close Metal”. We bought them online in color black to match the new paint decor - they a... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Phoned to order a stroller last week, I explained that i was going on holidays the following Wednesday. I was told the pram would definitely be in on Monday or Tuesday. Phoned Tuesday morning - spoke... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja para Bebês

Informação fornecida por fontes externas variadas

We have almost 50 years experience providing the best advice, service and products available to families, and we are extremely passionate about what we do !


Informações de contato

3,2

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

3 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 75% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,2

Todas as avaliações

(3.006)

6 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Egg 2…

I got a price match deal on the Egg 2 bundle from the belfast store.. When I had it paid off, the bundle was sent to and assembled at the coolock branch store. They also fitted my Iso fix and carseat into my car. They were so helpful and great to deal with. I love my pram.. Everything is of the best quality.. ☆☆☆☆☆

2 de setembro de 2021
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Product was delivered and perfect but…

Product was delivered and perfect but requested a note to be put in as was getting it delivered as a gift and no note. Put in. They didn't have a clue who sent it. Bit of a flop.

2 de setembro de 2021
logotipo da Tony Kealys

Resposta da Tony Kealys

Hi Louise,

Our sincere apologies the note was missing from the box.
They are usually printed at the bottom of delivery docket.
On looking into this it does appear the note did not print out on the docket.

This was an error on our part and we take full responsibility.

Again our sincere apologies, and hope not too much inconvenience was caused.
It is never our intention to upset our customers.

Warmest regards
Customer Service.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered the maxi cosi hood for car…

I ordered the maxi cosi hood for car seat well ahead of time before our baby was due. It did not arrive on the expected date. We therefore did not have it for when we brought baby home from hospital. We waited 3 weeks after and still no word. I saw from my bank statements that the money had been taken but no update on delivery or anything. I contacted customer care by telephone several times but no one answered. I eventually emailed with my order number and received a response which did not offer any apology and did not even offer a refund on the delivery fee. Even though it was a whole month late and had I not contacted customer care, we probably would not have received the item at all, but yet the money was still taken from my account.

Won't be shopping with Tony Kealys again I'm afraid.

30 de agosto de 2021
logotipo da Tony Kealys

Resposta da Tony Kealys

Hi Maeve,

Thank you for your feedback.
I have checked and your order was a pre-order (not in stock at time of ordering) for delivery late August.

I can see that you placed your order 30th July. The goods arrived in stock 20th Aug and your order was dispatched 21st Aug. Delivery was then fulfilled 24th Aug. We would only contact a customer if there was a delay with delivery, but as your order was on schedule this was not necessary.

Our sincere apologies that you had difficulty reaching us via telephone. We are currently experiencing a large volume of queries with customers preferring to shop online enlight of the current situation.

Warmest regards
Customer Service.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

On time in full

All 7 parts (with tons of different colour options) of our purchase delivered in full and in only 2 days. Thanks for the perfect online shopping experience.

26 de agosto de 2021
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Everything you need

Tony Kealys is your one stop shop for everything baby . We bought all our essentials here and the customer service was 100%. Would highly recommend.

25 de agosto de 2021
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Gaia Serena feeding chair

Bought the Gaia Serena feeding chair & footstool online. Was advised it would take 7-10 days and it arrived within the week. Very happy with the speed of delivery and the chair is absolutely beautiful. The video on the website was really useful and it’s even nicer in person. Will definitely be purchasing more from this store.

20 de agosto de 2021

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais